Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Toj motor 1.8T e perfekten za plin ama nema ubavi,zacuvani primeroci.
Има, има само се ретки и обично мнооогу ретко се продаваат зошто си ги возат луѓето, погодени се. 90 % кај нас октавиите се или дизел или најслабиот бензинец. Јас искрено на 1.4 мотор ако веќе има плин би го сметал за мана а не за предност. Плин значи дека моторот е доста горен и скоро ќе биде за отворање.

Инаку заборавив да кажам трошат масло ко скинати тие бензинци 1.4 на VW. Чисто се сомневам дека 400 грама на 10к ќе потроши особено во кола со тежина на Октавија.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.673
Поени од реакции
4.154
бројот на шасија? сум барал на гугл...ништо не ми вади
на кој сајт бараш?
И мене ме интересира. На autodna има информации за рег,километража и слики од колата колку била удрена. За мојата немаше податоци за километража ниту пак дали била удрена.
Исто така за тазе уврзени коли од Италија можеш да пишеш Италијанската таблица на апликацијата Targa Scanner пишува колку километри имало на последна регистрација.

PS: Видете пример од autodna слики каква била колата удрена и сега поправена ја ставиле на оглас во Полска (тазе увоз од Германија :D ) :

 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.869
Поени од реакции
23.328
Некое мислење за Хонда Фит 2009/10 аутоматик 1300сс?
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.251
Поени од реакции
1.756
Се работи за мерцедес ц класа 2005, 4-5 мин после тргнување од гаража слушам некој звук на течење на вода како шушти позади таблата само моментално се слуша после се губи звукот, мое мислење тоа можно да е водата кон казанчето за парно, дали е тоа, и дали водата би требало да тече веднаш кога го стартуваш моторот или па има некој термостат и за таму ?
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Се работи за мерцедес ц класа 2005, 4-5 мин после тргнување од гаража слушам некој звук на течење на вода како шушти позади таблата само моментално се слуша после се губи звукот, мое мислење тоа можно да е водата кон казанчето за парно, дали е тоа, и дали водата би требало да тече веднаш кога го стартуваш моторот или па има некој термостат и за таму ?
Или да провериш цревото што ја истекува водата од климата да не е затнато.
И одводните канали кај моторот под стаклото провери ги да не се затнати со лисја.
Да не има случајно и вебасто?
 
Последно уредено:
Член од
24 април 2010
Мислења
1.251
Поени од реакции
1.756
Или да провериш цревото што ја истекува водата од климата да не е затнато.
И одводните канали кај моторот под стаклото провери ги да не се затнати со лисја.
Да не има случајно и вебасто?
Одводните канали се чисти, а за вебасто има една опција на борд "heater booster" незнам дали е тоа
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Одводните канали се чисти, а за вебасто има една опција на борд "heater booster" незнам дали е тоа
Toa e greac ispod sal tabla sho pomaga da ja zagree kabinata pobrzo koa e poladno od 7-8 stepeni. Mislam kaj mercedes e ispod 8 stepeni. Kaj mene na audi uklucuva avtomatski koa e ispod 7 stepeni.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.277
Поени од реакции
15.401
кај некои коли вака прави ако не е испуштен воздухот од системот. кај некои коли не е автоматски, мора преку шрафчиња да се испушто воздухот(како кај мојот Цитроен)
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
И кај мене е со штрафчиња ама воздухот еднаш се испушта кога се менува антифриз и не би требало да влезе друг воздух ако антифризот е на потребното ниво. Може да влезе само ако нивото е намалено така да провери дечкото првин колку антифриз има, да не треба да дотури.


Инаку трик за да се исфрли воздухот е да се запали колата со отворено капаче за антифриз и така да работи дур не загрее убаво дури и на пежовци и цитроени ова пали, само нормално не е брзо како со штрафчињата.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
12.356
Поени од реакции
38.615
Луѓе ај малце помош, по можност од некој шо стварно се разбира ..

Купив постара кола, Поло 2004 год. Пред некој ден бев да менувам масло и гуми, и мајсторот кога ја дигна горе забележи дека тој делот што го држи тркалото, како вилушка шо е незнам сеа кое е правото име, има фатено рѓа и онака излупено е. Дигна галама за 200 села као демек ова било опасно можело да се скрши и да направам беља, да ми излета цело тркало некаде. Сака да го менува и за да порачи ново со работна рака ми бара 350 евра. :facepalm: Иначе во Германија ја возам колата, ми кажуваше дека ако не го сменам нема да поминам технички за пар месеци кога ми истекува.

Шо мислите од сигурносен аспект пред се, можно ли е да се скрши чудово во вожња?
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Луѓе ај малце помош, по можност од некој шо стварно се разбира ..

Купив постара кола, Поло 2004 год. Пред некој ден бев да менувам масло и гуми, и мајсторот кога ја дигна горе забележи дека тој делот што го држи тркалото, како вилушка шо е незнам сеа кое е правото име, има фатено рѓа и онака излупено е. Дигна галама за 200 села као демек ова било опасно можело да се скрши и да направам беља, да ми излета цело тркало некаде. Сака да го менува и за да порачи ново со работна рака ми бара 350 евра. :facepalm: Иначе во Германија ја возам колата, ми кажуваше дека ако не го сменам нема да поминам технички за пар месеци кога ми истекува.

Шо мислите од сигурносен аспект пред се, можно ли е да се скрши чудово во вожња?
IMG_3101.jpg
Ако е во состојба слична како на сликата смени ја ( нормално не скршена ). Не знам во Германија цените по механичари како се движат, ама 350 евра ми звучи прескапо. Самиот дел не е над 50 евра.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Може и тоа како да излета тркало од скршена вилушка така да смени ја под итно. Цената не коментирам...сепак е Германија и си го наплаќа трудот пред се. Виљушката е макс 100 евра и тоа од ептен добра марка.


И во право е, нема да поминеш на технички. Дури и здрава да е самата вилушка чаурите на нејзе се скоро сигурно изедени и имаат луфта.
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Луѓе ај малце помош, по можност од некој шо стварно се разбира ..

Купив постара кола, Поло 2004 год. Пред некој ден бев да менувам масло и гуми, и мајсторот кога ја дигна горе забележи дека тој делот што го држи тркалото, како вилушка шо е незнам сеа кое е правото име, има фатено рѓа и онака излупено е. Дигна галама за 200 села као демек ова било опасно можело да се скрши и да направам беља, да ми излета цело тркало некаде. Сака да го менува и за да порачи ново со работна рака ми бара 350 евра. :facepalm: Иначе во Германија ја возам колата, ми кажуваше дека ако не го сменам нема да поминам технички за пар месеци кога ми истекува.

Шо мислите од сигурносен аспект пред се, можно ли е да се скрши чудово во вожња?
За менување треба да се смени.
А за мајстор распрашај се и побарај на повеќе места (крај краева прашај од нашиве или од турците каде ги поправаат).
Цената за работна рака може да варира многу, како што варира и тука. Мене за иста работа на едно место тука ми имаат наплатено 300 денари, а на друго 1500 денари, ни едниот ни другиот не е овластен сервис, али јбг секој различно го наплаќа сработеното. Голем дел од механичарите не ни менуваат на пример само гумици на виљушка, зема многу време и малтретирање и ти вика оди купи си цела.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Не е баш едноставно како што изгледа. Ако е вилушката во таква состоба сите штрафови што се на нејзе се запечени, па треба триста процедури за да се одвртат, греење, чукање, итн. а уште ако се скине некој штраф е тоа е епопеја историска и може ден работа да биде за да се смени.

Затоа мајсторите и овде а и горе таму понекогаш не им по ќеф да работат на вакви случаи и редат цени астрономски.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom