Лонг лајф уље е направено за екологија,а не за да ти трае моторот на автомобилот.Половиот орган ги боли нив дека на 250к километри ремонт ке прават луѓето.
Long life nema vrska so ekologija. Long life uljeto ima porazlicni karakteristiki od obicnoto ulje za podobri performansi na kolata i za da moze da se menja na podolg period. Long life uljeto na castrol e proizvedeno vo sorabotka so audi za motorite na audi, vw, skoda i seat i se koristi za servis koj nema fiksen interval, tuku menjas ulje na maksimum okolu 30k kilometri ili do 2 godini, koe i da dojde prvo, sto e ustvari preporacan interval od audi dokolku pogolemiot del od vozenjeto e na avtopat.
Long life nema vrska so ekologija. Long life uljeto ima porazlicni karakteristiki od obicnoto ulje za podobri performansi na kolata i za da moze da se menja na podolg period. Long life uljeto na castrol e proizvedeno vo sorabotka so audi za motorite na audi, vw, skoda i seat i se koristi za servis koj nema fiksen interval, tuku menjas ulje na maksimum okolu 30k kilometri ili do 2 godini, koe i da dojde prvo, sto e ustvari preporacan interval od audi dokolku pogolemiot del od vozenjeto e na avtopat.
И се тоа за да се намали отпадното уље што го испушташ од колата.И најлошото масло да се мења на 5к е 10пати подобро за колата у споредба да се заборавиш 30к со најдоброто.Ај таму каде што возите по 300км наеднаш по аутопут можда држи вода,ама дали знаеш у Македонија колку пати колата е запалена,уљето загреано на работна,па колата угасната и уљето оладено во текот на тие 30к поминати?Да не зборам што автомобил со 200к поминати низ град тоа лонг лајф уље има да го исфрли низ ауспух за 3к километри
Ми се скрши пластичето од радиото во кола што го држи панелот. Сега во суштина панелот паѓа бидејки не може да се заклучи. Кога го држам притиснато со рака работи како што треба. Плеерот е Pioneer во топ состојба. Дајте некоја идеа да го лепам и слично, не ми се купува ново само заради тој проблем.
Ми се скрши пластичето од радиото во кола што го држи панелот. Сега во суштина панелот паѓа бидејки не може да се заклучи. Кога го држам притиснато со рака работи како што треба. Плеерот е Pioneer во топ состојба. Дајте некоја идеа да го лепам и слично, не ми се купува ново само заради тој проблем.
Се мислев дали да купувам двокомпонентен Bison Epoxy Universal? Што е според тебе по трајно решение локтајт-от или епокси? Со оглед на вариации на температура, влага и вибрации при возење?
Се мислев дали да купувам двокомпонентен Bison Epoxy Universal? Што е според тебе по трајно решение локтајт-от или епокси? Со оглед на вариации на температура, влага и вибрации при возење?
Ke nemas problemi so loktajt za vibracii i temperatura. Jas go koristev za da zalepam retrovizor, samoto ogledalo bese odlepeno od podlogata. Eve veke nekolku meseci ne se odlepilo a i greac za ogledalo koristam sekojdnevno.
Се мислев дали да купувам двокомпонентен Bison Epoxy Universal? Што е според тебе по трајно решение локтајт-от или епокси? Со оглед на вариации на температура, влага и вибрации при возење?
некој ден сите ќе имаме 3д принтер и таквите пластични делови сами ќе си ги правиме и заменуваме
а може некој ден и сами цела кола ке си ја принтаме и склопуваме, икеа стил.
zdr edno prasajne se raboti za touran 1.9 koga odam na benziska da tocam gorivo koga go stava pistolot za poljnejne kaj rupata za nafta so prekid polni covekot me prasuva da ne e poln rezervarot so nafta znaci kazuva kako da ima nafta go prasuvam toj na benziska vika da ne ima vazdux kaj rezervarot dal nekoj imal vakvo nesto slicno i so mozi da e poz do svite na forumot
zdr edno prasajne se raboti za touran 1.9 koga odam na benziska da tocam gorivo koga go stava pistolot za poljnejne kaj rupata za nafta so prekid polni covekot me prasuva da ne e poln rezervarot so nafta znaci kazuva kako da ima nafta go prasuvam toj na benziska vika da ne ima vazdux kaj rezervarot dal nekoj imal vakvo nesto slicno i so mozi da e poz do svite na forumot
Ford Focus 1.6tdci 90hp
Низ град се си е океј, влече без проблем, но на автопат како во 5та брзина да не прима гас.
До 120kmh крева лесно, потоа некако одвај до 140kmh на прав пат.
Кога ја држам во 5та полна гас, ни обртаите мрдаат ни брзината мрда, си седи измеѓу 120-140kmh.
На стрмниот дел (угорница) од автопатот Миладиновци ми се случи да почне да ми намалува од 130 до 80kmh помислив да не пукнало некое вакум црево или да не расипало турбо, сменив во 4та стоеше на 80kmh исклучив клима и за 5 секунди пак убрза до 120-140mh.
Некој слично вакво искуство ??
По опишаното би рекол дека е до соленоидот(сензор е),тој дава влечна снага на колата кога е на зорт,на угорница на пример,ако е неисправен ќе ти паѓа брзината и може да ти светне лампичка check engine,провеи си го и MAF-сензорот,MAP-сензорот(на цевката од интеркулерот) а и исчисти го EGR-вентилот(сосе сите канали наоколу),на ваква машина мора да користиш квалитетно уље и нон-стоп да ти е при врв наполнето(да не ти падне нивото испод пола)...Еве како изгледа тој соленоид(сензор за турбо-притисок го викаат),а еве ти и линк од Алиекспрес https://www.aliexpress.com/i/32963044418.html
1. Кога ја претиснам над 2000 rpm им треба време да забрза (turbo lag) потоа чади одпозади многу црно-сивкаст чад (не троши уље) и ја нема таа моќност како порано на забразување што би можело да е проблемот ? и како да се среди.
2. Под мала туража на тргнување сецка.
3. Кога стое у место обратаите играат нагоре-надоле и не е добар звукот на моторот.
4. На тргнување во 1ва брзина тресе/вибрира целата кола.
Смени го уљето ако одамна не ти е менето(мора да е поквалитетно),провери...MAP,MAF сензори,EGR-вентилот комплетно исчисти го(со сите придружни канали наоколу),дизните дали се во ред провери ги и тоа е само за почеток(а има уште),хехе
некој ден сите ќе имаме 3д принтер и таквите пластични делови сами ќе си ги правиме и заменуваме
а може некој ден и сами цела кола ке си ја принтаме и склопуваме, икеа стил.
Зедов ромбат оваа година го немам пробано во зима, сум имал и excide не вервам дека ќе добиеш нешто плус, ромбатот има 36 месеци гаранција, за exide мислам ми даваа 18 или 24.
Зедов ромбат оваа година го немам пробано во зима, сум имал и excide не вервам дека ќе добиеш нешто плус, ромбатот има 36 месеци гаранција, за exide мислам ми даваа 18 или 24.
Јас еднаш се изгорев со Блек Хорс, само првата зима ја поминав, втората веке правеше проблеми само 1 година користен.
Го втарив ми викаат исправен е, не ми полни колата, а испитав полнењето е ок.
Летото помина ок, 3-4пати го наполнив од пролетта до скоро. Само што залади, на 3-4дена се празни, па го вракам пред една недела пак ке видиме што ке биде, има уште гарснција.
Зедов на заем за меѓувреме да поминам, супер си е веќе една недела не ми прави проблем.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.