- Член од
- 24 април 2010
- Мислења
- 1.248
- Поени од реакции
- 1.752
2001 е и еднаш пред 2 год е репарирана бош пупматаБош пумпата?Ако е астрата помеѓу 2002 и 2004 и испадне да е пумпата таа не се поправа,а големи се шансите да ти е тоа
2001 е и еднаш пред 2 год е репарирана бош пупматаБош пумпата?Ако е астрата помеѓу 2002 и 2004 и испадне да е пумпата таа не се поправа,а големи се шансите да ти е тоа
Немаш гајле тогаш2001 е и еднаш пред 2 год е репарирана бош пупмата
ЕлектроникатаНемаш гајле тогаш
Автоматски споено мислење:
А механички ја репарираа или електрониката?
Однеси ја да ја испитаат за секој случај ако е vp44 psg16 ознака не ти ја поправиле,ке почне се повеќе и повеке да те зафркава.Нека видат и дали дихтува да не ти ја враќа нафтата у резервар па да затоа да вергла поише,ако фрла облаче на палење сиво или црно по боја тоа е симптомотЕлектрониката
Ти ја враќа нафтата или влегува фалш воздух во бошот преку казанчето каде што стој филтерот за нафта. Ако е до бошот,и во возење ќе гасни или воопшто нема да пали....има случаеви ќе запали и работи само на 1000 вртежи и не реагира на туража.Опел астра 2.0 дти сабајле кога ја палам колата мн верглање треба некогаш и 10 секунди, полсе пали малце побрзо, што може да е, ја носам по електричари само еден греач ми смениа и пак исто
Мене ми беше пумпата отидена колата ја возев нормално само потешко палеше,влечеше нај нормалноТи ја враќа нафтата или влегува фалш воздух во бошот преку казанчето каде што стој филтерот за нафта. Ако е до бошот,и во возење ќе гасни или воопшто нема да пали....има случаеви ќе запали и работи само на 1000 вртежи и не реагира на туража.
Оди кај бошиста и нека го средат филтерот нафтен.
Сеат ибицаПрати го у Чачак,АМЦ сопот Мишко Лудак го викаат.Ако сакаш помалку стручен Спасе у Чаир или под бензинската Топ Трејд кај Систина Саше и Томче.Друга опција половен или Джемини во Софија
Автоматски споено мислење:
Голф 6ка ли е?
Не ми креваат телефон тие кај Систина,утре ке ти пишам у пп мајстори за dsg кај нас,иако да знаеш посигурни ти се Србија или БугаријаСеат ибица
Класичен аутоматик е многу покомплициран од дсг,така да муабетот не ти држи водаНе си прајте бајрам со умот, во македонија едвај да има два-три мајстори кои можат вистински да средат класичен автоматик а па не дсг.
Само во странција.
Многу општ симптом. Треба да се исчита какви грешки има на дијагностика.Imam eden problem so vozilovo...ova mi se slucuva 1-3 pati vo mesecot. Na zastanuvanje mi gasi kolata( kako da gubi snaga-"pagja cel sistem") a posle na palenje si pali ok NE vergla dolgo. Se raboti za Toyota auris 2008god 2.0d4d
Како може да нема електроника бе другар? Што ке му каже на менувачот кога да прешалта у понизок или повисок степен ако нема електроника? Електрониката на мењачот е поврзана со моторот,те со вртежите.Кога намалуваш паѓаат вртежите на моторот и му кажуваат на менувачот да прешалта у пониска брзина,а кога забрзуваш обртаите се зголемуваат и му јавуваат на менувачот да прешалта у повисок степен.Во класичен аутоматик нема Е од електроника туку се е хидраулика и механика.
Ова погоре е цело електроника и тоа смд технологија за која ти треба микроскоп да ги видиш деловите. И не е само да ги видиш туку треба огромно знаење и искуство како и скапа опрема за да се поправи.
Тоа мајстор во МК да го направи...мало сутра.
Автоматски споено мислење:
Многу општ симптом. Треба да се исчита какви грешки има на дијагностика.