Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.652
Поени од реакции
28.009
2001 е и еднаш пред 2 год е репарирана бош пупмата
Немаш гајле тогаш
Автоматски споено мислење:

А механички ја репарираа или електрониката?
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.652
Поени од реакции
28.009
Електрониката
Однеси ја да ја испитаат за секој случај ако е vp44 psg16 ознака не ти ја поправиле,ке почне се повеќе и повеке да те зафркава.Нека видат и дали дихтува да не ти ја враќа нафтата у резервар па да затоа да вергла поише,ако фрла облаче на палење сиво или црно по боја тоа е симптомот
Автоматски споено мислење:

Ако ја враќа нафтата уместо да ја репарираш може и неповратен вентил да монтираш со пумпица за некои 500-700 ден
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.001
Поени од реакции
14.810
Vakov simptom imaat motori kade gorivoto se vraka vo rezervoarot po a
Sloboden pat.
Treba da ima nepovraten ventil...dali vo bošot ili pred nego...što bi ja sprečuval ovaa pojava
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.917
Поени од реакции
1.386
Опел астра 2.0 дти сабајле кога ја палам колата мн верглање треба некогаш и 10 секунди, полсе пали малце побрзо, што може да е, ја носам по електричари само еден греач ми смениа и пак исто
Ти ја враќа нафтата или влегува фалш воздух во бошот преку казанчето каде што стој филтерот за нафта. Ако е до бошот,и во возење ќе гасни или воопшто нема да пали....има случаеви ќе запали и работи само на 1000 вртежи и не реагира на туража.
Оди кај бошиста и нека го средат филтерот нафтен.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.652
Поени од реакции
28.009
Ти ја враќа нафтата или влегува фалш воздух во бошот преку казанчето каде што стој филтерот за нафта. Ако е до бошот,и во возење ќе гасни или воопшто нема да пали....има случаеви ќе запали и работи само на 1000 вртежи и не реагира на туража.
Оди кај бошиста и нека го средат филтерот нафтен.
Мене ми беше пумпата отидена колата ја возев нормално само потешко палеше,влечеше нај нормално
Автоматски споено мислење:

Може и подлошки на дизни,те гумици на дизни да треба да смени
 

mandak

матапрчо
Член од
26 март 2009
Мислења
797
Поени од реакции
524
Прати го у Чачак,АМЦ сопот Мишко Лудак го викаат.Ако сакаш помалку стручен Спасе у Чаир или под бензинската Топ Трејд кај Систина Саше и Томче.Друга опција половен или Джемини во Софија
Автоматски споено мислење:

Голф 6ка ли е?
Сеат ибица
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.652
Поени од реакции
28.009
Сеат ибица
Не ми креваат телефон тие кај Систина,утре ке ти пишам у пп мајстори за dsg кај нас,иако да знаеш посигурни ти се Србија или Бугарија
Автоматски споено мислење:

Сега ми текна,имаш мајстор за аутоматик и во Битола,сум чул дека е добар ама нит го знам кој е ни кај е
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.592
Поени од реакции
2.098
Не си прајте бајрам со умот, во македонија едвај да има два-три мајстори кои можат вистински да средат класичен автоматик а па не дсг.

Само во странција.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Imam eden problem so vozilovo...ova mi se slucuva 1-3 pati vo mesecot. Na zastanuvanje mi gasi kolata( kako da gubi snaga-"pagja cel sistem") a posle na palenje si pali ok NE vergla dolgo. Se raboti za Toyota auris 2008god 2.0d4d
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.652
Поени од реакции
28.009
Не си прајте бајрам со умот, во македонија едвај да има два-три мајстори кои можат вистински да средат класичен автоматик а па не дсг.

Само во странција.
Класичен аутоматик е многу покомплициран од дсг,така да муабетот не ти држи вода
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.592
Поени од реакции
2.098
Во класичен аутоматик нема Е од електроника туку се е хидраулика и механика.

Ова погоре е цело електроника и тоа смд технологија за која ти треба микроскоп да ги видиш деловите. И не е само да ги видиш туку треба огромно знаење и искуство како и скапа опрема за да се поправи.

Тоа мајстор во МК да го направи...мало сутра.

Автоматски споено мислење:

Imam eden problem so vozilovo...ova mi se slucuva 1-3 pati vo mesecot. Na zastanuvanje mi gasi kolata( kako da gubi snaga-"pagja cel sistem") a posle na palenje si pali ok NE vergla dolgo. Se raboti za Toyota auris 2008god 2.0d4d
Многу општ симптом. Треба да се исчита какви грешки има на дијагностика.
 
Последно уредено:

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.652
Поени од реакции
28.009
Во класичен аутоматик нема Е од електроника туку се е хидраулика и механика.

Ова погоре е цело електроника и тоа смд технологија за која ти треба микроскоп да ги видиш деловите. И не е само да ги видиш туку треба огромно знаење и искуство како и скапа опрема за да се поправи.

Тоа мајстор во МК да го направи...мало сутра.

Автоматски споено мислење:


Многу општ симптом. Треба да се исчита какви грешки има на дијагностика.
Како може да нема електроника бе другар? Што ке му каже на менувачот кога да прешалта у понизок или повисок степен ако нема електроника? Електрониката на мењачот е поврзана со моторот,те со вртежите.Кога намалуваш паѓаат вртежите на моторот и му кажуваат на менувачот да прешалта у пониска брзина,а кога забрзуваш обртаите се зголемуваат и му јавуваат на менувачот да прешалта у повисок степен.
Секој аутоматик има механика и електроника т.е валве боди.И кога се менува уље електрониката се сетира иначе нема точно да покажува у која брзина е.Сум имал аутоматик и постар и понов тип
Автоматски споено мислење:

https://youtu.be/WBPLJFtQzkA еве како се растура и склопува,овој го имав менувач на опел сигнум
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.592
Поени од реакции
2.098
Постарите менувачи немаат воопшто електроника...има само сајла на гаста за kickdown и сајла до рачката на мењачот за да селектираш PRND.

Се тоа што кажуваш се прави со хидраулика, моторот врти пумпа во мењачот и спрема вртежите на пумпата варира и контролниот притисок во мењачот. Спрема овој притисок и спрема колку брзо се врти излезното вратило во мењачот (колку брзо веќе се движи колата, ако воопшто се движи) се селектираат брзините, т.е. една се исклучува за наредната (погоре или подоле) да се вклучи. Valve бодито е потполна механика и хидраулика.

Електроника има само во поновите аутоматици, најчесто во тие што имаат мануелен мод или пак спорт и конфорт мод.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom