Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Фабија 1.2, 51 кв, бензин 95 (од Макпетрол). Сабајлево нели сторив тоа продувавање, свети, возам до олимпико за гуми, пак свети. Се враќам да ја земам , оооп не свети, сега е во ред.
Веројатно добро сум го продувал (Олимпико не верувам да чепкаат по ресети) само му требало време да даде сигнал дека е во ред. Ќе морам вака на 3-4 месеци да го продувувам затоа што и други што возат градска имале сличен "проблем" да кажам. Инаку и на технички и на компјутер сигналите и издувот беа оптимални, без грешки.

Ако слушате понекогаш брчење на обиколница, тоа не е голф из Кондова, тоа сум јас со моето шкодиче :)
 
Последно уредено:
Фабија 1.2, 51 кв, бензин 95 (од Макпетрол). Сабајлево нели сторив тоа продувавање, свети, возам до олимпико за гуми, пак свети. Се враќам да ја земам , оооп не свети, сега е во ред.
Веројатно добро сум го продувал (Олимпико не верувам да чепкаат по ресети) само му требало време да даде сигнал дека е во ред. Ќе морам вака на 3-4 месеци да го продувувам затоа што и други што возат градска имале сличен "проблем" да кажам. Инаку и на технички и на компјутер сигналите и издувот беа оптимални, без грешки.

Ако слушате понекогаш брчење на обиколница, тоа не е голф из Кондова, тоа сум јас со моето шкодиче :)
99% е тоа што ти пишал членот
Автоматски споено мислење:

И ако ја издуваш нема да се угасне,баш напротив најчесто на автопат ке ти ја пали сијачичката,а низ град ке се пали па ке се гаси и се така
 
Последно уредено:
Имам Corolla sedan 2003, ја купив неодамна но имам проблем со климата, дигитално се вклучува преку копчиња и не се исклучува никако, без разлика дали пуштам ладно или топло да дува, копчето за клима не реагира, постојано свети... Некој што може да ми помогне со ваков проблем? Мајстор за Тојоти?
 
Фабија 1.2, 51 кв, бензин 95 (од Макпетрол). Сабајлево нели сторив тоа продувавање, свети, возам до олимпико за гуми, пак свети. Се враќам да ја земам , оооп не свети, сега е во ред.
Веројатно добро сум го продувал (Олимпико не верувам да чепкаат по ресети) само му требало време да даде сигнал дека е во ред. Ќе морам вака на 3-4 месеци да го продувувам затоа што и други што возат градска имале сличен "проблем" да кажам. Инаку и на технички и на компјутер сигналите и издувот беа оптимални, без грешки.

Ако слушате понекогаш брчење на обиколница, тоа не е голф из Кондова, тоа сум јас со моето шкодиче :)
Кај мене на дизел тоа ми го правеше кога запуши егр вентил, го чистев + ја исчистија и граната и така прекина да свети, за следен пат мајсторот ми кажа дека мора да се смени или да го извадат комплет, али треба да го изгаси и на компјутер.
Автоматски споено мислење:

П. С каде најде за гумите? Колку ги земаат од парче?
 
Кај мене на дизел тоа ми го правеше кога запуши егр вентил, го чистев + ја исчистија и граната и така прекина да свети, за следен пат мајсторот ми кажа дека мора да се смени или да го извадат комплет, али треба да го изгаси и на компјутер.
Автоматски споено мислење:

П. С каде најде за гумите? Колку ги земаат од парче?
последна 57ца Козле има еден сервис, на мапава близу кај што пишува сервис Кабрио.
ми ги зема за 1000 денари, 250 по гума. Како ги гледа и проценува не знам ама немаше што да им правам.
Автоматски споено мислење:

99% е тоа што ти пишал членот
Автоматски споено мислење:

И ако ја издуваш нема да се угасне,баш напротив најчесто на автопат ке ти ја пали сијачичката,а низ град ке се пали па ке се гаси и се така
треба да видам со мајсторите, сервисот денеска не работеше така да некоја сабота ќе морам. Има еден за шкоди карши Џамбо ама многу многу не ми се менуваат мајстори, овие си ја знааат работата.
 
Последно уредено:
последна 57ца Козле има еден сервис, на мапава близу кај што пишува сервис Кабрио.
ми ги зема за 1000 денари, 250 по гума. Како ги гледа и проценува не знам ама немаше што да им правам.
Автоматски споено мислење:

треба да видам со мајсторите, сервисот денеска не работеше така да некоја сабота ќе морам. Има еден за шкоди карши Џамбо ама многу многу не ми се менуваат мајстори, овие си ја знааат работата.
За шкоди имаше еден Кисела Вода во уличката кај рампа, мислам Невена Георгиева Дуња е улицата.
 
последна 57ца Козле има еден сервис, на мапава близу кај што пишува сервис Кабрио.
ми ги зема за 1000 денари, 250 по гума. Како ги гледа и проценува не знам ама немаше што да им правам.
Автоматски споено мислење:

треба да видам со мајсторите, сервисот денеска не работеше така да некоја сабота ќе морам. Има еден за шкоди карши Џамбо ама многу многу не ми се менуваат мајстори, овие си ја знааат работата.
Моментално ми е туранот кај нив,ако сакаш ке ти прашам у понеделник,вчера на затварање имаше една A7 една А5, шкода октавиа,голф 7 и Туранот,а на затварање дојде и една А4 а денес не работеа.Ама за дијагностика ке те примат у било кое време мислам.
Автоматски споено мислење:

Никако не ги мењај,ја така се поебав ради гужва што е стално отидов кај други мајстори па накрај испадна многу мајки детето килаво.Две недели чекав за да ме примат
 
Имам Corolla sedan 2003, ја купив неодамна но имам проблем со климата, дигитално се вклучува преку копчиња и не се исклучува никако, без разлика дали пуштам ладно или топло да дува, копчето за клима не реагира, постојано свети... Некој што може да ми помогне со ваков проблем? Мајстор за Тојоти?
Магнет кумпунгот на климакомпресорот е лабав или треба да се мења.
 
Купив акумулатор блек хорс 75ка и по една година во првиот студ почна да се празни. Го вратив ми викаат дека е во ред. Одкако затопли се беше ок, 2 пати ми се испразни од крајот на зимата до сега.
Сега почна повторно да ми прави проблем, имам гаранција уште месец и пол. Може некако да го проверам пред да го пратам за да бидам сигурен дали е во ред или не?
Го полнам и 3-4 дена од прилика и се празни...
 
Купив акумулатор блек хорс 75ка и по една година во првиот студ почна да се празни. Го вратив ми викаат дека е во ред. Одкако затопли се беше ок, 2 пати ми се испразни од крајот на зимата до сега.
Сега почна повторно да ми прави проблем, имам гаранција уште месец и пол. Може некако да го проверам пред да го пратам за да бидам сигурен дали е во ред или не?
Го полнам и 3-4 дена од прилика и се празни...
Лошо искуство со блек хорс, на едната кола порано ми се испразни сам од себе преку ноќ, гаранција уште 2-3 месеци го "проверија" наполнаа и се било во ред, по истекот на гаранцијата 1 месец пак се испразни, го однесов излезе дека сега не е исправен ама поминала гаранцијата. На другата истурка до првиот студ 2 месеци по истекот на гаранцијата и откажа без да дава знаци дека е испразнет или слично. За мене не постои тој :drk:"бренд". И да напомнам не беа од исто место купени, дури ни од ист град во интервал од пола година.
Сигурно има и задоволни од нив ама конкретно за нас: Ако има уште гаранција не попуштај нека го заменат за нов, што треба да те остави колата во гужва па ти да се срамиш низ град.
Автоматски споено мислење:

Ок, најдов за откуп на гуми. За другово за сијаличево на контролна табла, ќе му ставам црн селотејп врз него да не го гледам :vozbud:
Можно е да е запушен егр вентилот, (дизел...тешко само од себе да го опраиш) ако е бензинец поголема е веројатноста да го издуваш со возење, чек енџинот зависи од колата можно е сам да се исклучи по помалку км (20тина) или 500 како кај мене или пак никогаш ќе мора мануелно со дијагностика или со клема од акумулатор.
 
Последно уредено:
Добре бе луѓе,еден акумулатор трае 4-7 години,што ви менуваат тие 1000 ден разлика да купуете вајт хорс,блек хорс,мутлу и остали полуакумулатори?
 
Фабија 1.2, 51 кв, бензин 95 (од Макпетрол). Сабајлево нели сторив тоа продувавање, свети, возам до олимпико за гуми, пак свети. Се враќам да ја земам , оооп не свети, сега е во ред.
Веројатно добро сум го продувал (Олимпико не верувам да чепкаат по ресети) само му требало време да даде сигнал дека е во ред. Ќе морам вака на 3-4 месеци да го продувувам затоа што и други што возат градска имале сличен "проблем" да кажам. Инаку и на технички и на компјутер сигналите и издувот беа оптимални, без грешки.

Ако слушате понекогаш брчење на обиколница, тоа не е голф из Кондова, тоа сум јас со моето шкодиче :)
Имам сличен мотор на VW Fox (1.2 BMD 6V) и истиот проблем ми се јавуваше лани, претежно на влажно време. Претпоставувам дека кодот е P0170. Лани имав проблем со гумици на вентилите и ми трошеше уље, па бидејќи ја возам само низ град се собираше гареж на свеќите, светнуваше check engine и имаше проблем со согорување.

Проблемот може да биде предизвикан од неколку работи, а се генерира поради лоши вредности добиени од ламбда сонда. Може да имаш проблем со ламбда сонда или нешто друго предизвикува ламбда сондата да чита лоши вредности, пример: фалш воздух, лошо согорување, лоши инјектори и сл. Бидејќи овие мотори се склони на проблеми со вентилите и на поголема километража знаат да трошат уље, би ти препорачал да провериш и ниво на уље, а и дали кога колата работи во место има непријатна миризба од издувните гасови.
 
Здраво, некој да не има искуство со Toyota Yaris 2017 1.5 111hp, да каже збор два?
 
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите ставија налепница лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500-3600 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom