Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
3.594
Поени од реакции
2.469
Имам Corolla sedan 2003, ја купив неодамна но имам проблем со климата, дигитално се вклучува преку копчиња и не се исклучува никако, без разлика дали пуштам ладно или топло да дува, копчето за клима не реагира, постојано свети... Некој што може да ми помогне со ваков проблем? Мајстор за Тојоти?
Магнет кумпунгот на климакомпресорот е лабав или треба да се мења.
 

meazza

lo §ono in†eri§†a
Член од
30 јануари 2007
Мислења
6.646
Поени од реакции
626
Купив акумулатор блек хорс 75ка и по една година во првиот студ почна да се празни. Го вратив ми викаат дека е во ред. Одкако затопли се беше ок, 2 пати ми се испразни од крајот на зимата до сега.
Сега почна повторно да ми прави проблем, имам гаранција уште месец и пол. Може некако да го проверам пред да го пратам за да бидам сигурен дали е во ред или не?
Го полнам и 3-4 дена од прилика и се празни...
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
110
Поени од реакции
43
Купив акумулатор блек хорс 75ка и по една година во првиот студ почна да се празни. Го вратив ми викаат дека е во ред. Одкако затопли се беше ок, 2 пати ми се испразни од крајот на зимата до сега.
Сега почна повторно да ми прави проблем, имам гаранција уште месец и пол. Може некако да го проверам пред да го пратам за да бидам сигурен дали е во ред или не?
Го полнам и 3-4 дена од прилика и се празни...
Лошо искуство со блек хорс, на едната кола порано ми се испразни сам од себе преку ноќ, гаранција уште 2-3 месеци го "проверија" наполнаа и се било во ред, по истекот на гаранцијата 1 месец пак се испразни, го однесов излезе дека сега не е исправен ама поминала гаранцијата. На другата истурка до првиот студ 2 месеци по истекот на гаранцијата и откажа без да дава знаци дека е испразнет или слично. За мене не постои тој :drk:"бренд". И да напомнам не беа од исто место купени, дури ни од ист град во интервал од пола година.
Сигурно има и задоволни од нив ама конкретно за нас: Ако има уште гаранција не попуштај нека го заменат за нов, што треба да те остави колата во гужва па ти да се срамиш низ град.
Автоматски споено мислење:

Ок, најдов за откуп на гуми. За другово за сијаличево на контролна табла, ќе му ставам црн селотејп врз него да не го гледам :vozbud:
Можно е да е запушен егр вентилот, (дизел...тешко само од себе да го опраиш) ако е бензинец поголема е веројатноста да го издуваш со возење, чек енџинот зависи од колата можно е сам да се исклучи по помалку км (20тина) или 500 како кај мене или пак никогаш ќе мора мануелно со дијагностика или со клема од акумулатор.
 
Последно уредено:

Наќо Скопски

Поручуе
Член од
3 април 2017
Мислења
4.548
Поени од реакции
8.171
Добре бе луѓе,еден акумулатор трае 4-7 години,што ви менуваат тие 1000 ден разлика да купуете вајт хорс,блек хорс,мутлу и остали полуакумулатори?
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.053
Поени од реакции
1.717
Фабија 1.2, 51 кв, бензин 95 (од Макпетрол). Сабајлево нели сторив тоа продувавање, свети, возам до олимпико за гуми, пак свети. Се враќам да ја земам , оооп не свети, сега е во ред.
Веројатно добро сум го продувал (Олимпико не верувам да чепкаат по ресети) само му требало време да даде сигнал дека е во ред. Ќе морам вака на 3-4 месеци да го продувувам затоа што и други што возат градска имале сличен "проблем" да кажам. Инаку и на технички и на компјутер сигналите и издувот беа оптимални, без грешки.

Ако слушате понекогаш брчење на обиколница, тоа не е голф из Кондова, тоа сум јас со моето шкодиче :)
Имам сличен мотор на VW Fox (1.2 BMD 6V) и истиот проблем ми се јавуваше лани, претежно на влажно време. Претпоставувам дека кодот е P0170. Лани имав проблем со гумици на вентилите и ми трошеше уље, па бидејќи ја возам само низ град се собираше гареж на свеќите, светнуваше check engine и имаше проблем со согорување.

Проблемот може да биде предизвикан од неколку работи, а се генерира поради лоши вредности добиени од ламбда сонда. Може да имаш проблем со ламбда сонда или нешто друго предизвикува ламбда сондата да чита лоши вредности, пример: фалш воздух, лошо согорување, лоши инјектори и сл. Бидејќи овие мотори се склони на проблеми со вентилите и на поголема километража знаат да трошат уље, би ти препорачал да провериш и ниво на уље, а и дали кога колата работи во место има непријатна миризба од издувните гасови.
 
Член од
18 ноември 2013
Мислења
90
Поени од реакции
28
Здраво, некој да не има искуство со Toyota Yaris 2017 1.5 111hp, да каже збор два?
 
Член од
28 март 2006
Мислења
15.668
Поени од реакции
8.484
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите ставија налепница лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500-3600 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???
 
Последно уредено:

Наќо Скопски

Поручуе
Член од
3 април 2017
Мислења
4.548
Поени од реакции
8.171
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите пишале лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???
По правило би требало на една година,ама ептен ти е мала километражата.Ако имаш longlife уље терај уште година,ако не уште 6 месеци макс зашто возел не возел уљето прима влага и се разретчува.Види у сервисната дали има опција сервис на две години.Тој за воздух и полен издувај ги на компресор барем
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.065
Поени од реакции
10.011
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите пишале лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???
па сеа зависи, може и 20 години да ти стои колата и да не поминеш 10 илјади километри но тоа не ти значи дека ич не мора уље да и смениш. 3 години не се ништо, смени кога ќе поминеш толку километри, иако боље е на 8 до 10 илјади да мениш уље.
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
79
Поени од реакции
5
Да прашам дали некој знае колку кошта и од каде може да се набави сензор за радилица за Golf 5 1.9 TDI 77kw BKC мотор?
И колку би било отприлика комплет промена на сензорот?
 
Член од
13 мај 2012
Мислења
33
Поени од реакции
12
Дали централното треба да ги отклучува/заклучува само предните или и задните врати на Fiat Punto mk2?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
5.983
Поени од реакции
5.019
Дали централното треба да ги отклучува/заклучува само предните или и задните врати на Fiat Punto mk2?
ако има и на задните...мора на сите да отвара. и таа на гепекот нормално

А јас сервис си правам кога ќе дојди километражата на тајминг...не времето. Што знае маслото за деови или месеци....
Мењај полусиснтетичко на 7-10 к, а фул синтетик на 15 к...и терај

ПС:ако некој мисли дека е многу тоа.....на пример кога излезе Голф 5 Тди.....сервисен интервал беше на 50 000 км. Т.е. ако некој купил половен Голф од Германија со поминати 105 000 на пример за 2 години.....на тој мотор само два пати е сменето маслото
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
719
Поени од реакции
414
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите ставија налепница лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500-3600 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???
ако има и на задните...мора на сите да отвара. и таа на гепекот нормално

А јас сервис си правам кога ќе дојди километражата на тајминг...не времето. Што знае маслото за деови или месеци....
Мењај полусиснтетичко на 7-10 к, а фул синтетик на 15 к...и терај

ПС:ако некој мисли дека е многу тоа.....на пример кога излезе Голф 5 Тди.....сервисен интервал беше на 50 000 км. Т.е. ако некој купил половен Голф од Германија со поминати 105 000 на пример за 2 години.....на тој мотор само два пати е сменето маслото
Ja menjav na 15.000km, sea tajmerot mi e na okolu 30.000km, ali ja ustvari i 30k vozam godisno sea, taka da pak mu doagja godisno da menjam.
Stalno menjam ulje na prolet.
 
Член од
14 јануари 2015
Мислења
5.851
Поени од реакции
8.087
ELF 5w 40 на 9000км (1 година старо) кога го извадов беше истенчено како вода, не пак 15к или 30000км да го возам, максимално го имам оставено 12 000 бидејќи ги свртив во 7 месеци и тогаш се правев пишман.

Ќе им отворите работа на овие што поправаат турбини ако се праите икономисти (чпараџии) на маслото ;)

1 година или 10 000 км макс, нема да осиромашите со 2500 денари за масло и филтер еднаш годишно, а главата ќе ви биде мирна, сепак во Севердонија тешко дека ни носат квалитетно масло за да си експериментираме по 30-50 000 км.
 
На врв Bottom