Падната ти е потрошувачката поради подобриот квалитет на гориво, мери ја наредни 200 километри со нашево и пиши дали е исто. :wink:Пред месец и пол ве прашував за колку време ќе се стабилизира потрошњата и веќе се стабилизира
После 3500 километри падна потрошувачката. Скопје Истанбул Скопје по автопат турција со темпомат и тоа не многу економично возење на 160 км/х и повеќе, просек потрошено 8,3 л. Низ бугарија знаете колку може да се вози.
Со економично возење Дебар Скопје Дебар 7,5 л просек. Солидно
Зборам за 1,8 бензинец 140 коња на Опел
Јас ви велам да не се замарате со увози, вие не ме слушате... со 5к евра за кола, ќе си шетам низ сите авто плацови и тоа што најмногу ќе ми се бендиса, ќе го договорам да ми го регистрираат. Само да го платам, ама барам регистрирано, ич да не се замарам со оваа глупа држава. Да ги молиш да ти ги земат парите. И ако на некој му текни да земи царина за кола како да е 2003-та, со што автоматски рипа цената за 1000-1500 евра кои не планирам да ги дам, пу пу пу неважи, ќе си барам друга. Ајт шо ве онадам.eden blizok bese vo slovenia za da najde kola no ne bese zadovolen od ponudite i izborot! isto eden drugar zemal Opel Astra (2500 evra) proizvod 2000god no za prv pat bila registrirana vo 2003 i carinarite ja racunale kako da e od 2003 proizvedeno i mu zemale danok i akcizi za cena koja tije ja postavile 3500evra.. taka sto na kraj se na se kolata mu izlegla 4700 evra!
pa da bil primoran da go zeme no sepak ne velam deka ne zemal dobra kola mislam vo tolku dobra sostojba ove kaj nas nemoze da se zeme za 4700e no sepak faktot deka nekoj na carina ke mi bapne carina i ddv na ovakov nacin e krajno netransparentno i kukavicki.Јас ви велам да не се замарате со увози, вие не ме слушате... со 5к евра за кола, ќе си шетам низ сите авто плацови и тоа што најмногу ќе ми се бендиса, ќе го договорам да ми го регистрираат. Само да го платам, ама барам регистрирано, ич да не се замарам со оваа глупа држава. Да ги молиш да ти ги земат парите. И ако на некој му текни да земи царина за кола како да е 2003-та, со што автоматски рипа цената за 1000-1500 евра кои не планирам да ги дам, пу пу пу неважи, ќе си барам друга. Ајт шо ве онадам.
А вака другарчето твое останало ни ваму ни таму... и бил приморан да плати.
Ме интересира што мислите за Хонда Сивик од 96-97, 1.4 од кратките?
Мислам на ваква:
Видовитост или искуство али сеедно, зборовите ти беа на место-неуспешен ремонт.Опеловите мотори за генерално се срање. Имаше астра 1.7 дизел во Битола 4 пати со ред ја правеа ремонт, дури последниот пат ја погодија. Или носи ја кај асолен мајстор или менувај мотор. Инаку ке ти чади.
А да си донесеш мотор од иностранство (или од кај нас), за моторот не се плаќа царина, потрошен материјал е:smir: Јас да сум у твоја кожа,така би направил. Успешен ремонт во МК се виделоВидовитост или искуство али сеедно, зборовите ти беа на место-неуспешен ремонт.
Ми направија ремонт до осовина и сега е бетер. Чади, гаси на секое намалување гас, сецка/скока... ќе мора најверојатно да земам друг мотор (секако, со некој мајстор што се разбира). ме интересира дали некој приближно знае цена на мотори на опел од 1996, бензинец, 1.4 8-вентилски. Ми споменаа цена (као пали-вози) од 300-400 евра (пред новиот закон за половни возила), можда сега е поефтино?
И друго, на што да обрнам внимание (више ни на мајсториве-пријатели не им верувам) т.е. како да видам дали е издуван, сочуван (ако може да се види пред вградување)?
Многу прашања али се изгорев со 800 евра за ремонт па вториов пат ако не ја бива, сосе мајстор ќе ја фрлам од Водно надолу.
Ако си од Скопје, треба да прошеташ по плацевиве што расклопуваат коли, и да немаат мотор ќе ти најдат гарант. Е сеа незнам дали ќе можеш да видиш колку тој мотор има истркалано, но мислам дека ќе ти го запалат (немонтиран) за да можеш да видиш во каква состојба е. Мачка во вреќа во секој случај, но не верувам дека ќе ти речат 800 евра (колку ремонтот што те фанал). 500 евра макс, може и поефтино...Некои плацеви даваат гаранција и за мотори, на пример една година ти дава гаранција дека моторот е ОК.Да не знаеш колку отприлика би чинел сочуван мотор ако го земам во МК? Ако случајно имаш информација, ако не е многу солено, одма да барам такво чаре да сменам мотор.
Инаку не пишав, овој сеа што го имам е нестандарден, едвам најдоа делови (некои делови не пасуваа за десетинка од милиметар), некоја појачана серија. Така да, едина опција ми е друг мотор.
Сакаш бензински да ставиш? Ако ме прашуваш мене, стави му 1.7 TD исузу, ќе го избегниш трошокот за А-тест (100 евра) + ќе почниш да се жалиш дека троши бензинската и ќе треба и плин да ставаш. Инаку не е лошо да прошеташ по авто плацовите низ Скопје и Тетово. Се наоѓаат мотори за 200-300 евра. Колку солиден е прашање. Сепак можеби ќе имаш среќа да го најдеш монтиран на кола па да го повозиш пред да го земиш.опел од 1996, бензинец, 1.4 8-вентилски. Ми споменаа цена (као пали-вози) од 300-400 евра (пред новиот закон за половни возила), можда сега е поефтино?
И друго, на што да обрнам внимание (више ни на мајсториве-пријатели не им верувам) т.е. како да видам дали е издуван, сочуван (ако може да се види пред вградување)?
Многу прашања али се изгорев со 800 евра за ремонт па вториов пат ако не ја бива, сосе мајстор ќе ја фрлам од Водно надолу.