Абе нејќум цели фарови :pos2: само сијалички ... вакви добри ли се осрам cool blue ?Ова се angel eyes... http://pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=206824
и коштаат околу 100 евра комплет.
Тоа што ке го добиеш со angel eyes неможеш да го добиеш со обични сијалици.Абе нејќум цели фарови :pos2: само сијалички ... вакви добри ли се осрам cool blue ?
Оди на http://xenon.com.mk/Ја колку што знам ксенонот не се препорачливи освен ако не се од фабрика затоа што многу повеќе струја влечат, но ако од овластениот сервисер дозволуваат тогаш е друга работа, иначе вака на диво не би ризикувал
ефектот е ист,со angel eyes изгледот е поубав,и е повеќе потенциран изворот на светлината.Тие и се измислени за тоа.за да бидат уабви за око...нема разлика помеќу обично ксенон светло,и ксенон светло во лупа,т.е angel eyes.за тие шо не знаат,лупа е ова подоле на сликава во средина шо еТоа што ке го добиеш со angel eyes неможеш да го добиеш со обични сијалици.
Плавите имаат некој ефект но се далеку од angel eyes. A мислам дека се забранети и може некој како данџн мастер (а.к.а. цајкан) да те малтретира. Информирај се повеќе за тоа.
Јас имав пишано за разликата помеѓу обични сијалици и ксенон (со или без angel eyes фарови), бидејки Торте имаше постирано некои обични H4 сијалици (халогенки) кои што беа во плаво стакло.ефектот е ист,со angel eyes изгледот е поубав,и е повеќе потенциран изворот на светлината.Тие и се измислени за тоа.за да бидат уабви за око...нема разлика помеќу обично ксенон светло,и ксенон светло во лупа,т.е angel eyes.за тие шо не знаат,лупа е ова подоле на сликава во средина шо е
Може да се среди и со реле, не мора ракета! Само без експерименти, зш ојде ракетата!:smir:Ќе треба и друга ракета за струјата ако ставиш повеќе W.
Опеловите мотори за генерално се срање. Имаше астра 1.7 дизел во Битола 4 пати со ред ја правеа ремонт, дури последниот пат ја погодија. Или носи ја кај асолен мајстор или менувај мотор. Инаку ке ти чади.Ако може малку помош во врска со мотор на опел.
Астрата (ц14се 1996) ми ставија воџици на вентили. У ствари направија некој си полуремонт-карики, вентили... такви некои делови сменија. По извесно време почна да чади на палење на ладен мотор. Кога е загреан воопшто не се слуша моторот, ниту дими. Е сега, моторот според повеќе мајстори и продавници е правен (според некои шифри) за германски пазар. Воџици не можат да се најдат, овие беа правени, месингани (има и гусани кај некои коли), но попуштија-според механичарот тие се попуштени, затоа и дими.
Прашањето ми е дали да пробам со гусани (како реагира тој материјал на топлина) или (пошто нема воџици ни овде, ни Грчка, дури и Германија е прашано) да ставам месингани од голф (малку обработени). Разликата од месингани до гусани е што месинганите се "помеки" од гусаните. Според него, гусаните евентуално може да ги избие моторот при работа, не е сигурен во цврстината на тој материјал. А месинганите попуштаат постојано.
Инаку оригиналот според шемите е месинган. Но такви нигде нема.
Некој да не мењал или има искуство со ова? Битно ми е оти едино друго чаре е смена на моторот со друг кој за 300-400 евра сепак би бил нелегален, за таа цена најверојатно краден. Лошо чаре. Не знам што понатаму.
Половен алтернатор е околу 2000-3000 денари зависи како ке го начекаш. Нов... појма немам, можеби 150-200 еврони. Што ке ти е?Џиш,ти имаш форд,можеби знаеш...како оди цената на половен/нов алтернатор за дизелче како твоето?
А да не имаш инфо за која цена може да се најде мотор, легално?Опеловите мотори за генерално се срање. Имаше астра 1.7 дизел во Битола 4 пати со ред ја правеа ремонт, дури последниот пат ја погодија. Или носи ја кај асолен мајстор или менувај мотор. Инаку ке ти чади.