Што ќе му бидеkupiv ulje 10-40 ama posto majstorot dva dena ne e sloboden da go smeni go vozam veke dva dena u bagaznikot na kolata.ke mu bide li nesto ili ne ?
Уау текстВака сега, едно упатство / објаснување ако може ... Ми се скинало цревото од предната лева кочница. Земав ново и фатив да го менувам. Од кај тркалото / шепата се одврте без проблем, ама од другата страна, од кај тоа цевчето метално несакаше никако. Не ти го прскав со WD, не ти го сецкав да попушти и никако несакаше, па така запнувајќи ги средив и цевчето, се увитка целото и се скрши. Абе ниедна беља не иде самаЗемав го извадив комплет и цевчето и се убив од Сабота навака од барање по одпадиве и едвај најдов исто, кај мене е 12-ка штраф од кај ABS пумпата, а 11-ка од кај тркалото, а ова по одпадиве се 11-ки од двете страни.И денеска земав да го местам и се убаво, ама при штрафење во пумпата, штрафот да ми фати малку накосо и никако да го заштрафам до крај. Јебига викам, нема друго и земав ја извадив целата пумпа надвор и што ке видам сум го оштетил малку навојот
. Ја однесов кај еден пријател пошто немам такви урезници со ситен навој да го прережаме и го средивме, го наместив се ОК. И сега знам дека треба да се испушти воздух од сите тркала и испуштив. Ама сега ми свети ABS на таблата и истиот не работи и јавува некоја грешка од некој сензор некаде ( пошто нема борд незнам кој сензор е, туку само тоа извичникот на таблата трепка ). Дали дека ја вадев пупмата, а затоа морав нели и да ја одштекам од џекот, сега треба да се стави на компјутер и да се ресетира истата или што е проблемот ? Утре ке ја однесам на дијагностика да видиме кој е сензорот што се буни
Ако знае некој или има некој идеја нека каже, чисто за да знам што да очекувам. Не верувам дека е расипана пумпата, пошто додека не ја извадив немаше да свети тоа АBS-от.
Кога работиш таква работа, се знае, клучот во џеб, и акумулаторот откачен. Сега најверојатно ќе треба ресет и адаптација на АБС системот со дијагностика......
Мислам дека си имаш проблем и дека несмее да дува здрав мотор и да фрла уље преку дупката ... нека ме поправи некој ...Здраво
Имам голф 4 тди (101кс) - 2003 година. Имам проблем со делoт кај што е проверката на ујле, цревото на стапчето за ујле (најчесто е портокалово) не се заглавува во моторот, поточно е многу лабаво, и некогаш без да зебележам ми испага и почне да исфрла ујле, незнам како е кај другите но овде да не треба некој стегач да се ставе или нешто слично за овој дел да биде зацврстен за моторот. Дали некој го имал овој проблем.
Исто така мислам дека капе и од друго место но многу многу малку, дали е поголем проблем ако ми малку капе ујле од моторот, чисто малку, наутро некогас не секое утро може да зебележам белег од ујле на асвалтот.
Позз и чекам коментари![]()
Totalno nema vrska dali se razlicna marka. Problem kje imas ako ti se razlicna goleminaДечки имам гуми летни али се од различна марка,гумите си се океј.Има некоја врска да ги наместам балансирам и центрирам и да терам ?
уауу... каков ГРЕШЕН СОВЕТ... немојте вака, некој ке го земе здраво за готово и ек направи беља.. на душа ке го носите...Totalno nema vrska dali se razlicna marka. Problem kje imas ako ti se razlicna golemina
многу ке помогнеше ако кажеше од што кола е, и од кај си ти, па да бидеш упатен кај да бараш нова или половна...![]()
Каде да најдам ваква кутија за филтер на старо и што пари е нова.
Totalno si vo pravo. Zaboraviv da kazam za toa napred-nazadуауу... каков ГРЕШЕН СОВЕТ... немојте вака, некој ке го земе здраво за готово и ек направи беља.. на душа ке го носите...
различна марка на гуми доаѓа во предвид само во пар... напред едни, позади други.. НИКАКО не турај на една страна (напред-назад) две различни...
затоа што:
-секоја гума има различен грип
-секоја гума има различна контрола при вртење
-секоја гума има различна нагазна површина
-секоја гума различно се понаша на одредена температура
под секоја гума мислев секој бренд, за себе...
или на кратко речено, различни гуми на една страна (предна или задна) ке ти донесе до нестабилност при возење, при нагло кочење поготово НА МОКАР АСВАЛТ ке те фрли на некоја страна, т.е. никогаш нема да можеш да закочиш право, туку ке завршиш во некоја друга кола, ивичњак, жардињера, тротоар, човек-пешак итн итн... исто така, при нагло вртење во кривина (на автопат при поголеми брзини) дури и влетување во длапка на патот, ке резултира со фрлање на страна, љуљање пс дури и губење на контрола врз возилото...
затоа, исти гуми, од ист бренд, дури и ОД ИСТА СЕРИЈА треба да се... како шт реков, различно може само во пар, мада и тогаш веке перформансите и на едните и на другите се намалени, но барем нема да се случува исфрлање од линија при кочење и/или возење во кривина...[DOUBLEPOST=1463773194][/DOUBLEPOST]
многу ке помогнеше ако кажеше од што кола е, и од кај си ти, па да бидеш упатен кај да бараш нова или половна...
може да е од 2 работи... или почнал моторот да поддувнува, па испареното масло почиња да кондензира во усисното црево, па капе на спојот подоле...Имам проблем ми тече ујле од колата. Видов под хаубата и гледам дека капка од кај турбото. Од што би можело да е и дали е опасно ? Се работи за puegoet 206 1.4 hdi, а маслото што му е ставено пред 10 000 km e Castrol 10w40
фиат пунто1.2 2007 скопје[DOUBLEPOST=1463773194][/DOUBLEPOST]
многу ке помогнеше ако кажеше од што кола е, и од кај си ти, па да бидеш упатен кај да бараш нова или половна...
да.. се случува, ама разликата кај тие и овие во рануеј е што со самозапалување на бензинот, моторот е на маргинте на работење во лер, т.е. едвај работи, а во рануеј иде на максимум обртаи што може машината да врти....Тоа со кочницата и кумплугот важи и за случаеви кога моторот е прегреан и неможи никако да се изгасни(самозапалување). Мене ми се има случено на Застава 101-вадиш клулот и моторот уште си работи иако неоди струја на свеќиците. Нормално за овие случаи треба и пумпата да е механичка, а не електрична.
Ова се случува и кај стари дизели
тетово по авто отпадите сигурно ке најдеш... има таму такви пунтиќи за растурање.. во скопје не сум сигурен дека уште има од нив овој аце. значи од ново лисиче кога продолжуваш за накај долно лисиче по тоа кривуљавиот пат, некаде на пола пат од десна страна има 2-3 отпади тука, едниот од нив има растуренао бајаги корси и пунтовци...фиат пунто1.2 2007 скопје