Теорија знам до Германија и назад да возам.Теоријата на менување брзини и кочење на мотори ја знаеш? Уствари прво, колку кубици мотор ќе возиш?
Ти земи мотор еднаш... После лесно прајме. Еве јас се нафаќам да те подучувам и да те научам да возиш мотор. Па како ке се покажи даскалот... ке кажат учениците .
Не се родил никој учен ... Ке биде полека полека ич не се секирај.Ако го земам моторот...сам ќе се научам. Потрбено ми е само „осетот“...
Нема сајла друже, хидраулика е, али го решив проблемот, путер е сеа.До Мистичен,ако кумплунгот не враќа тогаш скината е сајлата.
Ако поминуваш во Ск јас ќе те подучамДечки да не има некој во околината во БТ да ме научи да возам мотор со брзини се разбира...
Имам еднаш трганто (без туража) само малце на кумпулнг со NSU Pretis 175...
Знам, го јадев еднаш така и му ја научив цакатаMistik, vnimavaj, oklu benzinot, da ne te ostavi nekade bez benzin, desniot rezervoar ne go puni leviot (koj e primaren) do kraj, da znaes. Inaku, trosi, znaes i sam, kolkus stisnes tolku. SEkogas ke ti pokazuva desniot malku poveke deka imas, ama ne spi na toa uvo. Gl;edaj da imas vo leviot.
хехе.... Bertone немам ништо против Бубата, али сепак 2 тркала се 2.... вакви шанси ретко се добиваат гледај да не ги искоцкаш, ево доби и неколку убави совети од Мандрак за да го средиш(не се плаши од џандари не си ни прв ни последен без документи)ако веќе си решен да купиш вакво нешто и нека не те мами изгледот со малку кеш добиваш прекрасен мотор....Никако да ми се насмевни среќата
Денес видов два NSU Pretis.
Двата со несредени документи.
Двата не стартуваат (празни акумулатори).
Двата во втора брзина не влегуваа. (само прва и лер, нагоре не одеше).
Иначе се работи за овие два (од Pazar3.com.mk)
Првиот ...вистина лимариски и сите други елементи се 95% фабрични...вториот, исто не е така лош но не и толку добар како првиот (на сликата изгледа ЕКСТРА...во реалност...НЕ )
За моторот(машината) неможам да ви кажам, двата неможев да ги слушнам како работат...а камоли да ги повозам.
Само една работа не сфатив...како можеше истите проблеми кај двата мотори да се јават. За првиот синиот убава цена добив, ама отпосле разбрав дека машината не чини...и ништо. Вториот машината скоро пред запек е...враќаше воздух во карбуратор (се слушаше клокотење во карбураторот кога пробвав на кургла да го стартувам).
И така...ништо. Останува уште еден...а то е во Скопје, како ќе се носи БТ не знам. Немам приколка...нема ништо. Изгледа отпаѓа идејата, па ќе ги чувам парите за средување и регистирање на Бубата