Совети околу мотоцикли

Член од
11 април 2012
Мислења
4.465
Поени од реакции
4.983
Мојот е 2019та , ама јас го земав лани половен , од пријател кој за 4 год не помина ни 4.000км . Јас од лани од Април до сега поминав скоро 10.000 со него . Е токму затоа сакам тјуринг мотор , куфери , место за се . На мојот има место под седиште само за сообраќајна и тоа е . А куфери на него не личат . Ми здосади носењето ранец кога идам на спиење некаде . Башка што совозачот цело време буквално те јава додека се возите . Не викам дека кардан не е за на мотор , ама не го сакам БМВ-то , посебно ГС серијата , колку и да се добри , а добри се , не ги сакам . Ланец си е ланец , е сега одржување , пери и подмачкувај на секои 300-400-500 км и менувај на некои 25-30.000 ( 200 евра трошок ) , карданот е многу поскапа работа .
Скроз те разбирам што ми збориш, додека живеев во гетеборг имаше една група на фб организираа дневни возења претежно во сабота 300-600км долги (преку апликацијата што ја спомнав, споделена со сите и знаеш каде идеш, плус известена полиција, водач, блокери, анкер поазди баш по пропис возење никој да не остане) и се погоди еднаш на еден дечко со Кавасаки Е6 или како и да беше моделот оние торбици што се закачуваат на мотор лошо ја наместил му се скина, сите со лимитиран багаж јер нели си планирал за тебе му викам ако сакаш стави кај мене имам место, отварам централниот куфер празен ништо нема у него, добро бе ти на толкаво возење си тргнал ништо не носиш со тебе???? си отворив тоа куферот место резервоар што го имам еве бе дечки се имам со мене како ништо :)
Место имам повеќеод доволно, централниот куфер стално ми е на мотор, а страничните се возени буквално од продавница до дома кога го зимав моторот ништо повеќе.

јас би да го возам повеќе, ама времето тука е тапа, оваа година дали 20 пати сум излегол да возам, да бев у мкд тоа ќе беше бројка остварлива на месечно ниво. Ама неможе се да е погодено така :)

Ова со чистење на ланецот почна да ме нервира од кога се преселив, ама повеќе е зашто го фрлив тепихот што беше под него (треба нов да нарачам) и при селење ми се изгубија картони што ги имав направено за да не ми се прља бандаж да не прска накај кочницата и слично, па сега треба да сум многу повнимателен кога шприцам, да пазам каде ќе капе да не оставам флеки низ гаража итн итн... (у принцип полесно решливи проблеми него нов мотор :) ама ...)

За менување на ланец или било што дур е под гаранција ќе си иде у Хонда 2 пати во годината (еднаш чисто проверка пред почеток на сезона, на крај на сезона годишен сервис) и они ќе си средат се, мене до сега ми бил буквално стави бензин пали вози најсериозен зафат сам што сум му го направил перење на истиот


Иначе како опции за менување не викам дека Африка не е добра одлична е, ама ако се решам да сменам побрзо би било за Transalp или NТ1100 него за африката, а може и за НЦ750х ама следната едиција ако стават уште некој коњ плус на неа :)
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
865
Поени од реакции
419
Скроз те разбирам што ми збориш, додека живеев во гетеборг имаше една група на фб организираа дневни возења претежно во сабота 300-600км долги (преку апликацијата што ја спомнав, споделена со сите и знаеш каде идеш, плус известена полиција, водач, блокери, анкер поазди баш по пропис возење никој да не остане) и се погоди еднаш на еден дечко со Кавасаки Е6 или како и да беше моделот оние торбици што се закачуваат на мотор лошо ја наместил му се скина, сите со лимитиран багаж јер нели си планирал за тебе му викам ако сакаш стави кај мене имам место, отварам централниот куфер празен ништо нема у него, добро бе ти на толкаво возење си тргнал ништо не носиш со тебе???? си отворив тоа куферот место резервоар што го имам еве бе дечки се имам со мене како ништо :)
Место имам повеќеод доволно, централниот куфер стално ми е на мотор, а страничните се возени буквално од продавница до дома кога го зимав моторот ништо повеќе.

јас би да го возам повеќе, ама времето тука е тапа, оваа година дали 20 пати сум излегол да возам, да бев у мкд тоа ќе беше бројка остварлива на месечно ниво. Ама неможе се да е погодено така :)

Ова со чистење на ланецот почна да ме нервира од кога се преселив, ама повеќе е зашто го фрлив тепихот што беше под него (треба нов да нарачам) и при селење ми се изгубија картони што ги имав направено за да не ми се прља бандаж да не прска накај кочницата и слично, па сега треба да сум многу повнимателен кога шприцам, да пазам каде ќе капе да не оставам флеки низ гаража итн итн... (у принцип полесно решливи проблеми него нов мотор :) ама ...)

За менување на ланец или било што дур е под гаранција ќе си иде у Хонда 2 пати во годината (еднаш чисто проверка пред почеток на сезона, на крај на сезона годишен сервис) и они ќе си средат се, мене до сега ми бил буквално стави бензин пали вози најсериозен зафат сам што сум му го направил перење на истиот


Иначе како опции за менување не викам дека Африка не е добра одлична е, ама ако се решам да сменам побрзо би било за Transalp или NТ1100 него за африката, а може и за НЦ750х ама следната едиција ако стават уште некој коњ плус на неа :)
Трансалп е убав , ама само у 750 цц доаѓа . Затоа го гледам НТ-то или Версис , ама ме привлекува BMW S1000XR пошто го напуцале со 160 ждребиња , а далеку покомпактен и полесен од GS серијата … Уште да не беше бенве … Мада возев и KTM 1290 Superadventure од пријател , аууу што машина е . 1300 цц , 160 кс , 140 Нм торк , 245 кг фул . Грдосија , ама како се возии . 220 км/ч со една рака , седиш право како на твоето , голем визир , не осеќаш дека иде толку . Башка по кривини , мерак , кривината ја гледам преку колата пред мене . Он го зеде R моделот , со 21 предно тркало и 19 задно ( како крос ) со офроуд гуми , па дозеде и 17ки со тјуринг гуми , ги менува зависно од тоа на кој терен го вози . Сестран мотор , многу ми праи ќејф . Ама Хондата-та НТ па ми е многу лична … Не знам , ќе видиме … Бар уште 2-3 год ќе се вози Kawa-ta . Потоа здравје
 

Kajgana Shop

На врв Bottom