Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
  1. Megjutoa tret i najstrasen problem se samite motori. Eve da go zememe na primer Beneli TRK, kinez, 502 kubika. Ne ti e cudno sto tolku mnogu novi TRKovi se stavaat na oglas godina/dve otkako ke gi kupat? Toa e posto TRKot e dizajniran kako avanturisticki i touring motor, odlicen vizuelen dizajn ama ima mal problem. Voziloto tezi 250 kg (+ ako bapnes zaden i stranicni kuferi) ama dvata cilindri so vkupen kapacitet od 500 kubika mozat da proizvedat samo odvaj 47 konjski sili. So tezina od 250kg (+ vozac + sopatnik + kuferi) i sila od 47 KS nemozes ni na avtopat da izlezes, od start si ogranicen na pospori, pomirni patcinja kade sto nema da smetas na soobrakjajot. Ovoj Zontes ti sto go gledas e 350 kubika a gore dole ista tezina (ADV isto kako Beneli-to) eve neka bide i 200 kg. Od start si ogranicen vo toa sto mozes, a sto nemozes da pravis so motorot.
Со останатото што го пиша комплетно се сложувам нема замерки за тоа ама последново дека е ограничен зашто имал 50коња неможам да се сложам

До пред некоја недела возев 750цц со 54коња (220кг мотор), колега што често на викенд тури одевме 500цц 35кв (ова е толку околу 45-47коња, 205кг мотор)
Двата беа повеќе од доволни да се оди на пат со нив дури и товарени со куфери и совозач, на автопат без проблеми развиваат 120-130км колку што е ограничувањето низ скоро цела европа

Тоа што у МКД глава е дека мора да развива над 200км/ч за да се брои како мотор е сосема друга проблематика.

Да не ме разбереш погрешно не го охрабрувам да се заебе си кинескава играчка, напротив мислам дека е боље да земе некоја хонда/сузуки па Макар и 20години стар пред ова
Зборувам чисто од аспект на јачина на самиот мотор со сила од 45-50коња
 
Со останатото што го пиша комплетно се сложувам нема замерки за тоа ама последново дека е ограничен зашто имал 50коња неможам да се сложам

До пред некоја недела возев 750цц со 54коња (220кг мотор), колега што често на викенд тури одевме 500цц 35кв (ова е толку околу 45-47коња, 205кг мотор)
Двата беа повеќе од доволни да се оди на пат со нив дури и товарени со куфери и совозач, на автопат без проблеми развиваат 120-130км колку што е ограничувањето низ скоро цела европа

Тоа што у МКД глава е дека мора да развива над 200км/ч за да се брои како мотор е сосема друга проблематика.

Да не ме разбереш погрешно не го охрабрувам да се заебе си кинескава играчка, напротив мислам дека е боље да земе некоја хонда/сузуки па Макар и 20години стар пред ова
Зборувам чисто од аспект на јачина на самиот мотор со сила од 45-50коња
Viksa, sve toa e ok. 205 kg e solidna tezina ama ne e tolku strasno. TRK-ot e bukvalno 255kg bez kuferi i vozac. Ako si zadovolen so top speed od 120/130 super za tebe. Jas samo kazuvam sto mozes da ocekuvas od motor so tolku nizok power-to-weight razmer.
Screenshot_2.png

Cetiri godini vozev Wee 650. Go vozev navecer na avtopat, niz magla, planini, ridovi itn. Sega vozam 1000 kubika i razlikata e den i nokj. Vekje ako razmisluvam za nov motor, od nego ocekuvam:
1. Da moze lesno da pretekne, posto na avtopat si nevidliv (od 120 do 180 za nekolku sekundi)
2. Da moze so full tovar (3 kuferi + 2ca patnici) da trgne od 0 eve do 50km/s na ugornica (koga ceka na semafor)

So 255kg i 47 konja cisto sumljam deka mozes bilo koe od ovie dve. Toj zontes 350 pa mozes da zamislis. Bukvalno se stavas vo opasnost koga izleguvas so takvi igracki na avtopat.
 
Viksa, sve toa e ok. 205 kg e solidna tezina ama ne e tolku strasno. TRK-ot e bukvalno 255kg bez kuferi i vozac. Ako si zadovolen so top speed od 120/130 super za tebe. Jas samo kazuvam sto mozes da ocekuvas od motor so tolku nizok power-to-weight razmer.
Прегледај го приврзокот 429055

Cetiri godini vozev Wee 650. Go vozev navecer na avtopat, niz magla, planini, ridovi itn. Sega vozam 1000 kubika i razlikata e den i nokj. Vekje ako razmisluvam za nov motor, od nego ocekuvam:
1. Da moze lesno da pretekne, posto na avtopat si nevidliv (od 120 do 180 za nekolku sekundi)
2. Da moze so full tovar (3 kuferi + 2ca patnici) da trgne od 0 eve do 50km/s na ugornica (koga ceka na semafor)

So 255kg i 47 konja cisto sumljam deka mozes bilo koe od ovie dve. Toj zontes 350 pa mozes da zamislis. Bukvalno se stavas vo opasnost koga izleguvas so takvi igracki na avtopat.
Пак ќе ти потенцирам да не ме разбереш погрешно (а изгледа ме разбра погрешно)

не го охрабрувам да земе некој ефтин кинески, боље стар сузуки/хонда/јамаха него ова (сигурно ќе најде некој добар со 54-60 коња кој ќр му се повеќе од доволни за удобен крузинг и на автопат (е сега не се за развивање јаки брзини ама за почетник и не би ни препорачал нешто многу јако)

јас сменив од 750ка со 54коња на 1000ка со 102коња, свесен си дека претходниот немаше видено повеќе од 120 а исто ќе биде и со новиов
Едноставно стилот на возење ми е таков да преферирам да сум на споредни мали патишта (а фала богу у Шведска ги имам колку сакам со добар асфалт) одколку автопат (ова само кога идам летно време накај работа и нормално сум се успеал сабајле :) )

да треба да е свесен дека ќе има лимитации со таа јачина како што и двајцата сме свесни, ама дека е возможно да ужива во возењето до некоја таква машина и повеќе од возможно е :)

Воопшто не се согласувам со изјавата ако возиш 120км на час ризикуваш живот само зашто не можеш повеќе
У МКД а и 90% од Балканот самото твое раѓање е ризикување на животот
Едноставно нема возачка култура и буквално дали возиш 50 или 250 е ризик
А верувај и јас и со кола имам страв да возам низ МКД ради “фаци” а не па на мотор
Погледни темата насловена ЕВРОПСКИ од пред некој ден на ликот му е страв дали ќе го пријават зашто поминал на црвено и направил сообраќајка, не му се активира тоа амебата у глава дека згрешил дека можел некој сериозно да настрада и слични глупости него дали ќе требало да плаќа казна за тоа


ПС до ликот што бараше совет провери некоја Хонда ЦБ500Ф дали се наоѓа по огласи или НЦ
 
Искуства!!
Незнам дали негде во форумов има тема за трицикли скутери што се возат со Б категорија.
Работата е што нејќам да полагам за А, но имало некоја можност да се вози трицикл појак, законот вели трицикл до 15 коловати може да се вози со Б, едино што најдов до таа јачина е јамаха трисити 155цц, некој знае за ова нешто?
 
Искуства!!
Незнам дали негде во форумов има тема за трицикли скутери што се возат со Б категорија.
Работата е што нејќам да полагам за А, но имало некоја можност да се вози трицикл појак, законот вели трицикл до 15 коловати може да се вози со Б, едино што најдов до таа јачина е јамаха трисити 155цц, некој знае за ова нешто?
Конкретно за твоево прашање не знам . Не знам како ги класифицираат трициклите . Ама некој четирицикл знам дека можеш да возиш со Б . Се зависи од тоа како е хомологиран и како ќе се регистрира , пошто имаш 4-цикли кои се хомологирани како земјоделски или јутилитарни / наменски машини или возила ( UTV ) .
 
Здраво друштво,

ме интересира дали за увоз на мотор во мк имаме некоја граница на година на производство или нешто друго граничи дали ќе може да се царини и регистрира или не?

Размислувам за увоз од Германија или Грција на некоја постара машина меѓу 88 и 95 годиште, за cafe racer проект.
 
Последно уредено:
Што мислите за peda pro xt 250, гледам има нова верзија repsol edition мислев дека е само бојата разлика, ама на моделот што е во црна боја има upsidedown вилушка, а на овој нема приметив. Прашав во shammy motors ми рекоа црниот е 2024 модел, а новиот repsol edition е 2025 и биле демек исти, а не се (ми нема логика новиот да е полош од стариот модел), исто ми одговорија дека има 22 kw (веројатно окулу 27 коња испаѓа), а на многу огласи од други продавачи пишува дека е 15 коња. Ми длува дека многу од продавнициве си имислуваат информации.
 
Што мислите за peda pro xt 250, гледам има нова верзија repsol edition мислев дека е само бојата разлика, ама на моделот што е во црна боја има upsidedown вилушка, а на овој нема приметив. Прашав во shammy motors ми рекоа црниот е 2024 модел, а новиот repsol edition е 2025 и биле демек исти, а не се (ми нема логика новиот да е полош од стариот модел), исто ми одговорија дека има 22 kw (веројатно окулу 27 коња испаѓа), а на многу огласи од други продавачи пишува дека е 15 коња. Ми длува дека многу од продавнициве си имислуваат информации.
А бе брат , шо праите со тоа кинезите ? 230 кубика , еден цилиндар , 15 коња . И 3.000 евра ?? Ствсрно дека ништо друго такво не можеш да купиш за тие пари , ама ... Подобро купи половно Беверли скутер за тие пари и да му се изнавозиш..
 
Парите највеке влијаат, исто читав океј бил демек, одел 170h ама сакав да прашам да не имал некој, вака океј ми делуваше за прв спортски мотор на брзини (27 коња ми кажаа во shammy moto, ама па по интернет читам некаде 15 некаде 27 многу слабо информации има па затоа си реков да пишам тука). Скутер не ми се вози искрено, а за 2700 евра поголем мотор 20 години стар само има.
 
Парите највеке влијаат, исто читав океј бил демек, одел 170h ама сакав да прашам да не имал некој, вака океј ми делуваше за прв спортски мотор на брзини (27 коња ми кажаа во shammy moto, ама па по интернет читам некаде 15 некаде 27 многу слабо информации има па затоа си реков да пишам тука). Скутер не ми се вози искрено, а за 2700 евра поголем мотор 20 години стар само има.
Druze do pred nekoj mesec vozev 750cc motor so 54konja, 170km/h ni vo najvlazni sonista nemozev da dignam (ok de digase ama urlase cekas da eksplodira vo sekoj moment, i toa zborime za HONDA ne za kinez na koj mu bev prv gazda od salon go imav kupeno.

Top motor si odbral ic da ne mu se mislis. Toa sto nema dovolno info na net e zasto neznaat samo na prodavacot da veruvas.
I spremi si uste nekoj 6-7k evra zasto te gledam u brzo vreme ke ti zdosadi od premenje po servisi (za koj ke frlis pola od sumava sto ti rekov da ja spremis)= pred da kupis nekoj 20godini star motor
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom