Совети околу мотоцикли

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
си размислил на моментот дека тоа е 4 тактна машина и е замислена за возење по рамно... па на 1 тркало подолго време можи да остани без масло во картерот и да зариба.
 

ice_cube

The SexX.
Член од
16 јули 2008
Мислења
2.240
Поени од реакции
309
си размислил на моментот дека тоа е 4 тактна машина и е замислена за возење по рамно... па на 1 тркало подолго време можи да остани без масло во картерот и да зариба.
Среќа јас не можам да возам на едно подолго време :)
А имам слушнато дека се става повеќе уље, и после завршувањето на заебанциите се испушта вишакот... ее камо јас да научам да го возам на едно убаво, за уље не е проблем.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Здраво!
Дилер на КТМ во Македонија???


Фала.
Колку што знам, нема :(. Има за точаци, на бул.„Партиэански Одреди“ од лева страна ако одиш од центар, пред слаткарницата Палма.Ти требаат делови или мотор?
 
Член од
27 август 2011
Мислења
3
Поени од реакции
0
Член од
28 јуни 2009
Мислења
9
Поени од реакции
0
Здраво. Дали овај воздушен филтер би одговарал за 4 тактен мотор 50 кубици?

 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Здраво. Дали овај воздушен филтер би одговарал за 4 тактен мотор 50 кубици?
Претежно ваквите се наменети за двотактни, ама не гледам зошто не би одговарал и на 4 тактен. Овај филтер се пери под чешма на 200-300 км, и тоа е тоа. Единствено што треба да погодиш е големината на отворот на филтерот и големината на отворот на карбураторот (пошо има поголеми помали зависно од големината на карбураторот) да се исти.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Здраво. Дали овај воздушен филтер би одговарал за 4 тактен мотор 50 кубици?

да да... одговара.. ќе ти стане малу по бучен моторот и ке добиеш нешто малку у брзина.. ама малку, не очекувај превише... ако е за 50 кубици 4 тактен тоа се 2-3 километри ако е 150-ка тогаш се околу 10... а да, да не заборавам и дека ке добиеш малку појачана потрошња...
 
Член од
28 јуни 2009
Мислења
9
Поени од реакции
0
Претежно ваквите се наменети за двотактни, ама не гледам зошто не би одговарал и на 4 тактен. Овај филтер се пери под чешма на 200-300 км, и тоа е тоа. Единствено што треба да погодиш е големината на отворот на филтерот и големината на отворот на карбураторот (пошо има поголеми помали зависно од големината на карбураторот) да се исти.
да да... одговара.. ќе ти стане малу по бучен моторот и ке добиеш нешто малку у брзина.. ама малку, не очекувај превише... ако е за 50 кубици 4 тактен тоа се 2-3 километри ако е 150-ка тогаш се околу 10... а да, да не заборавам и дека ке добиеш малку појачана потрошња...
А нема гајле од прашина, да не оди брзо прашина во карбураторот тогаш? Ќе влечи подобро моторот или исто ќе биде како со стандардниот воздушен филтер?

Исто и да прашам, имам проблем со моторот, не можам да го запалам никако на дугме, курбла немам, во возна состојба беше моторот, добро си палеше све, дури заладе времево, па почна потешко да пали. Го оставив да не го возам пошто е ладно и го палев на неколку дена, последно мнгоу тешко запали, па наредниот пат воопшто не палеше. Иначе моторот стоеше на дожд едно недела дена и на отворено еден месец (негаражиран). Исто имам и проблем со карбураторот, кога ќе го запалам моторот, давам на гаста и не повлекува, му треба едно 30 секунди за да повлече, и во првите 10-15 минути од возењето ако застанам не трга на прва кога ќе дадам гас. Го имав гаражирано месец дена од тогаш и ај реков ќе пробам да го отворам карбураторот да не е затнато нешто или да не има нечистотија, све беше во ред само малце нечистотија имаше. И таа гумицата што е најгоре под капачето од карбураторот беше прошитена, не одговараше на лежиштето. Го ставив карбураторот и пробав да запалам со акумулатор од кола, најпрво почна да грчи (грРрРрРрррр) и перката што е десно кај моторот вртеше полека, после се отпушти тоа ама пак не верглаше како што треба, како да не фаќа бендексот (взззззззз), почна да вергла, почна да повлекува бензин, ама нејќеше да запали, пробав да турам на 2 пати бензин од капачето што е на карбураторот ама џабе, не успеав да го запалам, напати верглаше успорено и пак се јавуваше грчењето. Е сега што можи да е, можно е свеќицата да заебава или карбураторот? Иначе моторчево е 2005 производство, карбураторот од тогаш најверојатно не е сменат.


Исто и да прашам дали знаете од прилика најевтина цена за следниве делови...

1. Тубелес гума 3.5-10



2. Филтер за бензин



3.



4. Ксенон Сијаличка



5. Карбуратор



6. Воздушен Филтер
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
не си требал да го чепкаш карбураторот. гумичката не епроширена туку таква треба да биде. сега гарант не си го склопил како треба.
тоа што слабо ти вергла може да е алансер т.е четкици, пиксни или нешто друго... а може и слаби контакти на каблите за струја...

цените сега не ги знам... нај убаво да си појдеш кај некој што продава козметика и резервни делови за моторчиња и се наеднаш да си прашаш па можеш и да кажеш т.е. пишеш и тука...

мото партс од велес... http://motoparts.com.mk/

имаш делови и делови да ги ринеш со лопата...
 
Член од
28 јуни 2009
Мислења
9
Поени од реакции
0
не си требал да го чепкаш карбураторот. гумичката не епроширена туку таква треба да биде. сега гарант не си го склопил како треба.
тоа што слабо ти вергла може да е алансер т.е четкици, пиксни или нешто друго... а може и слаби контакти на каблите за струја...

цените сега не ги знам... нај убаво да си појдеш кај некој што продава козметика и резервни делови за моторчиња и се наеднаш да си прашаш па можеш и да кажеш т.е. пишеш и тука...

мото партс од велес... http://motoparts.com.mk/

имаш делови и делови да ги ринеш со лопата...
Не е прв пат да го отварам ама можда и имам нешто погрешно наместено, иначе гумицата има едно лежиште под капачето како вдлабнат обрач кај што клапнува гумицата на карбуратор, тука не одговара.

И да не заборавам да прашам, кога возам побрзо и кога нагло ќе ја пуштам гаста, како да тушка моторчето изгледа од ауспух, кога возам 20-40,45 км/ч туши потивко, а кога возам 50-70,80 км/ч, и кога пуштам наеднаш силно туши како на гума наеднаш воздухот да и го испуштиш. Што можи да е проблемот?
 
Член од
10 мај 2010
Мислења
2.727
Поени од реакции
1.970
Оваа е купена од салон 5000евра,не е гребнат моторот.
Со 11 000 км мислам дека е реална цената од 3000евра.Секој си има свое мислење за мотор,може тебе Хондата ти е подобра,но кој ги разбира овие 125ките знае дека вреди толку моторот.
5000 evra ne se dava za 125 kubika detski motor . 7000 evra imas jamaha 1100 pa koga ke ja zgrmis da mu gi dignis cickite na pickite .
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Не е прв пат да го отварам ама можда и имам нешто погрешно наместено, иначе гумицата има едно лежиште под капачето како вдлабнат обрач кај што клапнува гумицата на карбуратор, тука не одговара.

И да не заборавам да прашам, кога возам побрзо и кога нагло ќе ја пуштам гаста, како да тушка моторчето изгледа од ауспух, кога возам 20-40,45 км/ч туши потивко, а кога возам 50-70,80 км/ч, и кога пуштам наеднаш силно туши како на гума наеднаш воздухот да и го испуштиш. Што можи да е проблемот?
Нема проблем! Се си е во ред, При одземен гас а питоа да има инерција во вртежи од предходно и создавање звук како да дише гума без подпукнувања тогаш значи дека не оди струја во свеќичките и нема палење што е сосема во ред, значи нема потрошувачка на гориво.
За тоа што тешко ти пали или не ти вергла, провери ја најпрвин состојбата на акомулаторот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom