Околу Словените
Словен ~ религијски термин
Велат душманите те освоиле тогаш кога започнуваш да размислуваш со нивните мисли и за идеологија да имаш нивната интерпретација .
Па доста е .Надминуваме една поделба според која еден ист народ македонскиот е дојден од некаде иако е на свое. ..
Кога сме кај термините да разграничиме и ова :
Постојат наши домашни термини и туѓи термини.
Наши термини се Слово , Словени, Славјани ..како што наши темини се Македонци Македонија
Туѓи термини се Sclave Sclavinia со значењето роб и административна област Enclave по денешно , како што се туѓи термините Фиром Фироманци циганоскопјаноси ....
Околу Словените
“Не постои друго стадо што повеќе страда од меѓусебните поделби на црни и бели оФци од македонцкото ...''
Една од поделбите е ова на тн антички и тн Словени ..
Надминување на ваја поделба.
Тезата Словен од слово со значењето на буква или писменост .
Наместо прашањето што е тоа Словен , поставуваме прашањето малце поинаку ,а тоа е
Кој тоа е Словото?
Одговорот е Исус
Исус е Словото ,ова го одговара секој поп секој свештеник , секој оџа ...
И сме во светот на религијата .
Христијанството како религија има во фокусот човекот и се околу човекот. Се есоздадено за човекот . И рајот и пеколот ..и правилата и законите и Земјата и Исус зема обликот на човек,заради спасението му.
Человек е називот за човек и како се користи денес во Црквите ни.
Человек. Една мала промена во буквите од буквата ч во буквата с вели вака:
Человек
ч->с
Селовек
издвојуваме согласките
С Л В К
и тука сме
С Ло Во К
Слово .
Назад кон прашањето
Кој е Словото?
-Исус
Што е тоа Слово?
-Човек
Што е Исус ?
Богочовек , кој се отелотворува во облик човеков заради спасение на човештвото.
И се е тука ,На купче .
И движењето на Словото што можеби да ,можеби не е и првото име за христијанизацијата .Од Македонија кон Запад и Моравија , кон Исток во тн Прво Бугарско Царство. И кон Север кога Руси во Охрид се покрстуваат и земаат Словото за ѕвезда водилка .
Задава неизлечив удар на тн теорија на доселување.Теорија во која ниту постои доселување ниту народ опфатен со називот Словени .
Бог + Слово
Бог+Исус
Бог + човек ...
Бог+ Слово ...моќен концепт .
Вели вака :
Македонци од древноста до денес ,Македонци кои во антиката имале една религија , а потоа прифатиле религијата на Словото ..
Онаа буква К како остаток во промената
Человек
Слово К
на овој начин исчитана го има значењето припадност/ подаништво кон Словото.
Бог+ Слово- Богословија
паралелата кај католиците и унијатите тн ГПЦ е Теос + Логос
Теологос , при што објаснувањата што сум сретнал се дека Теос како титула за Бог го има својот корен на збор во титулата Деус.
И наместо да исчитуваме за терминологијата
Деус+ вербум ( на лат. Бог + збор) =Деусвербум*
ние се сретнуваме со терминот
Теос + Логос - Теологос-Теологија
Панонските легенди забележиле дијалогот:
“Нам пријателе Солун ни е првиот и најголемиот македонски град.Во него сите словенски беседат...''
Ова словенски го земаат и како заеднички јазик и како најбазична потпора во тезата дека се работи за една задничка група на јазици со тек на време наречена“ словенска група на јазици''.
Ако ,бидејќи сретнуваме само преписи , ако наместо терминот
“словенски'' беседат, пристапиме со терминот “Славјанскаго 'беседат'' што би можело и да биде опис на “Славју беседание'' или по “Словју беседат '', тогаш подобар патоказ од тоа дека во Солун како најпрв и најмакедонски град се беседи за Исус тешко да се најде.
Се беседи за Исус односно значењето е сите Македонци од Солун се во верата на Словото , во верата Исусова .Сите овие термини си имаат своја хронологија .
Sclave и Sclavinia започнуваат со употребата од 168 п.н.е. кога Македонија паѓа под власта на Рим и е во употреба се до ден денешен .Во романскиот јазик Sclave означува роб ,како и во јазикот на нашите јужни и таму Sclave означува исто роб.
Терминот Sclavinia за Македонија последен пат се употребува
во некаде 1000 тата год на сликата “Четири Грации''
Четвртата Грација те девојка или ти значењето е царство -Самуиловото е прикажано со натписот врз круната на главата на девојката - кај пишува Склавиниа .
Круната пак се приказ на ѕидините од Охрид.
http://homermakedon.blogspot.mk/2016/02/blog-post_22.html
Се вели историјата е таква каква е и од нејзе нема бегање.
Со неа мора да се соочиме .
Затоа пристапиме ли со поинакво толкување на еден ист термин кој што е во употреба а има и историска конотација , сме постигнале нешто солидно
-Најнапред демистификација, дека тоа не е баук или нешто од кое треба да се плашиме и да бегаме.
- туку сме му одредиле и вистинското потекло , значење и место што му припаѓаат.
Со пристапот дека терминот слово е религиозен термин сево ова би можело да се надмини .
Слово како епитет за ИсусДека е тоа така, ќе се повикаме на Новиот Завет и на она:
“Во почетокот беше Слово ...’’
Од тука и изведеното
Бог+ Слово= Богословија
Дека Слово е епитет за Исус ќе ни потврди секое свештено лице .
Концептот на Бог + Слово како го согледуваме ,е многу моќен концеп и скоро своршен во своето толкување на нештата околу нас .
Како што секоја религија во центар на збиднувањата го има човекот, така е и со нашата.
И Рајот и пеколот и планетата и законите ...се е создадено заради човекот .
И ќе се препрашаме повторно и повторно ..
Кој е Словото ?
-Исус
Што е тоа Слово ?
-Човек
Што прави Исус ?
Го зема обликот на човек заради спас на човештвото ..Человек
Слово К
Онаа буква К упатува кон подаништво или припадност кон Исус .
Ако согледуваме алгоритамски буквата К би ја согледале како патоказ , кон каде треба да сме насочени:
К или | < или како < ----
Од тука
С Л О В О < -----------
преку овој пристап би се исчитало нешто како насока каде треба,оној за кого се се создава и твори ,а тоа е човекот да се упатува, кого и што секој од нас би требало да има пред себе : Тоа е ИсусНаместо да жигосаме да го подразбистриме и преку него да укажиме дека разликата кај меѓу еден ист народ на една иста територија , Македонците и Македонија се вика преобразба во Религијата .
Македонците во древноста славеле Божицата Мајка Земја , а со раширувањето на поновата религија започнале да слават Небесниот Татко .Дали некој ќе има доблест да разбере или не , тоа зависи од начинот на интерпретациите .Секој секогаш ќе има простор и слобода и да се согласи или да изнегира.Кога ќе негира ќе се очекува негирање на начин ако тоа не е така , објаснување зошто тоа не е така .Буквата К , како насока за припадност
Ако нејзе ја замениме со додавката за припадност , тогаш нешта се дополнително појасни .
Нин е таа додавка .
Ѓевгеличаните, како почитиваниот Петров , би додале Ниин , со две букви и , испишани една до друга.
Значењето е припадност или Ниини, сопред дијалекталното за - нивни .
Ова бидејќи со споредба ќе согледаме дека е така:
РИМ ЈА НИН
СОЛУН ЈА НИН
МАКЕДОН ЈА НИН
ХРИСТ ТИ ЈА НИН
РимјаНИН е припадник на Рим
СолунјаНИН е жител на Солун
МакедонјаНИН е припадник на Македонците
ХристијаНИН е следбеник на Христа
Во сите НИН случаи имаме припадност
НИН е кратенка од НИИН што од дијалектален во современ и литераурен јазик
Значи
Слово - еднина
Слов + ја = Словја - падежно
Слов + ја + нин = СловјанинИ додека Слово е темнин од нашиот мајчин јазик
терминот Sclave ,Sclavinie се туѓи термини и тие се разликуваат од терминот Слово според нивните значења.
По паѓањето под власта на Рим, Македонија е поделена на Склавинии во чии што граници Македоните се преименуват во Склави .Sclave - роб во денешниот романски јазик
Sclave - роб во она што се нарекува грчки јазик
Slave - роб во денешниот англиски јазик
Sclaviniae термин за означување на административна област .Од него денес е изведен и е во употреба терминот Enclave, енклава ..
Ширењето на религијата на Словото...
од Македонија најнапред на блиски исток ,кон она што денес се нарекува Бугарија ,потоа на запад кон Моравија , за на најнакрај Руси дојдат во Охрид и бидат воведени во Словото , овозможувајки и така на религијата ширењето кон север и далечниот североисток.
На овој начин согледно , многу е логично и зошто нема северни тн Словени како тн етничка одредница.
http://homermakedon.blogspot.mk/2016/05/blog-post_86.html?m=1[DOUBLEPOST=1473961607][/DOUBLEPOST]
Околу Словените
историски пристап
Првото Послание на Светиот “Апостол Павле до Солунјаните 1: 5 ;1 :6 и 1:7
Верниците за Библијата би рекле дека не постои поголема вистина во Светов , отколку она што е запишано во неа .
А во неа е запишано дека според Првото Послание на Светиот “Апостол Павле до Солунјаните 1: 5 ;1 :6 и 1:7 , стои запишаното :
5.зашто нашето Благовештие кон вас , не беше само со силата на словото , туку и со силата на Светиот Дух, и со голема увереност:сами знаете какви бевме за вас помеѓу вас ...’’ 1:5,
6..“ И *вие се угледавте на нас и на Господа , кога со големи маки со радост го примивте словото од Светиот Дух , 1 :6
7.така што станавте образец за сите верници во Македонија и Ахаја .
Ова е најпрвото поистоветување на Македонците со Словото.Подоцна , ова поистоветување ќе го наведе и еден да речеме и историчар кој во своето дело ќе се повика на , замислете си само , современик од времето за кое се опишува :
Тоа е ќе речеме писателот или авторот F.C. Burkitt кој ќе се повика на современикот на тоа време Marcion и ќе напише дека:“Солуњаните се Македонци. Тие го прифатија Словото на вистината зачувано во верата дури и покрај прогонувањата на нивните сограѓани“.Уште повеќе од тоа,тие не ги прифатија ниту учењата на лажните Апостоли,Овие апостолски пофалби за нив се напишани од Тимотеј кој тогаш бил во Атина ..“"Thessalonians are Macedonians [in Christ Jesus], who having accepted the word of truth persevered in the faith even in persecution from their fellow-citizens. Moreover, also, they received not the things said by false Apostles. These the Apostle praises, writing to them from Athens [by Timothy].'.."1
Како треба да согледаме напишаното и што треба да правиме ?
Се што треба да се стори е да се редефинира и да се ретеминира.
Ако можете да приметите во текстов што сум одвоил се употребува терминот Благовештение .
Дали знаете дека тој наш термин е напуштен , се употребува повремено , а е заменет со терминот Евагелие ?
Верувам дек а многумина од вас тука во групава немет поим за ова .
И не само што немат поим ,туку не им е ниту важно .А, дека е важно важно е затоа што свесно или не напуштаме сопсвените македонски терминирања и ги заменуваме со туѓи . Зошто тоа се прави ?
Има ли потреба од понатамошно продолжување на таквото нешто ?
Дали сме поумни ако наместо со македонски збор, нештата ќе опфатиме со англиканизам на пр.?
Секако дека не сме поумни ,како што не сме поумни ако нештата опфатиме со грчки или латински ,наместо македонски термин...
Понатаму, во текстот се посочува употребата на терминот Слово
Слово како термин што за прв пат се применува како опис за Македонците кои прифатиле тогаш ,за нив новата религија и поради чиво прифаќање и пострадале .
Дали знаевте дека терминот Христ и терминот Христијани , во однос на терминот Слово се термини кои се понови и настанале некаде околу , според некои најнеутрални извори најдоцна во III век од н.е.
Ние, тука зборуваме за термин од крајот на I ера после Исус .
Со овој терминсе опфатени, најнапред Македонците од Солун, потоа терминот се шири за сите Македонци од цела Македонија.Ширењето оди и надвор од тн етно граници и се расширува врз Кановите кои опткако ќе прифатат Словото преминуваат во Кнезови, ги менуваат и сопствените лични имиња и примаат нови заради кршетевањето што прифаќаат и со кое се поистоветуваат со Исуса.
Понатаму Словото е шири кон Запад и Моравија ,за да најнакрај Руси ќе дојдат во Охрид и ќе попримат Словото.
Проследиме ли ширењето на Словото увидуваме дека постојаните категоризации се југ – запад и исток , нешто што објаснува зошто нема Северни тн Словени како етникум .Е нема и нема да има затоа што Слово е религиозен термин : Што треба и што мора да се стори е да се испише дека она К од СЛВК ,а е извод од зборот
Ч Е Л О В Е К означува - усмерение кон припадноста на Словото .
К испишана и како |< или како ß означува само едно припадност .
СЛВ К или Припадност кон СЛВ
попластично испишано
СЛВ К
и понатаму почитко
СЛоВо и припадништво, подаништво кон истото .
Терминираме и тоа вака преку споредба:
Ако за припадникот кон Христ ќе речиме дека е Христијанин, ако припадникот на Исус ќе опишиме дека е Исусов следбеник , тогаш како опишуваме припадноста кон Слово-то ?
Како ако не со терминот кој се видоизменува низ времето а е испишуван како :Словак*, Словен, Славјанин .
Значи да се редефинира на начин дека Словен не е термин кој укажува на некаква група народи од Зад Карпатити, туку редефинирајќи укажуваме дека терминот Слово, Словен , Словени е религиозен термин , кој како таков во денешна употреба се стретнува како “Првославен’’ или “Православен ’’.Извор:1- F.C. Burkitt, “The Gospel History & its Transmission ,3rd ed. Ch. 9 "Marcion: Christianity without History" , (London, 1911), page..355-356
Индекс:
Кој е F.C. Burkitt ?
Писател од 19 век , 3 септембри 1864-1935 , бил Теолог и Учител на Кембриџ .Започнале да издават медала наречена
Burkitt Medal според неговото име *
Историчарот е Буркит F.C. Burkitt, кој ќе се повика на пишувањата на Марчион или Marcion ...
Кој е Marcion ?Маричон бил роден околу 100-тата год. Во Понт ( северниот дел на денешна Турција , на Црно море) и животот го живеел до 60-тите год на вториот век од н.е.Татко му бил Христијанин, ја имал титулата Епископ на тамошната Црква ....
“Marcionwas born about 100 A.D. in
Pontus, apparently at the well-known Black Sea port of Sinope, and his life occupies the first sixty years or so of the second century. His father was a Christian ; our authorities tell us that he was ' Bishop ' of the Church there...’’Ќе прочитате за повеќе таму ако влезете во линкот .
Линкови :
http://textualcriticism.scienceontheweb.net/AA/Burkitt-Marcion.html https://en.wikipedia.org/wiki/Francis_Crawford_Burkitt