Имаш блокажа на електрониката. Најди ја електронската коцка (отвори го капакот кај акумулаторот и треба да е некаде под седиштето лоцирана) и извади ја РОЗЕВАТА жица што оди во електрониката (треба лесно да се вади и да има спојка).
Види, кинеските скутери имаат ваков тип на блокажа односно има еден кабел што оди од електрониката и влегува внатре во блокот кај ламелата. Тоа е всушност сензор што ги мери вртежите директно на ламелата и со тоа ја ограничува крајната брзина.
ja mislam deka greska si i 150 da kupis ako ne mu ja izvadis blokazata i toa ce odi 60 ,zosto da ne go izvlecam maksiimumot od motorceto koga mozeve citam tuka i se cudam ako e napraveno da odi 60 neka go taka sto ima da cepkas rozevi zici crveni crni, gluposti .. ako sakas da ti odi povekje kupi se 150 ka i kje ti odi 80 90 a za niz grad od 50 , 60 i ne ti treba povekje. So cepkanje otvaranje vadenje dodavanje ja mislam samo pogolema belja kje napravis barem e moe mislenje
ако купиш 150-ка нема да иде фабрички 60 тоа ти гарантирам... еден куп 150-ки протерав...ja mislam deka greska si i 150 da kupis ako ne mu ja izvadis blokazata i toa ce odi 60 ,zosto da ne go izvlecam maksiimumot od motorceto koga moze
никоја 150ка (нова) нема блокажа..ja mislam deka greska si i 150 da kupis ako ne mu ja izvadis blokazata i toa ce odi 60 ,zosto da ne go izvlecam maksiimumot od motorceto koga moze
има... има и со и без блокажа... ама не е на 60 блокажата...никоја 150ка (нова) нема блокажа..
брат политика ме ми расправај врска неам туку ако му го знеш чарето за блокажата да ми кажиш....ако купиш 150-ка нема да иде фабрички 60 тоа ти гарантирам... еден куп 150-ки протерав...
а зашто да не ја вадиш снагата до крај? затоа што со вадење до крај му ја вадиш и маста на машината.. пократко ке трае и тоа доста пократко... не се глупи таму некој инжинери кои смислиле дека треба да има блокажа на толку и толку...
ова како муабетот со соколов... кога се увезуваа пунтовци од италија со фабрички плин... сегде важи плинот само во МК по НАШИТЕ регулативи не важи и не проаша на атест, пошто нели, ние т.е. соколов знае се и е попаметен од таму некои си 50 инжинери кои работат на производство на автомобили во една светски брендирана компанија...
Ако е 4т 60 му е максимумот нема што повеќе да вадишбрат политика ме ми расправај врска неам туку ако му го знеш чарето за блокажата да ми кажиш....
извади го катализаторот од ауспухот.. ке добиеш максимум 10 км . на час... со 50-ка 4т толку е...брат политика ме ми расправај врска неам туку ако му го знеш чарето за блокажата да ми кажиш....
2 taktno e4т 50ка (стандард), најреално оди 60км/ч, и сега, ако им е реална километражата (не кради), тогаш сите мислат дека има блокажа, и треба да оди 70/80...
Таков случај братучед ми направи... Тој има баотијан (од тие малите), и имаше блокажа на 50км/ч... И на 1000 ја извади и моторчево одеше 60км/ч, и тој си мислеше има уште некоја блокажа, и 100 пати им го носеше на сервис, за да му ја извадат, а всушност блокажата веќе му е извадена...
kolku pari e ?Onda ke si smenis elektronika da vrti povekje ama ko sto ti kazaa se skratuva vekot taka na masinata