Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
За 300-400 ден не вреди да ризикуваш. Ако ти е издадена потврдата во скоро време тогаш нема да ти прават проблем но треба да носиш документ за идентификација(пасош, лична карта), но ако ти е подолго време може да ти прават проблем.

немаат пластики за возачки моментално... другарче мое веке втор месец вози со потврда...
 
moze li nekoj da mi kaze zs mojto motorce ne ode poveke od 60.60 ode na prav pat,60 ode na pomala nagornina,60 ode i na najgolemata nadolnina hamachi 50 cc e star e 3 god ja go imam 6 meseci ... moze li da e blokaza vo prasanje ili treba da mu se smene nesto kais ,rolni ili slicno ?
 
Ај ако знае некој за што злужи ова електроника која е предноста дали ке има некоја разлика,и постајано слушам дека стандардната електроника на скутерот не му дозволувала да керене повеке од 9 800 вртежо

TC UNIT RPM CONTROL electronic controler Malossi
 

Attachments

  • vaa e.jpg
    vaa e.jpg
    45,3 KB · Прегледи: 18
moze li nekoj da mi kaze zs mojto motorce ne ode poveke od 60.60 ode na prav pat,60 ode na pomala nagornina,60 ode i na najgolemata nadolnina hamachi 50 cc e star e 3 god ja go imam 6 meseci ... moze li da e blokaza vo prasanje ili treba da mu se smene nesto kais ,rolni ili slicno ?

Имаш блокажа на електрониката. Најди ја електронската коцка (отвори го капакот кај акумулаторот и треба да е некаде под седиштето лоцирана) и извади ја РОЗЕВАТА жица што оди во електрониката (треба лесно да се вади и да има спојка).

Види, кинеските скутери имаат ваков тип на блокажа односно има еден кабел што оди од електрониката и влегува внатре во блокот кај ламелата. Тоа е всушност сензор што ги мери вртежите директно на ламелата и со тоа ја ограничува крајната брзина.

Ај ако знае некој за што злужи ова електроника која е предноста дали ке има некоја разлика,и постајано слушам дека стандардната електроника на скутерот не му дозволувала да керене повеке од 9 800 вртежо
TC UNIT RPM CONTROL electronic controler Malossi

Ваква електроника се става само доколку имаш кит на моторот (а во некои случаи немора ни тогаш). Стандард машина во никој случај не е способна да постигне над 9800 вртежи така што само ќе дадеш пари за џабе, а моторот ќе оди исто :)
 
Имаш блокажа на електрониката. Најди ја електронската коцка (отвори го капакот кај акумулаторот и треба да е некаде под седиштето лоцирана) и извади ја РОЗЕВАТА жица што оди во електрониката (треба лесно да се вади и да има спојка).

Види, кинеските скутери имаат ваков тип на блокажа односно има еден кабел што оди од електрониката и влегува внатре во блокот кај ламелата. Тоа е всушност сензор што ги мери вртежите директно на ламелата и со тоа ја ограничува крајната брзина.

Истово важи и за мене? на кимкото супер 8 4Т исто така оди до 60 никако повеќе ни на удолница се осеќа дека нешто го кочи го успорува да не постигнува повеќе
и на него има розевка жица што треба да ја тргнам или?
и дали ќе се зголеми потрошувачка или не? сеа 2 литра троши
 
розевата жица е на 4 тактни, на 2 тактни мора електроника да се смени за да врти повеќе. нема зашто да се зголеми потрошувачка
 
розевата жица е на 4 тактни, на 2 тактни мора електроника да се смени за да врти повеќе. нема зашто да се зголеми потрошувачка

Извини али грешка си, и 2 тактните имаат розева жица (ако сакаш ќе ти ја сликам електрониката :) )
 
Извини али грешка си, и 2 тактните имаат розева жица (ако сакаш ќе ти ја сликам електрониката :) )

Моето е 4 тактно ама кимко, дали исто така има розе жиче или не :)
 
Имаш блокажа на електрониката. Најди ја електронската коцка (отвори го капакот кај акумулаторот и треба да е некаде под седиштето лоцирана) и извади ја РОЗЕВАТА жица што оди во електрониката (треба лесно да се вади и да има спојка).

Види, кинеските скутери имаат ваков тип на блокажа односно има еден кабел што оди од електрониката и влегува внатре во блокот кај ламелата. Тоа е всушност сензор што ги мери вртежите директно на ламелата и со тоа ја ограничува крајната брзина.



Ваква електроника се става само доколку имаш кит на моторот (а во некои случаи немора ни тогаш). Стандард машина во никој случај не е способна да постигне над 9800 вртежи така што само ќе дадеш пари за џабе, а моторот ќе оди исто :)
чекај сеа значи отворив кај акумулаторот и на него има приклучено две клеми една црна една црвена,црната е една жичка а црвената се разделува на две и на потанката има едно како пластика.после проверив под седиште на десната(од странатана ауспухот) страна имаше едно како апаратче и исто на него клеми како на акумулаторот и имаше таква спојка на тиа жици што одат до тоа апаратчето и сеа треба тиа да ја разделам таа спојката или црвената(розевата) жица да ја извадам од тоа како апаратче?
 
НЕ не треба црвена е плус црната минус, ти треба РОЗЕВА жица. Барај на твојот мотор каде е CDI-to
 
CDI ти е кутивче, се наоѓа под седиштето...
Вака изгледа
Scooter_CDI_QMB_139.jpg
 
Имаш блокажа на електрониката. Најди ја електронската коцка (отвори го капакот кај акумулаторот и треба да е некаде под седиштето лоцирана) и извади ја РОЗЕВАТА жица што оди во електрониката (треба лесно да се вади и да има спојка).

Види, кинеските скутери имаат ваков тип на блокажа односно има еден кабел што оди од електрониката и влегува внатре во блокот кај ламелата. Тоа е всушност сензор што ги мери вртежите директно на ламелата и со тоа ја ограничува крајната брзина.



Ваква електроника се става само доколку имаш кит на моторот (а во некои случаи немора ни тогаш). Стандард машина во никој случај не е способна да постигне над 9800 вртежи така што само ќе дадеш пари за џабе, а моторот ќе оди исто :)

Колку што знам јас со таа блокажа се ограничува скутерот да не оди над 50 км/х,ако оди 60 км/х во нешто друго ке да е
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom