фала другарче поубав да си купиш. - прашав за свекицата пошто стварно не се разбирам во мотори - једино што знам дека постојат 2 тактни и 4 тактни... 2 тактните трошат малце повеќе и се пос тартни 4 тактните се послаби и трошат помалце.. е тоа е све шо ја знам од мотори а уште колку имам да учам допрва ке видам
инаку - зашто прашував за свекицата.... ај на кратко да си ја кажам мојата приказна па посоветувај ме....
се мислев да купам мотор уште лани ама имав само 300 евра - за 300 евр ами даваа никакви мотори испокршени паѓани лупани пред ремонт и незнам што - си реков не земам сега зравје понатака.. и случајно на реклама5 деновиве видов еден мотор 100 евра и знаеш како е - цената одма ми одвлече внимание. прво што ми падна на памет беше да не е краден да не има фалц докменти да не е пред ремонт и слично ама па за 100 евра - незнаев шо попрво да помислам. му се јавив на дечкото го замолив да се видиме и да го видам моторот * се најдов со него ама неможевме да го упалиме моторот. што се десило - дечкото имал удес со моторот односно таксист некој му исекол пат на 2 пуни и он за да не го мавне него паднал од моторот и ги испокршил пластиките и он се повредил - мене ми беше да не е мавнат ама искочи дека е се океј. не му бил пален моторот од октомври и свекицата не му чинела - ја грееше у шпорет за да запали моторот несакаше.. гледаше каква струја пушта требало плава оваа давала слаба струја и зелнеа а у.. го верглаше саат време и таан коа ни пукна филм и на мене и на него од ненадеж запали моторот - седнав го пробав и гледам на обртометарот иде то 6 0000 обртаи а брзината некаде беше нешто малце од 50 - е сеа пошто не му давала добра струја свекицата плус ладен моторот плус непален од дамна мене логично ми е да неоди толку моторчето... си треба да си се наштелува нели карбуратор ова она и слични работи - се плашев да не е машината заебана ама стварно коа ја упали ни звук менуваше ни тропкаше н ни ништо... деновиве кога ке одам да го земам и да го преведам ке земам една нова свекица и ке пробам со неа да го запалиме да видам како ке оди - би требало да е се у реду па ке видиме... и искрено што и да е нема да жалам - епа за 100 евра да му ебам мајката стварно неможе ни точак а не па мотор да се купи...
За цената ќе ти заврши работа ако ти треба да се превозиш од едно место до друго, а читајќи дека за ова и ти треба, за 100 евра си го решил проблемот
Е сега, биди подготвен да спукаш барем уште 50 евра за средување на механиката. Да не се повторувам, никола погоре ти пиша што да провериш, а бидејќи е сега зима, полека почни да проверуваш дел по дел, за да можеш на пролет само да се возиш. Ако се разбираш доволно, види и во која состојба е клипот и кариките, но не верувам да имаат проблем бидејќи 4 тактните 50цц скутери се ниско туражни и не страдаат овие делови многу, но сепак...
Друго, одма смени си уље со некое квалитетно. Провери го уљето и во преносот (кај задното тркало на блокот треба да има 2 чепчиња (едно за да ставиш, друго за да го испуштиш уљето во преносот). Види со некоја трска или од метла дрвце такво, дали уљето е сребрена боја. Ако не е сребрена боја, можеш да тераш и даље, ама ако е сребрена, тоа значи дека треба уљето да го смениш бидејќи има остатоци од многу ситен метал (од абењето на запчаниците) од каде доаѓа и сребрената боја. Но, не е на одмет да го смениш ова уље секако - и онака е само 100мл.
Провери ги кочниците!!! Ова треба да ти е најбитно затоа што тие регулираат дали ќе завршиш како претходниот сопственик (
не дај боже) или ќе запираш во сите ситуации
Китови, карбуратори и други тјунирања НЕ. Ако си купил моторче за до работа и назад, ова е најглупо вложување на пари. Скутер се тјунира ако имаш друг мотор кој си го возиш и/или си голем ентузијаст и љубител на вакви авантури и имаш вишок евриќи