ако знае некој да ми одговори зошто се исечени дрвата по улицата од нова македонија до соборна црква?
ВО РАМКИТЕ НА ГРАДСКИОТ ПРОЕКТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦИ ВО ЦЕНТРАЛНОТО ПОДРАЧЈЕ
„Климент Охридски“ ќе добие две нови ленти
Градоначалникот Трајановски најави почеток на проширувањето во јуни, а веќе е распишан тендер за избор на изведувач, но од одделението за односи со јавност рекоа дека немаат информации на кој потег ќе се работи
Проширувањето на булеварот Климент Охридски ќе почне во јуни, а веќе е распишан тендер за избор на изведувач за градежните работи, објавен на страницата за јавни набавки. Градоначалникот Коце Трајановски при најавата за голема реконструкција на улици и булевари низ Скопје го спомена и „Климент Охридски“, но не прецизираше на кој потег ќе се работи, а и за колку ленти ќе се прошири.
Урбанистичките планови „Дебар маало 2“ и „Буњаковец“ за овој реон предвидуваат уште една лента, од двете страни, со ширина од 3,5 метри и средишно зеленило од 5 метри. Новите ленти би се изградиле на сметка на дел од парковското зеленило. Како што објаснија од Општина Центар, при усвојување на плановите во 2004 година, не постои можност да се одзема од делот на тротоарите поради блискоста на објектите до улицата.
- Средишното зеленило, меѓу коловозите, сега изнесува 12 метри, а за оваа цел, планот дозволува да се скрати за половина - објаснија надлежните од Центар.
Од одделението за односи со јавност во Градот, пак, не може да потврдат што точно ќе се случува во јуни, односно на кој потег ќе почне проширувањето, имајќи предвид дека булеварот се протега од Влада, па с` до крстосницата на Водњанска со улицата Васил Ѓоргов. Рекоа дека во моментот не располагаат со детаљни информации за овој проект, односно дека раководните лица не се достапни да кажат нешто повеќе.
Сепак, најавата за поширок булевар за уште една лента од двете страни не е нова, напротив ја промовираше и минатиот градоначалник Трифун Костовски. Тогаш тој нарача и проект во ГП „Маврово“, но не го оствари замисленото, како за Климент Охридски, така и за Илинденска. Организираше потпишување петиција, а потоа се откажа поради поделеност на мислењата кај граѓаните за тоа дали идејата е добра или не.
Проширувањето на булеварот е предвидено со Генералниот урбанистички план на Скопје поради релаксирање на сообраќајот во централното градско подрачје. Администрацијата на Костовски сметаше дека е важно сообраќајот да се движи на овој потег, да не стои, затоа што стоењето на автомобилите на раскрсниците е голем причинител на загадувањето на воздухот. Финансиската процена за изградбата на двете нови ленти, како што беше кажано пред пет години, ќе чини околу 300.000 евра.
Од Градот изјавија дека наредните денови ќе излезат со точни податоци околу цената за овој булевар.
Превземено од
www.dnevnik.com.mk