Скапи испити и често повеќекратно полагање за возачка дозвола

clip87

Mivec fq400
Член од
27 септември 2008
Мислења
67
Поени од реакции
0
Тежок е патот до возачка многу сексање има додека да се положи искрајно јас многу лесно поминав со само 4 часа земени и од прва се ама со старите комисии немаше гајле застануваш кај златна виљушка едно ручече и завршена работа :pos2:
Ова најмалку го оправдувам, а не го оправдувам ни тоа што го праи АМСМ....баш поради нестручниот пристап на автошколите и на самите кандидати кои едина цел е само ајде да се положи испитот а да не се научи ништо од курсот за полагање....тука ја гледам кривицата во автошколите поради тоа што не обрнуваат никакво внимание на сообраќајните правила и прописи.....инструкторите катастрофа.......мене ми се случи да му објаснувам на инструкторот за хоризонтална сигнализација.....ми дадоа решени тестови од автошколата каде што имаше две грешки и упорно ме уверуваа дека така е правилно.....никој кој што посетувал обука во автошкола не знае кои се неговите обврски во случај на незгода.....не знаат 90 % од возачите како се обележува местото на незгодата....и затоа Скопје ќе се гуши во метеж, затоа ќе фрчат казни....на 10 метри пред семафор се престројува, мисли само на себе....не е свесен дека истиот тој дополнително го закрчува сообраќајот...целта ми е дека автошколите треба повеќе внимание да обрнат и да ги учат кандидатите на правилата и прописите....откако ќе се научат тие не ја гледам причината комисијата да те падне.....кога си добро поткован и ги знаеш прописите не верувам дека ќе те падне комисијата.....инаку јас полагав со новиот закон односно комисија на АМСМ....и кога возев ми претрча пешак а врнеше многу.....и јас нагло закочив....и ми рекоа демек не сум држел безбедно растојание.....јас реков - возам 40 км/h поради временски услови што се влошени.....пешакот не поминува на обележан пешачки премин а на 20 м има обележан пешачки премин.....јас морав да закочам за да не го удрам пешакот иако самиот пешак ја загрозува безбедноста на сите ние што сме во колата....доколку вие сметате дека сум напраил прекршок со тоа што сум закочил да го пропустам пешакот а не сум продолжил и да го удрам тогаш слободно бутнете ме....само ме погледнаа ми потпишаа и ми кажаа честито
 

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.206
Поени од реакции
34.442
Јас не се пронаоѓам, зошто положив од прва и немаше испади од страна на комисијата, освен што цел пат збореа за депилација (ќе мисли човек сакаат намерно да го деконцентрираат) и ме тераа да возам над 60 (за да не зовриеле) :) Али, ме интересира какво е тоа „возење на сила“? :toe:
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
4.021
Поени од реакции
2.513
ја уште возам часови.. па ке видиме иначе другарче го бутнаа еднаш полигон и 3 пати градска ... и сеа после празнициве ваљда ке полага градска 4ти пат... :)
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
4.021
Поени од реакции
2.513
исчезнале и овде пола мислења на темава...
сакав да прашам на тестови колку се максимални бодови и колку е дозволено да се изгуби дали знае некој ?
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
исчезнале и овде пола мислења на темава...
сакав да прашам на тестови колку се максимални бодови и колку е дозволено да се изгуби дали знае некој ?
100 можни, со 11 казнени се паѓа. Само да не ти текне да си препишувал или нешто слично, строго душкаат :)
 

Kocka

Manchild
Член од
1 август 2006
Мислења
3.531
Поени од реакции
2.752
padnat 3 pati....ideme 4ta sreka...monopol
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
За мене полагањево е скапа направија, и не вреди да ризикуваш да бидеш кутнат по сопствена грешка...Ако те поебале комисијата ОК, ама за своја грешка пак да се испружиш купот пари...Многу паѓаат на тестови, од проста причина што ги потценуваат и потоа коа ќе седнат и ќе видат суви прашања на тестот отиде јабана работава...Тестови од неучење, полигон од трема, а градска има многу фактори за да бидеш кутнат :)
 
Член од
8 септември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
5
Dali nekoj moze da mi gi prati testovite za polaganje (ako gi ima na kompjuter)?
 
Член од
30 мај 2007
Мислења
399
Поени од реакции
1
сакам да прашам тука некој ако знае еве јас сакам сега да земам часови и да полагам ама проблемот е што лична карта у 2011:tapp: дури ке земам дали може без лична карта да се земаат часови и да се полага
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
сакам да прашам тука некој ако знае еве јас сакам сега да земам часови и да полагам ама проблемот е што лична карта у 2011:tapp: дури ке земам дали може без лична карта да се земаат часови и да се полага

Може, ако имаш важечки пасош :)
 
Z

ziko bt

Гостин
сакам да прашам тука некој ако знае еве јас сакам сега да земам часови и да полагам ама проблемот е што лична карта у 2011:tapp: дури ке земам дали може без лична карта да се земаат часови и да се полага
да земаш часој можиш ама да полагаш не можи незнам за другите градој ама Битола не можиш да полагаш со пасош треба исклучиво со лична карта
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Без навреда али тестови да паднеш е дебилно.

Па имаш книга со слики во боја, имаш тестови решени имаш време. Шокур сакаш поише. Дваес теста ако не ги научиш решени уби се.

Полигон исто, имаш часови земано за полигон, и ако не знаеш да тргнеш на нагорница чуму ти возачка?

Градска - не коментирам, праат замки,глупости,трема треба и вежбање убаво.
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
сакам да прашам тука некој ако знае еве јас сакам сега да земам часови и да полагам ама проблемот е што лична карта у 2011:tapp: дури ке земам дали може без лична карта да се земаат часови и да се полага

Неможе.. тестовите мора со лична карта да ги полагаш,а кога веќе тестовите неможеш да ги полагаш без лична карта, за градска нема што да се прави муабет... тоа е тоа..
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.049
Поени од реакции
11.172
Мора лична карта, ниеден друг документ не признаваат.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom