Струмикс
Еден...не го знаеш!
- Член од
- 9 декември 2005
- Мислења
- 13.811
- Поени од реакции
- 3.346
На 1300, скоро и да нема недостапни места, освен „бункерите” во багажникот, зад задните тркала, каде одев со најтенката можна челична четка, машински се разбира, и колку сум фатил толку, ама добро сум фатил, бидејки се отворија дупкички долу на крилото.
Потоа, споевите на предното крило на А носачот, одвнатре, каде крилата беа изгниени, па стручно лице ги сечеше, и јас пак по истиот терк работев, а за другото, има достап кога се е извадено.
Сега е буквално само школка со крила, преден и заден везен лим, без врати стакла, подвозје....внатрешност нема...тапацирунг нема...ништо нема, само инсталацијата стои, подместена малце од шелните кајшто оди, заради припрема.
Имав среќа што не беше премногу изгниена, и немаше некои големи дупки, но средниот праг и на двете страни е ново парче лим, како и надворешните прагови. Шасијата само на едно место беше малку гнила, на десниот спој со предниот везен лим, заради конструкцијата на системот за ладење, кој нема експанзионен сад, туку едно црево од ладникот кое ја истура надвор вишокот течност, и каде капело на шасијата, го дупнало.
Подот беше здрав, ама варовите на праговите со подот беа начнати, како и столбовите на А носачите долу на двете страни.
Потоа, споевите на предното крило на А носачот, одвнатре, каде крилата беа изгниени, па стручно лице ги сечеше, и јас пак по истиот терк работев, а за другото, има достап кога се е извадено.
Сега е буквално само школка со крила, преден и заден везен лим, без врати стакла, подвозје....внатрешност нема...тапацирунг нема...ништо нема, само инсталацијата стои, подместена малце од шелните кајшто оди, заради припрема.
Имав среќа што не беше премногу изгниена, и немаше некои големи дупки, но средниот праг и на двете страни е ново парче лим, како и надворешните прагови. Шасијата само на едно место беше малку гнила, на десниот спој со предниот везен лим, заради конструкцијата на системот за ладење, кој нема експанзионен сад, туку едно црево од ладникот кое ја истура надвор вишокот течност, и каде капело на шасијата, го дупнало.
Подот беше здрав, ама варовите на праговите со подот беа начнати, како и столбовите на А носачите долу на двете страни.