Па ај да се запознаеме со Струмикс и со тебе во живо. Кажвај кога ке биде точно. Лани го пропуштив ама годинава не сакам.Volkswagen напиша:И тоа два дена траеше...
Два дена беа изложени на градскиот плоштад!
И маката е тоа што на 132 ѕвоното, замаецот, потисната и ламелата се за 2 цм (во радиус) поголеми од на фиатот и ладата. Ова го знам пошо сакав да ставам на нивата менувач од 132 ама на крај не ми идеа математиките...Струмикс напиша:Со шрафови немал мака...Со дупки имал мака човекот.
На тунелот дупката не пасувала за менувачот да помине од 131 Абарт...
Тој ја затворал оригиналната, а потоа одново правел за другиот менувач.
Инаку, се друго е на шраф...Можеби носачите на шасијата за менувачот ќе треба да се варат наново...
Инаку, оригиналот 1300 нема дупка на тунелот оти има „дамски” менувач. Исто и првите од застава.
Место да ги собере во тунелот има. Тоа проверено ми е. Е сега за штрафовите на шасијата...можеби ќе си треба наново...Dzish напиша:И маката е тоа што на 132 ѕвоното, замаецот, потисната и ламелата се за 2 цм (во радиус) поголеми од на фиатот и ладата. Ова го знам пошо сакав да ставам на нивата менувач од 132 ама на крај не ми идеа математиките...