Работа на брод

Член од
9 октомври 2012
Мислења
2.922
Поени од реакции
1.479
Секој круз ги проверувавме картичките со коментари кои ги оставаат гостите.
Доколку некој фотограф бива пофален добива потпис у картичката за потписи, со 16 потписи деј оф.

Ако имавме време малку повеќе покрај делот кој што нас ни беше важен ги читавме и останатите секции у картичката за коментари, и мајкооо... еедна си на векот, што се не имаме видено таму :pos::pos::pos::pos::pos:
Па нели согласно со договорот еден деј оф те следува во текот на крузот??
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.344
Поени од реакции
7.461
Па нели согласно со договорот еден деј оф те следува во текот на крузот??
ЛоЛ, НЕ. Ако најдеш договор во кој пишува дека те следува деј офф на било која компанија, те молам сподели.
Јас досега немам видео деј офф да биде спомнат во договор, напротив во сите пишува дека ќе работиш 7 дена во неделата, а верувај ми имам видено договори од голем број компании.
 
Член од
9 октомври 2012
Мислења
2.922
Поени од реакции
1.479
ЛоЛ, НЕ. Ако најдеш договор во кој пишува дека те следува деј офф на било која компанија, те молам сподели.
Јас досега немам видео деј офф да биде спомнат во договор, напротив во сите пишува дека ќе работиш 7 дена во неделата, а верувај ми имам видено договори од голем број компании.
Па во договор званично мислам дека нема никаде така да пишува ама според онаа унијата на морепловци, законски те следува, должни се и прековремените да ти ги плаќаат, така еден случај еден си ги тражеше па доби отказ...
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.344
Поени од реакции
7.461
Па во договор званично мислам дека нема никаде така да пишува ама според онаа унијата на морепловци, законски те следува, должни се и прековремените да ти ги плаќаат, така еден случај еден си ги тражеше па доби отказ...
Ете сам си одговори со последната реченица ;)
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.847
Според меѓународна регулатива, морепловец во нормални услови не смее да работи повеќе од 10 часа дневно, и тоа не повеќе од 5 ч континуирано. Не смее непрекинато морепловецот да биде дел од екипаж повеќе од 10 месеци.
Слободен ден нема пропишан ниту обврска да се овозможи, освен боледување, се што е надвор од ова, се смета за привилегија.

Не знам за прекувремена работа некој да добил отказ затоа шо барал да му се плати или компензира, самиот претпоставен тоа е должен да го регулира, ако тоа не го стори софтверот реагира, затоа шо си логиран на терминал кога си на должност со идентификациски број и личен код. Строго казниво да си на должност а да не си клокиран, clocked in/clocked out, или некој друг да го направи тоа место тебе, терминалот е една врста таблет фиксиран на едно чудо локации низ бродот. обично пофрекфентните имаат камера.
За пуш пауза се прави clock out, а не пак за нешто друго.

Мое искуство е дека или времето се компензираше назад во текот на часовна седмица шо регулира работни часа, две седмици се платен период, значи тоа време шо му е прекувремено, мора да го добие назад со наредни смени пократко време на должност во истиот платен период во кој го направил, уште подобро истата седмица, во спротивно му се плаќа прекувремено за кое шо пак треба писмено објаснување шо е тоа надвор од редовна операција направено да има потреба од истото-се мисли на прекувременото.

Ова е чисто за Карнивал.
 
Последно уредено:
Член од
30 јули 2008
Мислења
4.314
Поени од реакции
2.840
Според меѓународна регулатива, морепловец во нормални услови не смее да работи повеќе од 10 часа дневно, и тоа не повеќе од 5 ч континуирано. Не смее непрекинато морепловецот да биде дел од екипаж повеќе од 10 месеци.
Слободен ден нема пропишан ниту обврска да се овозможи, освен боледување, се што е надвор од ова, се смета за привилегија.

Не знам за прекувремена работа некој да добил отказ затоа шо барал да му се плати или компензира, самиот претпоставен тоа е должен да го регулира, ако тоа не го стори софтверот реагира, затоа шо си логиран на терминал кога си на должност со идентификациски број и личен код. Строго казниво да си на должност а да не си клокиран, clocked in/clocked out, или некој друг да го направи тоа место тебе, терминалот е една врста таблет фиксиран на едно чудо локации низ бродот. обично пофрекфентните имаат камера.
За пуш пауза се прави clock out, а не пак за нешто друго.

Мое искуство е дека или времето се компензираше назад во текот на часовна седмица шо регулира работни часа, две седмици се платен период, значи тоа време шо му е прекувремено, мора да го добие назад со наредни смени пократко време на должност во истиот платен период во кој го направил, уште подобро истата седмица, во спротивно му се плаќа прекувремено за кое шо пак треба писмено објаснување шо е тоа надвор од редовна операција направено да има потреба од истото-се мисли на прекувременото.

Ова е чисто за Карнивал.
Или ако си заборавил clock out потпишуваш дека си заборавил дека не си го работел тоа и менаџерот мислам дека го корегира тоа. Двапати имав заборавено да направам клок аут и потпишав дека не сум работел тоа време (за да не ми се плати прекувремено нормално).
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.847
Или ако си заборавил clock out потпишуваш дека си заборавил дека не си го работел тоа и менаџерот мислам дека го корегира тоа. Двапати имав заборавено да направам клок аут и потпишав дека не сум работел тоа време (за да не ми се плати прекувремено нормално).

Три пати последователно ако ти регистрира софтверот да си клокиран а не работиш, добиваш формална усна опомена, поединечно за секое, пошто се регистрира тоа во сменски извештај на тој шо корегира fun time а и самиот нели потпишуваш. Следно ти е писмено предупредување од стаф капетанот.

Нема ништо лошо кога има правила на игра кои воглавно се почитуваат, различно од тука.

Дневен компас (daily compass) правевте?

To constantly deliver fun and memorable vacations...fun for all, all for fun, creating mindset.

Се е тоа обмислено, континуирани обуки, кростренинг во разни области ако покажеш потенцијал, заинтересираност, бонуси, унапредувања, номинации за team member, team leader, кај нас незамисливо сеуште нажалост... компанијата во суштина е држава во држава.
 
Член од
30 јули 2008
Мислења
4.314
Поени од реакции
2.840
Три пати последователно ако ти регистрира софтверот да си клокиран а не работиш, добиваш формална усна опомена, поединечно за секое, пошто се регистрира тоа во сменски извештај на тој шо корегира fun time а и самиот нели потпишуваш. Следно ти е писмено предупредување од стаф капетанот.

Нема ништо лошо кога има правила на игра кои воглавно се почитуваат, различно од тука.

Дневен компас (daily compass) правевте?

To constantly deliver fun and memorable vacations...fun for all, all for fun, creating mindset.

Се е тоа обмислено, континуирани обуки, кростренинг во разни области ако покажеш потенцијал, заинтересираност, бонуси, унапредувања, номинации за team member, team leader, кај нас незамисливо сеуште нажалост... компанијата во суштина е држава во држава.
Не стигнав до трета опомена :)

Инаку јас неправев дневен компас, незнам дали тоа време имаше тоа или ја бев ослободен од тоа незнам.

Инаку да моментално најмногу во работа моменталоно ми фали таа организација и тој ред. Секој си ја работи својата работа и се си тече како што треба.
 
Член од
14 ноември 2014
Мислења
336
Поени од реакции
254
Ние потпишувавме weekly working hours секоја недела. Идеш у офис и ти даваат испринтано колку си работел секој ден, и глеаш дали и шо како е тачно ама најчесто не е пошо ти ги намалувале саатите менаџерите и слично. Исто самите машини за клок ин клок аут праеа автоматски клок аут на полноќ или 1 саат по полноќ ,така да и да забораиш да си напраиш клок аут машината го праи тоа за тебе. warning не добивавме за неправилен клокин-аут туку само усно не опоменуваа менаџерите да припазиме на тоа. не беше толку строго сакам да кажам :)
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
Ние потпишувавме weekly working hours секоја недела. Идеш у офис и ти даваат испринтано колку си работел секој ден, и глеаш дали и шо како е тачно ама најчесто не е пошо ти ги намалувале саатите менаџерите и слично. Исто самите машини за клок ин клок аут праеа автоматски клок аут на полноќ или 1 саат по полноќ ,така да и да забораиш да си напраиш клок аут машината го праи тоа за тебе. warning не добивавме за неправилен клокин-аут туку само усно не опоменуваа менаџерите да припазиме на тоа. не беше толку строго сакам да кажам :)
Ти ќе да си на MSC :) иако машините ме одјавуваа на полноќ, јас пак се чекував некои 15 минути после полноќ. А со тоа што работев многу, менаџерот имаше проблем да добие мој потпис за сите екстра саати што морав да ги работам.
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
Carnival Breeze Receives Failing USPH Sanitation Score

Затоа итно се бараат луѓе за Vessel Sanitation Program на Carnival :icon_lol:
скршен линк имаш тука, од друга страна, другар пред два дена се врати од бродов... јасно ми е зошто паднале на инспекција сега :D[DOUBLEPOST=1515982832][/DOUBLEPOST]троа одамна се немам потрошено на форумов, читам често, ама некако не трза, слабо некој да сподели искуство од договор или нова компанија/позиција не споделена до сега.


THE BEST FROM MSC CRUISES – JUST FOR YOU

THE FASTEST GROWING CRUISE LINE IN THE WORLD, MSC CRUISES, for their new ships is looking for:


PHOTO DEPARTMENT:

- Photographers

- Video Operators

- Assistant Photo Managers

Издржав на MSC месец ипол како Лаб Техничар. За позицијата нема да кажувам многу, туку што сконтав додека ги набљудував фотографите (и видео операторите и асистентите во Фото Департментот).

Додека бев на MSC Divina (од Март до Мај 2017) немаше генгвеј, што у глобала е една од најдосадните и искрено, најтешките задачи за фотограф. “Генгвеј“ е местото (рампата) каде што гостите излагаат од бродот, а фотографот е на сонце 3-4 саати и ги фотка гостите со маскота или прстен за спасување или што не. Тоа им е предност на MSC, т.е. им беше, до Април некаде каде што Стаф Капетанот реши да воведе експериментален генгвеј. Ќе се навратам на ова.

За Фото одделот и фотографите. Нормално, секој круз си има Гала Вечер (или Формална Вечер, исто маде) и тогаш фоткачите работат од 5ипол до 10-11 (вечерта, секако). Се менуваат на рунди, сликаат студио па сликаат ресторан, па назад во студиото... малце хаотично, ама не е монотоно, а тоа утепува. После фоткањето се редат слики во Галерија, затвараат и крај. Обично таа вечер не е порт, така да цел ден се на бродот, од сабајле во Галерија а навечер по студија и ресторани. Ако е порт ден, тогаш кулираат сите фотографи до 4 саат попладне некаде, па доредуваат слики и почнуваат пак со фоткање студија и ресторани. Работата не би рекол дека е тешка и напорна, сепак, немав доволно време да видам како се поставуваат студијата и колку време треба за едно студио.

Е сега назад на генгвејот, ако се воведе тоа, само двајца ќе наебуваат на порт, маскота и фотограф (како за почеток), а ако се развие како и на другите компании.. тогаш цел тим има да го јаде немиен. Фоткање од 8 до 11-12, одмор од 4-5 саати, и пак фоткање после.

МSC е италијанска компанија, таму времето е застанато заедно со мафијата. Ако си ја имаш мафијата, можеш да живееш комфорен живот. Исто така нема услуга без услуга, тоа не се случува, ако сакаш нешто, ќе мораш да дадеш нешто во возврат. Ништо не е без пари и на убавина.

Асистентот ми беше теле невидено, така да не ни знам што знаеше а што не знаеше да работи.


Колкаво познавање на друг јазик?

Јас за MSC отидов со познавање на англиски јазик само, ама јас па бев во Фото Лаб, така да освен контакт со луѓето од фото одделот, немав многу многу со други. Посебно не со гости.


Е овде бев два договора, канта брод, еден од најнепрактичните бродови каде што сум бил, Дами и Господа, Breakaway Class.

Ама па од друга страна, екипажот знаеше да го води бродот, си беше у глобала се подмачкано.

За овој брод (мојот трет и четврт договор таму) спремам еден пост троа поголем, али не знам кога, сепак, го спремам веќе пола година... се спремам и јас да почнам да го пишувам :D
 
Последно уредено:

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.847

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.847
Моја грешка, на Carnival Fantasy бил, требало да оди на Breeze али му го смениле бродот на крај. Јас па цело време мислев дека на Breeze отишол.
Доста нејасно како Breeze, кој е претпоследен брод во флотата на Карнивал, пред Vista, доживеа ваков дебакл, прилично нов брод, два пати сум поминал USPH инспекција без никаква формална забелешка, Capt. James Ames се сеќавам два пати водеше тимот, сега е во пензија.
Не сум бил на Breeze, но сум бил на Magic, кој колку шо знам е 90% ист, заедно со Dream, бидејки е прв од трите Dream, тој е и носител flagship на класата.
Работев start up на Vista со колеги кои работеле на Dream class, рекоа дека е поголем но не и кој знае колку поразлечен, доста новитети има, и е само проширена верзија, еве сега во Vista класа оваа пролет излегува Horizon, вгодина Panorama, а за 2020 и 2022 веќе имаа најавено најголема класа на Карнивал досега во фински бродоградилишта.

Немам на Fantasy работено шо е прв брод во истоимената класа и flagship на истата, но имам работено на Paradise и Fascination, иста класа, од овие бродови кои се градени во фински бродоградилишта, и екипажот а сигурен сум и компанијата се доста задоволни, за разлика од подоцнежните кои се градени во италијански, колку пари толку музика изгледа.

Има може нешто викингшката генетика нешто :icon_lol:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom