- Член од
- 30 ноември 2007
- Мислења
- 7.453
- Поени од реакции
- 5.862
Минатото лето на пат за Хрватска поминавме низ Северна Албанија.Автопатите изградени по германски стандарди.Имаше и еден тунел близу Скадар долг 7 км.Кај нас,во 20 г. никој не се реши да изгради еден автопат Гостивар-Охрид.Тоа требаше да биде приоритет во независна Македонија.Што е најстрашно никоја Влада не го најавува тој проект нити како предизборно ветување.
Автопатот Драч-Кукс-граница со Косово е долг 170км , беше изграден за 4 години, со еден од најдолгите тунели на Балкан и во тежок терен.
170км е еднакво како на пример сега да почне кај нас да се изгради автопат од Скопје до Охрид , сосем нов автопат, и да се заврши за 4 години, а истовремено да се изградат и магистрални и други патишта низ целата држава.
Остај ги настрана патиштата кои ги поврзуваат Долно Дупени со Подмочани во должина од 2 километри, со две ленти од 10 сантима асфалт, срамота е за една влада да фрла 10 лопати за таква инвестиција и да сече 5 пати ленти. (немојте да рачунате колку киломентри се далеку, само ги зедов за пример).Нашава Влада наместо да ги поврзува Прдејци и Свирипичино со Долно Коњари преку Долно Дупени требаше да го изгради автопатот Гостивар-Охрид.
Не е само Гостивар-Охрид, има и други градови кои не се добро поврзани, а и меѓународите коридори не се завршени.
Започнувањето на работите Тирана-Елбасан:
--- надополнето ---
Моменталниот пат Тирана-Елбасан, со само две ленти , страшен предел, но за 2 години овој ќе се употребува само од оние кои сакаат да покачат адреналин.