Почна изградбата на автопатската делница Демир Капија - Смоквица

Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.462
Поени од реакции
5.881
Зошто ќе треба да се градат два големи тунели и треба да се изградат 6 нови моста и плус теренот не е баш најпристапен инаку 4 години за таков ридско планински терен е во рамките на просекот од кај 4 години за таков проект е долг период стварно не знам. Инаку ако Бранко го градеше и ја искрено ќе се посемневав дека ќе стварно ке се заврши, но чим финансиска конструкција ја имаат направено преку ебор е.и.б и дел е од Ипа и е избран изведувачот на проектот и е потпишан договорот, не се соменавм дека ќе се изгради во дадениот период, инаку ова е најголем инфраструктурен проект од осамостујавањето на Македонија!

Не бе пријателе не е оправдување теренот , тунелите и све останато , 4 години се претерано многу. Мора да има некоја друга причина.

Еве зошто велам дека теренот не е причина.

Кој бил , знае каков терен е Елбасан - Тирана.

Се гради автопат исто така со 2х2 ленти , дожина 31,1 км (3км подолг) , со ширина од 3,75 метри по лента (25цм поширок за секоја лента , односно вкупно 1 метар поширок од нашиот)

Ние имаме 1,2 км тунели , а тој на Албанија 4,9 км.

И конечно и најважно , тој на Албанија е предвиден да заврши за 24 месеци , но пошто тунелот беше пробиен побрзо , министерот Олдаши вели ќе заврши во пролетта на 2013та , односно за 18 месеци (година и пол)

48 : 18
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Зошто некоја наша компанија не го гради автопатот, туку тоа треба да е грчка фирма??? Така е условено од давачот на кредитот или е некоја друга причина??
Башка избрана е поскапата проектна варијанта...
Колку знам нашиве градители се злопатат наоколу градејќи автопати, а дома друг им ја лапа работата....
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.172
Поени од реакции
18.235
Мешаш баби и жаби изиграваш експерт а трескаш глупости, сите земји што градат вакви проекти гледаат финансиските средства, да ги обезбедат од странски извори со помала каматна стапка во овој случај 130 милиони евра ќе бидат од Европската ивестициска банка а 170 милиони евра се од Ебор тоа се кредити по помала каматна стапка, а само 45 милиони евра се неповратни, инаку парите пак ке треба да ги враќа нашата држава како и секоја друга држава што влегува во ваков зафат, се фалеле викаш а зашто да не се фалат кога над 80% се кредит што нашата држава треба да ги враќа не ни го прават за џабе автопатот па ние само да го користиме. Не знам што е тука спорно и нејасно кога сите земји на овој принцип градат големи проекти. Што мислите да не била квалитетно изработена физибилити студијата и да не бил издржан проектот дека овие институции така ќе ни позајмеа пари , како не. Не е ова куќа па ајде направи го набрзина проектот и почни следниот месец со градба поминаа неколку години од фаза на физибилати студија додека се најдат финансиери, додека се најде изведувач на проектот на меѓународен тендер до овој момент сега кога почна изградбава , некоја друга влада да ги завршеше подготовките како физибилити студија , финансиери на проектот итн, многу побрзо ќе почнеше проектот, ама некој за да почне со изградба конретно за овој случај морал сам да го сработи, а тоа не се прави за неколку месеци, ама тоа е кај нас најголеми економски и финансиски експерти ќе најдеш на форумот тоа е.
Прво, научи на основно ниво на комуникација без вреѓање од прва.

Па објасни ми ако си во можност, зошто различни се бројките...
  • Според домашните медиуми и Владата на РМ вредноста на проектот е 257 милиони евра за 4 годишна изградба.
  • Според странава подолу се 264 милиони ДОЛАРИ (или околу 210 милиони ЕВРА) и 6 ГОДИНИ ИЗГРАДБА.
Greece's Aktor gets 210 mln euro road construction deal in Macedonia – TED

September 5, 2012 12:33 CEST
SKOPJE (Macedonia), September 5 (SeeNews) – Greece's Aktor won a 210.2 million euro ($264.3 million) contract for the construction of a motorway section in Macedonia, a notice in the European Union’s procurement journal indicated on Wednesday.
Aktor should build the Demir Kapija-Smokvica section, which is part of pan-European Corridor X, in 72 months, the notice in the Tenders Electronic Daily (TED) indicated.
Corridor X links western Europe with Greece over land. It stretches 2,360 kilometres across eight countries.
$=0.7950 euro)

А зошто од наш буџет да се трошат пари за наша инфраструктура?

Прво, логично е така.Сигурно за да купиш дома телевизор или микробранова, нешто најосновно ...нема да земаш кредити.
Друго, за да не плаќаш камати.Џабе муабети за поволности, ниту една камата не е поволна за корисник на кредити.Па за да не враќаме кредити и камати, зошто да не си го искористиме сопствениот буџет, кога веќе даваме по 2000 денари од регистрација за изградба и одржување на патишта + патарините...барем оваа ставка...ако веќе се од странски пари се градат патишта нека се укинат патарините и давачките во регистрација.
Трето, за да не е гејска фирма главна во изградбата која ни е наметната поради туѓите средства.

Во меѓувреме, Гранит потпишаа договор за изградба на 36 км. автопат во Босна по сличен т.е. планински терен, за 226 милиони евра и за 3 години рок (9/2015).

- Гранит = 6,28 млн. евра по километар / 36 км. / 3 години
- Актор = 7,5 млн. евра по километар или 9,43 зависи од кој извори гледаме / 28 км. / 6 години
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.462
Поени од реакции
5.881
Денеска кога ги слушнав што кажуваа , реков , дефинитивно за да бидеш политичар не смееш да имаш срам , треба да лажеш и да ги гледаш во очи луѓето.

На оваа видео велат дека автопатиштата не се важни , а сега на вести слушам големи пофалби за автопатиштата , тие придонесувале во економскиот развој , во зголемување на странските инвестиции , туристи повише , југоисточниот регион полесно ќе ги пренесе земјоделските производи ... итн итн.


- Коридорот 10 директно ја поврзува земјава со четири од 110 трговски партнери на Македонија дури 70 отсто од увозот и извозот се одвива долж Коридорот. Зборуваме за повеќе милијарди евра годишно кои ќе транзицираат по овој патен правец. Со комплетирање на патниот дел на Коридорот 10 значително ќе се скрати времето за транспорт. Изградбата на овој автопат во следните четири години ќе донесе можност за работа на локалното население и бизнис. По четири години ќе имаме модерен автопат кој ќе отвори можности на национално и регионално ниво, нагласи Ставрески.

- Со изградбата на делницата ќе добиеме значително полесен извоз на земјоделски производи како и поефтин, побезбеден и побрз транспорт, рече вицепремиерот Пешевски обракајќи се пред присутните.

 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Достста со плачки,луѓето пат,ма не пат...автопат ќе направат.
Така да и благодарам на владата за тоа и за брзо време нека и текне да прошири некоја лената и на кај Охрид.
 
P

Princ

Гостин
Значи заклучокот е дека нашите пари ги трошиме на глупости (курви и алкохол), за оние попаметните работи се позајмуваме? Брао #влада
 

jyvation

Пургер
Член од
4 ноември 2009
Мислења
2.157
Поени од реакции
2.756
Прво, научи на основно ниво на комуникација без вреѓање од прва.

Па објасни ми ако си во можност, зошто различни се бројките...
  • Според домашните медиуми и Владата на РМ вредноста на проектот е 257 милиони евра за 4 годишна изградба.
  • Според странава подолу се 264 милиони ДОЛАРИ (или околу 210 милиони ЕВРА) и 6 ГОДИНИ ИЗГРАДБА.
Greece's Aktor gets 210 mln euro road construction deal in Macedonia – TED


September 5, 2012 12:33 CEST
SKOPJE (Macedonia), September 5 (SeeNews) – Greece's Aktor won a 210.2 million euro ($264.3 million) contract for the construction of a motorway section in Macedonia, a notice in the European Union’s procurement journal indicated on Wednesday.

Aktor should build the Demir Kapija-Smokvica section, which is part of pan-European Corridor X, in 72 months, the notice in the Tenders Electronic Daily (TED) indicated.
Corridor X links western Europe with Greece over land. It stretches 2,360 kilometres across eight countries.
$=0.7950 euro)

А зошто од наш буџет да се трошат пари за наша инфраструктура?

Прво, логично е така.Сигурно за да купиш дома телевизор или микробранова, нешто најосновно ...нема да земаш кредити.
Друго, за да не плаќаш камати.Џабе муабети за поволности, ниту една камата не е поволна за корисник на кредити.Па за да не враќаме кредити и камати, зошто да не си го искористиме сопствениот буџет, кога веќе даваме по 2000 денари од регистрација за изградба и одржување на патишта + патарините...барем оваа ставка...ако веќе се од странски пари се градат патишта нека се укинат патарините и давачките во регистрација.
Трето, за да не е гејска фирма главна во изградбата која ни е наметната поради туѓите средства.

Во меѓувреме, Гранит потпишаа договор за изградба на 36 км. автопат во Босна по сличен т.е. планински терен, за 226 милиони евра и за 3 години рок (9/2015).

- Гранит = 6,28 млн. евра по километар / 36 км. / 3 години
- Актор = 7,5 млн. евра по километар или 9,43 зависи од кој извори гледаме / 28 км. / 6 години
Затоа што рокот за изградба е 4 години плус 2 за евентуални поправки и целосно финиширање.А оние останатите пари може и да се пренаменат нели ако остане нешто па за Велес-Скопје кој е во лоша состојба..
По твоја логика си викаат и Босанцине што им дадовме на Македонцине да ни градат автопат бе будали и ние си имаме свои фирми.Многу јасно дека и наши фирми ќе лапнат од колачот како поддизведувачи сигурно нема Актор да носи механизација од Грција.Каде е тука ќарот ;)
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.172
Поени од реакции
18.235
Затоа што рокот за изградба е 4 години плус 2 за евентуални поправки и целосно финиширање.А оние останатите пари може и да се пренаменат нели ако остане нешто па за Велес-Скопје кој е во лоша состојба..
По твоја логика си викаат и Босанцине што им дадовме на Македонцине да ни градат автопат бе будали и ние си имаме свои фирми.Многу јасно дека и наши фирми ќе лапнат од колачот како поддизведувачи сигурно нема Актор да носи механизација од Грција.Каде е тука ќарот ;)
Е малку 6 години за 28 км. автопат.По 4,6 км. годишно.Трагикомично е.Најозбилно.За Велес - Скопје се веќе наменети пари.За лоши патишта, ако веќе гледаме така, сите патишта со многу ретки исклучоци ни се катастрофа, види го постот мој погре.Па ММЕ, за сите ќе чекаме пари од страна?Нашиов буџет зошто е, за администрација и глупости?

А за Гранит лошо сме се разбрале.Босанците ги зеле поради квалитет, а не од наметнување.Нас ни пуштиле педерите од Брисел пари, па ни акнаа фирма по нивни избор, а одговорноста ако е недоволно квалитетна ќе е сигурно на подизведувачите...Исто како за прокиснувањето на тазе реновираниот Александар Велики, кога ТАВ пробаа да се вадат на домашните подизведувачи, занемарувајќи надзорна позиција.

Актор е носител и логично е најголем дел од средствата да одат кај него.Ако не беше така зошто не свикаа тендер педерите од Брисел?А кај е ќарот во плаќање камати на 260 милиони евра?
 

mackomk

...Chichino...
Член од
23 јуни 2007
Мислења
318
Поени од реакции
72
Затоа што рокот за изградба е 4 години плус 2 за евентуални поправки и целосно финиширање.А оние останатите пари може и да се пренаменат нели ако остане нешто па за Велес-Скопје кој е во лоша состојба..
По твоја логика си викаат и Босанцине што им дадовме на Македонцине да ни градат автопат бе будали и ние си имаме свои фирми.Многу јасно дека и наши фирми ќе лапнат од колачот како поддизведувачи сигурно нема Актор да носи механизација од Грција.Каде е тука ќарот ;)
Ќарот е што автопатот е одма до граница и нема да им биде проблем да донесат своја механизација.
 
Член од
17 април 2012
Мислења
2.335
Поени од реакции
2.095
До 130М од ЕИБ
http://www.eib.org/projects/pipeline/2007/20070316.htm
одобрени 65М
http://www.eib.org/projects/loans/2007/20070316.htm
107М од ЕБРД
http://www.ebrd.com/english/pages/project/psd/2010/41981.shtml
Другото е ИПА грант и буџетски средства.
2.И не кака он за џабе. На оние 237М евра ќе се плаќа камата, да беа поголем дел обезбедени од буџетот оваа расходна ставка ќе ја немаше.

1.Него ти како добар познавач на работите, кажи ми диспаритетот од 65М кај ЕИБ(130М - 65М) зошто постои?
1.За што се фати:facepalm: Они се обврзаа дека ке ни позајмат 130 мил евра, а тоа како ја договорале динамиката на исплата на средства не знаеме, инаку логично е ако не ни требаат веднаш сите 130 милиони да ни ги дадат на повеќе пати, за времетрање на реализирање на проектот, за тоа време Еиб ке ги работи парите на друг проект каде што во моментот требаат, државата ќе заштеди пари место 2 или 3 години да чува на сметка парите кој веднаш нема да ги искористи сите ,туку дел само зашто да плака уште на 65мил евра камата на пари кој веднаш не и требаат кога после некоја година ќе и требаат зошто за тој период непотребно за плаќа камата, зашто за некој како тебе да може да биде сигурен дека сите 130 мил евра се на сметка без разлика што во првата половина на проектот се потребни само 65 мил евра. Или демек Еиб и Владава не крадат па ти откри невидена афера, со тоа што они се обврзале 130 мил евра да ни дадат ама до сега ни дале 65 мил евра и за тебе тоа е афера глупости трескаш.
2. Камата е ниска дури пониска и од парите што држава се задолжува да го покрие буџетскиот дефицит. Немаме ние суфицит во буџет последниве години па со пари од буџет да го правиме овој проект, ние имаме буџетски дефицит како и скоро секоја нормална земја во свет(пред кризата) кој се движи меѓу 2,5-3% од бдп и која е логиката да зголемуваме буџетскиот дефицит, зошто реално ако се направи преку буџет да се реализира ова минимум 4% ке изнесува буџетскиот дефицит, но и да скрати на некој други работи владава за да не го зглемува буџетскиот дефицит и да го турка проектот сама пак ќе треба на тие 2,5-3% буџетски дефицит да го финансира со средства како и до сега преку обврзници што ги емитува на македонскиот пазар каде камата е меѓу 4-5,5% зависи за коку време доспева,а каматаната стапка што ни ја дава Еиб Ебор итн не надминува повеќе од 3%, ама ти како експерт ова сигурно го знаеше:facepalm:, и после некој како тебе сака да биде добар менаџер или директор а треска глупости на кило, а околу 20% од вредноста на проектор што се финансира се неповратни средства што ако сами го фатевме да го буткаме проектов требаше од наш џеб да ги дадеме. Со тебе веќе не дискутирам за оваа тема повеќе зошто ми трошиш непотребн време на глупости.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Секое вложување во инфраструктура е за поздравување.
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Не ми се верува дека ќе го гради грчка фирма и ќе им дадеме 200 и кусуро милиони на оние што сакаат да не уништат.
Треба да би ги одбиле и ако ова би било донација, само за да не се финансира фашистичката политика на нашиот сосед.
 
Член од
6 јули 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
7.711
Не ми се верува дека ќе го гради грчка фирма и ќе им дадеме 200 и кусуро милиони на оние што сакаат да не уништат.
Треба да би ги одбиле и ако ова би било донација, само за да не се финансира фашистичката политика на нашиот сосед.
Битно е дека името не го даваме, па ти. Пари се печалат.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom