По логикава на Лион, секоја земја се задолжува за градење автопати, за пензии и плати на административци... Па кај одат нашите пари од даноците? Каде?
За
чистење на патот во зима
Вест од 2007 година за делот Демир Капија - Смоквица
22.06.2007, 18:13
Aвтопатот Демир Капија - Смоквица ќе се гради на десната страна на Вардар
Автопатот, кој е дел од Коридорот 10, ќе биде во должина од 26,8 километри и ќе чини 155 милиони евра
ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА
Од десната страна на реката Вардар, на потегот од Демир Капија до Смоквица, ќе се гради нов автопат. Оваа нова делница на автопат, што претставува дел од Коридорот 10, Владата ја дефинираше како приоритетна на последната седница, чија изградба ќе стартува кон средината на 2008 година. Автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе биде во должина од 26,8 километри и ќе чини 155 милиони евра.
Директорката на Фондот за магистрални и регионални патишта, Наташа Валкановска, вели дека имало две алтернативи за изградба на нов автопат од Демир Капија до Смоквица. Едната варијанта била да се гради автопат од левата, а втората од десната страна на Вардар. Но, Владата се одлучила за автопат од десната страна на Вардар, затоа што била поевтина за 50 милиони евра и затоа што рокот за изградба на делницата бил за три години пократок. Од друга страна, должината на делницата е пократка за 6 километри, а дополнително олеснување е тоа што автопатот ќе се гради без да предизвика пречки во одвивањето на сообраќајот, бидејќи станува збор за нов пат. Сегашниот регионален пат од Демир Капија до Смоквица ќе стане алтернатива по изградбата на автопатот.
На автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе има неколку тунели со вкупна должина од 2,2 километра и мост преку реката Вардар во должина од 1,6 километри.
Овој проект се реализира со заедничко партнерство на грчката влада, Генералниот директорат за регионална политика на Европската комисија и меѓународни финансиски институции.
Средствата за изградба на автопатот ќе ги обезбедат владата на Грција, Европската унија (ИП-фонд), кредитни извори и нашата Влада. Македонија ќе треба да учествува со 15 отсто од вкупно потребните средства за реализација на делницата од Демир Капија до Смоквица, но дополнително прашање е дали овие пари ќе се одвојат од Буџетот или Владата ќе земе кредит.
Трасата на автопатот поминува низ државно и приватно земјиште, а директорката на Фондот за магистрални и регионални патишта, Наташа Валкановска, вели дека приватните сопственици на земја ќе бидат обесштетени. Парите за обесштетување, според Валкановска, ќе се одвојат од Буџетот на РМ. Вкупните трошоци за оваа намена ќе се знаат дури откако ќе се направи елаборат за површината и цената на земјиштето.
Во почетокот на идната година ќе се распише тендер за изведувач, а се очекува изградбата на автопатот Демир Капија - Смоквица да стартува во текот на летото во 2008 година.
Како дел од Коридорот 10, ќе се проширува и патот од граничниот премин Табановце до Куманово за да стане автопат во должина од 7,3 километри. Овој проект ќе чини околу 11 милиони евра, изведбата ќе почне кон крајот на оваа година или во почетокот на идната.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=AC5E8880C1B1FC48A2ADC314EE54620F
Не читам манифести и слични партиски библии, ама дали има негде нешто, барем збор, за доработка на патот Прилеп - Велес преку Прилепското езеро, кој е дел од делницата М5 која од Прилеп продолжува за Битола и Охрид?
Ако не е, ги замолувам неколкуте возвишени економски експерти од форумов да пресметаат колку мито треба да се плати и каде за оваа работа да заживее. Пишете го ко услуга, ко за вадење возачка дозвола побрзо, мито е тежок збор. Консултантска услуга.
Еве го патот бе

Ама ова е само останато, нецел километар траса:
Во 1994 е почнат пред и одма после изборите прекинат, поради наводно немање финансии.Отвори некоја мапа и ќе видиш западно од селото Отовица и до автопатот Велес - Скопје трасиран подвозник и неколку столба за мост останати така во правец кон патот накај езерото Младост лево од пругата Велес - Штип.Имаме едно кило Велешани на форумов, сигурно некој е запознат...
Ова колку за уште една потврда дека сите влади досега ни се која од која подобри.Во популизам и дување балони.
Знае некој што се случува со Струмица - Радовиш? Срамно е по калдрма да возиме, не е човечки. Најздрав на свет да си ќе ти се преврти стомакот на калдрмата.
Требаше во Март да е готов...
Новиот пат Радовиш – Струмица ќе биде готов до март
Пуштањето во употреба на регионалниот пат помеѓу Радовиш и Струмица доцни 5 месеци поради незавршените градежните работи на 10 километри долгата делница помеѓу селата Сурдулци и Радичево. Од Агенцијата за државни патишта за „Билд“ објаснуваат дека првичниот рок од септември 2011 година е пробиен поради недоволниот интензитет на работа од страна на хрватската компанија „Ингра“, која како изведувач плаќа пенали поради незавршените работи. „Досега е поставен прв слој на асфалт на 7 километри од делницата, додека на останатите 3 километри на делови е поставен тампон и се изведуваат земјени работи. Инаку според договорот предвидено е проектот да биде завршен во месец март 2012 година“, истакнуваат од агенцијата.
* коцката од патот Радовиш – Струмица треба да биде минато од март 2012 година
Изградбата на регионалниот пат помеѓу Штип и Струмица започна уште во далечната 1992 година. Во изминативе 20 години се изградија неколку делници, но целосно истиот не се доврши и беше проследен со низа прекини на работите. Со завршувањето на сегментот од Сурдулци до Радичево, коцката од сегашниот дотраен пат помеѓу Радовиш и Струмица треба конечно да замине во историјата. Владата од државниот буџет за овој проект издвои 424 милиони денари, односно околу 7 милиони евра, а изградбата на делницата започна во 2009 година. На оваа делницае предвидено да се изградатдве клучки кај Калуѓерица и Радичево, 6 мостови, 2 потпатници, натпатник, како и канали и објекти за наводнување.
Бојан Блажевски
За нецели 80 км. пат 20 години заебанции.20 години градат 28 километри делница, од кои 10 километри ги градат 3,5 години.З
а споредба, обиколницата околу Скопје (26,5 км) ја изградија за пократко време (2,5 години) иако е далеку помалку фрекфентна.А патем е изградена исто со пари од кредити од ЕУ фондови и слично (72% од ЕБОР и 28% ЕИБ, ниту денар од наша страна!) и ја градеше фирма од јужниот ни сосед.
А лани во Јули рокот наводно беше Септември 2011.
http://www.kurir.mk/republika/opstini/37143-Izgradbata-na-regionalniot-pat-Strumica–Radovis-ke-bide-zavrsena-do-septemvri
Според
манифестот во 100 чекори (страница 74), Октомври 2011.
Плус бонус заебавање...
Со програмата на ВМРО-ДПМНЕ „Манифест за реформи и развој“ е предвидено не само довршување на патот Струмица-Радовиш, туку и изградба на нов експресен пат меѓу Струмица и Штип кој ќе има четири ленти, од кои две побрзи со по 3,75 метри и две побавни со широчина од по 2,5 метри. За овој проект ќе бидат инвестирани околу 250 милиони евра, а со оглед на тоа што се предвидува и изградба на автопат меѓу Штип и Скопје, значително ќе биде скратено растојанието и времето на пристигнување од Струмица и другите градови во југоисточна Македонија до метрополата и обратно, изјави Ставрески.
http://kurir.mk/makedonija/ekonomija/29584-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-megu-Strumica-i-Stip
И сега ова нешто ме збуни.Прилеп - Градско и Струмица - Радовиш - Штип експресен пат по 3,75 метри лента, а автопатот Демир Капија - Смоквица по 3,5 м. лента ...