Плински уреди

Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
И кај мене е иста боцата, во резервно тркало. Изгледа не си ме разбрал најдобро, капацитетот на боцата зависи од надворешната температура, кога е ладно собира повеќе, кога е топло собира помалку. Ти прв пат си ставил кога било поладно, а си дополнил на потопло во Скопје кога капацитетот е помал. Исто така зависи и од снагата на пумпата за точење плин, на некои плинари се посилни и можат да стават повеќе во боцата.
Затоа јас мерам потрошувачка на 1000 километри, така се пеглаат ваквите разлики во полнењето.
Сосема точно, инаку кај мене како и да е надвор температурата собира 38,5 а не 35 како што некој таму вика(боцата е во резервното тркало)
--- надополнето: 2 декември 2012 во 22:40 ---
Јас имам Fiat Bravo 1.4 TJet 2008 година моделот со 120 коња и сакам да ставам плин. Дали има некои проблеми кај овие машини?
Пази на свеќите и на се што е во врска со струја т.е. елктрика во колата. Кога ќе ја преравиш на плин сите мааани од електриката ќе излезат на видело. Инаку тој мотор 1.4 е нај за никаде на фијат така да не знам како ќе биде плинот кај него. Кај мене е фиат брава 1.2, и маани нема
--- надополнето: 2 декември 2012 во 22:41 ---
Пред извесно време на шал табла ми светна чек енџин сијаличката. Ја однесов на механичар, кај што одам редовно, ја стави на компјутер, испадна дека е ламбда сонда(втората, на катализатор). Е сега мајсторов ми вика дека сондата е ок, меѓутоа кога работи на плин колата отчитува погрешни вредности, веројатно поради различниот состав на издувните гасови и вика дека нема потреба да се менува, све си е ок.

plimont, совет?
Иста работа и кај мене, немаш гајле , само гледај да ти префрли на плин ако не гаси и пак пали да префрли
 
Член од
30 мај 2011
Мислења
554
Поени од реакции
130
Пред 4 месеци ставив плин на сузуки алто.
Кога ми објаснуваа таму каде што го местев ми реекоа одкако ќе загрее моторот над 40 степени и кога ќе направите обратаи над 2000 преминува на плин.Е промлемот е во тоа што кога ќе дадам гас над 2000 обратаи а колата нема температура на мотор над 40 степени гаси,што е проблемот?
 
Член од
29 октомври 2011
Мислења
1.712
Поени од реакции
1.152
Пред 4 месеци ставив плин на сузуки алто.
Кога ми објаснуваа таму каде што го местев ми реекоа одкако ќе загрее моторот над 40 степени и кога ќе направите обратаи над 2000 преминува на плин.Е промлемот е во тоа што кога ќе дадам гас над 2000 обратаи а колата нема температура на мотор над 40 степени гаси,што е проблемот?
мажот ми вика треба да чекаш да загрее...
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Пред 4 месеци ставив плин на сузуки алто.
Кога ми објаснуваа таму каде што го местев ми реекоа одкако ќе загрее моторот над 40 степени и кога ќе направите обратаи над 2000 преминува на плин.Е промлемот е во тоа што кога ќе дадам гас над 2000 обратаи а колата нема температура на мотор над 40 степени гаси,што е проблемот?
Гаси затоа што колата не е загреана, каде го местеше плинот? Помини да ти го штелнат очигледно нешто со 40 степени не функционира. Во принцип на 40 функционира ама кај тебе дали нема 40 или нешто друго е треба да се види. Евентуално може да провериш дали антифриз имаш до врв и тоа може да биде проблем ако нема
 
Член од
30 мај 2011
Мислења
554
Поени од реакции
130
Гаси затоа што колата не е загреана, каде го местеше плинот? Помини да ти го штелнат очигледно нешто со 40 степени не функционира. Во принцип на 40 функционира ама кај тебе дали нема 40 или нешто друго е треба да се види. Евентуално може да провериш дали антифриз имаш до врв и тоа може да биде проблем ако нема
Е нема антифриз до врв.
Од отворот каде што се става анивриз во хладњакот подоле 3-4 см има цревце што води кон тубиче,треба да го напунам и тоа тубиче со антифриз па се да биде полно?
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Немаш воопшто...Тоа те зеза ако има на тубичето мин и мах пуни го до мах
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Јас имам Fiat Bravo 1.4 TJet 2008 година моделот со 120 коња и сакам да ставам плин. Дали има некои проблеми кај овие машини?

Не јавуваат проблем на плински погон:

alfa romeo giulietta 2010







Fiat Bravo 1.4 t-jet 2008god.:








Поздрав
--- надополнето: 5 декември 2012 во 16:02 ---
Пред 4 месеци ставив плин на сузуки алто.
Кога ми објаснуваа таму каде што го местев ми реекоа одкако ќе загрее моторот над 40 степени и кога ќе направите обратаи над 2000 преминува на плин.Е промлемот е во тоа што кога ќе дадам гас над 2000 обратаи а колата нема температура на мотор над 40 степени гаси,што е проблемот?

Pove}eto Suzuki Alto vozila koi doa|aat kaj nas se so 1.0 mono in`eksion tip na motor, na koi prefrluvaweto na plinski pogon e samo na broj na vrte`i.

Novata generacija na Alto ima multi-point tip na motori na koi se postavuva sekvencionalen tip na ured, i kaj kogo prefrluvaweto od benziski na plinski pogon e po ispolnuvawe na dvata uslovi, temperatura i broj na vrte`i.

Spored toa {to opi{avte deka se slu~uva , najprvo me upatuva deka se raboti za mono in`eksion motor, kade plinskiot ured ako se aktivira prerano voobi~aeno e da predizvika trokirawe ili gasnewe na motorot, dodeka spored toa kako se dadeni upatstva za koristewe , se raboti za sekvencionalen plinski ured postaven na MPI tip na motor, i takvo gasnewe na motorot upatuva na problem vo plinskiot ured.

Najdobro e so voziloto da se poseti na{iot servis za da se napravi dijagnostika i da se odstrani problemot.
 
Член од
30 мај 2011
Мислења
554
Поени од реакции
130
[quote="plimont, post:
--- надополнето: 5 декември 2012 во 16:02 ---



Pove}eto Suzuki Alto vozila koi doa|aat kaj nas se so 1.0 mono in`eksion tip na motor, na koi prefrluvaweto na plinski pogon e samo na broj na vrte`i.

Novata generacija na Alto ima multi-point tip na motori na koi se postavuva sekvencionalen tip na ured, i kaj kogo prefrluvaweto od benziski na plinski pogon e po ispolnuvawe na dvata uslovi, temperatura i broj na vrte`i.

Spored toa {to opi{avte deka se slu~uva , najprvo me upatuva deka se raboti za mono in`eksion motor, kade plinskiot ured ako se aktivira prerano voobi~aeno e da predizvika trokirawe ili gasnewe na motorot, dodeka spored toa kako se dadeni upatstva za koristewe , se raboti za sekvencionalen plinski ured postaven na MPI tip na motor, i takvo gasnewe na motorot upatuva na problem vo plinskiot ured.

Najdobro e so voziloto da se poseti na{iot servis za da se napravi dijagnostika i da se odstrani problemot.[/quote]
Кога може да поминам?
 
Член од
7 март 2012
Мислења
238
Поени од реакции
21
prasanje do plimont vo plan sum da zemam fiat stilo benzinec i sakam da mestam plin kolku pari kosta i koj motor e popogoden za plin ne sum odlucil kakov motor da zemam ama mi se na kef kolicinata dali se pogodni za na plin i otprilika nekoja brojka za potrosnja i dali se skapi evtini za odrzuvanje pozz i fala odnapred
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
prasanje do plimont vo plan sum da zemam fiat stilo benzinec i sakam da mestam plin kolku pari kosta i koj motor e popogoden za plin ne sum odlucil kakov motor da zemam ama mi se na kef kolicinata dali se pogodni za na plin i otprilika nekoja brojka za potrosnja i dali se skapi evtini za odrzuvanje pozz i fala odnapred
Ниедна серија на Фиат нема проблеми со плин, се разбира, ако се постави плински уред наменет за таа генерација мотори.
Фиат во Македонија продава нови возила со ЛПГ погон со вграден Ланди плус Макс уред, кој го препорачуваме и за Фиат Стило.
Потрошњата на плин е 10% повисока од таа на бензин, а колку троши бензин и кои се трошоци за одржување би можел подобро да каже некој кој вози Стило
Еве како изгледа монтиран плински уред на Стило:









 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ниедна серија на Фиат нема проблеми со плин, се разбира, ако се постави плински уред наменет за таа генерација мотори.
Фиат во Македонија продава нови возила со ЛПГ погон со вграден Ланди плус Макс уред, кој го препорачуваме и за Фиат Стило.
Потрошњата на плин е 10% повисока од таа на бензин, а колку троши бензин и кои се трошоци за одржување би можел подобро да каже некој кој вози Стило
1.2 моторот е истиот што се вградува и во Пунто со 60 кс?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Dzish, еве дел од листинг, кај што се приложени фиатовите возила. Оставам простор дека можеби фали некое возило бидејќи табелата не е од фиат , туку од Landi Renzo:

 
Член од
28 август 2008
Мислења
3
Поени од реакции
0
До Плимонт, имам застава 101 со вграден Ловато плински уред(незнам точно каде е вградуван) веке година време не сум имал никаков проблем околу плинот. Последниов месец колата нема влечна сила како порано, на угорница (на кула Велес-Штип) во трета брзина неможе да постигне поголема брзина од 50km/h (порано 70-80km/h), доколку ја префрлам на бензин постигнува брзина од 70-80km/h т.е влечната сила и е во ред. Инаку на рамен пат не се осека некаква разлика кога е на плин. Ако може совет во што би можел да е проблемот? (немам чепкано ништо во врска со плинот)
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
да написам и јас несто за плинот.
Имам вактра а 20 16в 100кв плински уред ловато(ја сменив распл. ставив брц имаку док се од плимонт.
Е јас ја земав и тросесе невидено но ја дотерав до некои разумни граници ако е тоа можно сега оди до 16л плин
Да напоменам дека со нејзе работам и пали гаси 30-40 пати во текот на 4-6 часа.
Но има друг проблем тој е од како ја земав,имено нема снага на угорница.
Нормално е да на бензин е појака но огромна разлика се јавува.
Се случува да со 4 не можам накај св. Архангел-4 воденички да одам нормално па 3...2...и така.
Уште нешто наместо авт.вентил има рачна рачва за проток на плин.
Чаре или објаснување за проблемот?
поздрав
 

Kajgana Shop

На врв Bottom