- Член од
- 25 јануари 2006
- Мислења
- 76
- Поени од реакции
- 4
Сосема точно, инаку кај мене како и да е надвор температурата собира 38,5 а не 35 како што некој таму вика(боцата е во резервното тркало)И кај мене е иста боцата, во резервно тркало. Изгледа не си ме разбрал најдобро, капацитетот на боцата зависи од надворешната температура, кога е ладно собира повеќе, кога е топло собира помалку. Ти прв пат си ставил кога било поладно, а си дополнил на потопло во Скопје кога капацитетот е помал. Исто така зависи и од снагата на пумпата за точење плин, на некои плинари се посилни и можат да стават повеќе во боцата.
Затоа јас мерам потрошувачка на 1000 километри, така се пеглаат ваквите разлики во полнењето.
--- надополнето: 2 декември 2012 во 22:40 ---
Пази на свеќите и на се што е во врска со струја т.е. елктрика во колата. Кога ќе ја преравиш на плин сите мааани од електриката ќе излезат на видело. Инаку тој мотор 1.4 е нај за никаде на фијат така да не знам како ќе биде плинот кај него. Кај мене е фиат брава 1.2, и маани немаЈас имам Fiat Bravo 1.4 TJet 2008 година моделот со 120 коња и сакам да ставам плин. Дали има некои проблеми кај овие машини?
--- надополнето: 2 декември 2012 во 22:41 ---
Иста работа и кај мене, немаш гајле , само гледај да ти префрли на плин ако не гаси и пак пали да префрлиПред извесно време на шал табла ми светна чек енџин сијаличката. Ја однесов на механичар, кај што одам редовно, ја стави на компјутер, испадна дека е ламбда сонда(втората, на катализатор). Е сега мајсторов ми вика дека сондата е ок, меѓутоа кога работи на плин колата отчитува погрешни вредности, веројатно поради различниот состав на издувните гасови и вика дека нема потреба да се менува, све си е ок.
plimont, совет?