Плимонт, дали сте вградувале лпг во 1.6 100 КС Фокус и какви ивечскуства сте имале со тоа? Патедм дали вргадувате ЛПГ во ТСИ моторите, гледам на запад веле го прават тоа.
Ford Focus е често возило на кое се монтира плински уред, во најголем број Focus со 1.4 мотор, но имало и монтажи на Focus со 1.6 и 1.8 мотори. Стандарно за овој тип на возило е вградување на Landi Plus Max уредот, во комбинација со торусна (кружна) плинска боца и дозатор со масло за ладење на вентилите.. Цената за вградување на овој систем е 610 евра.
Заради можноста за поголемо загревање на вентилите на плински погон, кај Focus 1.6 неопходно е да се внимава секогаш да има масло во дозаторот и да се избегнува возење под високи вртежи.
Што се однесува за ТСИ моторите, не е проблем монтажата на плински уред на нив. Проблемот е во тоа што и по вградувањето на плински уред возилото ќе троши до 30% бензин, со што драстично е намалена економијата на возење на плин. Од друга страна самите уреди за ТСИ мотори се доста поскапи и нивната цена, во зависност од типот на возилото за кое се наменети, е во просек околу 1200 евра.. Од овие причини, кај нас нема заинтересирани за вградување на уред за ТСИ мотор.
Инаку, Китовите на плинските уреди наменети за ТСИ возилата се специјални, и се нарачуваат за секој тип на возило посебно.
Самата монтажа не е проблем, специјалните китови се најлесни за вградување бидејќи ги содржат сите можни држачи посебно подготвени за тоа возило, а Електронската Контрона Единица (компјутерот) е со однапред внесен софтвер