Плински систем и атест
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/744174?searchID=1056077&Idx=98
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/744132?searchID=1056077&Idx=99
Не би рекол дека е баш се така како што се кажува
До вчера беше Ловато no1 а сега е Ландирензо.Утре кој знае кој ќе биде no1
А акпалката каде е во целиов разговор
Пишува:
“Плински уреди од корпорацијата Landi Renzo, моментално најмоќен производител...”
Ако прочитате внимателно, ќе забележите дека е употребен е зборот „најмоќен“, Да е употребен зборот „најдобар“, тогаш би можело да се претпостави дека и плинскиот уред Landi Renzo е најдобар, и ќе може да влеземе во дијалог и да се докажуваме дали е или не е.
Landi Renzo има најголемо пазарно учество во светот на автогасот. Скоро сите реномирани производители на возила (OEM), своите “dual-fuel” возила ги опремуваат со Landi Renzo уреди. Затоа колегата кој го пуштил огласот го употребил зборот „моќ“.
Доколку некој го пофали Lovato, всушност ја пофалил корпорацијата Landi Renzo. Lovato е бренд на Landi Renzo. Секое евро кое влегува во Lovato оди во џебот на господинот Landi.
Од друга страна, Lovato никогаш не бил No.1, секогаш котирал тука негде, при врвот. Lovato беше бр.1 во продажба на овие простори (Хрватска), бидејќи брендот е присутен уште од времето на Југославија. Се работи за квалитетен и стабилен уред, што му помогна да изгради одличен имиџ.
Сметам дека не можам јас, Вие, или било кој друг да дадеме мислење кој е No.1. Во Плимонт поминале илјадници уреди од брендот Lovato и исто толку и од брендот Landi Renzo, не сме имале проблем со ниту еден од двата бренда... и, кој е No.1?
Одговор на тоа прашање даваат релевантни институции, кои по обемни истражувања даваат заклучок од неколку десетици страни.
На крај да споменам еден факт - ретко кој знае дека и “BRC” уредите котираат повисоко од Lovato.
Податоци од
“Companies Annual Report Euro rebased”
(Испитувањето е извршено во 2008 година, по превземањето на Lovato од страна на Landi renzo. Испитувањето е направено со цел, да се констатира новата ситуација глобалниот пазар на автогасни системи)
Податоци од
“Medio Banca Securities”
(http://www.borsaitaliana.it/mediasource/star/db/pdf/61504.pdf)
--- надополнето: Dec 5, 2011 4:40 PM ---
А акпалката каде е во целиов разговор
Информациите кои ги поседуваме, а се однесуваат за возила кај кои може да настане проблем со лежишта на вентилите при користење на плин како погонско гориво, се од приватни компании (иако дел од нив се глобално позиционирани). Од таа причина не ми се влегува во дискусии на таа тема. На крајот ќе излезе ,,секој си ја тера водата кон својата воденица"
Во секој случај, првиот договор помеѓу Landi Renzo и GM (Opel/Chevrolet), кој се однесуваше на вградување на автогасни уреди во нови возила на групацијата GM и нивни возила во гарантен рок, не предвидуваше користење на адитиви во овие возила.Меѓутоа, поради појава на проблем со лежиштата на вентилите кај (GM) возилата, договорот е ревидиран, со обавезно користење на адитиви (Од производителот ,,Tunap")
http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/products/p163.html
http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/products/p164.html
Проблемот се појави во Германија, кај нас нема пријавено случај за оштетување на лежишта на вентили кај Опел и Шевролет возилата.
Ние препорачуваме вградување на уред за ,,подмачкување на вентилите", кај одредени модели од Јапонските производители на возила и моделите на Ford кои користат 1.6 и 1.8 мотор.
Поздрав