Плински уреди

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
а ти веке одма заклучи дека мајсторите лажат?
Лажат и тоа сушат.Последен случај ми беше со згоемена потрошувачка демек поради неисправна расплињача на едно возило,за на крај друг мајстор да констатира дека доводот бил многу отворен.Сум имал х коли и х мајстори ги одржувале,некои од нив биле дуликат и се погодил ист дефект ама кај различни мајстори биле поправани и сите кажувале различен дефект и цена.Цена одредуваат по тоа на кој колку пари му фалат.Нај трагично од се е тоа што за ист дефект на два автомобила различна цена кажуваат гледајќи ја имотната состојба на сопственикот на автомобилот.Конкретни примери не наброив за некој мајстор да се се препознае дека е навреден па да ми стегне тужба за клевета.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
ctrkantia во ред е тоа сто го пиша но дихтунг нема изгорен а вентили на опелот не се стелуваат-самоштелувачки се со уљни-хидраулични подигачи кои работат на притисок према тоа моторот е во ред и ако на бензин со 1 или 2 брзина се качувам на нагорнина мпголема од било која точка од водно доказ е дека мотор е ок.
А за мајстори знам дека има секакви и никакви а за тужба незнам кој кому треба да стегне. Они нас или ние ним.
kano-.....за информација на вектра 1.6 еко има комплетен плински систем од италија и за информација ландиренцо. Се чудеа цело време од каде им е прљавштина во водата-читај антифриз,па прочистено се и пак исто додека по некоја случајност не рикна расплињашата па му барале куп пари и најде половна ловато.Е на ловатото има едно штрафче одозгора давач за температура и да не објаснувам (не сум од марс) ланди има една мембрана и тело кое се распаѓа-заргува и ја прља водата а ловато е далеку поквалитетна фирма но порадфи квалитет и нерасипливост не се монтира-читај форсира.
кај мене живее вторио човек кој местел и работел со плински уреди(сега некој ќе рече па што бараш помош-мислење од други) договор е барам некој кој има искуство со опелов еко 136кс 2.0 мотор.
Никого ни фалам ни напаѓам не од некој страв но од принцип но сигурно е едно кај паталец не кај гаталец.
Секој има некое позитивно или негативно искуство со...било кој ,но тоа не значи дека сите се вакви или онакви,а за проблемот ќе го решам и ќе се чуеме(пишиме).
Се надевам не навредив никого,и баш ме интересига калибрата како е изведена-чекам.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Како капалката ги подмачкува вентилите?Зашто тогаш има картер и уље?Уљето не служи ли за подмачкување на радилицата,брегастата,вентилите?Не ли е тоа уште една голема лага само за да се земат повеќе пари?
ОК сезнајко... како оди процесот на палење на горивото? Преку вентилот се всисува смесата бензин-воздух во цилиндарот. Во бензинот има адитиви за подмачкување и ладење на вентилите. Она масло што ти го знаеш како “картер и уље“ шо служи за подмачкување на моторот и деловите, нема никаква врска со подмачкувањето на вентилите. Кај секој производител од различни компоненти се изработени моторите и нивните составни делови. Така да некои мотори откако ќе се вгради гасниот уред немаат мака, некои мотори имаат мака со прегревање на вентилите и нивно незатворање. А незатворен вентил = губење компресија.

Па сега види си ти дали капалката е “една голема лага за да се земаат повеќе пари“ или поисплатливо ти е да менуваш глава на 100.000 км. И пак ќе ти нагласам, капалка не се вградува кај сите возила. Само кај оние за кои што производителот ги смета како проблематични.

За лажење сите сме мајстори. Лажат и тоа сушат.
Ова тргнувајќи од тебе го констатираш или?

Последен случај ми беше со згоемена потрошувачка демек поради неисправна расплињача на едно возило,за на крај друг мајстор да констатира дека доводот бил многу отворен.
Ако си го прошетал уште на 6-7 мајстори, ќе си завршел како онаа за програмерите... програмер ти е човек што ти го решава проблемот за кој што не си ни знаел дека постои.

Сум имал х коли и х мајстори ги одржувале,некои од нив биле дуликат и се погодил ист дефект ама кај различни мајстори биле поправани и сите кажувале различен дефект и цена.Цена одредуваат по тоа на кој колку пари му фалат.Нај трагично од се е тоа што за ист дефект на два автомобила различна цена кажуваат гледајќи ја имотната состојба на сопственикот на автомобилот.
Епа шо не си отишол во овластен сервис? Таму ќе ти наплатеа исто за двата дефеци, без разлика на твојата имотна состојба. Или сакаш со суво газе да фаќаш риби па овај лажел онај лажел?

Не ти текнало дека човекот можеби толку знаење има?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Само ќе се надоврзам за маслото за подмачкување на вентилите на главата од моторот:

http://www.flashlube.com/




--- надополнето: Nov 15, 2011 4:16 PM ---
Плимонт, ако добро те разбрав - турбо компресорот не влијае на плинската инсталација, единствено механизмот на вбризгување?
Генерално, во право си Helex. Кај моторите со турбо полнач или ,,compressor", постои веројатност да мора да се вгради редуктор со поголема моќност, и евентуално, доводна цевка со поголем дијаметар.
--- надополнето: Nov 15, 2011 4:36 PM ---
Е на ловатото има едно штрафче одозгора давач за температура и да не објаснувам (не сум од марс) ланди има една мембрана и тело кое се распаѓа-заргува и ја прља водата а ловато е далеку поквалитетна фирма но порадфи квалитет и нерасипливост не се монтира-читај форсира.
кај мене живее вторио човек кој местел и работел со плински уреди(сега некој ќе рече па што бараш помош-мислење од други) договор е барам некој кој има искуство со опелов еко 136кс 2.0 мотор.
Никого ни фалам ни напаѓам не од некој страв но од принцип но сигурно е едно кај паталец не кај гаталец.
Секој има некое позитивно или негативно искуство со...било кој ,но тоа не значи дека сите се вакви или онакви,а за проблемот ќе го решам и ќе се чуеме(пишиме).
Се надевам не навредив никого,и баш ме интересига калибрата како е изведена-чекам.
Јас се навредив. Самиот извор на податоци ви е премногу ,,рекла -казала". Според мене, Ловато , Ланди Рензо и Брц, би ги ставил на иста скала, од аспект на квалитет и глобална застапеност, меѓутоа јас тоа никаде не сум го спомнал бидејќи ниту јас не сум компентентен да давам суд, кој е кој во сверата на автогасот. Постојат меѓународни организации кои се бават со таа дејност, кои прават обимни испитувања по тоа прашање, и треба нашето мнение да го базираме врз основа на нивните испитувања.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Фалат неко модели на возила што ги имаат истите мотори а не се наведени.Не треба ли на тие мотори да се вгради капалка или е тоа доказ дека е нечија лага за која некој треба да плати екстра ама без врска
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Фалат неко модели на возила што ги имаат истите мотори а не се наведени.Не треба ли на тие мотори да се вгради капалка или е тоа доказ дека е нечија лага за која некој треба да плати екстра ама без врска
Мислам дека убо ти стои над сликата... RECOMENDED, или препорачано. Ако не ти се даваат пари, немора да ја вградиш капалката. Ако се обврзиш дека ќе возиш како баба (менување брзина на 2500 вртежи редовно) немора капалка на никој мотор. Немаш големо оптеретување на вентилите...

Инаку eве ти и сликовито, пошо мислам дека не ти бев доволно јасен...


она горе обележано со стрелче е брегастата. Вентилот гледај кај е напикан. На местото каде што излегува од главата и се поврзува со просторот каде што оди горивото, има гумичка која не дава маслото да слези надолу (или вака сликовито, подмачкан е помалку од 1/3, на горниот дел, додека 2/3 останува “гол“ + имаш температура од над 1000 степени кога горивото ќе се запали. Палењето на гас, создава нешто поголема температура од бензинот. Вентилот не се лади исто кога низ каналот ќе “протече“ течност, и кога ќе протече гас. Така да ако конструкцијата на главата е таква да не издржува, имаш два моменти: тонење на вентилот во главата (полош) или кривење на вентилот.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Само ќе се надоврзам за маслото за подмачкување на вентилите на главата од моторот:

http://www.flashlube.com/




--- надополнето: Nov 15, 2011 4:16 PM ---

Иначе шурата ја има 406 1.8i со плин без капалка и има поминато 200000-250000 км такси ја вози+приватно и како цигла да има не нога.(не ја штеди ич)
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Без навреди .Не сакав никого да навредам и на крајот ако сме сите истомисленици ќе биде Орвелова 84,па така додека има разлики има движење.
Како и да е нормално е секој понудувач на одреден производ да го фаворизира или форсира дадениот производ. Се натегаме капалка или не.
Има возила кои се на списокот гор дадени кои немаат капалка и кои без горење на вентили или кривење глава проаѓаат 300-400 илјади.
Зошто?
........
Второ часот по мотористика вентили гумичи и слични тракатанци-човек си имаш работа во форумов со луѓе кои сигурно пола од нив отвориле мотор и средувале нешто.
Јас лично и на 125п и 101 и рекорд,кадет,пеж605.и да не набројувам повеќето околу мотор или нешто друго па не е баук сега нешто горење на вентили или...
Нека се јави некој кој од плин(со атест-не дивалига па уште штелуван кај калајџии) му изгореле вентили?
Или некој ставил плин на 250000км и го изеде колата од пари за гориво па му текна ај да ставам плин и по 1-2 го отишле гумички на вентили му чади на издув,и што е тоа?
Плинот?
Па он поминал толку и мудошло што дошло не значи дека е од плинот.
Прочитав дека опелови мотори не издржуваат многу на плин. Колата ја имам сеуште ,ако има некаде да се направи експертиза се согласувам и тврдам дека без додатни работи со уред брц имам поминато над 500.000км
Поздрав и доста со капалки.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Без навреди .Не сакав никого да навредам и на крајот ако сме сите истомисленици ќе биде Орвелова 84,па така додека има разлики има движење.
Нормално дека без навреди... ама се нервирам кога некој сака да не пикне сите во еден кош. Ко шо не ти се сите прсти на раката исти, така не се исти сите луѓе. Не гледам тука ништо спорно.

Како и да е нормално е секој понудувач на одреден производ да го фаворизира или форсира дадениот производ. Се натегаме капалка или не. Има возила кои се на списокот гор дадени кои немаат капалка и кои без горење на вентили или кривење глава проаѓаат 300-400 илјади.
Зошто?
Абе тури ти плин на 101, моторот ќе ти издржи појќе од шасијата. Јас лично до сега возило на плин сум немал, ама околу мене имале доста луѓе. На крајот на краиштата, се е од дотраеност. Прашањето е кога ќе се случи тоа...

Инаку конкретно, клај плински уред на Тојота 2.0 бензин без капалка, помини 50.000 км па ела ќе прајме муабет. Шо да ти кажам поинаку, кога не ме веруваш...

Нека се јави некој кој од плин(со атест-не дивалига па уште штелуван кај калајџии) му изгореле вентили? Или некој ставил плин на 250000км и го изеде колата од пари за гориво па му текна ај да ставам плин и по 1-2 го отишле гумички на вентили му чади на издув,и што е тоа? Плинот? Па он поминал толку и мудошло што дошло не значи дека е од плинот.
Поздрав и доста со капалки.
Хјундаи Ацент 1.3 бензин, со плински уред на 120.000 км сите вентили пропаднаа во главата... па еднаш ги кратеа на дремонг (пошто не затвораа) помина уште 30.000 км и толку. Нова глава. Даеву Тико... 150.000 , исто, нови вентили...и двете 0 км поминати на бензин. Гарантирам дека ако имаа капалка ќе поминеа дупло. Е сеа има миљарда примери како такси возилца (исти такви, исто без капалки) поминале по 600.000 и ништо не му фали... така да идиме до моменто, кола = жена. Се е до среќата, да неречам како ќе ти се погоди. Или ќе те служи, или ќе лежиш под неа + ќе си ги дајш сите пари :)
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Па во ред е макар што не си го осетил тоа искуство и не е работа рекла казала но нешто асално има сега во текстот.Значи не мора-може ама не мора,за капалка. Примерот за Хјундаито кај ме погоди имам другарче заедно од мали нозе купи меѓу првите бело и тоа на 10.000 стави плин прво без атест немасе проблем тогаш,па затегнаа малку и го смени со атест.ни со еден ни со друг немаше проблеми.Едниот бугарски другиот ловато.Интересно ама го продаде Хјундаито Ацент со над 350 000 и дечкото што го купи уше го вози без отворен мотор.Нормално ситни тракатанци и пропратни работи како и кај секоја кола.
Знаши дали е среќа или не незнам но не е се има ново или нешто направено па стави и нема проблем. Не сакав да споменувам но во реномирана фирма со искуство ствен плински уред на фронтера со капалка па батката ќе потепаше се живо зошто дојде на околу 10 000 да отвори мотор.
Зборувам за нова новцата од салон жалосно да ја гледаш растурена.
Кој што ќе рече на тоа?
Можеби не е до мајсторлакот или до ... можеби е до среќата ама е...среќа таква,по мене кривец е или квалитет на производи или квалитет на вградување.
А за лежење имаш право,ако навасаш на некоја среќа ќе се окапиш од пари фрлање и на крај ќе ја продадиш за ич па ќарот ти е арен.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Како што ветив и правам,значи со потрошувачка од 25л плин е готово. проблемот беше како и претпоставував по расплињачата, односно дотраени мембрани.Ми трошеше по малку и течност од ладилникот па се заедно со плин од 25л на 100км низ издув.
Ја тестирам веќе два дена активно возење и да не ја урочам ми се чини дека че ја биде без додатни трошкови.Јас побарав некој совет околу мотор на опел кој е наведен од порано но најверојатно никој не е запознат или барем нема некое искуство со еко мотор со ознака X20XEV како е покажан.
Сега во моментот ми е рачно наштелуван инаку треба да има и регулатор но рикна-го немаше и кога ја купив колата така ми кажаа па ќе го монтирам и него и да видиме како ќе биде потрошувачката.
Ставено 500 ден и возам.до кога ќе видам.
Има ли поквалитетни автоматски регулатори за проток на плин и каде може да се купи?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Мислам дека фолксваген членот бараше резервна гума (такозвана крофна) ради плинот на местото на резервна нАли, тука мислам пиша ... како и да е еве еден продава

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=222294
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Плински систем и атест
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/744174?searchID=1056077&Idx=98
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/744132?searchID=1056077&Idx=99
Не би рекол дека е баш се така како што се кажува
До вчера беше Ловато no1 а сега е Ландирензо.Утре кој знае кој ќе биде no1
А акпалката каде е во целиов разговор



Пишува:
“Плински уреди од корпорацијата Landi Renzo, моментално најмоќен производител...”
Ако прочитате внимателно, ќе забележите дека е употребен е зборот „најмоќен“, Да е употребен зборот „најдобар“, тогаш би можело да се претпостави дека и плинскиот уред Landi Renzo е најдобар, и ќе може да влеземе во дијалог и да се докажуваме дали е или не е.
Landi Renzo има најголемо пазарно учество во светот на автогасот. Скоро сите реномирани производители на возила (OEM), своите “dual-fuel” возила ги опремуваат со Landi Renzo уреди. Затоа колегата кој го пуштил огласот го употребил зборот „моќ“.
Доколку некој го пофали Lovato, всушност ја пофалил корпорацијата Landi Renzo. Lovato е бренд на Landi Renzo. Секое евро кое влегува во Lovato оди во џебот на господинот Landi.
Од друга страна, Lovato никогаш не бил No.1, секогаш котирал тука негде, при врвот. Lovato беше бр.1 во продажба на овие простори (Хрватска), бидејќи брендот е присутен уште од времето на Југославија. Се работи за квалитетен и стабилен уред, што му помогна да изгради одличен имиџ.
Сметам дека не можам јас, Вие, или било кој друг да дадеме мислење кој е No.1. Во Плимонт поминале илјадници уреди од брендот Lovato и исто толку и од брендот Landi Renzo, не сме имале проблем со ниту еден од двата бренда... и, кој е No.1?
Одговор на тоа прашање даваат релевантни институции, кои по обемни истражувања даваат заклучок од неколку десетици страни.
На крај да споменам еден факт - ретко кој знае дека и “BRC” уредите котираат повисоко од Lovato.

Податоци од “Companies Annual Report Euro rebased”
(Испитувањето е извршено во 2008 година, по превземањето на Lovato од страна на Landi renzo. Испитувањето е направено со цел, да се констатира новата ситуација глобалниот пазар на автогасни системи)



Податоци од “Medio Banca Securities”
(http://www.borsaitaliana.it/mediasource/star/db/pdf/61504.pdf)

--- надополнето: Dec 5, 2011 4:40 PM ---
А акпалката каде е во целиов разговор

Информациите кои ги поседуваме, а се однесуваат за возила кај кои може да настане проблем со лежишта на вентилите при користење на плин како погонско гориво, се од приватни компании (иако дел од нив се глобално позиционирани). Од таа причина не ми се влегува во дискусии на таа тема. На крајот ќе излезе ,,секој си ја тера водата кон својата воденица"
Во секој случај, првиот договор помеѓу Landi Renzo и GM (Opel/Chevrolet), кој се однесуваше на вградување на автогасни уреди во нови возила на групацијата GM и нивни возила во гарантен рок, не предвидуваше користење на адитиви во овие возила.Меѓутоа, поради појава на проблем со лежиштата на вентилите кај (GM) возилата, договорот е ревидиран, со обавезно користење на адитиви (Од производителот ,,Tunap")
http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/products/p163.html
http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/products/p164.html
Проблемот се појави во Германија, кај нас нема пријавено случај за оштетување на лежишта на вентили кај Опел и Шевролет возилата.
Ние препорачуваме вградување на уред за ,,подмачкување на вентилите", кај одредени модели од Јапонските производители на возила и моделите на Ford кои користат 1.6 и 1.8 мотор.
Поздрав
 
Член од
5 ноември 2008
Мислења
264
Поени од реакции
72
До Плимонт,

колку би ме чинела замена на филтер за плин, и една генерална проверка на системот за плин. Имам поминато преку 40.000км откако е монтиран и до сега ниту еднаш не е чепнато ништо.
Дали за ваква интервенција треба да закажам термин?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom