Може е екологист чоекот .........со има везе што е Мерцедес и на плин ..........Ако има некој пари да купи мерцедес, ќе има и да тури во него гориво да вози, второ со плин моторот се уништува, нема доволно подмачкување, друго е бензин и дизелот. Сега плинот е многу скап незнам дали се исплаќа да се инсталира плин на мерцедес.
позз
--- надополнето ---
Плин ќе има поголема потрошувачка од 15 насто, и сега скап е плинот. Да се инсталира плин на мерцедес не може да чини 200 евра како на југо, сигурно ќе чини над 1000 евра.
аха...а бензинот подмачкува а? мрсен е демек? па зашто тураме масло-уље во моторите? ке тураме бензин и готово....Плинот е сув и нема подмачкување, немој да убедуваш дека плинот е подобар од бензинот грешиш, 7 години возам на плин, и не е то то, се исплаќање кога беше 23 денари, сега мала е разликата.
Не не...ако е мерцедес и е на плин клошарско било,тоа е работата он вози на плин 7 години и можда има пари да земе мерцедес и да го вози на плин али неќе пошо клошарски е мерцедес на плин.Може е екологист чоекот .........со има везе што е Мерцедес и на плин ..........
А зар има чистено делови на мотор па за да знае што ги одмастува деловитеаха...а бензинот подмачкува а? мрсен е демек? па зашто тураме масло-уље во моторите? ке тураме бензин и готово....
патем речено, кога правиме ремонти, со микс на бензин и нафта ги чистиме сите делови затоа што бензинот убаво ги разградува и чисти сите маснотии...
морам само да те поправам, имаш мала грешка... дека не беше serko тој што се спротиставува, туку goran_d... он тврди дека плинот го расипува моторот... наспроти нас автомобилските фанатици, он знае подобро... и пази, вози цели 7 години на плин... тоа е релевантен фактор, нема везе тоа што јас се бавам со автомобилизам и авто механика дупло подолго од тоа, он знае подобро и знае како стојат работите... се исплаќало кога плинот беше 23... е па јас друже возам на плин кога беше 7,5 денари... ако се земе предвид дека тоа беше првата цена за авто гас во македонија, која се задржа некоја година, па следеше како сега еден ваков раст како сега и застана на 14 денари цели 5,5 години, па после полека полека дојде до тие 23 денари па се задржа некои 4 години и низ годиниве со сите турбуленции дојде до сегашнава цена од 42 денари, па нек прерачуна сега од кога јас возам на плин... значи додади уште еднаш па уште еднаш (втор пат) исто онолку колку што ти возиш... одприлика толку време возам на плин... и зарем мислите дека сум луд што толку врем возам на плин и не се откажувам од него? покрај тоа што си екологист, сериозна е разликата во заштедата... луге на запад прават калкулации за заштеда од 3-4% а тука имаш бааги поголема заштеда...А зар има чистено делови на мотор па за да знае што ги одмастува деловите
Многу е жално што има вакви луѓе како Serko кој мислат дека се стручњаци невидени тресат зелени невидени а не распрашуваат убаво да ги сватат работите туку чуле некој кажал нешто и глава даваат за тоа. Или па стари механичари останати во својот век ке ти објаснуваат за некој работи за кој немаат поим пред некој ден еден ми вика а бе ти се расипал трапот на југото глеј позади како е расчаталено ја му викам нагиб е тоа и тука два саати се убедувавме што е нагиб се додека не се паркираше еден леон (фабрички со благ нагиб) и да се увери според него како сто вика југо треба да ги вовлекува внатре тркалата :pos2:
како ги израчуна?дечки ај едно прашање у врска со плинов. иам нисан сани 91 година 1.6 и има плин веќе 5/6 години вградено т.е откако е земена.. пред некој месец земав телефонче и глеам евиденција на него шо како потрошња со колава. програмот вели дека колава градска ми троши 19 литра плин. - мислам дека е премногу е сеа прашањето е дали јас грешам или греши програмчево шо мери. немам уште тестирано на колата колку може да троши ама мислам 19 литра се преееееееемногу. во тој случај повеќе ми се исплати на бензин да возам пошо знам дека троши 7/8 литра бензин реално плин не би смеела повеќе од 14 литра да троши..
ај помош од некој експерт/??
мембраните се отидени сигурно и морам да ги правам. прашав у гасматик ми рекоа 3 000 ама некако многу скапо ми се гледа тоа. прашував и на други места ми викаат 2 000 трети ми викаат 1700 е сеа у дилема сум кој е по мајстор. да не ги дадам парите за џабе само ме сваќаш?како ги израчуна?
едноставно можеш да израчунаш... танкираш полна боца, возиш некој ден, идеш на плинара, дополнуваш пак до крај и ја гледаш разликата во литри со поминати километри...
да речеме, дека си прошол 150 километри а разликата во литража ти е 17... тогаш ке земеш литрите 17, ке ги поделиш со километрите, ама претходно поделени со 100...
значи: 17/1,5=11,3 е толку ти трошо на 100
п.с. нисан сани 1.6 нема теорија да троши 7 литри бензин градска.. заокружи на 10 бензин и околу 12 плин... тоа е реланото и вистинитото...
ако е толку колку што велиш, ке идеш на проверка на плинот... можно е да е до штелка само да се направи, а можно е и мембрани на расплињача да ти отишле... провери си кај плинарите... имаш еден овде на форум... момците се услужливи и експресни.... нема кај нив ако си отишол да ти кажат дојди за 5 дена... има сега да да ти сработат и готово...
што расплињача имаш? ке ти дадам одговор утре, ама ми треба моделот на расплињачата... а уствари до утре и плимонт ке се појави сигурно...мембраните се отидени сигурно и морам да ги правам. прашав у гасматик ми рекоа 3 000 ама некако многу скапо ми се гледа тоа. прашував и на други места ми викаат 2 000 трети ми викаат 1700 е сеа у дилема сум кој е по мајстор. да не ги дадам парите за џабе само ме сваќаш?
П.С нисан сани 10 троши градска??? ја па мислев 7/8 т.е така имам читано по интернетов
е незаебавај сеа и ти од прилика 3000 обртаи и мењам шо е и нормално за бензинец. а за расплињачата модел незнам да ти кажам. једино да видам ама ке се напраам ЛОМ !!!што расплињача имаш? ке ти дадам одговор утре, ама ми треба моделот на расплињачата... а уствари до утре и плимонт ке се појави сигурно...
а за потрошњата... нема теорија да ти троши под 9 со 1.6 мотор, и тоа условно ако го возиш до 2500 обртаи, а во скопје (предпоставувам од скопје си) знаеш дека е тоа невозможно... во другите градови може до 2500 да се тера, ама во скопје 3200 е некој минимум... сите брзаат и сите стискаат... има такви што под 4000 не спуштаат... како на пример јас хахаха
sum napravil greska sum gi smesal serko i goran se nadevam deka nema da mi zameri serkoморам само да те поправам, имаш мала грешка... дека не беше serko тој што се спротиставува, туку goran_d... он тврди дека плинот го расипува моторот... наспроти нас автомобилските фанатици, он знае подобро... и пази, вози цели 7 години на плин... тоа е релевантен фактор, нема везе тоа што јас се бавам со автомобилизам и авто механика дупло подолго од тоа, он знае подобро и знае како стојат работите... се исплаќало кога плинот беше 23... е па јас друже возам на плин кога беше 7,5 денари... ако се земе предвид дека тоа беше првата цена за авто гас во македонија, која се задржа некоја година, па следеше како сега еден ваков раст како сега и застана на 14 денари цели 5,5 години, па после полека полека дојде до тие 23 денари па се задржа некои 4 години и низ годиниве со сите турбуленции дојде до сегашнава цена од 42 денари, па нек прерачуна сега од кога јас возам на плин... значи додади уште еднаш па уште еднаш (втор пат) исто онолку колку што ти возиш... одприлика толку време возам на плин... и зарем мислите дека сум луд што толку врем возам на плин и не се откажувам од него? покрај тоа што си екологист, сериозна е разликата во заштедата... луге на запад прават калкулации за заштеда од 3-4% а тука имаш бааги поголема заштеда...
а... да... да не заборавам, веке 2-ра година експериментирам со возење на комбинација со водород... инаку и тоа не чини, така во јавноста вртат муабети... водородот бил прејак за моторот, ги горел кариките... па незнам, ај да отвориме моторот и да видиме а? хахахаха УПС се издадов... ке му текне на еден член од форумов, зашто го оставив да си стои цревцето од стариот саух на колата, наместо да го ликвидирам?
п.с. заштедата на возење на плин во однос на бензин е околу 35%... погоре подоле за некој процент, кај различни коли... ако ти е помала заштедата, т.е. не ти се исплати да возиш на плин, пушти срце и новчаник, па тркни до кај некои професионалци за авто гас, на пример еве членот на форумов плимонт да ти го штелнат плинот... инаку тоа се прави редовно а не еднаш за секогаш, и спаѓа во нешто што се нарекува тековно одржување... железо едно од ограда во двор, па сака секоја сезона-пролет да се префарба за да го личи ебаго, а не еден цел уред вграден во автомобил кој трпи толку многу потреси и промени, поготово со различен квалитет на плинот кај нас од плинара до плинара...
Имам чистено пријател и знам како е, не сте само вие двајца запознаени со механиката, зар требаше тебе и онак да ве прашам дали е подобро плин или безнин, дај не правите се сезнајковци.А зар има чистено делови на мотор па за да знае што ги одмастува деловите
Многу е жално што има вакви луѓе како Serko кој мислат дека се стручњаци невидени тресат зелени невидени а не распрашуваат убаво да ги сватат работите туку чуле некој кажал нешто и глава даваат за тоа. Или па стари механичари останати во својот век ке ти објаснуваат за некој работи за кој немаат поим пред некој ден еден ми вика а бе ти се расипал трапот на југото глеј позади како е расчаталено ја му викам нагиб е тоа и тука два саати се убедувавме што е нагиб се додека не се паркираше еден леон (фабрички со благ нагиб) и да се увери според него како сто вика југо треба да ги вовлекува внатре тркалата :pos2:
Пријателе не си ни пак ти релевантен фактор да кажуваш дека плинот не го оштетува моторот и да кажуваш дека подобро подмачкување има од безнинот или дизелот.морам само да те поправам, имаш мала грешка... дека не беше serko тој што се спротиставува, туку goran_d... он тврди дека плинот го расипува моторот... наспроти нас автомобилските фанатици, он знае подобро... и пази, вози цели 7 години на плин... тоа е релевантен фактор, нема везе тоа што јас се бавам со автомобилизам и авто механика дупло подолго од тоа, он знае подобро и знае како стојат работите... се исплаќало кога плинот беше 23... е па јас друже возам на плин кога беше 7,5 денари... ако се земе предвид дека тоа беше првата цена за авто гас во македонија, која се задржа некоја година, па следеше како сега еден ваков раст како сега и застана на 14 денари цели 5,5 години, па после полека полека дојде до тие 23 денари па се задржа некои 4 години и низ годиниве со сите турбуленции дојде до сегашнава цена од 42 денари, па нек прерачуна сега од кога јас возам на плин... значи додади уште еднаш па уште еднаш (втор пат) исто онолку колку што ти возиш... одприлика толку време возам на плин... и зарем мислите дека сум луд што толку врем возам на плин и не се откажувам од него? покрај тоа што си екологист, сериозна е разликата во заштедата... луге на запад прават калкулации за заштеда од 3-4% а тука имаш бааги поголема заштеда...
а... да... да не заборавам, веке 2-ра година експериментирам со возење на комбинација со водород... инаку и тоа не чини, така во јавноста вртат муабети... водородот бил прејак за моторот, ги горел кариките... па незнам, ај да отвориме моторот и да видиме а? хахахаха УПС се издадов... ке му текне на еден член од форумов, зашто го оставив да си стои цревцето од стариот саух на колата, наместо да го ликвидирам?
п.с. заштедата на возење на плин во однос на бензин е околу 35%... погоре подоле за некој процент, кај различни коли... ако ти е помала заштедата, т.е. не ти се исплати да возиш на плин, пушти срце и новчаник, па тркни до кај некои професионалци за авто гас, на пример еве членот на форумов плимонт да ти го штелнат плинот... инаку тоа се прави редовно а не еднаш за секогаш, и спаѓа во нешто што се нарекува тековно одржување... железо едно од ограда во двор, па сака секоја сезона-пролет да се префарба за да го личи ебаго, а не еден цел уред вграден во автомобил кој трпи толку многу потреси и промени, поготово со различен квалитет на плинот кај нас од плинара до плинара...