Општи дискусии за игри

Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
За Хорајзон потврдија дека е игра која е правена првично за 4ка, па потоа се имаат префрлено и на 5ка. Од тоа што го видовме на стејт оф плеј не гледам да пати од хардверот на старата конзола. Потврдија дека ПС5 верзијата ќе го користи максимално новиот хардвер во своја корист, исто како Речет. Ако ја играш на ПС5, нема да имаш фејк лоадинзи при свичање реалмс и пентарење по 2-3 мин.
За ГоВ можеби е поразлично затоа што очигледно покасно е почната, ама ептен логичен потег поради ситуацијата во која се наоѓаат. Нема 5ки, и најверојатно тоа ќе продолжи и следна година. Убиство е игри како Хорајзон и ГоВ да пуштиш на 5-6 милиони конзоли, а имаш 100 милиони во позадина кои со иста желба ги чекаат игрите.
Доколку се беше нормално и во секое време можевме да отидеме во продавница и да си купиме ПС5, најверојатно друга ќе беше стратегијата. Ама вака...
Потврдија дека ќе има "екстра детали" за Horizon(слично ко досегашниве апгрејди за 5ка), што нема везе со максимално користење на пс5 хардверот.
Треба да ја направиш дистинкцијата од игра праена на пс5 девкит и игра апгрејдната.
Технолошките потенцијали на пс5 и series x се многу покрупни од утилизација на ссд-то во брзо лоадирање... упростено, архитектурата ги олеснува инстукциите меѓу рам-цпу-ссд и алокацијата на кеш меморија, што ќе вроди со изобилство придобивки ко уникатни асети,динамично лоадирање,поише лодс и геометрија, и елиминирање на аномалии ко попапс,колизии,артефакти,клипирања.
Уште поголем поттик ќе имаат third-party студијата со Unreal 5ката, какви блесави тех-демоа излегоа деноиве, и по неговите способности бар на хартија ќе им овозможи дури и на микро студија да вадат игри со висок фиделитет и озбилно кратење време во процесот на развивање.
Horizon Forbidden West е касна 7ма генерација по гејминг решенија во некои механики(сеа сме 9та) видено по тој трејлер, on-rails set pieces,qte`s и претпоставувам делимично скриптирани комбат тригери.
Тие две нешта за Gow што ги наведов се дизајн одлуки за да се заобиколат лимитациите и не се поправаат со апгрејд на 5ка... и ќе се служат со слични трикови и во наредната.
И Рачет новава колку и да воодушевува, дали ја подребнува површината е прашање... има и у неа компромиси и поише од вообичаено почетни багови ради брз развој.
Се ова нe e суштински лошо али се прими бурно веста поради што самите првично направија изненаден решителен потег за сеа да бекпедлнат и да го забават тој развој, плус и Гран Туризмо ако се додаде.
Но по логика на историјата никад успешни генерации не се премостуваат така нагло, така пател тој ран развој на сметка на ботом лајнот, затоа правите некс-генс ќе се видат тек 23/24.
Ова е предвидено да е теоретски најголем замав од таму 96-97, сите сигнали од сите битни играчи тоа го јавуваат, ене и за Свич Прото се одбројува во месеци.
 
Последно уредено:

Донев

★★
Член од
9 мај 2008
Мислења
35.553
Поени од реакции
52.345
Потврдија дека ќе има "екстра детали" за Horizon(слично ко досегашниве апгрејди за 5ка), што нема везе со максимално користење на пс5 хардверот.
Треба да ја направиш дистинкцијата од игра праена на пс5 девкит и игра апгрејдната.
Технолошките потенцијали на пс5 и series x се многу покрупни од утилизација на ссд-то во брзо лоадирање... упростено, архитектурата ги олеснува инстукциите меѓу рам-цпу-ссд и алокацијата на кеш меморија, што ќе вроди со изобилство придобивки ко уникатни асети,динамично лоадирање,поише лодс и геометрија, и елиминирање на аномалии ко попапс,колизии,артефакти,клипирања.
Уште поголем поттик ќе имаат third-party студијата со Unreal 5ката, какви блесави тех-демоа излегоа деноиве, и по неговите способности бар на хартија ќе им овозможи дури и на микро студија да вадат игри со висок фиделитет и озбилно кратење време во процесот на развивање.
Horizon Forbidden West е касна 7ма генерација по гејминг решенија во некои механики(сеа сме 9та) видено по тој трејлер, on-rails set pieces,qte`s и претпоставувам делимично скриптирани комбат тригери.
Тие две нешта за Gow што ги наведов се дизајн одлуки за да се заобиколат лимитациите и не се поправаат со апгрејд на 5ка... и ќе се служат со слични трикови и во наредната.
И Рачет новава колку и да воодушевува, дали ја подребнува површината е прашање... има и у неа компромиси и поише од вообичаено почетни багови ради брз развој.
Се ова нe e суштински лошо али се прими бурно веста поради што самите првично направија изненаден решителен потег за сеа да бекпедлнат и да го забават тој развој, плус и Гран Туризмо ако се додаде.
Но по логика на историјата никад успешни генерации не се премостуваат така нагло, така пател тој ран развој на сметка на ботом лајнот, затоа правите некс-генс ќе се видат тек 23/24.
Ова е предвидено да е теоретски најголем замав од таму 96-97, сите сигнали од сите битни играчи тоа го јавуваат, ене и за Свич Прото се одбројува во месеци.
Добро, максималното сега. Не може во прва година од нов хардвер да очекуваме игри кои почнале со девелопмент пред 3 години да извадат максимум. Од ПС4 последниве две години видовме максимум. Игри како Лест оф ас 2 и Гоуст оф Тсушима не можеше да очекуваме да излезат во 2014. Сакам да кажам дури и да е ексклузивно за новиот хардвер девелопирана, пак моментално имаат некој лимит кој ќе се надминува понатаму, па во втората половина од животот на 5кава ќе видиме вистински некст џен игри, како што пиша.
Затоа моментално не мислам дека многу ги лимитира тоа што ги прават овие игри и за ПС4. На 5ката во секој случај ќе биде многу подобро искуството, со многу повеќе детали, без лоадинг скринови, со 60 фпс, со користење на можностите на контролерот и 3д аудио. Сепак ова се доста битни подобрувања за сега.
 
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
yuck, игри ко Horizon и Gow влечени назад од хардвер стар 8+ год. е премногу за коупање.
Знаејќи дека Сони немаат баш приод на emergent гејмплеј во гејм дизајн, ова им го забавува налетот на година до две за да раните посвојувачи би добиле тру некст-ген доживување... ене денес со излагањено на Ratchet&Clank се глеа што се успева да се постигне во релативно краток период на девелопмент и претежно со базични трикери на ссд+рам алокација.
Ретроспективно со изјавата “веруваме во генерации“ се испоставува дека тоа било лакрдија на Џим Рајан, пошто бил свесен и самиот во тоа време, само за колку да им данкнат на Xbox кутрите со крос-ген пристапот од старт.
ќе играме па фејк лоадинзи и у 2кава при свичање реалмс и пентарење по 2-3 мин.
Јас дека сум со четворка ми одговара ова, и без овие две не гледав причина да набавам петка барем до 2023. Мое скромно мислење е дека нема да видиме "no loading screens" ни оваа генерација, освен нели ако станува збор за некоја инди или игра од помали размери. Овие големите ААА игри ке стануваат уште поголеми, пограндиозни и подетални, секако во текот на оваа генерација ќе научат и доусовршат уште некоја "финта" што да прави карактерот додека лоадира во позадина, но дека целосно ќе исчезне не верувам воопшто. Пораснавме со "now loading..." така да за мене тоа не е дил брејкер.
Скалпирањето и забавената произведувачка се главните причини според мене зошто нема овие две игри да бидат ексклузивки. Реално нема да ми смета ако на четворките има лоад, а на петките не, дека ќе бидат задржани поради фактот дека ќе излезат и за четворка, да ќе бидат но не верувам дека тоа би било реално ден и ноќ разлика.
Колку е игра новата Рачет и Кленк толку е и тест демо за другите девелопери, мене лично не ми се допаѓа такво фрлање во играта од еден во друг хаос (ова од видеа што сум го видел што имам заклучено).
 
Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
Добро, максималното сега. Не може во прва година од нов хардвер да очекуваме игри кои почнале со девелопмент пред 3 години да извадат максимум. Од ПС4 последниве две години видовме максимум. Игри како Лест оф ас 2 и Гоуст оф Тсушима не можеше да очекуваме да излезат во 2014. Сакам да кажам дури и да е ексклузивно за новиот хардвер девелопирана, пак моментално имаат некој лимит кој ќе се надминува понатаму, па во втората половина од животот на 5кава ќе видиме вистински некст џен игри, како што пиша.
Затоа моментално не мислам дека многу ги лимитира тоа што ги прават овие игри и за ПС4. На 5ката во секој случај ќе биде многу подобро искуството, со многу повеќе детали, без лоадинг скринови, со 60 фпс, со користење на можностите на контролерот и 3д аудио. Сепак ова се доста битни подобрувања за сега.
Ти наметна муабет за максимално користење капацитети од прва година на излагање и тоа на кросген игри, а јас и други луѓе ги држеа на ветеното да тераат по таа рута на генерациски скок особено во таа ударна линија на sie studios, зашо едино они се прашуваат кај Сони, покрај неколкуте други надворешни, кога нешто станува индустри-стандард.
Несомнено го лимитира, независно од поединечно мислење... тоа го успорува и самиот циклус на развивање бидејќи тестираат и исфрлаат(затоа време≠квалитет) се што му праи терет да одржи конзистентни 30фпс, тоа пример ги принуди да избацат летечки маунт за нареднава.
Кај Horizon беше више касно зашто беа навлезени пред да ги добијат пс5 девкитс во 2019та, али со GOW е свесна одлука и лажга своевремено.
Значи пак, не велам дека ќе се слаби игри и никако нема да се ништо помалце од гоат претеденти, но нема да се индустри стандард ко претходниците.

Јас дека сум со четворка ми одговара ова, и без овие две не гледав причина да набавам петка барем до 2023. Мое скромно мислење е дека нема да видиме "no loading screens" ни оваа генерација, освен нели ако станува збор за некоја инди или игра од помали размери. Овие големите ААА игри ке стануваат уште поголеми, пограндиозни и подетални, секако во текот на оваа генерација ќе научат и доусовршат уште некоја "финта" што да прави карактерот додека лоадира во позадина, но дека целосно ќе исчезне не верувам воопшто. Пораснавме со "now loading..." така да за мене тоа не е дил брејкер.
Скалпирањето и забавената произведувачка се главните причини според мене зошто нема овие две игри да бидат ексклузивки. Реално нема да ми смета ако на четворките има лоад, а на петките не, дека ќе бидат задржани поради фактот дека ќе излезат и за четворка, да ќе бидат но не верувам дека тоа би било реално ден и ноќ разлика.
Колку е игра новата Рачет и Кленк толку е и тест демо за другите девелопери, мене лично не ми се допаѓа такво фрлање во играта од еден во друг хаос (ова од видеа што сум го видел што имам заклучено).
Повторно за да не навлагам во тех мамбо џамбо, придобивките се подалекусежни од лоадирање асети... лоадингскринс се само за маркетирање selling point за пошироката јавност да согледа иницијални подобрувања, пошто од другана презентација од саат време испопаѓаа у несвест.
Точно трипл еј стануваат се пограндиозни, и тука е замерката што наместо да се соочуваат со нови проблеми ко radiant AI,motion matching,full dynamic lighting и рефлексии етц, они ќе ги пребегнуваат истите сипаници од лест-ген.
Скалпирањето е проблем во друга смисла, а не во продажна, додека пак не постои забавена производња туку зголемена побарувачка на силициум и семикондуктори во сродни и разни други индустрии. Пс5 шитна 8 милиони до март што го надмина и рекордниот праг на 4ката во тој временски рок.
 
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Ти наметна муабет за максимално користење капацитети од прва година на излагање и тоа на кросген игри, а јас и други луѓе ги држеа на ветеното да тераат по таа рута на генерациски скок особено во таа ударна линија на sie studios, зашо едино они се прашуваат кај Сони, покрај неколкуте други надворешни, кога нешто станува индустри-стандард.
Несомнено го лимитира, независно од поединечно мислење... тоа го успорува и самиот циклус на развивање бидејќи тестираат и исфрлаат(затоа време≠квалитет) се што му праи терет да одржи конзистентни 30фпс, тоа пример ги принуди да избацат летечки маунт за нареднава.
Кај Horizon беше више касно зашто беа навлезени пред да ги добијат пс5 девкитс во 2019та, али со GOW е свесна одлука и лажга своевремено.
Значи пак, не велам дека ќе се слаби игри и никако нема да се ништо помалце од гоат претеденти, но нема да се индустри стандард ко претходниците.


Повторно за да не навлагам во тех мамбо џамбо, придобивките се подалекусежни од лоадирање асети... лоадингскринс се само за маркетирање selling point за пошироката јавност да согледа иницијални подобрувања, пошто од другана презентација од саат време испопаѓаа у несвест.
Точно трипл еј стануваат се пограндиозни, и тука е замерката што наместо да се соочуваат со нови проблеми ко radiant AI,motion matching,full dynamic lighting и рефлексии етц, они ќе ги пребегнуваат истите сипаници од лест-ген.
Скалпирањето е проблем во друга смисла, а не во продажна, додека пак не постои забавена производња туку зголемена побарувачка на силициум и семикондуктори во сродни и разни други индустрии. Пс5 шитна 8 милиони до март што го надмина и рекордниот праг на 4ката во тој временски рок.
Да не беше кризата со вирусот сигурен сум дека ќе успееја да произведат поголем број конзоли отколку сега.
Останува да мечтаат гејмерите и фантазираат што до каде може и ќе се истурка во новава генерација, оваа одлука за ГОВ и ХФВ сигурно дека го одлага тоа но дур заврши оваа генерација сигурно дека ќе видиме дузина одлични примери што ќе бидат "THE" во индустријата.
Ги сваќам дечките што имат петки и се чувствуваат изневерено од оваа одлука...
 

ob1

Член од
7 март 2010
Мислења
8.842
Поени од реакции
24.275
Конечно покажаа нешто повеќе, 21.01.2022, сигурно ќе ја одложат неколку пати.
Ќе се проба, али чим не ме навлече Секиро да играм souls игри не гледам како нешто друго би ме навлекло.


EDIT: @Донев префрли ми го мислењево, не знаев дека има тема за Elden Ring.
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
13.273
Поени од реакции
27.723
I love china!
Samo uste asalen klient da napravea i super ke bese.
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
29.235
Поени од реакции
41.552

:tvg::tvg::tvg:

Не е забенација иначе трејлеров, официјално е вака пуштен
 

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
4.420
Поени од реакции
4.249
Шит. Има да ми треба пијачка за ова. Копиозни количества ...пијачка
Автоматски споено мислење:


:tvg::tvg::tvg:

Не е забенација иначе трејлеров, официјално е вака пуштен
Зајбанција беше оригиналнава игра. Замислиги сите посрани ствари што обсидијан ги има измислено за New Vegas итн и стај ги на едно место...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom