Нови скулптури - во Скопје и низ цела Македонија

Z

zmej gorjanin

Гостин
Пошто ми писна више од постови од типот владата троши пари на споменици наместо да вложува во инфраструктура и здравствени установи и постови од типот гладен е народот требало фабрики да се отворат, па сега владата е таа изгледа што треба и леб да му стави во уста на народот и сама фабрики да му отвори. Ајде да видиме дали Владата троши пари само на споменици.

Подобрување на патната инфраструктура на ниво на републиката

Во среднорочниот акционен план эа иэградба, рехабилитација и одржување на патната инфраструктура эа перидот 2009-2014 година, предвидено е да се инвестираат околу 450 милиони евра. Од тоа, околу 120 милиони евра се веќе обеэбедени од Светска банка и ЕБРД эа иэградба и реконструкција на регионални и локални патишта. Буџетот на Агенцијата эа патишта во 2009 е эголемен на 130 милиони евра, од кои 16 милиони евра се эа одржување, а остатокот эа иэградба и реконструкција на патиштата. Тоа ќе овоэможи во 2009 конечно да эапочне иэградбата или реконструкцијата на со децении најавуваните делници Радовиш-Струмица, Поречие-Скопје, Смрдива вода-ски центар Кожуф, Куклиш-Банско, Тетово-Јажинце, обиколницата околу Охрид (Желеэничка), влеэната клучка кај Битола, Градско-Росоман, Стенковец-Блаце, Скопје-Танушевци, Илинден-Калуѓерец, Ржаничино-Св.Николе, Лакавица-Неготино, Давидово-Раброво, Страцин-Пробиштип, Струга-Дебар, Прилеп-Македонски Брод, Прилеп-Кривогаштани, Превалец-Смојмирово, Струмица-Дојран, Аргулица-Зрновци, Василево-Вељуса, Радовиш-Конче, како и стотици локални патишта кои се предложени од општините како приоритетни эа следниот период.
Инвестирањето на голем иэнос на средства эа иэградба, реконструкција и одржување на патиштата во периодот 2009-2014 година, не само што ќе овоэможи да се надомести эаостатокот од последните 20 години, туку и да се прошири и подобри патната мрежа во државата. Покрај краткорочните ефекти во насока на ублажување од последиците на светската криэа врэ македонската економија, ваков сериоэен инвестиционен циклус во патната инфраструктура на долг рок ќе ја подобри конкурентноста на македонската економија и нејэините потенцијали эа раэвој.

Реконструкција на 40 здравствени установи

Ќе се реновираат и скопските поликлиники Идадија, Букурешт, Јане Сандански, општите болници во Гостивар, Прилеп, Битола, Велес, Струмица, Штип, Заводот за Нефрологија во Струга, Психијатриските болници во Негорци и Демир Хисар. Министерството за здравство почна со темелна реконструкција и изградба на 40-тина јавни здравствени установи во целата земја.
- Проектот ќе се одвива во 3 фази, првата фаза ќе опфати реновирање на 20 јавни здравствени установи.
Целиот проект чини 110 милиони евра. Парите се обезбедени преку кредит од Банката за развој при советот на Европа и од буџетот на министерството за здравство.

145 нови спортски сали, санитарни јазли, училиштен инвентар, лаптоп за секој професор и други капитални инвестиции.

А сега конкретно за Скопје

Подземен коридор, трамвај и паркинг за 2.000 возила

Подземна сообраќајница со три коловозни ленти, трамвајска станица и паркиралиште за 2.000 возила ќе се гради на потегот меѓу булеварите "Партизански одреди" и "Кузман Јосифовски-Питу". Овој најнов проект на Институтот за просторно планирање, урбанизам, сообраќај и екологија на Македонија-ИН ПУМА предвидува делницата во должина од 1,2 километра да понира на раскрсницата кај Соборниот храм "Свети Климент Охридски", потоа да помине под плоштадот "Македонија" и да излезе на просторот кај kомплексот банки и транспортниот центар.

Коридорот под земја ќе се гради на длабочина од 7,5 метри, а под плоштадот, поради избегнување на постојните подземни инсталации, тунелот ќе оди и подлабоко на 8,5 метри, што практично значи дека сообраќајницата ќе поминува под станбени објекти со плитки темели што нема да ја попречат нејзината изградба. Трасата за која станува збор ќе ги избегне објектите на "Тифани", "Македонски телекомуникации", "Македонска пошта", кои се во фаза на изградба, како и хотелот "Јадран", кој е ставен под заштита на Заводот за заштита на спомениците на културата на Скопје. Булеварот ќе биде широк 26 метри, а на коловозите се предвидени шини за трамвај. Проектот што треба да биде готов до крајот на април годинава чини четири милиони денари, а реализацијата на градежните зафати, според некои првични процени на експертите, би чинела околу шест милиони евра.

ИЗГРАДБА, ПОПРАВКА И ОДРЖУВАЊЕ
НА БУЛЕВАРИ И УЛИЦИ


Доизградба на ул. „Македонска војска“ до стадионот на ФК „Македонија“ во Ѓорче
Петров,
реконструкција на ул. „Благоја Стефковски“ од бул. „Александар Македонски“ до ЗЗ
„Напредок“
поврзување на бул. Христијан Тодоровски Карпош со заобиколницата.

ПРОШИРУВАЊЕ НА БУЛ. „ЦВЕТАН ДИМОВ“

ПРОШИРУВАЊЕ НА БУЛ. „ПРВОМАЈСКА“ ОД
СЕМАФОРИТЕ КАЈ УСЈЕ КОН НАСЕЛБАТА ДРАЧЕВО

ПРОШИРУВАЊЕ НА БУЛ. ИЛИНДЕН ОД ФОНТАНА
ЛОТОСОВ ЦВЕТ КОН КАРПОШ И ЃОРЧЕ ПЕТРОВ

ПРОШИРУВАЊЕ И ДОИЗГРАДБА НА БУЛ. „СРБИЈА“

Изградба на осум катни гаражи во центарот на Скопје

Со изградбата на осумте катни гаражи ќе се обезбедат околу 3.000 паркинг места, а вкупната инвестиција ќе се движи од 25 до 30 милиони евра. Од предвидените осум катни гаражи, четири ќе гради ЈПССДП, две Градот Скопје и две Општина Центар.
Локациите на кои ќе се градат гаражите во најголем дел се на државно земјиште, кое Владата ќе го додели на општините. Катните гаражи што ќе ги гради Градот Скопје ќе бидат лоцирани кај Беко и кај Старата железничка станица спроти Аутомакеоднија. За тие две локации градот веќе распиша тендер за идејно решение и се очекува на почетокот на 2011 да почне градбата. Со тоа ќе се намали проблемот со паркирање во Градот Скопје. На локацијата кај Беко со 26.000 метри квадратни корисен простор ќе се гради седумкатна гаража со висина од 21 метар, која треба да обезбеди со 800 до 900 паркинг места, а предвиден е и деловен простор. Катната гаража кај Старата железничка станица е со површина од 30.000 метри квадратни на кои се предвидени 1.000 паркинг места. Инвестицијата за двете катни гаражи ќе чини по 7-8 милиони евра, кои Градот Скопје ќе ги обезбеди преку кредити, во соработка со Градски паркинг кој ќе стопанува со катните гаражи.
Тендер за идеен проект од понеделник ќе се распише и за катните гаражи што ќе ги гради ЈПССДП, лоцирани од левата и десната страна на АД Мепсо и ЕЛЕМ, Скопскиот театар и Работничкиот универзитет. На тие локации, би се овозможиле околу 1.300 паркинг места доколку би биле класични гаражи, но ако се примени систем на лифтовско паркирање можеби би се добиле плус 500 паркинг места. Локациите на катните гаражи што ќе ги гради Општина Центар се зад Државниот архив кај МТВ и до зградата на Нова Македонија, а ќе обезбедат по 400 паркинг места. Бројот на паркинг места, како и цената ќе се прецизира по изготвување на изведбениот проект.
 
Член од
18 јануари 2009
Мислења
1.407
Поени од реакции
339
Од каде потекнува идејата на плоштад да се гради споменик на Аце наш гулем маш. Од Кајгана разбира се.
Дечкото = Александар Македонски

http://forum.kajgana.com/showpost.php?p=293317&postcount=12

Затоа немојте да протестирате :smir:
 

Македонец

мразам патетика во натпис
Член од
12 февруари 2007
Мислења
3.928
Поени од реакции
3.813
Пошто ми писна више од постови од типот владата троши пари на споменици наместо да вложува во инфраструктура и здравствени установи и постови од типот гладен е народот требало фабрики да се отворат, па сега владата е таа изгледа што треба и леб да му стави во уста на народот и сама фабрики да му отвори. Ајде да видиме дали Владата троши пари само на споменици.

Подобрување на патната инфраструктура на ниво на републиката

Во среднорочниот акционен план эа иэградба, рехабилитација и одржување на патната инфраструктура эа перидот 2009-2014 година, предвидено е да се инвестираат околу 450 милиони евра. Од тоа, околу 120 милиони евра се веќе обеэбедени од Светска банка и ЕБРД эа иэградба и реконструкција на регионални и локални патишта. Буџетот на Агенцијата эа патишта во 2009 е эголемен на 130 милиони евра, од кои 16 милиони евра се эа одржување, а остатокот эа иэградба и реконструкција на патиштата. Тоа ќе овоэможи во 2009 конечно да эапочне иэградбата или реконструкцијата на со децении најавуваните делници Радовиш-Струмица, Поречие-Скопје, Смрдива вода-ски центар Кожуф, Куклиш-Банско, Тетово-Јажинце, обиколницата околу Охрид (Желеэничка), влеэната клучка кај Битола, Градско-Росоман, Стенковец-Блаце, Скопје-Танушевци, Илинден-Калуѓерец, Ржаничино-Св.Николе, Лакавица-Неготино, Давидово-Раброво, Страцин-Пробиштип, Струга-Дебар, Прилеп-Македонски Брод, Прилеп-Кривогаштани, Превалец-Смојмирово, Струмица-Дојран, Аргулица-Зрновци, Василево-Вељуса, Радовиш-Конче, како и стотици локални патишта кои се предложени од општините како приоритетни эа следниот период.
Инвестирањето на голем иэнос на средства эа иэградба, реконструкција и одржување на патиштата во периодот 2009-2014 година, не само што ќе овоэможи да се надомести эаостатокот од последните 20 години, туку и да се прошири и подобри патната мрежа во државата. Покрај краткорочните ефекти во насока на ублажување од последиците на светската криэа врэ македонската економија, ваков сериоэен инвестиционен циклус во патната инфраструктура на долг рок ќе ја подобри конкурентноста на македонската економија и нејэините потенцијали эа раэвој.

Реконструкција на 40 здравствени установи

Ќе се реновираат и скопските поликлиники Идадија, Букурешт, Јане Сандански, општите болници во Гостивар, Прилеп, Битола, Велес, Струмица, Штип, Заводот за Нефрологија во Струга, Психијатриските болници во Негорци и Демир Хисар. Министерството за здравство почна со темелна реконструкција и изградба на 40-тина јавни здравствени установи во целата земја.
- Проектот ќе се одвива во 3 фази, првата фаза ќе опфати реновирање на 20 јавни здравствени установи.
Целиот проект чини 110 милиони евра. Парите се обезбедени преку кредит од Банката за развој при советот на Европа и од буџетот на министерството за здравство.

145 нови спортски сали, санитарни јазли, училиштен инвентар, лаптоп за секој професор и други капитални инвестиции.

А сега конкретно за Скопје

Подземен коридор, трамвај и паркинг за 2.000 возила

Подземна сообраќајница со три коловозни ленти, трамвајска станица и паркиралиште за 2.000 возила ќе се гради на потегот меѓу булеварите "Партизански одреди" и "Кузман Јосифовски-Питу". Овој најнов проект на Институтот за просторно планирање, урбанизам, сообраќај и екологија на Македонија-ИН ПУМА предвидува делницата во должина од 1,2 километра да понира на раскрсницата кај Соборниот храм "Свети Климент Охридски", потоа да помине под плоштадот "Македонија" и да излезе на просторот кај kомплексот банки и транспортниот центар.

Коридорот под земја ќе се гради на длабочина од 7,5 метри, а под плоштадот, поради избегнување на постојните подземни инсталации, тунелот ќе оди и подлабоко на 8,5 метри, што практично значи дека сообраќајницата ќе поминува под станбени објекти со плитки темели што нема да ја попречат нејзината изградба. Трасата за која станува збор ќе ги избегне објектите на "Тифани", "Македонски телекомуникации", "Македонска пошта", кои се во фаза на изградба, како и хотелот "Јадран", кој е ставен под заштита на Заводот за заштита на спомениците на културата на Скопје. Булеварот ќе биде широк 26 метри, а на коловозите се предвидени шини за трамвај. Проектот што треба да биде готов до крајот на април годинава чини четири милиони денари, а реализацијата на градежните зафати, според некои првични процени на експертите, би чинела околу шест милиони евра.

ИЗГРАДБА, ПОПРАВКА И ОДРЖУВАЊЕ
НА БУЛЕВАРИ И УЛИЦИ


Доизградба на ул. „Македонска војска“ до стадионот на ФК „Македонија“ во Ѓорче
Петров,
реконструкција на ул. „Благоја Стефковски“ од бул. „Александар Македонски“ до ЗЗ
„Напредок“
поврзување на бул. Христијан Тодоровски Карпош со заобиколницата.

ПРОШИРУВАЊЕ НА БУЛ. „ЦВЕТАН ДИМОВ“

ПРОШИРУВАЊЕ НА БУЛ. „ПРВОМАЈСКА“ ОД
СЕМАФОРИТЕ КАЈ УСЈЕ КОН НАСЕЛБАТА ДРАЧЕВО

ПРОШИРУВАЊЕ НА БУЛ. ИЛИНДЕН ОД ФОНТАНА
ЛОТОСОВ ЦВЕТ КОН КАРПОШ И ЃОРЧЕ ПЕТРОВ

ПРОШИРУВАЊЕ И ДОИЗГРАДБА НА БУЛ. „СРБИЈА“

Изградба на осум катни гаражи во центарот на Скопје

Со изградбата на осумте катни гаражи ќе се обезбедат околу 3.000 паркинг места, а вкупната инвестиција ќе се движи од 25 до 30 милиони евра. Од предвидените осум катни гаражи, четири ќе гради ЈПССДП, две Градот Скопје и две Општина Центар.
Локациите на кои ќе се градат гаражите во најголем дел се на државно земјиште, кое Владата ќе го додели на општините. Катните гаражи што ќе ги гради Градот Скопје ќе бидат лоцирани кај Беко и кај Старата железничка станица спроти Аутомакеоднија. За тие две локации градот веќе распиша тендер за идејно решение и се очекува на почетокот на 2011 да почне градбата. Со тоа ќе се намали проблемот со паркирање во Градот Скопје. На локацијата кај Беко со 26.000 метри квадратни корисен простор ќе се гради седумкатна гаража со висина од 21 метар, која треба да обезбеди со 800 до 900 паркинг места, а предвиден е и деловен простор. Катната гаража кај Старата железничка станица е со површина од 30.000 метри квадратни на кои се предвидени 1.000 паркинг места. Инвестицијата за двете катни гаражи ќе чини по 7-8 милиони евра, кои Градот Скопје ќе ги обезбеди преку кредити, во соработка со Градски паркинг кој ќе стопанува со катните гаражи.
Тендер за идеен проект од понеделник ќе се распише и за катните гаражи што ќе ги гради ЈПССДП, лоцирани од левата и десната страна на АД Мепсо и ЕЛЕМ, Скопскиот театар и Работничкиот универзитет. На тие локации, би се овозможиле околу 1.300 паркинг места доколку би биле класични гаражи, но ако се примени систем на лифтовско паркирање можеби би се добиле плус 500 паркинг места. Локациите на катните гаражи што ќе ги гради Општина Центар се зад Државниот архив кај МТВ и до зградата на Нова Македонија, а ќе обезбедат по 400 паркинг места. Бројот на паркинг места, како и цената ќе се прецизира по изготвување на изведбениот проект.
Џабе е брат

...нешто коа ти е всадено во главата да бидеш и да мораш да му ги задоволуваш потребите на севишниот Б.Ц нормално дека нема да може да сфати....дека овие милијарди евра не ги даваат за приватни цели...

...туку дека овие пари директно одат во нашата економија...значи само леарницата од фиренца што ќе земе ќе земе...другите пари ќе си останат во оптек меѓу нашиот народот(сигурно нема да носат градежни работници од Канада) дај размислете малку ви се молам!!!

Па и овие од владава се глупи ко коњи бе....абе златно вој народ е научен да не види ништо и да не знае ништо за државните пари....па нормално дека многу луѓе нема да сакаат да видат како се трошат државни пари....оти неможат да сфатат како тоа со дражавни пари да се гради а да не одат во нечиј џеб!!!

Значи може да се расправа само за вкусови од естетски аспект...а не да се замараат дали и колку пари се потрошени...поготово не уметниците!!!
 
Член од
18 јануари 2009
Мислења
1.407
Поени од реакции
339
Валентина Каранфилова - Стевановска е вајарката според чие решение се работат фонтаната и коњаничкиот споменик на Александар Македонски на плоштадот Македонија, проект добиен на меѓународниот конкурс на Општина Центар во Скопје. Според нејзино решение ќе се работат и фонтаната и бронзениот споменик на Филип Втори во населба Автокоманда.
И Филип ќе го видиме во Скопје

Колку шо се сеќавам пред извесен период се најавуваше споменик на Александар обиколен од македонски војници. На видео презентацијата пак немаше војници. Можно е ова да е дел од војниците. Знае некој нешто повеќе?

 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
да повторам
кој ќе плукни по ова ќе се дави во својата бара
Фрлањето клетви по се изгледа станува одлика на периодот на владеење на Груевски и на неговите приврзаници. Исто така е одлика на краен примитивизам (не дека сум изненаден, де).

офтопик сум, но, вонаби хепи, не се фали со ветувања.

еве нешто он-топик - изјава од Дневник:

Коруновски смета дека со проектот „Скопје 2014“ прв пат во Македонија се размислува за уметноста.

- Досега немавме монументални скулптури, немавме вајарска фела. Таа беше заборавена. Секој народ е горд на своите скулптори и уметници. Без култура не можеме да бидеме народ - рече Коруновски.
Дрска лага - новиве скулптури немаат ни “м“ од монументалност во споредба со, на пр, скулптурата на Гоце Делчев во Струмица, или скулптурата на Мечкин Камен.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Пошто ми писна више од постови од типот владата троши пари на споменици наместо да вложува во инфраструктура и здравствени установи и постови од типот гладен е народот требало фабрики да се отворат, па сега владата е таа изгледа што треба и леб да му стави во уста на народот и сама фабрики да му отвори. Ајде да видиме дали Владата троши пари само на споменици.
Јас од ова само споменици имам видено во живо,друго само на хартија.Можеби некој видел и катни гаражи,патишта,здраствени установи...де нека ги слика,да ги видиме и ние :)
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.773
Поени од реакции
9.896
Јас од ова само споменици имам видено во живо,друго само на хартија.Можеби некој видел и катни гаражи,патишта,здраствени установи...де нека ги слика,да ги видиме и ние :)
Ќе видиш и гаражи здравје,а вие Скопјани после пак ќе се жалите,скапо ќе ви биде паркирањето
 

noodle ®

Teetleh
Член од
3 декември 2005
Мислења
1.527
Поени од реакции
257
А шо се буните уствари? Во насоката во која тргнала миграцијава село - град, до 2014 профилот на просечниот Скопјанец ќе биде така изделкан да изгледот на Скопје стопроцентно ќе одговара на неговите “граѓани“.

Затоа нели, постои вино од 0.75л. во стаклено шише, и оцетна киселина од 5л. во пластика. :smir:
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
Јас од ова само споменици имам видено во живо,друго само на хартија.Можеби некој видел и катни гаражи,патишта,здраствени установи...де нека ги слика,да ги видиме и ние :)
Епа за да не биде на невидено повели

http://www.skopje.gov.mk/images/Image/GRAD SKOPJE br6 MAK za web.pdf

http://www.skopje.gov.mk/images/File/GRAD_SKOPJE broj 7 mak final.pdf

http://www.skopje.gov.mk/images/Image/GRAD SKOPJE br[1].8 MAK FINAL2 za e-mail.pdf

http://www.skopje.gov.mk/images/Image/GRAD SKOPJE br.9 MAK koreg 09.11.09 e-mail.pdf

http://www.skopje.gov.mk/images/File/Vesnik SKOPJE/GRAD SKOPJE br.10 MAK koregiran3.pdf

http://www.skopje.gov.mk/userfiles/file/GRAD SKOPJE br_11 MAK koregiran 24_12_2009 FINAL za e-mail.pdf

За останатите проекти си има рокови до кога треба да бидат завршени, некои од нив се во тек а некои до прва треба да почнат да се прават, ако бидат пробиени роковите тогаш слободно вреѓајте и напаѓајте, тогаш бар ќе имате причина за тоа :smir:
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Во Коце не се сомневам,он ми е во исклучоците :back:
Што ќе каже и ќе направи,тука нема муабет,веќе се докажа.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.034
Еве на тема скулптури, со значителен обид да не вмешам политика и актуелни препукувања...
Јас обожавам скулптури и повеќето од тие што ги видов на презентациите се вистински убави! Не можам а да не почитувам творештво, тоа ми е вроден императив; една од работите кои ми пречат е усилено творештво.
Дело по нарачка, за потребите на бла бла... Ова свесно го формулирам на овој начин за да истакнам дека убавината на уметноста е спонтаноста преплетена со внатрешна инспирација. Некако не ми штима... Што повторно нагласувам не значи дека нема таму убави дела.
Е, сега: дефинитивно и несомнено се натрупани и премногу паушално поставени; ова е смрт за секоја скулптура која сама по себеси претпоставува дека треба да има доза на грандиозност. Ќе ги угушат!
Забелешка е и дека комплетно се запоставени сите општини освен Центар( за надвор од Скопје да не правиме муабет). И не е целосно точно дека се зависи од барањата на градоначалникот. Центар ова не го бараше, му се додели!
На крај општа забелешка ми е што ниту градот ниту општините не умеат да организираат колонии со кои би добиле куп квалитетни дела (домашни и странски). Секој уметник би сакал неговото дело да биде јавно изложено под покровителство на сопствената држава!
 
Член од
18 јануари 2009
Мислења
1.407
Поени од реакции
339
Во Коце не се сомневам,он ми е во исклучоците :back:
Што ќе каже и ќе направи,тука нема муабет,веќе се докажа.
А Коце браќа има ли, да ги земеме за градоначалници во другите градови? Пошто кај нас не се гради толку па не се буниме, а па да се градеше ќе скокавме од радост. :smir:
 

MacedonianSun

herE I gO agaiN!
Член од
13 декември 2008
Мислења
1.111
Поени од реакции
33
А кои се тие скулптури низ Македонија освен Скопје, каде и какви би биле ? :)
 
Член од
26 декември 2008
Мислења
608
Поени од реакции
236
Еј, не генерализирај, има шпиуни што работат за македонските разузнавачки служби!

Не генерализирам само го кажувам мотивот на платените телевизии, новинари, политичари и сл.
Вистинскиот мотив на луѓето кои се против обележување на Скопје како вистинска македонска престолнина е следниот: Кога проектов ќе биде завршен Скопје ќе заличи на град со македонски одбележја кои го искажуваат нашиот македонски идентитет, и кога странци ќе го посетуваат скопје ќе знаат каде дошле во Македонија, а не во некој безличен град и безлична држава, од тоа се плашат оние кои ги финансираат нашите продадени телевизии, новинари и политичари кои им го перат мозокот на Македонците.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom