CU-RE12QKE ja zemav i eve sega ke vi obrazlozam losi i dobri strani. Nikoj ama nikoj do sega nema dadeno konkretno kako se odnesuva klimata sto ja koristi. Sto se dobri, a sto losi strani. Imam od porano toshiba suzumi i ke vi ja sporedam edna so druga.
CU-RE12QKE kosta 38.000 vo gotovo bez montaza, suzumi 13-ka 51.500 bez montaza.
Panasonikot ............... ocekuvav mnogu poveke. Iako i dvete se inverter, imaat skoro isti COP, skoro isti minimum na rabota (deklarativno), skoro isti karakteristiki po eurovent, ipak se dve sosema razlicni klimi.
CU-RE12QKE dobri strani... jebiga sepak e inverter koj treba da raboti na -15 iako nema veke uslovi toa da go dokaze iiiii tolku od dobrite strani barem sprema toshibata. Prva losa rabota ne gasi nikako pa i da ja stavis od postignati 25 stepeni na 16, luda rabota. Momentalno gasi no ostanuva da vrti ventilatorot so potrosuvacka od 10 vati edno 30 sekundi i posle pak se uklucuva procesot na greenje so 400-500 vati i posle nekoe vreme pak ventilator u prazno i se taka u krug. Drugo, ne ferma zadadena brzina na ventilator, pici po svoe bez razlika dali e na 2,3,5 ili na auto koga ke ja postigne zadadenata temperatura, koga brka temperatura e poslusna, posle seta so brzinata i nonstop pojacuva i namaliva na 5 sekundi.
Minimumot koj treba da e 200 vati ne e, tuku e 375-385 vati, toshibata raboti kaj mene na 210-220 vati.
Ima mnogu podobro i polesno za koristenje daljinsko od suzumito posebno za tajmerot, no nema sleep mode, nema eko rabota.
Maksimumot kaj toshibata e nekade 1650 vati, panasonikot okolu 1350 vati, no toshibata mnogu pobrzo kacuva i namaluva, procesot e mnogu pobrz, panasonikot e pobaven.
Mislev deka inverter e inverter ama ete ne bilo taka, toshibata e kral definitivno, posto ovoj panasonik e maleziski a ne kineski i se racuna kako vrv od nivnata ponuda i nad nego ima samo uste eden model, sto znaci deka i poskapiot model e so ist softver i e po mene promasaj.
Dobra strana bi navel uste samo sto e dosta besumen, kako nadvoresnata edinica taka i vnatresnata koja vo prva brzina uopste ne se slusa.