Најекономично греење (затоплување)

D

Deleted member 95595

Гостин
Незнам што да ти кажам... оддалеченост од таванот како правило на нет имаш податоци за правилно монтирање од 10см па до 30 како што вели Daikin:
Прегледај го приврзокот 199912
колку ми е познато гледајки и по комшилук, тука климите се монтираат на 15-20 цм од плафонот (кај мене е 15-16цм), бидејки сите внатрешни на горната страна имаат решетка од каде претпоставувам им треба простор за воздух!?
Имаше на форумот еден член, кој со нова клима, непрописно монтирана многу блиску до плафонот беше незадоволен ...но откако тоа го корегира чоекот рече голема разлика - презадоволен по корекцијата!
Дали можеби монтажата кај тебе (близината до плафонот 8 цм) влијае на квалитетот, неможам да бидам сигурен, туку можам само да нагаѓам! Незнам, ако е 10цм минимум па 8 и не гледам дека би можеле да прават некои поголеми проблеми и влијаат на перформансите ... Незнам навистина!
А од друга страна пак ќе кажам, каква панелка на температури под 0.... климата ми изгледа многу моќна да неможе да загрее 33квадрати со PVC прозори со сезонско стакло: PdesignH 3.5kW, моќ од 4kW, a максимална при затоплување 6kW...!?
Се надевам некој од поголемите познавачи на проблематикава ќе имаат што да кажат!?
Mene klimite mi se na 6,5 i 7,5 cm od tavan. Na upatstvoto od Mitsubishi pishuvashe minimum 5 cm deka treba.
 
Член од
13 август 2013
Мислења
1.038
Поени од реакции
2.036
Да,истава клима што си ја постирал ја имам 2 год и не можам да кажам дека сум целосно задоволен.Како што кажав греам просторија 33 м2 во куќа со PVC прозори петкоморни и 4 сезонско стакло.Подот е паркет и немам визба за ладен под.И таваните не се високи,спуштен плафон со кнауф 2.40 см висина и горе на таван имам послано стаклена волна + собава е на јужна страна.Единствено што немам е надворешна изолација немам фасада.Кога ќе падни надвор температурата под 0 доколку не пуштам панел греалка нема шанси да се стоплам или пак сама да крени некој степен.Јас уште првата година се сомневам во монтажата да не е зафркнато нешто,дотолку не можи да не ја бидува климава како што кажа самиот 1000 евра е.И арно што спомна ,внатрешната единица од таванот е разделена само 8 см ? Мислење ?
Otxori go predniot panel, podigni go da se gledat filtrite i ostavi taka da raboti. Taka ke ima pogolem vlez na vozduh i dokolku e visoko montirama bi trebalo da pomogne. Da ne ti e i epten u kos zalepena i da ne imas pod nea nekoj visok plakar koj smeta na izlezniot vozduh.
 
Член од
5 октомври 2016
Мислења
95
Поени од реакции
407
Значи 12ката и 18ката Тундра се со ЕЕВ?
Не.
Тундра 12 - капилара, еднореден изменувач, 0.78 кг фреон, 10.2 цм2 компресор.
Tundra 12 Capillary.JPG
Тундра 18 - ЕЕВ, двореден изменувач, 1.2 кг фреон, 13 цм компресор.
Tundra 18 EEV.JPG
Малата тундра може да биде одлично решение за добро изолиран стан, никако за куќа...
еве aко нешто ти значи ова
Прегледај го приврзокот 199884
... толку за 22,000 Денари! Мене не ми значи, ми значи што добро си врши работа, што квалитетно, топло тивко и економично грее... толку!
Прегледај го приврзокот 199880
ја бива ли за греење 20-30квадрати по табелата и графикот?
Прегледај го приврзокот 199881
Прегледај го приврзокот 199882
Според овие табели и графикони, малата тундра е небаре FH35VE. :)
За жал и во овој случај важи правилото: колку пари, толку музика. За тоа колку е тивка не би спорел, има слаба моќност, мал издув, некако логички му доаѓа да биде тивка.

Да се потсетиме на тоа фамозно бекап грејно тело што треба да им помогне на климите да го исполнат имагинарниот П-дизајн со кој се чаталат на Еуровент:
Tundra back-up heating capacity.JPG
Дааа, им требаат додатни грејни тела за да ја исполнат Европската енергетска налепница (легално е).
Значи Тундра 12 реално во пракса е со П-дизајн 2.1 кв, а 18-ката со 3.9 кв! Ништо страшно, повеќето јапанци исто бараат помошни грејни тела за да си ја оправдаат спецификацијата.

Останувам на мислењето дека Тундра 12 може да биде добро решение само за во стан, никако во куќа (освен ако не зборуваме за пасивна куќа со минимални губитоци).

Тундра 18 е малку поспецифичен случај.
Има сирова снага, ама како за се во животот, нема бесплатен ручек...
Ако одреден (голем) простор има потреба од многу топлинска енергија, со релативно помала ефикасност, тогаш големава Тундра е доста добар избор. Кога ќе се земе во предвид цената, станува скоро и одличен избор.
Но, сето ова би се добило со лоша модулација и уште помал комодитет како што реално го опишал еден наш колега на ИТ форумот.
Имаме и еден колега фанатик во чиј пост може да се откријат многу информации за Тундра 18 (со слики!). Благодарност до него што можеме да ѕирнеме во внатрешноста на оваа клима и да дознаеме нешто повеќе...
 
Член од
13 јули 2008
Мислења
1.397
Поени од реакции
1.886
Тоа „налепници“ и „грејни тела“ може да дискутираме и да е валидно каде што немаме еуровент. Во случајот со тундрата јасно може да видиме како се однесува и за каде е тоа грејно тело. Затоа ако сакаме 18ката да постигне 4.8KW на -7 според лепенката ќе ни треба дополнително грејно тело. Но доколку си видиме колку дава и проектираме според таа бројка животот ќе ни е многу полесен. Затоа налепниците се дискутабилни, и е битен еуровент.


Значи климата си дава 4.25KW на -7 со 2.4COP.
А ти ако сакаш да ја третираш како 4.8 ќе ти треба тоа дополнително греење 4.8-4.25 = 550W. Секако климата може да ја ставиме и во простор со 5.25KW побарувања на -7 и ќе додадеме 1KW грејно тело.


Исто и за 12ката. Нема што ние да ја „сметаме“ за волку или толку Pdesignh кога имаме еуровент. Таа дава 2.4KW на -7 со 2.6COP. И како таква ќе ја сметаме при пресметување. Секако може да ја ставиме и во простор кој бара 4.4KW на -7 и да додадеме грејно тело од 2KW за да постигне 4.4KW на -7. Или секако да одиме на 18ка тундра.

Тоа е поентата на пресметувањето, јасно дадени параметри по кои можеш да се водиш, и да пресметаш. 12ката е послаба клима, дефинитивно. Како 2.4KW клима се однесува. Но, така се однесуваат голем број на клими од тој ценовен ранг.

Поентата на тундрите е 18ката. Тоа е фасцинантна клима за цената, која ете има и голема единица, и двоен изменувач, и ЕЕВ, и е тивка, и има еуровент...
 
Последно уредено:
Член од
5 октомври 2016
Мислења
95
Поени од реакции
407
П-дизајн е п-дизајн, тоа е максимумот што некоја клима може да го даде при максимално форсирање. Тоа може да се види на TOL вредностите (2.1 кв за 12-ката и 3.9 кв за 18-ката)

Тоа што Еуровент не кажува е на која фрекфенција работел (бил исфорсиран) компресорот за да се постигнат тие резултати. ;)
Производителот, во случајот Haier си дозволил таков ексцес за да извади подобри резултати на Еуровент, по цена на "оверклокуван" компресор. Haier не е ни прв ни последен што го направил тоа. Fujitsu е шампион за такви форсирања на компресорите во своите клими, се со цел да се извадат подобри резултати на тестови.
Capture.JPG
Тие фирми одат свесно со тој тип на овердрајв знаејќи дека нивните клими во пракса никогаш нема да работат на таков екстремен максимум во пракса, напротив, 90% од времето ќе работат со пола снага или помалку.

@mdeni
Навистина веруваш дека 13 цм3 Mitsubishi застарено компресорче со смешно тенок двореден изменувач, 1.2 кг фреон во надворешна од 33.5 кг. може да направи чуда?
Think again. :)

Секоја чест на брут форс снагата (по цена на овердрајв на компресорот) за навистина добра цена. Но ти би ја мењал твојата феноменална FH35VE за ова парче железо? Особено што ти покриваш квадратура што плаче за 24-ка, а не па за 18-ка.

Сезонска потрошувачка од "само" 1679 kWh/y?!? Та моиве два Хансола трошат помалку од тоа (2 x 769 kWh/y).
Батали два Хансола, за скоро иста цена имаме еден Хансол што е многу блиску до "ѕверот" Тундра 18 во скоро сите параметри, но Хансол како 3.5-ка има повеќе фреон (1.3 кг), Sanyo Twin-Rotary 11 cm3 компресор, SCOP 4.7 / SEER 8.0, надворешната тежи 43 кг (10 кила повеќе, а за право чудо нема камења или цигли внатре). :)

Знаеш во што е тајната?
Capture2.JPG
Sanyo Twin-Rotary 11 cm3 компресорот испорачува 3210W при 56 Hz. Ќе се сложиш дека е голема разликата од 56 до 390 херци (не дека ја форсираат до толку). И за што? За 20% повеќе снага на -15Ц, ако воопшто постои таа разлика. Тундрата нема ни банален греач на тацна и ќе се зациментира во мраз на сериозни минуси, нема ни да успее да се "докаже" колку вреди... Во меѓувреме Хансолот го имаат убиено од тестирање на -32Ц во Шведска, Финска и тн.

Да не забораваме дека Тундрите знаат да брмчат како трактори после една или две сезони. Ама тоа го нема на Еуровент, нели?

Македонска работа, сиромавиот секогаш два пати плаќа. Квалитетни и ефикасни 5kW за 35000 ден ... аха, тепаат кој нејќе. :LOL:

Допуна:
Можеби премногу забегуваме со "техникалии" и финеси, а забораваме на најважното - скоро секоја клима е подобра од ќумбе ложено со дрва, сунѓери, пластика, чорапи и што уште не!
 
Последно уредено:
D

Deleted member 95595

Гостин
Тоа „налепници“ и „грејни тела“ може да дискутираме и да е валидно каде што немаме еуровент. Во случајот со тундрата јасно може да видиме како се однесува и за каде е тоа грејно тело. Затоа ако сакаме 18ката да постигне 4.8KW на -7 според лепенката ќе ни треба дополнително грејно тело. Но доколку си видиме колку дава и проектираме според таа бројка животот ќе ни е многу полесен. Затоа налепниците се дискутабилни, и е битен еуровент.


Значи климата си дава 4.25KW на -7 со 2.4COP.
А ти ако сакаш да ја третираш како 4.8 ќе ти треба тоа дополнително греење 4.8-4.25 = 550W. Секако климата може да ја ставиме и во простор со 5.25KW побарувања на -7 и ќе додадеме 1KW грејно тело.


Исто и за 12ката. Нема што ние да ја „сметаме“ за волку или толку Pdesignh кога имаме еуровент. Таа дава 2.4KW на -7 со 2.6COP. И како таква ќе ја сметаме при пресметување. Секако може да ја ставиме и во простор кој бара 4.4KW на -7 и да додадеме грејно тело од 2KW за да постигне 4.4KW на -7. Или секако да одиме на 18ка тундра.

Тоа е поентата на пресметувањето, јасно дадени параметри по кои можеш да се водиш, и да пресметаш. 12ката е послаба клима, дефинитивно. Како 2.4KW клима се однесува. Но, така се однесуваат голем број на клими од тој ценовен ранг.

Поентата на тундрите е 18ката. Тоа е фасцинантна клима за цената, која ете има и голема единица, и двоен изменувач, и ЕЕВ, и е тивка, и има еуровент...
Stavena na pravo mesto, pravilno dimenzionirana i 3,5kata e solidna klima. Kaj od zena mi nejzinite koga bea "niskite" temperaturi pred edna nedela, bez nikakov problem im go zagrevashe cel stan 45 m2. Sekako, stanot e solidno izoliran, so PVC dograma, no e na prizemje, nema okolu niv i pod niv nikoj shto gree i bev kaj niv doma povekje pati vo tie denovi i klimata si funkcionirashe odlichno i smetka za struja za Oktomvri (20.09-20.10) im dojde 2500 denari. Ke pochekame narednata smetka da vidime kolku ke im e bidejki ke gi ima vo nea i najladnive denovi shto bea Noemvrivo i ke vi kazam tuka.[DOUBLEPOST=1542882362][/DOUBLEPOST]
П-дизајн е п-дизајн, тоа е максимумот што некоја клима може да го даде при максимално форсирање. Тоа може да се види на TOL вредностите (2.1 кв за 12-ката и 3.9 кв за 18-ката)

Тоа што Еуровент не кажува е на која фрекфенција работел (бил исфорсиран) компресорот за да се постигнат тие резултати. ;)
Производителот, во случајот Haier си дозволил таков ексцес за да извади подобри резултати на Еуровент, по цена на "оверклокуван" компресор. Haier не е ни прв ни последен што го направил тоа. Fujitsu е шампион за такви форсирања на компресорите во своите клими, се со цел да се извадат подобри резултати на тестови.
Прегледај го приврзокот 199919
Тие фирми одат свесно со тој тип на овердрајв знаејќи дека нивните клими во пракса никогаш нема да работат на таков екстремен максимум во пракса, напротив, 90% од времето ќе работат со пола снага или помалку.

@mdeni
Навистина веруваш дека 13 цм3 Mitsubishi застарено компресорче со смешно тенок двореден изменувач, 1.2 кг фреон во надворешна од 33.5 кг. може да направи чуда?
Think again. :)

Секоја чест на брут форс снагата (по цена на овердрајв на компресорот) за навистина добра цена. Но ти би ја мењал твојата феноменална FH35VE за ова парче железо? Особено што ти покриваш квадратура што плаче за 24-ка, а не за 18-ка.

Сезонска потрошувачка од "само" 1679 kWh/y! Та моиве два Хансола трошат помалку од тоа (2 x 769 kWh/y).
Батали два Хансола, за скоро иста цена имаме еден Хансол што е многу блиску до ѕверот Тундра 18 во скоро сите параметри, но Хансол како 3.5-ка има повеќе фреон (1.3 кг), Sanyo Twin-Rotary 11 cm3 компресор, SCOP 4.7 / SEER 8.0, надворешната тежи 43 кг (10 кила повеќе, а за право чудо нема камења или цигли внатре). :)

Знаеш во што е тајната?
Прегледај го приврзокот 199920
Sanyo Twin-Rotary 11 cm3 компресорот испорачува 3210W при 56 Hz. Ќе се сложиш дека е голема разликата од 56 до 390 херци. И за што? За 20% повеќе снага на -15Ц, ако воопшто постои таа разлика. Тундрата нема ни банален греач на тацна и ќе се зациментира во мраз на сериозни минуси, нема ни да успее да се "докаже" колку вреди...

Македонска работа, сиромавиот секогаш два пати плаќа. Квалитетни и ефикасни 5kW за 35000 ... аха, тепаат кој нејќе. :LOL:
Nema sekoj moznost da kupuva 5,5ki od 70000 denari brat. Jas ednash kazav na forumov, mnogu neseriozno se odnesuvaat nekoi lugje sprema parite. Ima lugje shto kupuvaat i novi Dacii i sega sedni ti so toj chovek, disekciraj mu ja Daciata, sporedi mu ja so novo Audi i pokazi mu zoshto negovata Dacia e poslaba i zoshto toj chovek trebel "da se snajde" za ushte 10000€ i da si kupi Audi.

Pak na istoto se vrakjame, siromaviot dva pati plakja, veruvaj mi, toa jas mnogu dobro go znam no i ti moras da se slozis deka pa pravilno dumenzionirana klima, za pravilen prostor ke si vrshi rabota, mozda ne so takov kvalitet i nema da ima taa klima tolkav "zivotrn vek" kako kvalitetnite brendovi, no za nekoj toa e sosema dovolno koga nema sredstva da kupi kvalitetna klima.
 
Последно уредено:
Член од
13 јули 2008
Мислења
1.397
Поени од реакции
1.886
П-дизајн е п-дизајн, тоа е максимумот што некоја клима може да го даде при максимално форсирање. Тоа може да се види на TOL вредностите (2.1 кв за 12-ката и 3.9 кв за 18-ката)

Тоа што Еуровент не кажува е на која фрекфенција работел (бил исфорсиран) компресорот за да се постигнат тие резултати. ;)
Производителот, во случајот Haier си дозволил таков ексцес за да извади подобри резултати на Еуровент, по цена на "оверклокуван" компресор. Haier не е ни прв ни последен што го направил тоа. Fujitsu е шампион за такви форсирања на компресорите во своите клими, се со цел да се извадат подобри резултати на тестови.
Прегледај го приврзокот 199919
Тие фирми одат свесно со тој тип на овердрајв знаејќи дека нивните клими во пракса никогаш нема да работат на таков екстремен максимум во пракса, напротив, 90% од времето ќе работат со пола снага или помалку.

@mdeni
Навистина веруваш дека 13 цм3 Mitsubishi застарено компресорче со смешно тенок двореден изменувач, 1.2 кг фреон во надворешна од 33.5 кг. може да направи чуда?
Think again. :)

Секоја чест на брут форс снагата (по цена на овердрајв на компресорот) за навистина добра цена. Но ти би ја мењал твојата феноменална FH35VE за ова парче железо? Особено што ти покриваш квадратура што плаче за 24-ка, а не па за 18-ка.

Сезонска потрошувачка од "само" 1679 kWh/y?!? Та моиве два Хансола трошат помалку од тоа (2 x 769 kWh/y).
Батали два Хансола, за скоро иста цена имаме еден Хансол што е многу блиску до ѕверот Тундра 18 во скоро сите параметри, но Хансол како 3.5-ка има повеќе фреон (1.3 кг), Sanyo Twin-Rotary 11 cm3 компресор, SCOP 4.7 / SEER 8.0, надворешната тежи 43 кг (10 кила повеќе, а за право чудо нема камења или цигли внатре). :)

Знаеш во што е тајната?
Прегледај го приврзокот 199920
Sanyo Twin-Rotary 11 cm3 компресорот испорачува 3210W при 56 Hz. Ќе се сложиш дека е голема разликата од 56 до 390 херци (не дека ја форсираат до толку). И за што? За 20% повеќе снага на -15Ц, ако воопшто постои таа разлика. Тундрата нема ни банален греач на тацна и ќе се зациментира во мраз на сериозни минуси, нема ни да успее да се "докаже" колку вреди...

Да не забораваме дека Тундрите знаат да брмчат како трактори после една или две сезони. Ама тоа го нема на Еуровент, нели?

Македонска работа, сиромавиот секогаш два пати плаќа. Квалитетни и ефикасни 5kW за 35000 ... аха, тепаат кој нејќе. :LOL:

Допуна:
Можеби премногу забегуваме со "техникалии" и финеси, а забораваме на најважното - скоро секоја клима е подобра од ќумбе ложено со дрва, сунѓери, пластика, чорапи и што уште не!
Така е, најважно е да се земе клима инвертер за греење тука нема спор. Кај и онака ја имаш за ладење само уште 200-300 евра е доплатокот за добро да грее таа истата клима.

Како и да е, муабетот ми се допаѓа дека е вака или онака, незнам како заклучи дека се добива подобар резултат на еуровент со грејно тело. Едиснтевено Пдизајн може да крене, што го гледаме кај клими кои немаат еуровент. Кога имаме еуровент на -7/-10 пдезајн е ирелевантна бројка, баш од причина што е лесна за манипулација.

Но, како откри дека компрсорот работи на 390HZ? Да не е 100HZ?
Испорачувал хансол 3200 компресорот при 56хз? На која температура? На -7 со 56 работи за да испорача 3200W.

Дали би ја сменил ФХ? И кај мене плаче за 24ка? Хехееее... Јас имав 24ка беко он/оф. Најладната зима и тоа. Ја одрема зимата сирота на минимум фен на -14 кога беше пред-предходната зима. Во истиот простор на истото место. Комфорот беше никаков заради промајата и остало. И јасно беше дека загубите на просторот се многу мали и дека е сосема доволно да се оди на FH35VE, со тоа што покрај тоа што ги испорачува киловатите, ги испорачува со многу висок COP. A бидејќи имам два исти такви стана разликата во сметки со електричниот котел ми дозволува да потрошам и 1000евра, па и повеќе на клима бидејќи ќе ја извадам многу брзо. Како и да е просторот воопшто нема врска со 24ка, а ми личиш дека те интересираат ствариве и треба да ти е јасно дека квадратурата на просторот нема никаква врска со климава, туку топлинските загуби на просторот. Може да имаш 20м2 салон со хотел промаја бетонска плоча горе неизолирана, одоздола отворена гаража со плоча неизолирана, и два надворешни ѕида со врата која директно надвор излегува без праг и дихт, и ќе „плаче за 24ка“. Ама може и да имаш 100м2 простор со изолиран кров, со ПВЦ столарија, со изолирана долна плоча и стан што се грее одоздола, еден надворешен ѕид, опколен со ходник кој не паѓа под 12ц и да си тераш работа со 3.5KW загуби на -10Ц без проблем. Особено ако нема ходници внатре и само една врата кон секоја спална. Не е битно ова не те занима за да ми кажеш што плаче кај мене, најсмешно е што сум имал 24ка баш на истото место и најлошото време и била едно тешко џабе.

Дури и делот со мрзнење на тундрата е релативно океј, затоа што има 10тина цм простор доле под вентилаторот кој тешко дека ќе се исполни со мраз меѓу два дефроста на климата. И тоа решение со ставање на доле простор под вентилаторот (субјективно) јас сметам дека е подобро отколку да се троши струја на греач. Најдобро решение секако е да поминува под вентилаторот на подот едно цевче од изменувачот кое ќе носи фреон кон компресорот со што никогаш нема да има мраз (освен летно време :) :) :) ) и е исто страшно економично решение за справување со мразот зимно време и тоа на сите температури, а не само под 4 или под 0 или штознам.
 
Член од
5 октомври 2016
Мислења
95
Поени од реакции
407
Друже, на иста стране сме. :)
Јас знам колкав простор грееш и со каква клима. Секако кубатирата е поважна од квадратурата.

Што праиме кога некој што прв пат се јавува на форумот и бара препорака за една клима за греење во куќа, 80 квадрати, што е можно поевтина?!
Некој ќе објасни што изолација има, дограма и распоред, но повеќето ни тоа не го прават.
Ти, јас или било кој би му препорачал минимум 18-ка, евентуално 24-ка.
Зборуваме за една клима како услов, инаку јас (а верувам и ти) секогаш би препорачал две или три помали, наместо една ѕвер, што би бил и тајфун во исто време...

Но, ете ти таков простор си грееш со една 3.5-ка. :)
Тој што не разбира ќе лупне една Тундра 18-ка и ќе очекува ист резултат како тебе. За жал нема да го добие. Таа 18-ка НЕМА да стопли 80 м2, независно од кубатурата. Ниту уште една мала Тундра 12-ка ќе промени нешто, особено на зими како пред минатата. Зборуваме за просечно изолирана куќа, се разбира...

Муабетот ми е да не забегуваме со еуфорија дека сме откриле "чудо" од клима за смешни пари. Такво нешто не постои. Од таму заклучокот дека сиромавиот плаќа дупло, или како веќе беше...

Ако и понатаму не сум јасен, еве да поставам прашање до сите колеги тука на форумов: Зошто Haier има модел Cristal Nordic што тера до - 30Ц?
AS12CB2HRA / 1U12JE7ERA
Скоро идентичен компресор, иста кубикажа, малку понова верзија (SNB130FYQMC), ама надворешната има 40 кг, а климата е "крстена" како 12-ка, а не 18-ка. :)
http://haier-aircon.com.ua/resources/products/20180125150323_8c11393a4b9.pdf
Можеби е послаба од FH35VE што сите тука на форумов ја почитуваме (освен Стрелец :LOL:), ама чини 3 пати повеќе од Тундрата 18-ка.

Има и друга обична верзија на Кристал, што нема врска со Нордикот (да нема забуни).

Поентата ми е колку пари, толку музика. Магична Тундра што ќе не стопли сите за ич пари за жал не е измислена...

П.С.: Компресорот од Тундра 18-ка измерен на номинала (60 Hz по стандард), COP=3,29. На колку го форсирал Haier за да фаќа резултати на Еуровент е нивна работа, ама нас како корисници не ни оди во прилог долгорочно...
kompresor SNB130FGYMC.jpg
 
Член од
13 јули 2008
Мислења
1.397
Поени од реакции
1.886
Вака. Прост пример.

Ги споредуваш Хансол 12ка со Тундра 18ка. Океј, така? Така. Ти ги спореди.

Хансолот на -7 дава 3200W така со COP колку? Околу 2.4?
Тундрата на -7 дава 4250W со COP 2.4.

Директно споредуваме според цената. Но, што ќе се случи кога според споредбата сега од Тундрата не бараме 4250W на -7 туку бараме 3200W? Ќе го намалиме вентилаторот да е сличен и ќе и падне COP. Со намален вентилатор ќе и падне и компресорот на оптеретување и ќе крене COP, така да да речеме дека ќе се задржи на 2.4. Климата ќе биде мање више идентична со Хансолот грубо кажано. Дури и да е точно тоа што викаш дека и е преоптеретен компресорот, а незнам по која основа викаш дека компресор кој работи на 2.4COP се смета за оптеретен ама ајде. Ете ако и ги доближам параметрите ќе ја доближам до хансолот и по оптеретување. Со тоа што оваа ќе има поголема резерва за тие две недели годишно кога е поладно од -7.

Значи двете ставени во ист простор, на внатре исто загреано, надвор исто ќе бидат најмалку исти со тоа што Тундрата ќе има поголема резерва. А можно е и нејзиниот исто твин ротари дури на помалку херци да работи од Хансолот. Ти што мислиш?
 
Член од
5 октомври 2016
Мислења
95
Поени од реакции
407
Мислам дека ти размислуваш погрешно. :)

Еве во моментов погледнав во мерачот, покажува 174.6W. Седам директно на 3 метри пред Хансолот, не ми дува ладно, работи на ауто а не го слушам... 30м2 на 21Ц, во пракса малку пребацува, имам 22Ц (или термометарот ме лаже). Како и да е, пријатно ми е. :)

Очекуваш исто од Тундрата 18-ка?
Haier Tundra 18 iskustvo1.JPG
Што вели килегава?
Шиба на 2.4 kw, а потоа исклучува.
Ете може неговата е дефектна, можда има лоша монтажа, ама да бидеме реални, ништо не и фали на климата. Тоа е тоа. Сите 18-ки имаат проблем фино да модулираат на мала побарувачка на топлина, ама оваа очигледно ќе има мака да работи под пола киловат. Комодитет на греење 0 (компир).

Во првиот случај имаш високоефикасна клима 3.5-ка што е мерак да се користи, перфектно модулира и е штама и внатре и надвор.

Во вториот случај имаш on/off "неспретна" клима што мора да се монтира во голем простор (30+ м2) за да работи како нормален инвертер и да се биде што подалеку од издувот... И на минимум многу ќе дува, а ако треба помалку топлина да испорача, ќе отиде во off.

Ако анализираме зорт ситуација (-20Ц), Хансолот дува максимум 750 кубика, тундрата 900. Надворешната на Хансол (изменувачот) е поефикасна, има повеќе фреон, греачи на компресор и тацна. Поголем вентилатор, ѕверска електроника и т.н. Како 3.5-ка ќе испорача помалку максимална топлина, но многу поефикасно.

Практично искуство:
Хансолот од лани работи како и првиот ден кога беше монтиран. Спие.

Тундри на втора или трета година тропаат како трактори. Ако не веруваш, бујрум у мое маало. Пластиката е рапава, пожолтена, да ги гледаш надворешните ќе ти се згади душата (не дај боже да ги слушаш).

Да ти ја префрлам топката тебе. :)
Ќе ја трампаш твојата користена FH35VE за нова Тундра 18?
Јас мојот (моите) Хансоли ни под разно.
 
Член од
18 август 2015
Мислења
212
Поени од реакции
417
Prosto. So 1m3 drva (da receme 3200 so secenje i cepenje) se gree cel sprat od 40tina m2 mesecno. Segasnata prostorija koja ja gree klimata, plus spalna (za koja imam pisano deka malku se zagrevase vo denovite koga ima zgolemena potrosuvacka) plus hodnik i toalet. Dopolnitelno samiot kamin ima i furna pa moze da krcka nesto bez da odi na elektricniot sporet

Pa zatoa rekov ako pomine potrosuvackata 800W na podolg vremenski period. Spored segasnive merenja toa ne bi trebalo da se sluci do momentot koga prosecnata temperatura ne padne pod 0 stepeni, ili da zalegne magla dolg period.

Pa klimata i raboti celo vreme.

Ne ja gledam poentata na ova. Ako veke pocnuvas da goris drva, veke si zavrsil 90% od neprijatnata rabota.

23 setirana na dalecinskoto.

Uh mene bas i ne mi izgleda golema potrosuvackata. Eve kolku sto mozev da vidam i nazad vo postovite mi izgleda za normalna potrosuvacka. Kolkava e potrosuvackata kaj tebe?
Кај мене потрошувачката деновите, кои ти ги споменуваш, изнесува во распон од 280-430 W по час. Греам 24/7 со Fujitsu ASYG 12 LUCA 3,5 KW површина од 25-26 м2 ( каде е поставена климата ) и отворена врата кон ходник со површина од околу 7 м2 и кујна со површина од околу 6 м2 или вкупно околу 38-39 м2. Грееењето е поставено на 22 С и Fan-AUTO. Сега за сега поставената температура во тие 25-26 м2 се постигнува со осилација од +/-0,5 С, а во останатиот простор ( 7 м2 и 6 м2) температурата е 2-3 степени пониска. Се на се задоволен сум со уредот со кој еве ја почнавме 5-тата сезона.
Да појаснам се работи за стан кој се наоѓа на приземје, без енергетски ефикасна фасада, изложен кон југ-југоисток со два надворешни ѕида, како и еден ѕид ( поголем ) кон ходник од зградата и еден ѕид ( помал ) изложен кон друг стан кој е пренаменет во деловен простор и кој може да се каже дека не се грее ( поточно делумно се грее). Како што кажав ФАН-от е поставен на АУТО, така што, од она што можам да забележам, уредот модулира во најголемиот дел во втора брзина или како нешто измеѓу втора и прва брзина.
 
Последно уредено:
Член од
13 јули 2008
Мислења
1.397
Поени од реакции
1.886
@Chicco69 тундрата ми беше во потесен избор уште кога бирав клими. Сепак се одлучив за подобра марка и флегшип модел на подобрата марка.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom