да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.А за увозните трошоци, повеќе од јасно беше дека ќе се намалат за скапите возила. Едно возило што чини 1000-1500 евра во Германија има уште толку давачки во Македонија.
Ами за кој к*р има регулаторна гиљотина од уста не го вадат тој збор, ајде да се укинат некои непотребни работи.да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.
Мм...ептен не би се согласил со ова.Не се само трошковите... сетете се на фактот дека во Бугарија и Словенија се вози авто-отпад од Германија. Јас незнам како воопшто се надева некој дека ќе земи солидно возило од Словенија (и згора на тоа плука по Германските возила), кога државата како држава е помала по површина и жители од Македонија. Германија е бре 80 милиони држава, aко таму нема возила во Словенија и Бугарија ќе има
А за увозните трошоци, повеќе од јасно беше дека ќе се намалат за скапите возила. Едно возило што чини 1000-1500 евра во Германија има уште толку давачки во Македонија.
Па не ти текнува во што е поентата на законот? Ем да не се пљука по владата, ем да има “некаков“ увоз на половни возила, ем малата и средна класа на возила што е најзастапена и најевтина за да се купи има најмногу давачки. Еве ти конкретен пример... сакам да увезам Голф 3 од 1995 и Голф 4 од 2005 со ист мотор 1.6 бензин. Во Германија голф 3 чини 1000-1500 евра, а голф 4 2000-2500. Давачките за увоз горе долу ќе бидат 1500-2000 евра за возило (4-ката ќе има повеќе давачки некои 300-500 евра поради тоа што е 10 години понов). И доаѓаме до моментот дека Голф 3 ќе те чини 3000 евра, додека Голф 4 ќе те чини 4500 евра. Разликата во пари е и не така голема, додека разликата во тоа што ќе го возиш е ите како...да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.
Остај не нас... имаме кабадајлук да се рамниме со светотСловенија има ниски цени на коли затоа што има неограничен увоз на возила. За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.
Дека словенците имаат стандард да си дозволат нови возила, не негирам. Муабетот ми беше што некој мислат дека во Словенија има исто избор на возила како во Германија.Е сега, со осамостојувањето и кревањето на стандардот уште повеќе се засили тоа темпо. Да зборам дека Цитроен и Рено имаат фабрики таму и се како домашни произведители и запазете добро колку се застепени тие две марки на avto.net.
Да скратам. Словенците не се будали да увезуваат од Германија. Имаат доволно пари да си купат нови. Бугарите се друга приказна.
подобро да не сакаш да увезиш голф 3 произведен 95 година оти 90% од тие голфови не поминуваат на хомологацијаПа не ти текнува во што е поентата на законот? Ем да не се пљука по владата, ем да има “некаков“ увоз на половни возила, ем малата и средна класа на возила што е најзастапена и најевтина за да се купи има најмногу давачки. Еве ти конкретен пример... сакам да увезам Голф 3 од 1995 и Голф 4 од 2005 со ист мотор 1.6 бензин. Во Германија голф 3 чини 1000-1500 евра, а голф 4 2000-2500. Давачките за увоз горе долу ќе бидат 1500-2000 евра за возило (4-ката ќе има повеќе давачки некои 300-500 евра поради тоа што е 10 години понов). И доаѓаме до моментот дека Голф 3 ќе те чини 3000 евра, додека Голф 4 ќе те чини 4500 евра. Разликата во пари е и не така голема, додека разликата во тоа што ќе го возиш е ите како...
Точно. Кај нас секој сака да вози БМВ, Ауди или Мерцедес иако знаат дека немаат можности да направат и еден сервис за нив како што треба. Ако возиш пунто, клио, матиз или некое друго мало градско количе не значи ништо - така дојде времето. Ке возат мечки ако треба и 20-30 години стари само да се прават важни.За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.
1. до август/или ќе продолжат до септември, па октомври, којзнаеИмам две прашања:
1. До кога важи законот за увоз на автомобили со еуро1?
2. Како е постапката за да увезе кола во МК човек со сло.пасош? Цол табли не требаат колку што знам, меѓутоа ме интересираат другите работи како одат - треба да се одјави таму или? Бидејќи ке биде на негово име, овде тој ќе треба да ја царини?
да може така само може и да му ја запишат во пасош нашите паметни царинарници на граница и после да мора да се врати со колата назад2. цол табли не, тој ќе ја донесе, има европски пасош,
нормално дека ќе треба да се одјави од таму колата. ако грешам, нека ме поправи некој.
и тоа шо викаш. а после мора да ѓи врати таблите назад, па на граница, че пријави дека сака да ја одјави од таму, и така.да може така само може и да му ја запишат во пасош нашите паметни царинарници на граница и после да мора да се врати со колата назад
да ама ке му ја бараат колатаи тоа шо викаш. а после мора да ѓи врати таблите назад, па на граница, че пријави дека сака да ја одјави од таму, и така.
Кај го смисливте ова... ако ја продај или недај боже ја искрши во сообраќајка? Ќе треба на шлеп служба да го врати кршот во словенија, па наново да го донеси до Македонија?да ама ке му ја бараат колата![]()