Најавени измени во законот за увоз на автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Словенија НЕ Е помала од Македонија(горе долу исти се)!!!!
Се мисли на површина и жители.
За друго се каде каде по напред.
 
А за увозните трошоци, повеќе од јасно беше дека ќе се намалат за скапите возила. Едно возило што чини 1000-1500 евра во Германија има уште толку давачки во Македонија.
да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.
 
да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.

Ами за кој к*р има регулаторна гиљотина од уста не го вадат тој збор, ајде да се укинат некои непотребни работи.
Кој го прашам како одело со увозот на колата сите викаат пуууууууууууууу да знаев немаше да се малтретирам не вреди, ваму плати таму плати хаос конфузија катастрофа......
И како да го оценам сега јас законот?
 
се надевам дека како што го донесоа,ќе имаат желба да го поедностават увозот на возила....милион шалтери-милион давачки,Се на Се заштедата за набавка на возило од средна класа чини околу 1000 евра,меѓутоа колку се исплаќаат нервозите и гњаважите....
 
Не се само трошковите... сетете се на фактот дека во Бугарија и Словенија се вози авто-отпад од Германија. Јас незнам како воопшто се надева некој дека ќе земи солидно возило од Словенија (и згора на тоа плука по Германските возила), кога државата како држава е помала по површина и жители од Македонија. Германија е бре 80 милиони држава, aко таму нема возила во Словенија и Бугарија ќе има :tapp:

А за увозните трошоци, повеќе од јасно беше дека ќе се намалат за скапите возила. Едно возило што чини 1000-1500 евра во Германија има уште толку давачки во Македонија.

Мм...ептен не би се согласил со ова.

Словенија има ниски цени на коли затоа што има неограничен увоз на возила. За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе :) ). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.

Е сега, со осамостојувањето и кревањето на стандардот уште повеќе се засили тоа темпо. Да зборам дека Цитроен и Рено имаат фабрики таму и се како домашни произведители и запазете добро колку се застепени тие две марки на avto.net.

Да скратам. Словенците не се будали да увезуваат од Германија. Имаат доволно пари да си купат нови. Бугарите се друга приказна.
 
да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.
Па не ти текнува во што е поентата на законот? Ем да не се пљука по владата, ем да има “некаков“ увоз на половни возила, ем малата и средна класа на возила што е најзастапена и најевтина за да се купи има најмногу давачки. Еве ти конкретен пример... сакам да увезам Голф 3 од 1995 и Голф 4 од 2005 со ист мотор 1.6 бензин. Во Германија голф 3 чини 1000-1500 евра, а голф 4 2000-2500. Давачките за увоз горе долу ќе бидат 1500-2000 евра за возило (4-ката ќе има повеќе давачки некои 300-500 евра поради тоа што е 10 години понов). И доаѓаме до моментот дека Голф 3 ќе те чини 3000 евра, додека Голф 4 ќе те чини 4500 евра. Разликата во пари е и не така голема, додека разликата во тоа што ќе го возиш е ите како...

Словенија има ниски цени на коли затоа што има неограничен увоз на возила. За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе :) ). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.
Остај не нас... имаме кабадајлук да се рамниме со светот :) Арно не сме завртени кон модата, Париз и Милано можат вода да ни носат.
Е сега, со осамостојувањето и кревањето на стандардот уште повеќе се засили тоа темпо. Да зборам дека Цитроен и Рено имаат фабрики таму и се како домашни произведители и запазете добро колку се застепени тие две марки на avto.net.

Да скратам. Словенците не се будали да увезуваат од Германија. Имаат доволно пари да си купат нови. Бугарите се друга приказна.
Дека словенците имаат стандард да си дозволат нови возила, не негирам. Муабетот ми беше што некој мислат дека во Словенија има исто избор на возила како во Германија.

А колку само не е така, и колку луѓе отидоа да купат возило во Словенија, па се вратија со автобус, исто како што отидоа... Не им е јасно дека секаде сочуваните и квалитетни возила држат цена.
 
Па не ти текнува во што е поентата на законот? Ем да не се пљука по владата, ем да има “некаков“ увоз на половни возила, ем малата и средна класа на возила што е најзастапена и најевтина за да се купи има најмногу давачки. Еве ти конкретен пример... сакам да увезам Голф 3 од 1995 и Голф 4 од 2005 со ист мотор 1.6 бензин. Во Германија голф 3 чини 1000-1500 евра, а голф 4 2000-2500. Давачките за увоз горе долу ќе бидат 1500-2000 евра за возило (4-ката ќе има повеќе давачки некои 300-500 евра поради тоа што е 10 години понов). И доаѓаме до моментот дека Голф 3 ќе те чини 3000 евра, додека Голф 4 ќе те чини 4500 евра. Разликата во пари е и не така голема, додека разликата во тоа што ќе го возиш е ите како...
подобро да не сакаш да увезиш голф 3 произведен 95 година оти 90% од тие голфови не поминуваат на хомологација
 
Ами така ќе го правеа законот за сиромаштијата да го смени возниот парк што е стар 20-30 години?
Излезе дека и двете се ебани страни овде и тие што не можат да си дозволат нов автромобил и увозниците на нови автомбили. Само за тие што се подобро ситуирани излезе добро каков мерцедес даваа на ТВ што чекаше за царинење глава боли од него.
 
За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе :) ). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.

Точно. Кај нас секој сака да вози БМВ, Ауди или Мерцедес иако знаат дека немаат можности да направат и еден сервис за нив како што треба. Ако возиш пунто, клио, матиз или некое друго мало градско количе не значи ништо - така дојде времето. Ке возат мечки ако треба и 20-30 години стари само да се прават важни.
 
Имам две прашања:
1. До кога важи законот за увоз на автомобили со еуро1?
2. Како е постапката за да увезе кола во МК човек со сло.пасош? Цол табли не требаат колку што знам, меѓутоа ме интересираат другите работи како одат - треба да се одјави таму или? Бидејќи ке биде на негово име, овде тој ќе треба да ја царини?
 
Имам две прашања:
1. До кога важи законот за увоз на автомобили со еуро1?
2. Како е постапката за да увезе кола во МК човек со сло.пасош? Цол табли не требаат колку што знам, меѓутоа ме интересираат другите работи како одат - треба да се одјави таму или? Бидејќи ке биде на негово име, овде тој ќе треба да ја царини?

1. до август/или ќе продолжат до септември, па октомври, којзнае :toe:
2. цол табли не, тој ќе ја донесе, има европски пасош, :pipi:
нормално дека ќе треба да се одјави од таму колата. ако грешам, нека ме поправи некој.
 
2. цол табли не, тој ќе ја донесе, има европски пасош, :pipi:
нормално дека ќе треба да се одјави од таму колата. ако грешам, нека ме поправи некој.
да може така само може и да му ја запишат во пасош нашите паметни царинарници на граница и после да мора да се врати со колата назад
 
да може така само може и да му ја запишат во пасош нашите паметни царинарници на граница и после да мора да се врати со колата назад
и тоа шо викаш. а после мора да ѓи врати таблите назад, па на граница, че пријави дека сака да ја одјави од таму, и така.
 
и тоа шо викаш. а после мора да ѓи врати таблите назад, па на граница, че пријави дека сака да ја одјави од таму, и така.
да ама ке му ја бараат колата :toe:
 
да ама ке му ја бараат колата :toe:
Кај го смисливте ова... ако ја продај или недај боже ја искрши во сообраќајка? Ќе треба на шлеп служба да го врати кршот во словенија, па наново да го донеси до Македонија?

Нема врска, со самиот увоз во Македонија, се издава документ со кој што колата ќе се одјави од Словенија (или кај и да е). Единствено што треба да се врати во Словенија се табличките, ништо друго.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom