Најавени измени во законот за увоз на автомобили

Член од
18 април 2007
Мислења
372
Поени од реакции
32
Словенија НЕ Е помала од Македонија(горе долу исти се)!!!!
Се мисли на површина и жители.
За друго се каде каде по напред.
 

sanos_a

www.autobusi.net/
Член од
12 декември 2008
Мислења
554
Поени од реакции
83
А за увозните трошоци, повеќе од јасно беше дека ќе се намалат за скапите возила. Едно возило што чини 1000-1500 евра во Германија има уште толку давачки во Македонија.
да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.330
Поени од реакции
7.799
да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.
Ами за кој к*р има регулаторна гиљотина од уста не го вадат тој збор, ајде да се укинат некои непотребни работи.
Кој го прашам како одело со увозот на колата сите викаат пуууууууууууууу да знаев немаше да се малтретирам не вреди, ваму плати таму плати хаос конфузија катастрофа......
И како да го оценам сега јас законот?
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
се надевам дека како што го донесоа,ќе имаат желба да го поедностават увозот на возила....милион шалтери-милион давачки,Се на Се заштедата за набавка на возило од средна класа чини околу 1000 евра,меѓутоа колку се исплаќаат нервозите и гњаважите....
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Не се само трошковите... сетете се на фактот дека во Бугарија и Словенија се вози авто-отпад од Германија. Јас незнам како воопшто се надева некој дека ќе земи солидно возило од Словенија (и згора на тоа плука по Германските возила), кога државата како држава е помала по површина и жители од Македонија. Германија е бре 80 милиони држава, aко таму нема возила во Словенија и Бугарија ќе има :tapp:

А за увозните трошоци, повеќе од јасно беше дека ќе се намалат за скапите возила. Едно возило што чини 1000-1500 евра во Германија има уште толку давачки во Македонија.
Мм...ептен не би се согласил со ова.

Словенија има ниски цени на коли затоа што има неограничен увоз на возила. За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе :) ). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.

Е сега, со осамостојувањето и кревањето на стандардот уште повеќе се засили тоа темпо. Да зборам дека Цитроен и Рено имаат фабрики таму и се како домашни произведители и запазете добро колку се застепени тие две марки на avto.net.

Да скратам. Словенците не се будали да увезуваат од Германија. Имаат доволно пари да си купат нови. Бугарите се друга приказна.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
да така е што зборуваш ама и да купиш ефтино возило и да купиш скапо возило некои давачки се исти како: терминал, шпедиција, патни трошкови, хомологација ... и тука се "креваaт" трошоците за увоз на возило.
Па не ти текнува во што е поентата на законот? Ем да не се пљука по владата, ем да има “некаков“ увоз на половни возила, ем малата и средна класа на возила што е најзастапена и најевтина за да се купи има најмногу давачки. Еве ти конкретен пример... сакам да увезам Голф 3 од 1995 и Голф 4 од 2005 со ист мотор 1.6 бензин. Во Германија голф 3 чини 1000-1500 евра, а голф 4 2000-2500. Давачките за увоз горе долу ќе бидат 1500-2000 евра за возило (4-ката ќе има повеќе давачки некои 300-500 евра поради тоа што е 10 години понов). И доаѓаме до моментот дека Голф 3 ќе те чини 3000 евра, додека Голф 4 ќе те чини 4500 евра. Разликата во пари е и не така голема, додека разликата во тоа што ќе го возиш е ите како...

Словенија има ниски цени на коли затоа што има неограничен увоз на возила. За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе :) ). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.
Остај не нас... имаме кабадајлук да се рамниме со светот :) Арно не сме завртени кон модата, Париз и Милано можат вода да ни носат.
Е сега, со осамостојувањето и кревањето на стандардот уште повеќе се засили тоа темпо. Да зборам дека Цитроен и Рено имаат фабрики таму и се како домашни произведители и запазете добро колку се застепени тие две марки на avto.net.

Да скратам. Словенците не се будали да увезуваат од Германија. Имаат доволно пари да си купат нови. Бугарите се друга приказна.
Дека словенците имаат стандард да си дозволат нови возила, не негирам. Муабетот ми беше што некој мислат дека во Словенија има исто избор на возила како во Германија.

А колку само не е така, и колку луѓе отидоа да купат возило во Словенија, па се вратија со автобус, исто како што отидоа... Не им е јасно дека секаде сочуваните и квалитетни возила држат цена.
 

sanos_a

www.autobusi.net/
Член од
12 декември 2008
Мислења
554
Поени од реакции
83
Па не ти текнува во што е поентата на законот? Ем да не се пљука по владата, ем да има “некаков“ увоз на половни возила, ем малата и средна класа на возила што е најзастапена и најевтина за да се купи има најмногу давачки. Еве ти конкретен пример... сакам да увезам Голф 3 од 1995 и Голф 4 од 2005 со ист мотор 1.6 бензин. Во Германија голф 3 чини 1000-1500 евра, а голф 4 2000-2500. Давачките за увоз горе долу ќе бидат 1500-2000 евра за возило (4-ката ќе има повеќе давачки некои 300-500 евра поради тоа што е 10 години понов). И доаѓаме до моментот дека Голф 3 ќе те чини 3000 евра, додека Голф 4 ќе те чини 4500 евра. Разликата во пари е и не така голема, додека разликата во тоа што ќе го возиш е ите како...
подобро да не сакаш да увезиш голф 3 произведен 95 година оти 90% од тие голфови не поминуваат на хомологација
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.330
Поени од реакции
7.799
Ами така ќе го правеа законот за сиромаштијата да го смени возниот парк што е стар 20-30 години?
Излезе дека и двете се ебани страни овде и тие што не можат да си дозволат нов автромобил и увозниците на нови автомбили. Само за тие што се подобро ситуирани излезе добро каков мерцедес даваа на ТВ што чекаше за царинење глава боли од него.
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
За време на Југославија, Марибор и Битола беа градовите со најмногу возила по глава на жител (да да...кабадајлукот до кај не однесе :) ). Во Словенија, се возеше 1300-ка фамилијарна и Фиќо градско возилце.
Точно. Кај нас секој сака да вози БМВ, Ауди или Мерцедес иако знаат дека немаат можности да направат и еден сервис за нив како што треба. Ако возиш пунто, клио, матиз или некое друго мало градско количе не значи ништо - така дојде времето. Ке возат мечки ако треба и 20-30 години стари само да се прават важни.
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
Имам две прашања:
1. До кога важи законот за увоз на автомобили со еуро1?
2. Како е постапката за да увезе кола во МК човек со сло.пасош? Цол табли не требаат колку што знам, меѓутоа ме интересираат другите работи како одат - треба да се одјави таму или? Бидејќи ке биде на негово име, овде тој ќе треба да ја царини?
 
T

Tetro

Гостин
Имам две прашања:
1. До кога важи законот за увоз на автомобили со еуро1?
2. Како е постапката за да увезе кола во МК човек со сло.пасош? Цол табли не требаат колку што знам, меѓутоа ме интересираат другите работи како одат - треба да се одјави таму или? Бидејќи ке биде на негово име, овде тој ќе треба да ја царини?
1. до август/или ќе продолжат до септември, па октомври, којзнае :toe:
2. цол табли не, тој ќе ја донесе, има европски пасош, :pipi:
нормално дека ќе треба да се одјави од таму колата. ако грешам, нека ме поправи некој.
 

sanos_a

www.autobusi.net/
Член од
12 декември 2008
Мислења
554
Поени од реакции
83
2. цол табли не, тој ќе ја донесе, има европски пасош, :pipi:
нормално дека ќе треба да се одјави од таму колата. ако грешам, нека ме поправи некој.
да може така само може и да му ја запишат во пасош нашите паметни царинарници на граница и после да мора да се врати со колата назад
 
T

Tetro

Гостин
да може така само може и да му ја запишат во пасош нашите паметни царинарници на граница и после да мора да се врати со колата назад
и тоа шо викаш. а после мора да ѓи врати таблите назад, па на граница, че пријави дека сака да ја одјави од таму, и така.
 

sanos_a

www.autobusi.net/
Член од
12 декември 2008
Мислења
554
Поени од реакции
83
и тоа шо викаш. а после мора да ѓи врати таблите назад, па на граница, че пријави дека сака да ја одјави од таму, и така.
да ама ке му ја бараат колата :toe:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
да ама ке му ја бараат колата :toe:
Кај го смисливте ова... ако ја продај или недај боже ја искрши во сообраќајка? Ќе треба на шлеп служба да го врати кршот во словенија, па наново да го донеси до Македонија?

Нема врска, со самиот увоз во Македонија, се издава документ со кој што колата ќе се одјави од Словенија (или кај и да е). Единствено што треба да се врати во Словенија се табличките, ништо друго.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom