Морал

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.297
Поени од реакции
78.957
Да, објективност е. Тоа што е заедничко за сите е објективност. Ако под ,,повисоки начела" мислиш на религиозни начела, тогаш по субјективно нешто од нив не може да најдеш и да сакаш.
Како да не.
Според тебе, у Среден Век било објективно стојалиштето дека земјата е рамна. Тоа стојалиште било заедничко за огромното мнозинство.

LoL, не е објективно дека 2+2=4 затоа што сите се сложуваат со тоа, туку од повисоки причини.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Не. Не е тоа објективност.
Објективноста не зависи од процентуалниот консензус, туку од повисоки начела.
Секако дека е од повисоки начела, само што на основачот на темава, кој користи троа извртена логика, не повисоките начела, туку консензусот (не знаеме меѓу кого/кои), заснован на априорно поставени (и погрешни) претпоставки, сам од себе ќе изроди причини за оформување правен основ по одредената тема или прашање.
Автоматски споено мислење:

Добро е што чат пат има некои мислења со социо-антрополошки гледишта или објаснувања од еволуционистички аспект. Tha' hell, дури може да се пуца со дијалектички материјализам и моралот ама ќе ти се залепи мики со неговата бронзенодобска затуцаност.
Имаме два типа затуцаност:
- бронзенодобска и
- дарвиновско-марксистичка.
 
Последно уредено:

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.297
Поени од реакции
78.957
Објективното гледиште со квантитетот на тие кои го имаат, никако не се поврзани, во контекст на неговата објективност.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Ако под ,,повисоки начела" мислиш на религиозни начела, тогаш по субјективно нешто од нив не може да најдеш и да сакаш.
Под „повисоки начела„ природно се подразбираат религиозните, кои се априорно поставени и кои се безвременски.

Но добро, пошто бајато-новиот еон, кој е познат низ целата човекова историја, ни вели дека Вселената штотуку почнала да постои а човекот настанал од мајмун, тогаш зашто да се замараме со повиските начела, кога можеме да си измислиме свои, но не било какви, туку токму „објективни„-според „укусот„ и заблудата од новиот еон.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.950
Како да не.
Според тебе, у Среден Век било објективно стојалиштето дека земјата е рамна. Тоа стојалиште било заедничко за огромното мнозинство.

LoL, не е објективно дека 2+2=4 затоа што сите се сложуваат со тоа, туку од повисоки причини.
Значи палењето на куќата како штета, кршењето нос како напад и повреда за тебе се субјективни нешта, на исто рамниште со верувањето дека земјата е рамна?! За тебе што е намерно палење на имот? Дај една субјективна алтернатива за таква дејност.
 
Последно уредено од модератор:
Член од
7 ноември 2011
Мислења
2.966
Поени од реакции
3.681
Значи палењето на куќата како штета, кршењето нос како напад и повреда за тебе се субјективни нешта, на исто рамниште со верувањето дека земјата е рамна?! За тебе што е намерно палење на имот? Дај една субјективна алтернатива за таква дејност.
Во кривичното право одговорноста е сегогаш субјективна. Квалификацијата на делото е секогаш субјективна и зависи од целта и мотивите на сторителот а тие се секогаш субјективна категорија. Следствено на тоа, намерно палење на имот неможе да го гледаме како нешто објективно, изгорел имот и бараме одговорност за изгорен имот... мораме да ја гледаме субјективната страна на делото а според истата може би целта на сторителот била ти да изгориш во пожарот а имотот не го интересира, во тој случај ке имаме обид за убиство или увиство а не намерно палење имот... Ако некој провалил во нечиј стан тоа е објективен момент но неможеме да го судиме за тоа што провалил туку според субјективниот момент, целта и мотивот за провалата па може да излезе обид за кражба, обид за силување..... скршениот нос е објективен момент но според субјективниот момент може би се работи за обид за убиство, обид за силување....
 
Член од
13 јуни 2009
Мислења
1.277
Поени од реакции
791
vo prirodata na stvarite covekot e da se naprevaruva ,dali za resursi za teritorija za zeni za bogatstvo za dominacija ,koga e vo prasanje na pobeda covkot ne bira sredstvai moral so gi vikate povisoki nacela.povisoki nacela se luge koi kontroliraat masa luge koj se podgotveni da zaginat za da donesat pobeda, ako vlasta ja prifati religijata ta dominira ako ne ostanuva na malo dvizenje bez vlijanie ,go zemama za primer hristijanstvoto ,videte ja mapata pred konstatin da go prifati hristijanstvoto i posle toa 313 god koga zaradi bitkata ko mu se javi na son deka ako nacrta stit ke pobedi i ,igrom slucaja pobedi i go prifati hristijanstvoto i potoa se rasiri niz cela evropa .znaci batali moral bitno da POBEDI nekoj ,oti ko ke zavrsat zborite site vikat pobedivme nie ,i nie ke pobedime .:)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.950
Во кривичното право одговорноста е сегогаш субјективна. Квалификацијата на делото е секогаш субјективна и зависи од целта и мотивите на сторителот а тие се секогаш субјективна категорија. Следствено на тоа, намерно палење на имот неможе да го гледаме како нешто објективно, изгорел имот и бараме одговорност за изгорен имот... мораме да ја гледаме субјективната страна на делото а според истата може би целта на сторителот била ти да изгориш во пожарот а имотот не го интересира, во тој случај ке имаме обид за убиство или увиство а не намерно палење имот... Ако некој провалил во нечиј стан тоа е објективен момент но неможеме да го судиме за тоа што провалил туку според субјективниот момент, целта и мотивот за провалата па може да излезе обид за кражба, обид за силување..... скршениот нос е објективен момент но според субјективниот момент може би се работи за обид за убиство, обид за силување....
Која е таа субјективна страна според која намерно палење на твојот имот не е дело што е казниво? Баш ме интересира.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.297
Поени од реакции
78.957
Значи палењето на куќата како штета, кршењето нос како напад и повреда за тебе се субјективни нешта, на исто рамниште со верувањето дека земјата е рамна?! За тебе што е намерно палење на имот? Дај една субјективна алтернатива за таква дејност.
Тотално промашуваш поента. Но, тоа не е толку страшно, колку што е страшна и неверојатна твојата идеја за тоа што е објективност. До толку, што се мислам дали дури и некој ко тебе, можеби трола.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.031
@Ipsissimus, секоја чест за темата :) за нецел месец 34 страни. Ги разбуди сите мозочни вијуги кај членовите (y)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.950
Тотално промашуваш поента. Но, тоа не е толку страшно, колку што е страшна и неверојатна твојата идеја за тоа што е објективност. До толку, што се мислам дали дури и некој ко тебе, можеби трола.
Што е објективност за тебе?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Член од
13 јуни 2009
Мислења
1.277
Поени од реакции
791
mozevi ziveeme vo parralelen univrzum ,nemoralot e moral.losoto dobro .,dobroto e loso .istoriski gledano koga nekoj saka da vovedi red e sprecen vo toa zatoa sto zakonite na ovaj univerzum ne dozvoluvaat , koj go poremetuva redot ,sto go poremetuva redot ,dali tka e kreiran ovaj univerzum ,mozi postoi drug univerzum pozitiven kade e obrarno ,nie sme vo negativniot del.prirodata e nemilosrdna ,nemoralniot nekako pliva , moralnite se davat.i ko j ke se junak izberi cumat da ja istera od Makedonija :)
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.397
mozevi ziveeme vo parralelen univrzum ,nemoralot e moral.losoto dobro .,dobroto e loso .istoriski gledano koga nekoj saka da vovedi red e sprecen vo toa zatoa sto zakonite na ovaj univerzum ne dozvoluvaat , koj go poremetuva redot ,sto go poremetuva redot ,dali tka e kreiran ovaj univerzum ,mozi postoi drug univerzum pozitiven kade e obrarno ,nie sme vo negativniot del.prirodata e nemilosrdna ,nemoralniot nekako pliva , moralnite se davat.i ko j ke se junak izberi cumat da ja istera od Makedonija :)
Кога би им се дале други називи за добро и лошо, односно морал и неморал многу полесно би ги разбирале луѓето чисто по семантичка основа.
Пример ако поимот добро го замениме со комбинација од два збора благосостојба и хармонија сосема на друг начин ќе се перцепира. Така да природата е таква каква што е, природна....ако не се меша некој од страна владее хармонија и благосостојба, ама тоа е се теорија на заговор :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom