Бујрум
каталог на македонската филмска продукција за 2019-2020 г.
Пошто ги нема критичарите на претходните конкурси да кажат за сегашнава продукцијата која ни „цвета“, еве збор два од мене.
Има доста неточни информации или информации што фалат во каталогов.
1. Не знаеле дечкиве дека кодот за Германија е DE, a не GR, па испаѓа дека детскиот филм Стела е поддржан од Грција, а не е.
2. Истиот филм е пишан ко Released, а премиера нема одржано зашто тогаш се деси короната.
3. Хепинес Ефект е пишан дека е поддржан само од Косово, а го поддржаа и Србија, Црна Гора и Албанија.
4. Осум долгометражни филмови се пишани дека ем се во пост-продукција, ем се готови за премиера - што е парадокс. Еден филм или е завршен и готов за премиера или е во пост-продукција, не може и двете!
5. Не ми е јасно зошто во каталогот го има албанскиот Можеби од програмата за 2016г., а го нема Стравот и љубовта (режисерското деби на Мето Јовановски) или малцинската копродукција Некрстени денови на Иво Трајков кој што е во пост-продукција и треба да излезе во 2021 г.
6. По кој основ, Васил Христов со вакво мизерно сиже добива 34 милиони? Па дете со изгледани 15-20 добри филма зад себе може да смисли боље сиже од ова.
In this drama we follow the development of the young artist Nick’s special talent – to create a perfect copy out of any piece of art. Moreover, he finds out that he is capable of making a copy only out of original artefacts but not of the forged ones which in other words means that he can discover what is an original and what is fake. Even though the majority of the society is impressed by his skills, the mainstream establishment perceives his extraordinary talent as inexplicable phenomena that can not be controlled and therefore a threat to their security. For that reason they decide to destroy him.
7. Зошто сме единствената странска земја што го поддржала филмов за љубовната прича на свињата Беба и вепарот Роки, ако филмот има шанси да биде фестивалски хит како што вика хрватскиот филмски центар??
The almighty and all-knowing Jesus Christ, together with equally omniscient Auntie Anka and a curious pig called Beba, are the main protagonists of this rural musical comedy set in Zagorje during the war in Croatia in the 1990s. Against the backdrop of village life, including a wedding, a village fair and a pig slaughtering festival, the film focuses on the dramatic love story of Beba and Roki, a boar of half-Serbian origin, and the breakdown of the bonnet-dryer in the hair salon that puts a damper on Anka’s preparations for the village fair.
Не знаеш дали да плачеш, дали да се смееш на вакво сиже.
8. Зошто краткометражни филмови кои немале премиера се пишани како Released? Или за премиера се смета и домашна проекција со другарчињата?
9. Зошто краткометражниот Несигурна смрт, снимен уште во јануари 2015 г., се` уште немал премиера?
10. За документарната продукција и да не пишувам, таму ретко да има некој проект што заслужува поддршка.
П.С. Од тие осум филмови што се готови, видов некои материјали и позитивно ме изненади Лена и Владимир (визуелно делува ко некоја бајка од типот на Алиса во Земјата на чудата), албанскиот Сокриениот (делува ко добра хорор-драма) и очекувам добар филм од Вардан, по сликите делува топ.
За Сестра (Дина Дума) и Снежана (Кристијан Ристески) нема никаков материјал и не можам да коментирам.
Видеото од Хомо на Изи е баш конфузно и ми изгледа ко лош филм.
Од детскион Стела немам никакви очекувања.
Албанскиот Исчезнатиот е типично албанско лајно, снимено во стил на Македонските народни приказни што ги продуцираше Канал 5.
Со ново видување, во некоја наредна прилика. Поздрав.