Serpico
Сковинистратор / I'm Batman
- Член од
- 25 јануари 2007
- Мислења
- 11.166
- Поени од реакции
- 691
Како студент на факултет кој пред две години го имплементираше кредит-трансфер системот, имам неколку дилеми кои со нелогичноста која ја наметнуваат, претставуваат навистина работа за која вреди да се дискутира и расчисти.
На кратко:
1. Студентите на Архитектонски кои се запишаа по ЕКТС пред две години, со 3+2 години студирање ќе се стекнат со назив Магистер.
2. Студентите кои не се запишани по ЕКТС (како авторот на темава) за стекнување со статус на Магистер ќе треба да запише Магистериум и дополнително (2 или 3 години) да го сработи.
2.1. И јас и тие студираме 10 семестри (5 години)
3. Поранешните генерации од кои има повеќе асистенти на мојот факс, магистериуми спремале по 4, 5 ...до 10 години, во зависност од "среќата".
4. Доколку новите генерации кои за 5 години колоквиумски ќе си ги положат испитите и ќе се здобијат со статус магистри, што треба како привилегија или звање да добијат оние кои до називот М-р стигнале преку "брда и долина"? Треба ли да станат Доктори на науки? А оние кои веќе се доктори на наука, треба ли да добијат нов назив кој ќе се измисли и можеби ќе се вика: Супер генијалец по __________ (архитектура, на пример)?
Факултетот понудил, како утешна награда, оние кои во моментов се на магистерски студии (значи, од постарите генерации) да ги прекинат во истиот момент и да им биде доделено звање Магистер, па да почнат да спремаат докторат, на што се побуниле оние кои веќе се стекнале со тоа звање со многугодишна работа. Сосема разбирливо.
Крајно, звањето би требало да значи Степен на одредено образование и научна активност. Ако јас учам 5 години, и ти учиш 5 години - зошто ти да имаш повисоко звање него јас? Дали барем законски ќе сме исти и ќе може да работиме ист тип на проекти во иднина?(!)
Зошто априори се воведува начин по кој работи Европа, без да се смисли паралелно прилагодување на постојните дипломи со оние "според Болоња" доколку (како во случајот) едукацијата е по малтене иста програма? Најавена е комисија за евалуација (од деканатот), но навистина незнам како ќе го реши проблемот.
Дали знаете за слични примери и искуства на вашиот факултет? Европски примери?
На кратко:
1. Студентите на Архитектонски кои се запишаа по ЕКТС пред две години, со 3+2 години студирање ќе се стекнат со назив Магистер.
2. Студентите кои не се запишани по ЕКТС (како авторот на темава) за стекнување со статус на Магистер ќе треба да запише Магистериум и дополнително (2 или 3 години) да го сработи.
2.1. И јас и тие студираме 10 семестри (5 години)
3. Поранешните генерации од кои има повеќе асистенти на мојот факс, магистериуми спремале по 4, 5 ...до 10 години, во зависност од "среќата".
4. Доколку новите генерации кои за 5 години колоквиумски ќе си ги положат испитите и ќе се здобијат со статус магистри, што треба како привилегија или звање да добијат оние кои до називот М-р стигнале преку "брда и долина"? Треба ли да станат Доктори на науки? А оние кои веќе се доктори на наука, треба ли да добијат нов назив кој ќе се измисли и можеби ќе се вика: Супер генијалец по __________ (архитектура, на пример)?
Факултетот понудил, како утешна награда, оние кои во моментов се на магистерски студии (значи, од постарите генерации) да ги прекинат во истиот момент и да им биде доделено звање Магистер, па да почнат да спремаат докторат, на што се побуниле оние кои веќе се стекнале со тоа звање со многугодишна работа. Сосема разбирливо.
Крајно, звањето би требало да значи Степен на одредено образование и научна активност. Ако јас учам 5 години, и ти учиш 5 години - зошто ти да имаш повисоко звање него јас? Дали барем законски ќе сме исти и ќе може да работиме ист тип на проекти во иднина?(!)
Зошто априори се воведува начин по кој работи Европа, без да се смисли паралелно прилагодување на постојните дипломи со оние "според Болоња" доколку (како во случајот) едукацијата е по малтене иста програма? Најавена е комисија за евалуација (од деканатот), но навистина незнам како ќе го реши проблемот.
Дали знаете за слични примери и искуства на вашиот факултет? Европски примери?