Кредит трансфер систем

POWER-MKD

Per aspera ad astra
Член од
1 март 2008
Мислења
4.763
Поени од реакции
644
Секаде е различно, посебно на секој факултет.На пр. кај мене, на Правен, за да положиш треба 61бод., а на приватниве 51.
 

^Кристи^

Dreamer
Член од
1 ноември 2007
Мислења
781
Поени од реакции
41
Секаде е различно, посебно на секој факултет.На пр. кај мене, на Правен, за да положиш треба 61бод., а на приватниве 51.
Не е границата 51 поен само на приватните факултети.
На филозофски на пример исто толку ти требаат со тоа што минимум 18 поени ти се задолжителни од секој од двата колоквиума.
Останатите поени од дополнителните активности зависат од професорот и како тој ќе ги дефинира.
За одредени предмети за сите присуства ти даваат 10, за други 5 поена.
Семинарска заедно со задолжителна презентација максимум 10, зависи како е обработена темата.
Есеј 10, приказ на дело 5 поена и толку.
Ниту бодови за консултации со професор, ниту ништо друго.

Големи проблеми прават оние поени од дополнителни активности кои минимум 15 мора да ги имаш за да излезеш на втор колоквиуми или на испит во таа сесија. Мене така ми се случи за предмет од прв семестар, со положен прв тест, имав 14 поени и за еден ми правеше проблем и не ми даде да излезам ни на вториот, ниту на испит во февруари.
 

POWER-MKD

Per aspera ad astra
Член од
1 март 2008
Мислења
4.763
Поени од реакции
644
абе среќа имате со тие 51 поен...ние како црнци на Правен, ем ги имаш положено двата колоквиуми, ем те бутка зашто немаш други бодови од активност или присуство...
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
32
Поени од реакции
2
ЕКТС (Европски кредит трансфер систем) се базира на принципот според кој 60 кредити ја означуваат ангажираноста (workload) на редовниот студент во една академска година. Ангажираноста на еден редовен студент во студиските програми во Европа во повеќето случаи е еднаква на 1500-1800 часови во една академска година и тогаш еден кредит означува 25 до 30 работни часови на студентот.
Кредитите во ЕКТС единствено можат да се добијат по успешно комплетирање на потребната работа и задачи, како и соодветното оценување на постигнатите образовни цели. Образовните цели се комплет на компетенции кои покажуваат што студентот треба да знае, разбере или да биде во можност да направи по комплетирање на процесот на учење.
Студентската ангажираност во ЕКТС се состои од времето потребно за комплетирање на сите планирани образовни активности, како што се: присуство на предавања и вежби, семинари, независно и самостојно учење, спремање на проекти, пишување на домашни работи, есеи, семестрални трудови, испити и слично.
Кредитите се доделуваат на сите образовни компоненти на студиската програма (модули, курсеви, практична работа, работа на дисертација) и го рефлектираат квантитетот на работата која секоја компонента бара за да се постигнат нивните специфични или образовни цели во однос на целосниот квантитет на работа потребна за успешно завршување на целата студиска година.

Студентот во текот на следењето на предметот може да освои вкупно 100 поени. Бројот на освоените поени ја определува конечната оценка. Попрегледно ова може да се претстави на следниот начин:

од 51-60 поени - 6
од 61-70 поени - 7
од 71-80 поени - 8
од 81-90 поени - 9
од 91-100 поени-10

или:

-редовна посетеност: 0-20 поени
-колоквиуми: 0-60 поени
-други активности: 0-20 поени


Би ги замолила поискусните форумџии да споделат искуства со ЕКТС, дали добро функционира кај нас и слично.
Очигледно го имаш најдено текстов од некаде и постирано, слабо дека знаеш како е во пректика овој систем. Првин не е шестка од 51 поен, туку од 61 па натака, нема поени за присуство, барем кај нас на правен, а што е полошо ако не си присутен на 51% од предавањата немаш право да го полагас испитот. И поениве горе врска си немаат со оценувањето. На двата колоквиуми може да се добијат најмногу 70 поени, на есеј уште 20, и од активност на предавањата ( не од присуство) уште 10 поени. Плус ако ти фали еден поен за 6-ка или повисока оценка, Професорот има дискреционо право да те испраша усно, и да ти додаде еден поен. Системот не е ништо посебно, замислен е студентите во најголем дел да може да поминат на испит, ама затоа потешко се вадат повисоки оценки, и автоматски повисок просек.
 

rossonerka

too good to be true
Член од
8 октомври 2007
Мислења
6.081
Поени од реакции
889
Очигледно го имаш најдено текстов од некаде и постирано, слабо дека знаеш како е во пректика овој систем. Првин не е шестка од 51 поен, туку од 61 па натака, нема поени за присуство, барем кај нас на правен, а што е полошо ако не си присутен на 51% од предавањата немаш право да го полагас испитот. И поениве горе врска си немаат со оценувањето. На двата колоквиуми може да се добијат најмногу 70 поени, на есеј уште 20, и од активност на предавањата ( не од присуство) уште 10 поени. Плус ако ти фали еден поен за 6-ка или повисока оценка, Професорот има дискреционо право да те испраша усно, и да ти додаде еден поен. Системот не е ништо посебно, замислен е студентите во најголем дел да може да поминат на испит, ама затоа потешко се вадат повисоки оценки, и автоматски повисок просек.

Јас сум на правен на приватен и од 61 е 6ка а не од 51 точно.
А 70 поени се двата колоквиума значи по 35 еден. 10 поени присутност, 10 активност и 10 семинарска. А есеј не правиме зашто и онака на раскажување ни се сите колоквиуми т.е 95% само 1 до 2 ни беа за заокружување.
А се почитува максимално и редовноста и активноста и семинарските.

И мене многу ми се допаѓа овој систем. Не слушам еден предмет цел семестар и после на испит да го полагам и да бубам ко луда. Во рок од 2 недели да имам неколку испити и да немам време.
Со колоквиуми и со овие поени од кредит трансфер системот е многу подобро. Учиш редовно и постојано, за твое добро е да одиш на предавања, се подготвуваш за часовите зашто добиваш поени од активност, дома правиш проекти и си полагаш на делови. Според мене поголеми се шансите за повисока оценка. Битно да си редовен, активен и да учиш постојано.
Јас сум многу среќна дипломирав по овој систем и тоа сите предмети ги земав преку колоквиуми освен еден. И завршив во најбрз можен рок со редовно учење.
 
Член од
10 декември 2008
Мислења
1.299
Поени од реакции
2.360
Имплементацијата на кредит - трансферот системот во Македонија е чиста катастрофа (хаварија). Значи идејата на КТС во светот е да му се даде можност на студентот, ако смета дека некој професор од ФОН е многу подобар и подобро би му ја објаснил проблематиката од предметот за разлика од професорот на државниот факултетот каде што е запишан студентот, без проблеми, едноставно да може да го слуша тој професор и да полага кај него. Потоа ако сака друг предмет да го полага во Италија, исто така да нема проблем,. .. Кредит - трансфер системот му даде слобода на студентите во Европа за свој избор на професори и универзитети... А како стојат кај нас работите... КТС се имплементирал така што испитите се поделени на колоквиуми, има некое бонус бодови од присуство или од правеше на семинарска, .... Чиста катастрофа замислете кај нас студент на ЕУРМ, да посака да полага во скопскиот државен универзитет. Или студент на штуловиот да сака да полага некој испит на Економски во Прилеп, ... тоа едноставно е невозможно. Идејата на КТ системот, во Македонија не функционира.
А наспроти тоа, наместо да има поголема почит помеѓу студентите од различните универзитети, суетните професори успееа да ја префрлат и таа суета кај студентите, така да професорите успееја да ги убедат студентите дека тие професори се најдобри, дека нивните факултети се најаки, дека тие се генијалци, а другите универзитети имаат безвезе професори и неинтелегенти студенти, ... Значи уште на старт, онаа идеја за обединување и флексибилност која се практикиува во Европа, кај нас не само што не се практикува, туку се оди тотално во спротивна насока.

Порака од мене, кон идните студенти и постдипломци --> Ако сакате да научете одете на цел испит, затоа што тоа е учење на целината на предметот. полагањето преку колоквуиуми е чиста глупост, можеби полесно се поминува, но има поголем стрес со самото поагање 2-3 пати, како и се губи суштината на предметот. Го поминуваш, си се измачил, а ретко што ќе ти остане во глава...
 

rossonerka

too good to be true
Член од
8 октомври 2007
Мислења
6.081
Поени од реакции
889
Имплементацијата на кредит - трансферот системот во Македонија е чиста катастрофа (хаварија). Значи идејата на КТС во светот е да му се даде можност на студентот, ако смета дека некој професор од ФОН е многу подобар и подобро би му ја објаснил проблематиката од предметот за разлика од професорот на државниот факултетот каде што е запишан студентот, без проблеми, едноставно да може да го слуша тој професор и да полага кај него. Потоа ако сака друг предмет да го полага во Италија, исто така да нема проблем,. .. Кредит - трансфер системот му даде слобода на студентите во Европа за свој избор на професори и универзитети... А како стојат кај нас работите... КТС се имплементирал така што испитите се поделени на колоквиуми, има некое бонус бодови од присуство или од правеше на семинарска, .... Чиста катастрофа замислете кај нас студент на ЕУРМ, да посака да полага во скопскиот државен универзитет. Или студент на штуловиот да сака да полага некој испит на Економски во Прилеп, ... тоа едноставно е невозможно. Идејата на КТ системот, во Македонија не функционира.
А наспроти тоа, наместо да има поголема почит помеѓу студентите од различните универзитети, суетните професори успееа да ја префрлат и таа суета кај студентите, така да професорите успееја да ги убедат студентите дека тие професори се најдобри, дека нивните факултети се најаки, дека тие се генијалци, а другите универзитети имаат безвезе професори и неинтелегенти студенти, ... Значи уште на старт, онаа идеја за обединување и флексибилност која се практикиува во Европа, кај нас не само што не се практикува, туку се оди тотално во спротивна насока.

Порака од мене, кон идните студенти и постдипломци --> Ако сакате да научете одете на цел испит, затоа што тоа е учење на целината на предметот. полагањето преку колоквуиуми е чиста глупост, можеби полесно се поминува, но има поголем стрес со самото поагање 2-3 пати, како и се губи суштината на предметот. Го поминуваш, си се измачил, а ретко што ќе ти остане во глава...
Значи тоа првото што го кажа комлетно се сложувам. Нема теоретска шанса од Фон да се полага предмет кај професор на Штулов, студент од Штулов да полага кај професор од универзитетот Кирил и Методиј, студент од Кирил и Методиј да полага кај професор од Европски Универзитет ... невозможно!!!

А за второто дека во испити е подобро не се сложувам.
Ти си веројатно по стара програма и си зимал преку испити и тоа ти е поубаво. Али секаде во светот постојат колоквиуми или тестови и тоа е посовремен и подобар начин.
Пример имам 5 предмети годинава. Ги слушам од октомври до јануари. Во фебруари во рок од 2 недели имам да полагам 5 предмети. На сите имам 100 поени и џабе ми е што на предавање сум била или активна сум била.
А вака со колоквиуми ми е поделено полагам во номеври и јануари. Учам постојано. Добивам поени од активност на предавања. А да сум активна треба да учам постојано. Не дремам до фебруари и да чекам сесија. Ако некој предмет паднам имам шанса во фебруари. А не дури во јуни.
Континуирано учам и полесно е тоа. Плус активностите и проектите се многу битни. На странските универзитети им придаваат многу поголемо значење отколку кај нас.
Јас сум апсолутно за колоквиуми и против испити. Испитот да е само алтернатива ако не поминеме на колоквиум. Континуирано учење за мене е подобро, отколку бубање во текот на еден месец.
 
Член од
10 декември 2008
Мислења
1.299
Поени од реакции
2.360
Јас студирав по новата програма и по тој фамозен ЕКТС систем, ...

значи 4 години јас студирав и полагав на колоквиуми и бев убеден дека тоа е најдобриот метод.
но, на постипломски сите полагања беа на испити, и го заклучив тоа што го напишав погоре.

За оваа тема баш зборував и со најдобрите професори на мојот факултет и сите беа едногласни дека, на испити се учи многу повеќе.

Ја имав можноста да полагам и на двата начини и според мене кога би ги компарирал, полагањето на испити е многу подобро.
Можеби треба и да пробаш да видиш како е...
 

rossonerka

too good to be true
Член од
8 октомври 2007
Мислења
6.081
Поени од реакции
889
Јас сум задоволна од тоа како се спроведува делот за колоквиуми од овој ЕКСТ систем на мојот факултет. Значи се цени многу активности, проекти и семинарска и мене ми е многу полесно.

Мене ми оди одлично, а нешто што ми оди добро не би менувала.
Така да затоа си има секој избор колоквиуми или испити.
Јас сум за колоквиуми.:pipi:
 

StormAngel

Stormology
Член од
22 јануари 2005
Мислења
5.059
Поени од реакции
244
Sakam da prasam nesto vo vrska so kreditniot transfer sistem.
Se slucuva student vo 2001 da pocne da studira, vleguva vo nekolku kolokviumi i si zima ocenki. Zaradi losa finansiska sostojba, gi ostava studiite i zaminuva vo stranstvo.
E sega toj saka pak da studira, ama dali mu se vazat kreditite od 2001?
To est, dali on ima barem nesto od taa 2001?
 

POWER-MKD

Per aspera ad astra
Член од
1 март 2008
Мислења
4.763
Поени од реакции
644
Sakam da prasam nesto vo vrska so kreditniot transfer sistem.
Se slucuva student vo 2001 da pocne da studira, vleguva vo nekolku kolokviumi i si zima ocenki. Zaradi losa finansiska sostojba, gi ostava studiite i zaminuva vo stranstvo.
E sega toj saka pak da studira, ama dali mu se vazat kreditite od 2001?
To est, dali on ima barem nesto od taa 2001?
Бидејќи не посетувал настава после 2001, ќе мора да ги слуша останатите предмети. Инаку испитите си се положени, секако.
 

JFK

Член од
9 март 2007
Мислења
966
Поени од реакции
52
Вака сега, имам едно прашање на кое се чини не можам да добијам нормален одговор, едни викаат едно, други друго. Треба допрва да запишувам четврт семестар на факултет на кој што се работи со кредит трансфер систем, е сега прашањево ми е дали доколку не го запишам овој четврт семестар, јас во некои наредни испитни сесии ќе можам да полагам испити од предмети кои што веќе ги имам слушано, значи не да полагам предмети од четврт семестар, туку од трет, втор итн. Фала однапред, прашувам тука пошто не најдов посоодветна тема.
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Вака сега, имам едно прашање на кое се чини не можам да добијам нормален одговор, едни викаат едно, други друго. Треба допрва да запишувам четврт семестар на факултет на кој што се работи со кредит трансфер систем, е сега прашањево ми е дали доколку не го запишам овој четврт семестар, јас во некои наредни испитни сесии ќе можам да полагам испити од предмети кои што веќе ги имам слушано, значи не да полагам предмети од четврт семестар, туку од трет, втор итн. Фала однапред, прашувам тука пошто не најдов посоодветна тема.
Ke mozes da polagas sto sakas. Mozno e nekoi sesii da bidat opredeleni da moze da se polagaat predmeti samo od leten li od zimski semestar no voglavno ako go ima predmetot na lista na polaganje cim si go slusal imas pravo da go polagas.
 

Jukka

chili
Член од
16 мај 2007
Мислења
537
Поени од реакции
2
абе среќа имате со тие 51 поен...ние како црнци на Правен, ем ги имаш положено двата колоквиуми, ем те бутка зашто немаш други бодови од активност или присуство...
napatenite od praven doj na arhitektonski za potpis da se molis (61 bod) ti trebat so to avtomatski i 6 imas,a bodovite se sobiraat od predavanje 10, od vezbi, kolokviumi, a za povisoka mozes na ispit samo i to najmnogu 2 ocenki moze da nakacis
 

Тикви4ка

Нарцис со сина крв
Член од
1 март 2007
Мислења
3.134
Поени од реакции
273
вчера бев на шумарски... косата ми се поткрена...
јас црнчарам за 61 поен за една никаква 6ка додека ваму со 51 имаат 6ка...

ебате системот... кој како ќе му ќефне го имплементира... неможамд а сфатам... на ист универзитет различни факултети различна политика пм
 

Kajgana Shop

На врв Bottom