Скулгрл
Queen of the superficial::..
- Член од
- 17 јануари 2006
- Мислења
- 5.059
- Поени од реакции
- 69
ЕКТС (Европски кредит трансфер систем) се базира на принципот според кој 60 кредити ја означуваат ангажираноста (workload) на редовниот студент во една академска година. Ангажираноста на еден редовен студент во студиските програми во Европа во повеќето случаи е еднаква на 1500-1800 часови во една академска година и тогаш еден кредит означува 25 до 30 работни часови на студентот.
Кредитите во ЕКТС единствено можат да се добијат по успешно комплетирање на потребната работа и задачи, како и соодветното оценување на постигнатите образовни цели. Образовните цели се комплет на компетенции кои покажуваат што студентот треба да знае, разбере или да биде во можност да направи по комплетирање на процесот на учење.
Студентската ангажираност во ЕКТС се состои од времето потребно за комплетирање на сите планирани образовни активности, како што се: присуство на предавања и вежби, семинари, независно и самостојно учење, спремање на проекти, пишување на домашни работи, есеи, семестрални трудови, испити и слично.
Кредитите се доделуваат на сите образовни компоненти на студиската програма (модули, курсеви, практична работа, работа на дисертација) и го рефлектираат квантитетот на работата која секоја компонента бара за да се постигнат нивните специфични или образовни цели во однос на целосниот квантитет на работа потребна за успешно завршување на целата студиска година.
Студентот во текот на следењето на предметот може да освои вкупно 100 поени. Бројот на освоените поени ја определува конечната оценка. Попрегледно ова може да се претстави на следниот начин:
од 51-60 поени - 6
од 61-70 поени - 7
од 71-80 поени - 8
од 81-90 поени - 9
од 91-100 поени-10
или:
-редовна посетеност: 0-20 поени
-колоквиуми: 0-60 поени
-други активности: 0-20 поени
Би ги замолила поискусните форумџии да споделат искуства со ЕКТС, дали добро функционира кај нас и слично.
Кредитите во ЕКТС единствено можат да се добијат по успешно комплетирање на потребната работа и задачи, како и соодветното оценување на постигнатите образовни цели. Образовните цели се комплет на компетенции кои покажуваат што студентот треба да знае, разбере или да биде во можност да направи по комплетирање на процесот на учење.
Студентската ангажираност во ЕКТС се состои од времето потребно за комплетирање на сите планирани образовни активности, како што се: присуство на предавања и вежби, семинари, независно и самостојно учење, спремање на проекти, пишување на домашни работи, есеи, семестрални трудови, испити и слично.
Кредитите се доделуваат на сите образовни компоненти на студиската програма (модули, курсеви, практична работа, работа на дисертација) и го рефлектираат квантитетот на работата која секоја компонента бара за да се постигнат нивните специфични или образовни цели во однос на целосниот квантитет на работа потребна за успешно завршување на целата студиска година.
Студентот во текот на следењето на предметот може да освои вкупно 100 поени. Бројот на освоените поени ја определува конечната оценка. Попрегледно ова може да се претстави на следниот начин:
од 51-60 поени - 6
од 61-70 поени - 7
од 71-80 поени - 8
од 81-90 поени - 9
од 91-100 поени-10
или:
-редовна посетеност: 0-20 поени
-колоквиуми: 0-60 поени
-други активности: 0-20 поени
Би ги замолила поискусните форумџии да споделат искуства со ЕКТС, дали добро функционира кај нас и слично.