Не сме двајца и немаме проблем затоа што немаме потреба од градинка како стеј ет хоум родители а идната школа е на неполни 10-12 минути одење така да...
За СК реков, тоа е сосема поинаква состојба па ако имаш време образложи подетално.
Навистина е штета што нема метро или поквалитетен автобуски превоз во град со 600К+
Па еден Лвив имаше бусови, трамваи и шинобуси..
Зошто ги измислиле колите ме муерте? Зошто да идам со бус или ватевер на работа? Ако сакам да идам со кола сум нечовек? Сакам да имам кола, важен дел од мојот живот е колата. Потреба ми е, неможам да функционирам без кола. Едно идење до било каде без кола би ми било саати. Зошто да губам време безпотребно.
Не сме двајца и немаме проблем затоа што немаме потреба од градинка како стеј ет хоум родители а идната школа е на неполни 10-12 минути одење така да...
За СК реков, тоа е сосема поинаква состојба па ако имаш време образложи подетално.
Навистина е штета што нема метро или поквалитетен автобуски превоз во град со 600К+
Па еден Лвив имаше бусови, трамваи и шинобуси..
Градинката не ми е блиску, докторите не ми се блиску за детето на преглед кога го носам.
Викендицата ми е прилично далеку за такси или било каков друг превоз.
Пре би да имам комфорт и слобода да можам да отидам каде сакам и кога сакам.
Дали математиките што ги правите се за заштедите повеќе или да не потрошите повеќе?
Никој не спомна 5000 евра месечно колку што ми текнува, бројката се движеше 2000-2500 за тука во МК. И остави ги на страна одмори излагања, 2 коли.
Немора да го имаш тоа, дури и немора да се откажеш од скромниот живот што го имаш. Зошто да немаш во животот избор? И што подразбираш ти под одмор? Лежење на плажа и сончање?
Не збориме тука за неопходност, ако зборевме за неопходност, многу работи што ти ги имаш можеме да ги сметаме исто така за луксуз, вклучително и интернетот.
И следно зошто мора работата по дефолт да те прави несреќен, па да посакуваш да работиш што е можно пократко за да бидеш среќен. Јас на пример додека одев на работа бев многу среќен, исполнет. Не дека работата по дефолт давала такви услови, напротив, јас сум си создавал услови да сум среќен.
И на крај, точно е дека не е се поврзано со пари ниту пак со конзумеризам, но понекогаш парите можат да ти ги купат соништата, а тебе ти останува да се грижиш за љубовта и здравјето.
Не знам како е овде, имаше истражувања во САД каде на анкети испадна дека околу 3% од вработените го сакаат тоа што го работат а 97% не.
Не сакам да помислам каква е бројката во МК,затоа тргнувам од хипотеза за рмбање и црнчење, што не значи дека сум во право во апсолутна смисла, секако дека има примери на лица кои се ок со својата работа.
Зависи колку човек се познава себеси и колку може да го организира животот знаејќи се себеси.
Имам работено во повеќе западни земји и заработувано барем 5 пати повеќе него сега, знам дека често бев мизерен, дека немав време за ништо, само на комјут трошев по три саати на ден. Никогаш повеќе нема да правам таков компромис, да трошам три саати на ден во одење и идење од работа, кога ќе се сетам на тоа каква глупост сум правел со таквиот начин на живот, али младост лудост...
Имаше назив нашиот начин на живот, ако не се лажам се викаше Минимализам.
Зошто ги измислиле колите ме муерте? Зошто да идам со бус или ватевер на работа? Ако сакам да идам со кола сум нечовек? Сакам да имам кола, важен дел од мојот живот е колата. Потреба ми е, неможам да функционирам без кола. Едно идење до било каде без кола би ми било саати. Зошто да губам време безпотребно.
Не си нечовек далеку од тоа, нагласив дека едно е вистинска потреба а друго е 3-5К км годишно, но бидејќи вероватно си од СК тоа е друго, затоа прашав некој да објасни за ситуацијата во СК специфично бидејќи драстично се разликува од сите останати места. Можеби евентуално Битола со површината која ја зафаќа би имало смисла да се поседува кола, не знам ако има некој оттаму нека каже.
Градинката не ми е блиску, докторите не ми се блиску за детето на преглед кога го носам.
Викендицата ми е прилично далеку за такси или било каков друг превоз.
Пре би да имам комфорт и слобода да можам да отидам каде сакам и кога сакам.
Дали математиките што ги правите се за заштедите повеќе или да не потрошите повеќе?
Зошто ги измислиле колите ме муерте? Зошто да идам со бус или ватевер на работа? Ако сакам да идам со кола сум нечовек? Сакам да имам кола, важен дел од мојот живот е колата. Потреба ми е, неможам да функционирам без кола. Едно идење до било каде без кола би ми било саати. Зошто да губам време безпотребно.
Не знам како е овде, имаше истражувања во САД каде на анкети испадна дека околу 3% од вработените го сакаат тоа што го работат а 97% не.
Не сакам да помислам каква е бројката во МК,затоа тргнувам од хипотеза за рмбање и црнчење, што не значи дека сум во право во апсолутна смисла, секако дека има примери на лица кои се ок со својата работа.
Зависи колку човек се познава себеси и колку може да го организира животот знаејќи се себеси.
Имам работено во повеќе западни земји и заработувано барем 5 пати повеќе него сега, знам дека често бев мизерен, дека немав време за ништо, само на комјут трошев по три саати на ден. Никогаш повеќе нема да правам таков компромис, да трошам три саати на ден во одење и идење од работа, кога ќе се сетам на тоа каква глупост сум правел со таквиот начин на живот, али младост лудост...
Имаше назив нашиот начин на живот, ако не се лажам се викаше Минимализам.
Муерте, не е поентата тука да образложуваме за мајндсетот што го имаме за работа, а и башка сум кажал повеќе пати..... Ама ај ќе кажам и сега. Работната околина ја градат луѓето, во животот сум сватил дека тие да речеме 8 саати што ги поминуваме на работа се во реалноста пола од нашите животи. И затоа јас секогаш сум се обидувал да изградам здрава средина, ма колку и да била токсична. Ако не се смеам на работа, ако не сум среќен на работа, не размислувам два пати, напуштам, дури и без да најдам друга работа.
Ти ете си решил да бидеш минимално несреќен со работата, јас сум решил да не бидам воопшто несреќен. Кој колку и како заработува не е тука тема. Фактите кажуваат дека повеќето луѓе мораат да работат и да го поминат животот куча-посо.
Кога ќе ги ставиш ставовите на кантар, твојата минималистичка работа од дома, наспроти мојата мантра за подигање на стандардот до 1200 евра просечна плата, мислам дека твојата верзија е многу подалеку да се реализира глобално за повеќето луѓе, отколку мојата.
И на крају крајева, еве 2 години сум дома, пукнав дома. Збрлавев, не ми се седи дома, да ти ебам и корона и све. Ми се оди во канцеларија. Сакам канцеларија, сакам луѓе.
Кој рече дека не е потребен одмор?Ама за каков одмор правиме муабет во твојот случај и на Јамајка?
Конзумеристички одмор.Тоа не е одмор.Тоа е пичкосување.Отишла цела фамилија во Турција на одмор да се утепа од трошење на глупости и да постира на ФБ милијарда слики ко демек еве ние колку сме среќни во животот.
Муерте, не е поентата тука да образложуваме за мајндсетот што го имаме за работа, а и башка сум кажал повеќе пати..... Ама ај ќе кажам и сега. Работната околина ја градат луѓето, во животот сум сватил дека тие да речеме 8 саати што ги поминуваме на работа се во реалноста пола од нашите животи. И затоа јас секогаш сум се обидувал да изградам здрава средина, ма колку и да била токсична. Ако не се смеам на работа, ако не сум среќен на работа, не размислувам два пати, напуштам, дури и без да најдам друга работа.
Ти ете си решил да бидеш минимално несреќен со работата, јас сум решил да не бидам воопшто несреќен. Кој колку и како заработува не е тука тема. Фактите кажуваат дека повеќето луѓе мораат да работат и да го поминат животот куча-посо.
Кога ќе ги ставиш ставовите на кантар, твојата минималистичка работа од дома, наспроти мојата мантра за подигање на стандардот до 1200 евра просечна плата, мислам дека твојата верзија е многу подалеку да се реализира глобално за повеќето луѓе, отколку мојата.
И на крају крајева, еве 2 години сум дома, пукнав дома. Збрлавев, не ми се седи дома, да ти ебам и корона и све. Ми се оди во канцеларија. Сакам канцеларија, сакам луѓе.
Автоматски споено мислење:
Кај пишав јас каков одмор сакам и што е за мене одмор ? Од кај ти извади заклучоци што значи за мене одмор?
Па во ред, јас не претендирам на некакво глобално движење, само забележав дека постои таков правец кој зема замав по светот.
А на кој начин во сегашниве околности би можело да се оствари тоа со 1200 евра просек во РМ? Дали тоа не е премногу оптимистично?
Па во ред, јас не претендирам на некакво глобално движење, само забележав дека постои таков правец кој зема замав по светот.
А на кој начин во сегашниве околности би можело да се оствари тоа со 1200 евра просек во РМ? Дали тоа не е премногу оптимистично?
Ај вака, да баталиме дали е оптимистично или не, ниту дали е достижно или не.
Дали мислиш дека е ОК да кажеш дека стандардот што го живее една Полска, е луксуз. А да не зборам за западните земји...
Па доколку имаме таков стандард, целокупниот квалитет на живот ќе се подигне. Наместо луѓето да гледаат како да го наполнат фрижидерот, ќе почнат да ги забележуваат дупките на улиците... за почеток.
Ме фаќаш ептен по некоја логика...Ќе објаснам накратко,во ништо не сум заостанувал од другарите кои имаат автомобил.Повеќе виделе стресови,отколку арно.Човек да се ужасне на моменти кога ќе види каков непотребен товар си нанесуваат луѓето поради својата аздисаност.
Превисоки трошоци,премногу замарање,ризик од сообраќајни казни и несреќи...А за што?
За да се повози од дома до работното место(1 км) и еднаш во неделата до езеро?
Значи правам муабет за луѓе на кои навистина не им е потребен автомобил,а такви ги има премногу.
Не мора да се искуси лично некоја работа за да знам дали вреди или не вреди.
Ме фаќаш ептен по некоја логика...Ќе објаснам накратко,во ништо не сум заостанувал од другарите кои имаат автомобил.Повеќе виделе стресови,отколку арно.Човек да се ужасне на моменти кога ќе види каков непотребен товар си нанесуваат луѓето поради својата аздисаност.
Превисоки трошоци,премногу замарање,ризик од сообраќајни казни и несреќи...А за што?
За да се повози од дома до работното место(1 км) и еднаш во неделата до езеро?
Значи правам муабет за луѓе на кои навистина не им е потребен автомобил,а такви ги има премногу.
Не мора да се искуси лично некоја работа за да знам дали вреди или не вреди.
Како можеш да тврдиш дали на некој му е потребен автомобил или не, па макар и за еднаш во неделата до езеро?
И какви се овие нон-сенс проекции за ризици и стресови и чуда. Па дали знаеш дека на пример медиумите предизвикуваат повеќе стрес од било што во денешницата, па не гледам дека ти си се откажал од интернет и од телевизија или па нешто збориш против тоа.
Може да не сакаш да имаш, поради некои лични ставови и тоа е ОК став. Но, да речеш дека кола во денешницата е аздислок, едноставно е смешно.
Ме фаќаш ептен по некоја логика...Ќе објаснам накратко,во ништо не сум заостанувал од другарите кои имаат автомобил.Повеќе виделе стресови,отколку арно.Човек да се ужасне на моменти кога ќе види каков непотребен товар си нанесуваат луѓето поради својата аздисаност.
Превисоки трошоци,премногу замарање,ризик од сообраќајни казни и несреќи...А за што?
За да се повози од дома до работното место(1 км) и еднаш во неделата до езеро?
Значи правам муабет за луѓе на кои навистина не им е потребен автомобил,а такви ги има премногу.
Не мора да се искуси лично некоја работа за да знам дали вреди или не вреди.
А зошто мислите дека е размазеност и аздисување, ако некој работел, заработил доволно и може да си дозволи некое задоволство плус од основниот минимум храна, вода и покрив над глава?
Треба да цитираш кога се обраќаш некому на форум.
Рига не е Марков Манастир, е сега не е Ибица и Марбеља ама некако се сомневам дека и ти си бил натаму, повеќе "u grcka".
Стамбено сме обезбедени, транспортно покриени, сите основни параметри ги имаме средено така да си го вреднуваме времето на поинаков начин, има нешто и во љубовта и во многу нематеријални ситуации.
Но секој со своето, за да стигнеш до милиони ќе треба да рмбаш по 100 часа неделно со стрес левел на пациент во кошула без ракави.
А вака со стереотипни полуписмени постови на латиница би сакал да знам како ќе стигнеш до милионерски статус, ама не е важно, ти пожелувам да бидеш мултимилионер (а тоа значи 20+ милиони)
Што ти прави Егото, наместо тоа да работи за тебе, ти работиш за него
Egoto na strana go trgnav koga vlegov na temava
Kolku treba da rmbam i da mislam za milionite e moe, sepak treba da se zrtvuvas za svoite celi.
Prijatelu koj ebano kaza deka zivotot e sveden na pari alooooooo , ti zborime deka kola odmor kaj sakas i zimuvanje e kulturno nesto ne e wow izlezi od toa jugoslovenskoturskiot mentalitet
Ete ti go i dwa coekot e so bebe i ti objasnuva deka ne moze.
Utre decata ke ti trgnat sredno treba da gi zemas od centar ili disko ili pari za taxi. Po tvojata logika so 500 wvra za iskacanje 200 i za taxi nema ash.a ti nemas ni kola. Ne me dupi ajde probav da sum kulturen ama definitivno 4 cleno semejstvo dodeka decata ne se iselat od doma i so resheno stambeno prasanje ni po tvoite niski materijalni standardi e fucking nevozmozno da imas komoten zivot
Ме фаќаш ептен по некоја логика...Ќе објаснам накратко,во ништо не сум заостанувал од другарите кои имаат автомобил.Повеќе виделе стресови,отколку арно.Човек да се ужасне на моменти кога ќе види каков непотребен товар си нанесуваат луѓето поради својата аздисаност.
Превисоки трошоци,премногу замарање,ризик од сообраќајни казни и несреќи...А за што?
За да се повози од дома до работното место(1 км) и еднаш во неделата до езеро?
Значи правам муабет за луѓе на кои навистина не им е потребен автомобил,а такви ги има премногу.
Не мора да се искуси лично некоја работа за да знам дали вреди или не вреди.
Ама едноставно, ако може да си го дозволиш, греота е да не го, заради некоја кост бенефит анализа. Едноставно, животот е многу полесен и поубав кога си независен, автомобил те прави многу многу независен кога е превоз во прашање. Јас на кола трошам по 250 евра месечно (600 евра гуми на две години, 300 евра сервис годишно, 250 евра регистрација годишно, 150 евра гориво месечно, 30 евра паркинг месечно) без цената на чинење на возилото, и порадо би се откажал од милион други трошоци отколку од тоа.
Ако ти прави стрес и нервози, се согласувам дека не треба да го имаш. Нема што да се нервираш за алатка. Ако се расипала ќе ја поправиш. Ако откаже, ќе ја оставиш. Ако не си помирен со тоа, не ја купувај.
Ме фаќаш ептен по некоја логика...Ќе објаснам накратко,во ништо не сум заостанувал од другарите кои имаат автомобил.Повеќе виделе стресови,отколку арно.Човек да се ужасне на моменти кога ќе види каков непотребен товар си нанесуваат луѓето поради својата аздисаност.
Превисоки трошоци,премногу замарање,ризик од сообраќајни казнии несреќи...А за што?
За да се повози од дома до работното место(1 км) и еднаш во неделата до езеро?
Значи правам муабет за луѓе на кои навистина не им е потребен автомобил,а такви ги има премногу.
Не мора да се искуси лично некоја работа за да знам дали вреди или не вреди.
Ako ti nekes i mislis ne ti treba kola, toa si e tvoe pravo, ali ne osuduvaj lugje na koi im treba ili sakaat da ja imaat od bilo koja nivna pricina.
Po tvojata logika za avtomobili, ondak ne mora ni smartphone da imas, nokia 3310 ke ti vrsi rabota za povici i poraki, i onaka ne ti treba gugl maps za do pazar a i kupatilo ke si nosis vesnik
Jasno e deka ako mozes da si ja dozvolis treba.
Ne e jasno zaso ligjeto osven za itni situacii do bolnica, za vikendica i slicno ja koristat i za do tobako za cigari odaleceno 6 minuti.
Ne moze kako komfort da se isperete koga ima CEOs koi idat na rabota so tocak. Koga ima zemji so 3 metri pat za velosiped i edna lenticka za koli. Mislam deka nikoj od ovie so palat kola za 3 minuti ne odi 2 saati posle u teretana, a so tocak pokrivas kardio dodeka so kola dremes saat vreme u soobrakaj.
Jasno e deka ako mozes da si ja dozvolis treba.
Ne e jasno zaso ligjeto osven za itni situacii do bolnica, za vikendica i slicno ja koristat i za do tobako za cigari odaleceno 6 minuti.
Ne moze kako komfort da se isperete koga ima CEOs koi idat na rabota so tocak. Koga ima zemji so 3 metri pat za velosiped i edna lenticka za koli. Mislam deka nikoj od ovie so palat kola za 3 minuti ne odi 2 saati posle u teretana, a so tocak pokrivas kardio dodeka so kola dremes saat vreme u soobrakaj.
Phony Pete Buttigieg serves as secretary of transportation for the Biden administration. Mr. Buttigieg is real big on climate change theory and he wants you ...
www.youtube.com
Еве видео од еквивалент на CEO како оди со точак на работа, кога му е расипан хеликоптерот.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.