Колку примања се потребни во Македонија за да една фамилија има пристоен живот

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.527
Поени од реакции
26.015
Од повеќе, од што повеќе?
Кај мене бевме двајца ортаци, без трзавици колегата си отиде да работи за плата! Не сакаше да го носи ризикот на менаџирање и држење фирма воопшто. Сега јас најверојатно имам повеќе пари од него, он веќе осум години има поголема комоција во животот. После 4 саат отвара пивото и не е*аа жива сила, не мисли дали ќе му ја платат фактурата и ако не му ја платат како ќе собере за плата и давачки....
Комоција ти е филозофска категорија, а тоа плачењето во фичо и ферари е чиста заебанција! Не ти прави разлика!
Не збориме тука дека мора да се отвори фирма за да се има повеќе, туку едноставно да се има пристојна плата која ќе ти пружи комфорт.

Иначе за кола, за мене кола е да те однесе од точка А до точка Б и да не мораш да дежураш на мајстор. Уставри тоа беше до сега, одкако видов какви безбедносни виџети има да речеме еден нов BMW 5 почнувам да мислам дека вреди да се вложи малку повеќе и во сигурност, ако веќе ја користам толку колата.
 
M

Macedon1um

Гостин
Koi se tie dvajca rabotodavci i eve neka kazat kolku oni gi plakjaat nivnite vraboteni? Ako e pomalku od 1200evra neka obrazlozat zosto tuka vikaat deka tolku treba za pristoen zivot a plakjaat mnogu pomalku :D
Veruvam ke bidat povekje od 1200 evra samo onie sto se u IT.

Nikoj ne kaza kako bi go podobrile standardot, ke cekame vladata da ni kaze od utre morate site vraboteni da gi plakjate po 1200evra ili gazdite toa ke go pravat samoinicijativno? Poso eve od ovie sto vekje se rabotodavci(ne racuname IT) ne procitav da recat deka ke pokacuvaat plata :D
Се знае стандардот како се крева со зголемување на продуктивноста, е сега има работодавци кои не се замараат со тоа толку имаат во црпката а има и уште повеќе вработени кои се против тоа. Конкретно јас каде што работам и сум им надреден (не сум работодавец) имаш работници едвај со средно па дури и само со 8мо и сега истите имаат можност со одредена норма на месечно ниво и да земат плата на ниво од универзитетски професор ама знаеш што ? Не сакаат, поарно им е со помалку работа да поминат - ти цел ден ги бркаш, па пробуваат да забушаваат и сходно на тоа зимаат многу помалку од горенаведената плата..
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Не збориме тука дека мора да се отвори фирма за да се има повеќе, туку едноставно да се има пристојна плата која ќе ти пружи комфорт.

Иначе за кола, за мене кола е да те однесе од точка А до точка Б и да не мораш да дежураш на мајстор. Уставри тоа беше до сега, одкако видов какви безбедносни виџети има да речеме еден нов BMW 5 почнувам да мислам дека вреди да се вложи малку повеќе и во сигурност, ако веќе ја користам толку колата.
Збориме за квалитет на живот, тоа што јас го нареков комоција! Нема врска со имање или немање фирма, ствар на избор или средство за стигање до таа комоција е сето тоа.
Ако погледнеш на BMW X7 и тој си ја оправдува цената, ама тоа веќе и не е само инвестиција во безбедност ;)
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
CEOто на најголемата компанија во Холандија има одено на работа со хеликоптер, па во гаража, па го имаат возено два блока подалеку, за да влезе со точак. Затоа што имаат обврска да се појават со алтернативно средство за превоз одреден број на денови во месецот. Слично е за еден куп директорски и раководни позиции.
Vo red isklucoci, pogotovo ceo na NAJgolemata kompanJA. Tuka veke igra druga politika, sto e premal del od celiot sistem na transport. Zborime za se ostanato kako funkcionira.

Ако возењето со јавен превоз е толку добро и посакувано, тогаш зошто како бенефит за вработени даваат субвенции за карти, а како бенефит за раководни, директорски и хедовски позиции нудат субвенции за возило, службено возило, службено возило со шофер па до авиони соодветно. Зошто не понудат и за тие позиции субвенција за превоз?
Prvo zaradi salary cap, nekogas odat do tolku i drugo mora vo perks. Vtoro, ovie benefiti za patuvanje od 200 300 eu se za entry/mid, dodeka ne se znae tvojata idnina uste. Posle 5 godini senior sekako deka na firmata ke im se isplati poveke vozilo da ti dade. Zatoa. Ne da stimulirat koli vozenje, tuku da zastedat nekoj denar on the long run.

Како не се дестимулира, кога улици се намалуваат, се намалуваат паркинг места, се забранува влез во центар со возило, и последно се намали брзина на автопати до 100 на саат?
Ok, da zememe deka vozat tocaci poradi toa. Zosto kaj nas poveke vozat koli togas? Deka sme stimulirani? Implying ni shirat patista, parkingzi, brzi avtopati? Po taa logika nie treba da sme tolku destimulirani sto patiki treba da e luksuz od abenje po dupkive. :D

Da naglasam za kraj, ne mislam deka vozilo pa i dve e luksuz. Se umesav bidejki premnogu se vozi. Osven Skopje site gradovi od edna na druga strana se 15 minuti peski. Ne smee tamu da ima zastoj na soobrakaj, guzvi i tolku mnogu vozila po glava.
 
Член од
24 март 2010
Мислења
15.125
Поени од реакции
25.516
Prvo zaradi salary cap, nekogas odat do tolku i drugo mora vo perks. Vtoro, ovie benefiti za patuvanje od 200 300 eu se za entry/mid, dodeka ne se znae tvojata idnina uste. Posle 5 godini senior sekako deka na firmata ke im se isplati poveke vozilo da ti dade. Zatoa. Ne da stimulirat koli vozenje, tuku da zastedat nekoj denar on the long run.
И викаш дека некој што го регрутираат за хед или ЦТО ќе прифати кола со шофер не затоа што сака, туку затоа што мора, за да ѝ заштеди на компанијата? Инаку тој сака да му платат метро? :D
Ok, da zememe deka vozat tocaci poradi toa. Zosto kaj nas poveke vozat koli togas? Deka sme stimulirani? Implying ni shirat patista, parkingzi, brzi avtopati? Po taa logika nie treba da sme tolku destimulirani sto patiki treba da e luksuz od abenje po dupkive. :D

Da naglasam za kraj, ne mislam deka vozilo pa i dve e luksuz. Se umesav bidejki premnogu se vozi. Osven Skopje site gradovi od edna na druga strana se 15 minuti peski. Ne smee tamu da ima zastoj na soobrakaj, guzvi i tolku mnogu vozila po glava.
Затоа што е најпрактичен начин на превоз и е сеуште ефтин. Како што станува поскап, така луѓе се откажуваат и бараат алтернативи, затоа што мораат. Што се битни дупките? Нервираат, ама не сум емотивно врзан за колата, па ако се искрши амортизер да паднам во депресија како да ми се разболело дете. Кола е, треба да те служи.

Ако луѓе сакаат и можат да си дозволат,, смее. Зошто да не смее, заради некои идеолошки причини? Апсолутно треба да е право на избор, ако сакаш кола, вози се со кола, ако сакаш со велосипед, оди со велосипед, ако сакаш пеш, оди пеш. Да си казнуван или ставан на столб на срам заради тоа што си го избрал е глупаво.
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
И викаш дека некој што го регрутираат за хед или ЦТО ќе прифати кола со шофер не затоа што сака, туку затоа што мора, за да ѝ заштеди на компанијата? Инаку тој сака да му платат метро? :D
Ama ne mora da izberes metro, tocak. Ne forsiraat javen prevoz. Toa sakam da ti kazam. Parite se smetaat po kilometar. Ti bidi si cto, doagaj so kola, oni ke ti pokrijat trosokot do 200 300 evra.


Затоа што е најпрактичен начин на превоз и е сеуште ефтин. Како што станува поскап, така луѓе се откажуваат и бараат алтернативи, затоа што мораат. Што се битни дупките? Нервираат, ама не сум емотивно врзан за колата, па ако се искрши амортизер да паднам во депресија како да ми се разболело дете. Кола е, треба да те служи.

Ако луѓе сакаат и можат да си дозволат,, смее. Зошто да не смее, заради некои идеолошки причини? Апсолутно треба да е право на избор, ако сакаш кола, вози се со кола, ако сакаш со велосипед, оди со велосипед, ако сакаш пеш, оди пеш. Да си казнуван или ставан на столб на срам заради тоа што си го избрал е глупаво.
Pa ne e veke ideoloski pricini koga ti gubis saat vreme da stignes doma oti nekoj onaka mu teknalo so kola do mall i da zivees vo eden od najzagadenite gradovi samo za da ima sekoj pravo da vozi sto saka, duri i kanti od jugoslavija, kaj e krajot, da gori sto saka se dodeka e dostapno i eftino? Itn. Regulacii mora da postojat no i da se implementiraat. Zabraneto vozenje niz strog centar sekogas ke poddrzuvam.

Ama druga tema, da ne ja rasipuvame ovaa. Ne sum plus ni tolku tree hugger. :D
 
Член од
21 мај 2021
Мислења
667
Поени од реакции
1.421
Луѓето се претерано инкорпорирани во системот и се што прават,прават за системот и во системот.
Недостатокот на креативност и размислување со своја глава си го направија своето.Затоа повеќето постови на темава се материјалистички и од аспект на системот.

Ви ја разбирам поентата на сите кои имавте поинакво мислење.Да,точно.ако гледаме од аспект на системот потребни се пари.Парата е моќ,те прави доминантен,ти ја контролираш ситуацијата,не она тебе.
Ама овоа важи за оние кои сакаат да билат целосно дел од него.

Живееме нели,во хард-кор нарцисоиден свет каде потребата за моќ и материјалниот хедонизам се претерано изразени.На тоа се гледа како нешто нормално.

Јас зборувам за малку поинакво гледиште на работите.Човек треба да биде малку покреативен,поопуштен и својот светоглед да го базира на рационално размислување,а не зборување напамет,нешто што е чуено и видено по милијарда пати.

За крај,не велам да се живее со 100 евра месечно.Да не ме протолкуваат буквалистите погрешно.
 
Член од
24 март 2010
Мислења
15.125
Поени од реакции
25.516
samo za da ima sekoj pravo da vozi sto saka, duri i kanti od jugoslavija, kaj e krajot, da gori sto saka se dodeka e dostapno i eftino? Itn. Regulacii mora da postojat no i da se implementiraat. Zabraneto vozenje niz strog centar sekogas ke poddrzuvam.
Никој не го рече ова. Треба да има стандарди, и нормално, во места кај што е најконцентрирано, треба да поскапува влез и паркинг.
 
Последно уредено:
Член од
17 август 2011
Мислења
9.716
Поени од реакции
17.382
Ja segde idam so tocak namesto so kola, najcesto na drugite im se kurcam deka e dobro za okolinata. Megjutoa nejkam da plakjam parking, plus e dobro cardio, mesto da vrtam na orbitrejk doma :icon_lol:
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.516
Поени од реакции
34.572
Ова со автомобилот е интересна дилема, дали навистина е потребен и дали и колку влијае на квалитетот на животот во една средина...
Во една карикатурално мала земја со лоша инфраструктура и треторазредно гориво се поставува прашање,надвор од Скопје, дали воопшто се исплати кола?

Ние заеднички седнавме кога бевме во прилика да набавиме скромно возило, 800-1200цм3 некаде, на една страна прос на друга конс. Куповната цена, регистрацијата, осигурање, тековни трошоци, редовен сервис, непредвидени ситуации заедно со нервози по механичари-разбојници, наоѓање паркинг и плаќање за истиот заедно со малоумната култура на сообраќај...имајќи предвид колку се движиме и каде, земајќи во обзир дека и јас и таа работиме од дома па немаме ворк комјутинг, пресметавме дека целогодишна употреба на такси за градски и автобус за меѓуградски превоз, заедно со одење пеш на разумни релации (кое надвор од Скопје или Тетово или Велес знае да биде уживање понекогаш :) ) и евентуални ретки ситуации каде треба тамче или комбе за поголем габарит, испаѓаше дека доаѓа барем 7-8 пати поевтино да се нема автомобил а истовремено да се задоволат транспортните потреби.
Пример одиме во супермаркет за неделно пазарење, фино лепо си викаш такси и си доаѓаш дома за 80-100 денари макс. нит се замараш каде паркинг нит рампа нит ништо :)

Во просечен град во МК имањето автомобил, особено нов = е знак на нешто сосема друго неповрзано со транспорт кое влегува во водите на психологијата.
Имањето Мерцедес од 2007 или нова КИА во помал град значи нула за квалитетот на живот.

Би било добро да се чуе од лица кои живеат во СК дали навистина не се може без кола, верувам дека таму аргументот за имање возило е сосема поинаков.
А муабетиве на темава за две коли по фамилија малку забегуваат. Во мое време беше популарна серијата Беверли Хилс 90210 или така нешто во која сите членови на фамилија вклучувајќи средношколци имаа свои возила па овдешен народ со воздишки мечтаеше како би било добро и тука да биде така :angel:
Таман како нарачан муабетов дојде.
Пријател од Битола (тамаќар како тебе без кола, па уште и не вози оти било скапо полагањето), треба да го земеме викендов за на риболов за во Дојран. Ај те молам препорачај ми рути, превозни средства и време кога може да ги фати за да стигне до таму, да не се заебавам јас да го чекам во Велес, или по автобуски (бидејќи нели се завршува работа без возило).
Еве ситна екскурзија, не мора да е на риболов (нели луксуз), чисто да речеме дека е за одмор, или да се видиш со некој :)

Патем те молам јави се на автобуските станици/мж да добиеш информација за возниот ред ;)

Еве ќе ти направам математика за со возило: 2-2.5 часови, ако ја избегне патарината кај Гевгелија ќе има само една патарина од 90че кај Демир Капија, и уште 25 литри гориво.

Ако ми ја простудираш оваа рута, ќе видиш дека Македонија по хоризонтала нема апсолутно никаква конекција, и нешто што се поминува за 2 часови, со јавен превоз ќе го минуваш за мин. 6.
 
Член од
21 јули 2021
Мислења
28
Поени од реакции
54
Nikoj ne kaza kako bi go podobrile standardot, ke cekame vladata da ni kaze od utre morate site vraboteni da gi plakjate po 1200evra ili gazdite toa ke go pravat samoinicijativno? Poso eve od ovie sto vekje se rabotodavci(ne racuname IT) ne procitav da recat deka ke pokacuvaat plata
Зголемувањето на стандардот е прилично лесно во МК. Треба само да се отворат границите и да им се овозможи на МК граѓани да работат во ЕУ каде сакаат без да имаат потреба од визи или БГ пасош. За 5 години ќе се стабилизира ситуацијата. Сите кои се способни и мислат дека во животот треба нешто повеќе од голо преживување ќе имаат шанса за тоа. Сите кои мислат дека примањата во МК се достатни за нормален живот и се задоволни со животот овдека ќе може да си останат.

Се знае стандардот како се крева со зголемување на продуктивноста, е сега има работодавци кои не се замараат со тоа толку имаат во црпката а има и уште повеќе вработени кои се против тоа. Конкретно јас каде што работам и сум им надреден (не сум работодавец) имаш работници едвај со средно па дури и само со 8мо и сега истите имаат можност со одредена норма на месечно ниво и да земат плата на ниво од универзитетски професор ама знаеш што ? Не сакаат, поарно им е со помалку работа да поминат - ти цел ден ги бркаш, па пробуваат да забушаваат и сходно на тоа зимаат многу помалку од горенаведената плата..
Проблемот со продуктивноста е во газдите. Најголем дел од нив се неспособни да развијат и одржуваат бизнис што не е ни чудно, бидеќи во 90% од случаевите, бизнисите им беа поклонети во раните 90ти, а не стекнати со работа. И добар дел од нив, функционираа до сега благодарение на тоа што имаа можност да ги екплоатираат работниците.
Добар дел од работниците вистина не се трудат...ама пак не може да се обвинат ни многу од нив, едноставно не веруваат во приказните за норми, награди и сл...Премногу има измамени и со негативни искуства. Мој братучед работеше како комерцијалист во една од попознатите фирми. Првите три месеци не застануваше со работа и ги надминуваше таргетите. Како ќе го надминеше таргетот, секој нареден месец му го зголемуваа. На 3 или 4 месец таргетот му беше поставен толку високо, што никогаш повеќе не го достигна. За сметка на тоа, фирмата уште неколку години уживааа на вака разработениот пазар. По една година си замина од фирмата.

Луѓето се претерано инкорпорирани во системот и се што прават,прават за системот и во системот.
Недостатокот на креативност и размислување со своја глава си го направија своето.Затоа повеќето постови на темава се материјалистички и од аспект на системот.

Ви ја разбирам поентата на сите кои имавте поинакво мислење.Да,точно.ако гледаме од аспект на системот потребни се пари.Парата е моќ,те прави доминантен,ти ја контролираш ситуацијата,не она тебе.
Ама овоа важи за оние кои сакаат да билат целосно дел од него.

Живееме нели,во хард-кор нарцисоиден свет каде потребата за моќ и материјалниот хедонизам се претерано изразени.На тоа се гледа како нешто нормално.

Јас зборувам за малку поинакво гледиште на работите.Човек треба да биде малку покреативен,поопуштен и својот светоглед да го базира на рационално размислување,а не зборување напамет,нешто што е чуено и видено по милијарда пати.

За крај,не велам да се живее со 100 евра месечно.Да не ме протолкуваат буквалистите погрешно
За ова мислам, без да се навредиш, мислам дека си во комплетна заблуда. Најголем дел од луѓето на парите гледаат само како на средство за исполнување на потребите за пристоен живот. После исполнување на определени потреби, вредноста на парите се губи. Мислам и дека имаше истражувања за САД дека во просек над примања од 120.000 долари годишно (сума која носи чувтство на безбедост преку осигурување на физичките потреби) голем дел од населението не се труди активно да заработува повеќе пари, туку времето започнува да го користи за активности со фамилијата, пријателите и сл и ова функционира се до моментот додека оваа безбедот не е загрозена.
Проблемот во МК е што прво со просечните плати не се доволни за обезбедување на сите потреби неопходни за благосостојба. И второ, нагласената несигурност во МК.
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.029
Поени од реакции
711
За четворочлено семејство кое живее во Скопје да има нормален живот без размислување околу трошоци за живот,

доколку има решено станбено прашање и автомобил потребни се околу 1200-1300 евра.

доколку нема решено станбено прашање и автомобил - 1500-1600 евра.


Со овие суми се живее сосем солидно во ова поднебје.
 
Последно уредено:
Член од
28 декември 2015
Мислења
3.377
Поени од реакции
5.838
Ај вака, да баталиме дали е оптимистично или не, ниту дали е достижно или не.
Дали мислиш дека е ОК да кажеш дека стандардот што го живее една Полска, е луксуз. А да не зборам за западните земји...

Па доколку имаме таков стандард, целокупниот квалитет на живот ќе се подигне. Наместо луѓето да гледаат како да го наполнат фрижидерот, ќе почнат да ги забележуваат дупките на улиците... за почеток.
Поназад мислам дека Лихтенштајн образложи зошто стандардот кој го имаат жителите на Полска е неостварлив во Македонија, сосема добро ги наведе и причините.
Народот е западнат во смртоносна апатија, никакво јавно добро не интересира никого, нема реакции на најгнасни потези како на јавни така и на приватни субјекти.
Војната која 30 години ентитетот РМ ја води против народот кој живее на оваа територија вродува со плод.
Ниту еден странски душман не успеа во она што успеаа Македонците, а тоа е тотална апатија, numbness, зомбификација на населението.
Државата Р.Македонија е најголем душман на најголем дел од Македонците, без разлика кој е на власт.
Готово е.

Кој што може како поединец да направи нешто за себе и оние кои му значат нешто во животот без да направи зло никому, е морално-етички џин во оваа земја.
Може и ти и јас и многу други сме такви но тоа е максимумот во дадениве околности.
Автоматски споено мислење:

Таман како нарачан муабетов дојде.
Пријател од Битола (тамаќар како тебе без кола, па уште и не вози оти било скапо полагањето), треба да го земеме викендов за на риболов за во Дојран. Ај те молам препорачај ми рути, превозни средства и време кога може да ги фати за да стигне до таму, да не се заебавам јас да го чекам во Велес, или по автобуски (бидејќи нели се завршува работа без возило).
Еве ситна екскурзија, не мора да е на риболов (нели луксуз), чисто да речеме дека е за одмор, или да се видиш со некој :)

Патем те молам јави се на автобуските станици/мж да добиеш информација за возниот ред ;)

Еве ќе ти направам математика за со возило: 2-2.5 часови, ако ја избегне патарината кај Гевгелија ќе има само една патарина од 90че кај Демир Капија, и уште 25 литри гориво.

Ако ми ја простудираш оваа рута, ќе видиш дека Македонија по хоризонтала нема апсолутно никаква конекција, и нешто што се поминува за 2 часови, со јавен превоз ќе го минуваш за мин. 6.
Нема потреба од слабо прикриени навреди за луѓето кои пресметале дека автомобил е неисплатлива инвестиција и дека транспортот е 7-8 пати поефтин ако кола не се употребува.
Полагањето ако не се лажам е 500-600 евра што е манијакална цена за овдешен стандард и тоа како треба да се вметне во пресметките. Порано коа ние полагавме беше 7500 денари, тоа пред 20 години :angel:

Пријателот нека фати бус до Скопје, оттаму за Дојран, БТ-СК имаш секој ден по неколку буса, повратна е 630 денари а СК-Дојран е 680 што значи 1310 денари т.е. 21 евро. Останува такси во самиот Дојран за да дојде до договорената точка, 50-60 ден, ајде да заокружиме на 1400.
Литар бензин-98 е 76 денари ако не се лажам 25 литра се 1900 денари т.е. 31 евро и тоа без патарините. Под претпоставка дека навистина ќе бидат само 25 литри БТ-Дојран, нема директен пат како прво, не знам од каде овие 25 литри, да не се случајно 35-6 :)

И колку пати годишно пријателот ќе ја прави оваа екскурзија? 36-37000 денари му требаат само за полагање, тоа се 26 вакви екскурзии и нешто кусур. :)


ПревозникЛинијаВреме на поаѓањеЕднонасочен билетПовратен билетРежим
РУЛЕ ТУРССкопје - Стар Дојран16:00:00430680ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ;
РУЛЕ ТУРССкопје - Стар Дојран11:00:00430680ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ;
РУЛЕ ТУРССкопје - Стар Дојран14:00:00430680ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ;

ПревозникЛинијаВреме на поаѓањеЕднонасочен билетПовратен билетРежим
ГАЛЕБОхрид - Битола - Скопје16:30:00470700ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАБрајчино-Ресен-Битола-Скопје15:30:00470620ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАБитола Прилеп - Скопје04:15:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАБитола Прилеп - Скопје21:00:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАБитола Прилеп - Скопје19:00:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАБитола Прилеп - Скопје17:00:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАБитола Прилеп - Скопје15:00:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАБитола Прилеп - Скопје09:00:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАСкопје - Битола - Ресен13:30:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
ТРАНСКОП А.Д БИТОЛАСкопје - Битола - Ресен13:30:00480630ПОН; ВТО; СРЕ; ЧЕТ; ПЕТ; САБ; НЕД; ПРАЗНИЦИ;
 
Последно уредено:
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Проблемот со продуктивноста е во газдите. Најголем дел од нив се неспособни да развијат и одржуваат бизнис што не е ни чудно, бидеќи во 90% од случаевите, бизнисите им беа поклонети во раните 90ти, а не стекнати со работа. И добар дел од нив, функционираа до сега благодарение на тоа што имаа можност да ги екплоатираат работниците.
Види дури и тие што го добиле бизнисот на подарок не им е сеедно кај оди тој бизнис! За развој и одржување треба и околина и атмосфера за бизнис! Кај нас пазарот е уствари микропазар, не можеш да проектираш развој на еталон од едвај 2 милиона жители од кои реално на еден бизнис дали максимум 30 000 му се потенцијални муштерии. Прв и основен проблем е големината на пазарот, втор законската регулатива и нејзиното спроведување! Натаму реди си ги самиот причините( судство, администрација.........).
Ако беше така едноставно како што велиш, зошто пропаднаа градежни фирми, текстилни фирми(приватни), фирми за мебел..... Нели таму нискоквалификувана работна рака, најпогодна за искористување и оп тука најголема катастрофа.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.527
Поени од реакции
26.015
Поназад мислам дека Лихтенштајн образложи зошто стандардот кој го имаат жителите на Полска е неостварлив во Македонија, сосема добро ги наведе и причините.
Народот е западнат во смртоносна апатија, никакво јавно добро не интересира никого, нема реакции на најгнасни потези како на јавни така и на приватни субјекти.
Војната која 30 години ентитетот РМ ја води против народот кој живее на оваа територија вродува со плод.
Ниту еден странски душман не успеа во она што успеаа Македонците, а тоа е тотална апатија, numbness, зомбификација на населението.
Државата Р.Македонија е најголем душман на најголем дел од Македонците, без разлика кој е на власт.
Готово е.

Кој што може како поединец да направи нешто за себе и оние кои му значат нешто во животот без да направи зло никому, е морално-етички џин во оваа земја.
Може и ти и јас и многу други сме такви но тоа е максимумот во дадениве околности.
Значи јас те прашувам колку е саат ти ми викаш облачно е.

Прашањето не е дали е остварливо или не, туку: Дали стандардот што го живеат граѓаните на Полска го сметаш за луксуз, тоест дали е нивниот живот луксузен.

А ако сакаш да праиме муабет дали е остварливо тоа или не, ќе отвориме друга тема и ќе разглабаме. Јас реков дека секој човек во Македонија заслужува да има стандард како што го имаат Пољаците.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom