Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Па дај кажи еден новинарски извештај (кај што ги кудат француските возила кога е во прашање вожњата во целост) да причитам и јас. До сега таков немам сретнато.:)
Не ги кудат, не се тоа кинески или не знам какви коли, но не се никогаш во врвот во таа категорија (т.е., секогаш се зад Фокус, Мондео, Мазда 3 и 6, Сивик, па дури и Голф...). Тоа не значи дека ако е германска или јапонска кола, тогаш автоматски управувањето е подобро - еве на пример новиот Меган има добро управување, и воопшто добра “вожња според новинските извештаи (иако пак не е најдобар во класата во овој сегмент). Но, ова е тема за половни возила.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Убо рекле, ако незнаш шта је боље питај шта је скупље.
Ако не си знаел да ди појаснам:На некои работи што се помалку се трошат намерно се ставаат ненормално големи цени и стануваат преценети,за луѓето да мислат
,,ЕВЕ СКАПИ СЕ АМА КВАЛИТЕТНИ"
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
37.019
Поени од реакции
29.911
Ако не си знаел да ди појаснам:На некои работи што се помалку се трошат намерно се ставаат ненормално големи цени и стануваат преценети,за луѓето да мислат
,,ЕВЕ СКАПИ СЕ АМА КВАЛИТЕТНИ"

klasichen primer golfot
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Како жити бога спредуваш ц5/ц6 , 407/607 од една страна, од друга А6 и Ц класата?
Во една класа се ц5, 407, А6 и Е класа
во друга се ц6, 607, А8 и ЕС класа... спореди 607 со Ес класа на Мерцедес или 8-ката на Ауди па кажи ми како ќе излезе.
Се мислев за Citroen C6 2.2 hdi или BMW 530d,C6 беше многу поскап а послаб мотор се одлучив за BMW 530.Инаку се мислев и околу Mercedes s-clas и Audi a8.Изборот беше 90% за Citroen C6,прежалив тоа што има и послаб мотор,меѓутоа ме предомисли тоа што C6 e малку застапена(не знаат што е квалитет)поради тоа што за редовен сервис или проверка/поправка требаше да се чекаат делови од Франција.Истото се случи и со Mercedes s-clas и Audi a8,(поскапи и преценети) и се излажав за BMW 530 само заради тоа што го има во повеќе примероци во Македонија.Среќа имам што малку има поминато 30-40000км па заради тоа не се расипува често
Помеѓу 607 или s-class и да чекам делови за сервис,сепак би се одлучил за C6
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.759
Поени од реакции
9.882
Се мислев за Citroen C6 2.2 hdi или BMW 530d,C6 беше многу поскап а послаб мотор се одлучив за BMW 530.Инаку се мислев и околу Mercedes s-clas и Audi a8.Изборот беше 90% за Citroen C6,прежалив тоа што има и послаб мотор,меѓутоа ме предомисли тоа што C6 e малку застапена(не знаат што е квалитет)поради тоа што за редовен сервис или проверка/поправка требаше да се чекаат делови од Франција.Истото се случи и со Mercedes s-clas и Audi a8,(поскапи и преценети) и се излажав за BMW 530 само заради тоа што го има во повеќе примероци во Македонија.Среќа имам што малку има поминато 30-40000км па заради тоа не се расипува често
Помеѓу 607 или s-class и да чекам делови за сервис,сепак би се одлучил за C6
Курнаска кола е Ц6 жими се ..:icon_mrgr:
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
И во едното, и во другото... и во третото. Мислиш дека 607-ката на Пежо е поквалитетно изработена од Ес класата на Мерцедес? Спореди пример модели произведени од 2005, и 1964... упс, се заборајв, 607-ката излезе во 1999...


Убо рекле, ако незнаш шта је боље питај шта је скупље.
Не те разбирам шо сакаш да кажиш со болдираното??? Дека Пежо не произведуваа коли до 1999???:tapp:
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Сет Ламела за Волво 40С - 240 евра
За замена ми побараа од 2500-4000 денари за работна рака
па кога не знаеш како треба, нека те дерат... ако ти треба сет ламела за волво 40С ке бараш за рено 19 на пример... би требало истата е, баш ке проверам деновиве и ке ти потврдам...

за моето волво (В70) носи мотор и мењач од рено сафран...
--- надополнето: 5 јануари 2012 во 21:08 ---
леле бе овој македоснкиов менталитет колку е сиромашен ццц абе неможам да сватам уште, цел живот само поефтино да поминеле да не се потрошат, да мудруваат само... абе другар иди направи нешто од животот па дојди да ми мудруваш тука. (по мајстори ке одам јас да прашувам што се расипувало а што траело 'вечно') Кога ке видам на другар му Хундаи Санта Фе 2007 на 140,000км му се излижани копчињата на шалтабла ми се плаче, кога му збореше дека платил лагер за заден диференцијал 450еур ми се згади и оди сеа прашај го што би купил попрво јапонско или германско а возилото го има од ново. Минатата година носевме камиони со коли од германија верувај ми ништо не се продава подобро од VW особено голф, горе во германија исто така најбарано возило е голф каков сака нека е удрен, маван, ваков, таков, се продава друже. поздрав
и ја викам леле ама од полуписмени како тебе... хјундаито е корејско а не јапонско ауто... му се повраќало или згадило од ЈАПОНСКОТО ВОЗИЛО ХЈУНДАИ!!!! гаф на годината...
--- надополнето: 5 јануари 2012 во 21:14 ---
Германските гомна се преценети коли.. стереотипен дизајн,тврда амортизација,чести поправки.
да си жив и здрав за муабетов... кој видел и осетил, знае...

комшија еден цел живот голфови вози. ги смени 10 комада и заврши со 6-ка та. заљубен у голфови, ТВРДОКОРЕН љубител на германеци... сега прв пат со законов за увоз, отиде и си купи рено лагуна... изјавата негова беше:
ЦЕЛ ЖИВОТ СУМ ВОЗЕЛ ТЕЗГЕРИЊА..... и си ја чукаше главата у зид еве вака :tapp: зашто порано не ги послушал пријателите и да си купи нешто друго освен “германци“... ене му го голфот му дреме у двор, нејке ни да го регистрира, а ганц нов го купи...
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.825
Поени од реакции
10.077
комшија еден цел живот голфови вози. ги смени 10 комада и заврши со 6-ка та. заљубен у голфови, ТВРДОКОРЕН љубител на германеци... сега прв пат со законов за увоз, отиде и си купи рено лагуна... изјавата негова беше:
ЦЕЛ ЖИВОТ СУМ ВОЗЕЛ ТЕЗГЕРИЊА..... и си ја чукаше главата у зид еве вака :tapp: зашто порано не ги послушал пријателите и да си купи нешто друго освен “германци“... ене му го голфот му дреме у двор, нејке ни да го регистрира, а ганц нов го купи...
И јас можам ова да го потврдам. Последниве месеци на кратки и долги релации возев Голф 4 и 6, Ауди С3, БМВ М3, обична 3 и М6. Комотно можам да ви кажам дека за мене се едни од најнеудобните автомобили кои сум ги возел.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
па кога не знаеш како треба, нека те дерат... ако ти треба сет ламела за волво 40С ке бараш за рено 19 на пример... би требало истата е, баш ке проверам деновиве и ке ти потврдам...
На ја купив таа кола, ми ја нудеа многу “поволно“ и мене газдата ме убедуваше дека пасирала ламела за рено лагуна (не рено 19) али ај провери колку е комплет сет за рено лагуна... 1997 година 2000 кубици со обичен друк лагер 136 коња.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Да си возел голф 4 и 6 некако се држи муабетот ама да возиш м6 и м3 и да ми кажеш не се добри нема шанси да то поверувам, сигурен сум ке се преселиш во нив.
Па логично е М3 и М6 да се понеудобни од Голф4 или 6 - тоа се сепак спортски модели, што е тука чудно.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
На ја купив таа кола, ми ја нудеа многу “поволно“ и мене газдата ме убедуваше дека пасирала ламела за рено лагуна (не рено 19) али ај провери колку е комплет сет за рено лагуна... 1997 година 2000 кубици со обичен друк лагер 136 коња.
имаш разни марки за разни цени. секако нај скапи се LPR или SNR, ама тие се и за се друго нај скапи. марка МАКАРТ е со исти квалитет, и иста фабрика произведени. значи за рено лагуна од 1997 година, комплет ламела, потисна и друх лагер 6450 денари... т.е. 105 еура.... за рено 19 1991 е истиот комплет 5100 денари... за рено сафран од 2000 година истиот сет е 8600 т.е. 140 еура а во волво истиот сет кошта 450 еура... зборам за мојот модел на волво... освен што јас имам аутоматик мењач и тој сет не е за мене, т.е. кај мене има 18 ламели кои се трошат на секои 850.000 до 1.000.000 километри... ако не се гњави колата, а ако се гњави подели со 2-3...
--- надополнето: 6 јануари 2012 во 01:02 ---
Ооооо шупак еден ниту ме интересира а ниту сакам да дискутирам за тие возила јапански биле или корејски исти ку* ми се тоа го кажав без размислување... иди бе работи таму за плата од 10.000 и не соли памет ти мене ќе ми кажуваш гаф кло*ар еден!
а да припазиш со наврдиве малку? и од кај ти идеја дека јас работам за 10.000 плата? имаш ли појма кој сум јас? те гледам тазе на форумов си... нит ме знаеш нит те знам, ама самиот си покажа колку познавање имаш...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
имаш разни марки за разни цени. секако нај скапи се LPR или SNR, ама тие се и за се друго нај скапи. марка МАКАРТ е со исти квалитет, и иста фабрика произведени. значи за рено лагуна од 1997 година, комплет ламела, потисна и друх лагер 6450 денари... т.е. 105 еура.... за рено 19 1991 е истиот комплет 5100 денари... за рено сафран од 2000 година истиот сет е 8600 т.е. 140 еура а во волво истиот сет кошта 450 еура... зборам за мојот модел на волво... освен што јас имам аутоматик мењач и тој сет не е за мене, т.е. кај мене има 18 ламели кои се трошат на секои 850.000 до 1.000.000 километри... ако не се гњави колата, а ако се гњави подели со 2-3...
Valeo беше марката, и за волво најниска цена што добив за Валео (Волво) 240 евра а за Рено Лагуна 13.500 денари. Најефтино ми побараа мислам 2000 денари за промена а најскапо 4000 денари. И газдата на колата ме убедуваше дека биле по 80-100 евра и заедно со него свртивме скоро сите продавници за авто делови во Битола (тие се лоцирани во еден дел од градот) и на крај го прашав “Ај ти смени ја и да ти ја купам клата со сменета ламела“ и почна да врда немал време... имал тој една коена ламела можела уште да тера.... и му реков ништо не правиме.

ПС
За ДИЗЕЛ верзија на лагуна беше комплетот 140-150 евра
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Valeo беше марката, и за волво најниска цена што добив за Валео (Волво) 240 евра а за Рено Лагуна 13.500 денари. Најефтино ми побараа мислам 2000 денари за промена а најскапо 4000 денари. И газдата на колата ме убедуваше дека биле по 80-100 евра и заедно со него свртивме скоро сите продавници за авто делови во Битола (тие се лоцирани во еден дел од градот) и на крај го прашав “Ај ти смени ја и да ти ја купам клата со сменета ламела“ и почна да врда немал време... имал тој една коена ламела можела уште да тера.... и му реков ништо не правиме.

ПС
За ДИЗЕЛ верзија на лагуна беше комплетот 140-150 евра
да да.. и валео... и вале е меѓу оскапите... е сега, битола рече... е па да, во битола можда и не стигаат до магацините поевтини марки, кои секако не се лоши... ама добро... си се обидел, си му направил трик финта да ја смени он и он почнал да негодува... како и да е, си одлучил така како што си одлучил... сепак, јас сум за тоа дека волво е доста јака, сигурна и пред се издржлива кола... маната е што ги нема многу кај нас во мк, па линиски никогаш не стигале резервни делови по магацини за нив... ама ете, за мотори и мењачи тоа е се уствари рено... верувам дека битола е поскапа од ск по тоа прашање.. верувам.. јас ти кажав за ск како стојат работите...

а инаку, и валео и снр и лпр и макрат и се се се доаѓа од исто место и исти производител... ај погоди од каде...? само има различни степени на контрола на продуктот...

п.с. кована ламела не би ја сменил и монтирал никогаш... ама никогаш...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
да да.. и валео... и вале е меѓу оскапите... е сега, битола рече... е па да, во битола можда и не стигаат до магацините поевтини марки, кои секако не се лоши... ама добро... си се обидел, си му направил трик финта да ја смени он и он почнал да негодува... како и да е, си одлучил така како што си одлучил... сепак, јас сум за тоа дека волво е доста јака, сигурна и пред се издржлива кола... маната е што ги нема многу кај нас во мк, па линиски никогаш не стигале резервни делови по магацини за нив... ама ете, за мотори и мењачи тоа е се уствари рено... верувам дека битола е поскапа од ск по тоа прашање.. верувам.. јас ти кажав за ск како стојат работите...

а инаку, и валео и снр и лпр и макрат и се се се доаѓа од исто место и исти производител... ај погоди од каде...? само има различни степени на контрола на продуктот...

п.с. кована ламела не би ја сменил и монтирал никогаш... ама никогаш...
Xaxa Мade in china се знае
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.825
Поени од реакции
10.077
Некој погоре ми рече дека ако навистина сум возел М3 и М6 не само што ќе сум ги обожавал туку и ќе се сум се пресел да живеам во нив. :tapp:

Баш од вакви муабети сите курајбери од 12 годишна возраст па нагоре знаат која кола е најдобра за возење ама само ја гледале на улица паркирана и на слики по календари со голи тетки. Посреќните кога купиле некој ваков примерок а претходно возеле југо сега тројката им се гледа како вселенски брод. А уствари никој нејќе да признае како е да возиш ваква кола споредено со нормално ергономски возила како Шкода, Тојота, Рено и многу други не-пичкарски марки. :) Ама кај нас попрво вреќа сол ќе се изеде само да се биде инает...и нормално да не се отстапува начинот на живот кај најголем број на курајбери во нашето село. :pos:

Балкански муабет, истиот постои од 80тите кога поим за кола беше Голф 1 J TAS.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom