Опрема не опрема каков сака нека е кога нешто ми се свига го плакам бе брат колку сака нека е, незнам дали си видел цитроен на 150,000км како изгледа внатре? Сакаш да ти кажам изгледа како волксваген или ауди со 350,000км а да не збориме за мерцедес или бмв.
Ти изгледа немаш видено како волксваген и ауди изгледаат внатре штом вака пишуваш
![Пукам од смеа! :pos: :pos:](/styles/default/xenforo/emot/pos.gif)
. Рачките на вратите од внатре им се љупат уште првата година од користење затоа што се направени од некој евтин гумиран материјал, копчињата за прозорците не чинат, исто се љупи делот околу и над радиото, скоро на сите им е скината кожата околу менувачот, седиштата(особено возачкото на страничниот дел) се кинат многу побрзо отколку кај другите...
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 10:59 ---
Не секому му се допаѓа (пре)меката амортизација. Управувањето не е најдобро. Квалитетот на завршната обработка е слаб - што е докажано статистички, не зборувам напамет - ако јапонските и корејските се на врвот, германските под нив, француските се на дното на листите на доверливост.
Јас возам стар Пасат, ТДИ, од 98ма. Управувањето е одлично, менувачот исто, амортизацијата е таман - воопшто не е неудобен, баш напротив. Троши ептен малку. Вибрации од работата на стариот дизел мотор не се чувствуваат - што не можам да кажам дека е случај со француските дизелаши во кои се имам возено.
Па ти немаш возено француска кола, од каде сега дека управувањето не е добро??? И за завршната обработка не е точно, незнам од кај ти се тебе такви статистики
![Лолз :icon_lol: :icon_lol:](/styles/default/xenforo/emot/icon_lol.gif)
.
А пред неколку поста напишав кој по што е познат/најдобар, само германските не се по ништо.
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 11:11 ---
Да ама да дадам 54,000еур за цитроен треба температура да добијам прво дека после 3години нема ни 10,000 да има вредност.
Глупости на квадрат, БМВ 5ка, Ауди А6 и Пасат - спореди им ги цените кога биле нови и стари 10 год и ќе видиш дека вредноста им се намалила многу пвеќе одколку на други производители (јапонски, француски).