Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 01:27 ---

Ако е турбо дизел тие мотори се топ мегутоа хди не верувам дека ке се вози повеке од 200,000
Моторот е бензинец 1.8i 16 v 121ks и тера до 1.000.000 км без проблем,нормало редовно одржување(уље,филтри.......)
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 01:36 ---
Германските гомна се преценети коли.. стереотипен дизајн,тврда амортизација,чести поправки.
Лајк за вистината
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
56
Поени од реакции
7
А зошто тогаш ти возиш германски автомобил, што беше причината да купиш германец ? :)
Зошто знам дека се одлични возила, поскапи се од сите други меѓутоа се незаменливи, нема шанси некој да ме убеди да возам некое пежо или митсубиши ги давам како пример, некако ми се ефтино направени и не се чувстувам сигурно во нив. На аудито имам околу 165,000км и навистина немам проблеми со него, обично одам еднаш месечно за Минхен и земам оригинални делови само.На автопат никогаш не го возам испод 160км на час.​
 
L

Lu

Гостин
Зошто знам дека се одлични возила, поскапи се од сите други меѓутоа се незаменливи, нема шанси некој да ме убеди да возам некое пежо или митсубиши ги давам како пример, некако ми се ефтино направени и не се чувстувам сигурно во нив. На аудито имам околу 165,000км и навистина немам проблеми со него, обично одам еднаш месечно за Минхен и земам оригинални делови само.На автопат никогаш не го возам испод 160км на час.
Прашањето ми беше насочено кон членот ctrkantia :)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
А зошто тогаш ти возиш германски автомобил, што беше причината да купиш германец ? :)
Се мислев за Citroen C6 2.2 hdi или BMW 530d,C6 беше многу поскап а послаб мотор се одлучив за BMW 530d
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
56
Поени од реакции
7
Се мислев за Citroen C6 2.2 hdi или BMW 530d,C6 беше многу поскап а послаб мотор се одлучив за BMW 530d
Ај со среќа нека е кажи нешто повеќе за бенџото го зема на ново или го донесе од горе, која година е?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Зошто знам дека се одлични возила, поскапи се од сите други меѓутоа се незаменливи, нема шанси некој да ме убеди да возам некое пежо или митсубиши ги давам како пример, некако ми се ефтино направени и не се чувстувам сигурно во нив. На аудито имам околу 165,000км и навистина немам проблеми со него, обично одам еднаш месечно за Минхен и земам оригинални делови само.На автопат никогаш не го возам испод 160км на час.
Епа Citroen c5,c6,Peugeot 407,607 ако се ефтино направени,немам коментар за Audi а6 или Mercedes c-clas
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
56
Поени од реакции
7
Епа Citroen c5,c6,Peugeot 407,607 ако се ефтино направени,немам коментар за Audi а6 или Mercedes c-clas
Да ама да дадам 54,000еур за цитроен треба температура да добијам прво дека после 3години нема ни 10,000 да има вредност.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Ај со среќа нека е кажи нешто повеќе за бенџото го зема на ново или го донесе од горе, која година е?
На ново го земав од Македонија 2006 и мислам дека е редизајнот.Колата е сателит има 2993 cc i 231 ks и има поминато едвај 30-40000 км.Фамилиарна кола е и го возам низ Македонија или кога одам за Бугарија или Србија.Низ Скопјево службено ја возиме ксантиата.
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 02:30 ---
Да ама да дадам 54,000еур за цитроен треба температура да добијам прво дека после 3години нема ни 10,000 да има вредност.
Сега со увозот на половни автомобили сите што купиле овде нови автомобили изгубија многу.Бмв то сакав да го трaмпам за џип jeep gran cherokee од 2005
images.jpg
ама 10000 евра го процениа+бараа 5-6000 доплата.Која логика?
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Па шо ти треба повеќе од тоа :P...
Не секому му се допаѓа (пре)меката амортизација. Управувањето не е најдобро. Квалитетот на завршната обработка е слаб - што е докажано статистички, не зборувам напамет - ако јапонските и корејските се на врвот, германските под нив, француските се на дното на листите на доверливост.

Јас возам стар Пасат, ТДИ, од 98ма. Управувањето е одлично, менувачот исто, амортизацијата е таман - воопшто не е неудобен, баш напротив. Троши ептен малку. Вибрации од работата на стариот дизел мотор не се чувствуваат - што не можам да кажам дека е случај со француските дизелаши во кои се имам возено.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Епа Citroen c5,c6,Peugeot 407,607 ако се ефтино направени,немам коментар за Audi а6 или Mercedes c-clas
Како жити бога спредуваш ц5/ц6 , 407/607 од една страна, од друга А6 и Ц класата?
Во една класа се ц5, 407, А6 и Е класа
во друга се ц6, 607, А8 и ЕС класа... спореди 607 со Ес класа на Мерцедес или 8-ката на Ауди па кажи ми како ќе излезе.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Опрема не опрема каков сака нека е кога нешто ми се свига го плакам бе брат колку сака нека е, незнам дали си видел цитроен на 150,000км како изгледа внатре? Сакаш да ти кажам изгледа како волксваген или ауди со 350,000км а да не збориме за мерцедес или бмв.
Ти изгледа немаш видено како волксваген и ауди изгледаат внатре штом вака пишуваш :pos:. Рачките на вратите од внатре им се љупат уште првата година од користење затоа што се направени од некој евтин гумиран материјал, копчињата за прозорците не чинат, исто се љупи делот околу и над радиото, скоро на сите им е скината кожата околу менувачот, седиштата(особено возачкото на страничниот дел) се кинат многу побрзо отколку кај другите...
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 10:59 ---
Не секому му се допаѓа (пре)меката амортизација. Управувањето не е најдобро. Квалитетот на завршната обработка е слаб - што е докажано статистички, не зборувам напамет - ако јапонските и корејските се на врвот, германските под нив, француските се на дното на листите на доверливост.

Јас возам стар Пасат, ТДИ, од 98ма. Управувањето е одлично, менувачот исто, амортизацијата е таман - воопшто не е неудобен, баш напротив. Троши ептен малку. Вибрации од работата на стариот дизел мотор не се чувствуваат - што не можам да кажам дека е случај со француските дизелаши во кои се имам возено.
Па ти немаш возено француска кола, од каде сега дека управувањето не е добро??? И за завршната обработка не е точно, незнам од кај ти се тебе такви статистики :icon_lol:.
А пред неколку поста напишав кој по што е познат/најдобар, само германските не се по ништо. :pos:
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 11:11 ---
Да ама да дадам 54,000еур за цитроен треба температура да добијам прво дека после 3години нема ни 10,000 да има вредност.
Глупости на квадрат, БМВ 5ка, Ауди А6 и Пасат - спореди им ги цените кога биле нови и стари 10 год и ќе видиш дека вредноста им се намалила многу пвеќе одколку на други производители (јапонски, француски).
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Па ти немаш возено француска кола, од каде сега дека управувањето не е добро??? И за завршната обработка не е точно, незнам од кај ти се тебе такви статистики :icon_lol:.
А пред неколку поста напишав кој по што е познат/најдобар, само германските не се по ништо. :pos:
За управувањето - им верувам на новинарските извештаи. Сигурен сум дека управувањето на РС Меган 250 (кого воопшто не би ми пречело да го имам, кога би имал пари за таков луксуз) е врвно, но за другите, “понормални“ модели, такви пофални зборови не сум сретнал. За квалитетот - во озбилните држави се прават статистики кои се објавуваат секоја година - ако Германците, или на пример Англичаните, не ги ставаат своите производители на прво место (туку таму се постојано Јапонците и Корејците на врвот), тогаш нема зошто да сметам дека се необјективни.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Како жити бога спредуваш ц5/ц6 , 407/607 од една страна, од друга А6 и Ц класата?
Во една класа се ц5, 407, А6 и Е класа
во друга се ц6, 607, А8 и ЕС класа... спореди 607 со Ес класа на Мерцедес или 8-ката на Ауди па кажи ми како ќе излезе.
Да ги спореди во шо, во цена или во квалитет. :)
--- надополнето: 4 јануари 2012 во 11:25 ---
За управувањето - им верувам на новинарските извештаи. Сигурен сум дека управувањето на РС Меган 250 (кого воопшто не би ми пречело да го имам, кога би имал пари за таков луксуз) е врвно, но за другите, “понормални“ модели, такви пофални зборови не сум сретнал. За квалитетот - во озбилните држави се прават статистики кои се објавуваат секоја година - ако Германците, или на пример Англичаните, не ги ставаат своите производители на прво место (туку таму се постојано Јапонците и Корејците на врвот), тогаш нема зошто да сметам дека се необјективни.
Па дај кажи еден новинарски извештај (кај што ги кудат француските возила кога е во прашање вожњата во целост) да причитам и јас. До сега таков немам сретнато.:)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Да ги спореди во шо, во цена или во квалитет. :)
И во едното, и во другото... и во третото. Мислиш дека 607-ката на Пежо е поквалитетно изработена од Ес класата на Мерцедес? Спореди пример модели произведени од 2005, и 1964... упс, се заборајв, 607-ката излезе во 1999...


Убо рекле, ако незнаш шта је боље питај шта је скупље.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom