Кинеските моторчиња

Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
jas imam baotian 50cc 4t, sto mozam da mu napravam za da odi poveke,sega ne ide poise od 55-60?
Да го смениш за за МОТОР над 50 ццм! Не залудно напишав со колеми букви МОТОР, а не скутер. Мислам дека повеќето овде не прават разлика помеѓу мотор и скутер.
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
Квалитетни кинески мотори - нема.
Подобро подсоберете уште некој си 500 евра, и купете на старо aprilia, piaggio, итн. отколку кинески мотор на ново.
Гледам другариве во маало ги возат до 5000-6000 km и или ќе му зариба машината, или електрониката ќе цркне.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Абе така ти си мислиш... ама едно реле за фарови за кинез е 700 денари, истото такво за Јамаха е 130 евра и го нема, особено ако живејш надвор од Скопје. За кинезите има делови секаде. А дека на Јамаха се вечни... мало морген.
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
Абе така ти си мислиш... ама едно реле за фарови за кинез е 700 денари, истото такво за Јамаха е 130 евра и го нема, особено ако живејш надвор од Скопје. За кинезите има делови секаде. А дека на Јамаха се вечни... мало морген.
Не, јас не реков дека се вечни, ама споредено со кинески мотори се со поголем статус.
Освен keeway-от другиве кинези после 6000 - 7000 km паѓаат на компресија (ако не зарибаат дотогаш)
намалуваат брзина, кариките чкрипат како луди и уште ред други работи.
Затоа кој сака повеќе задоволство, би избрал поквалитетна марка.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Не, јас не реков дека се вечни, ама споредено со кинески мотори се со поголем статус.
Освен keeway-от другиве кинези после 6000 - 7000 km паѓаат на компресија (ако не зарибаат дотогаш)
намалуваат брзина, кариките чкрипат како луди и уште ред други работи.
Затоа кој сака повеќе задоволство, би избрал поквалитетна марка.
јас возам кинези нон стоп.... отварање и мењање се комплет еден цел кит комплет кошта 6000 денари плус раб рака од околу 2000 денари и фураш даље... и не е баш на 6-7 илјади километри, бааги повеке е. ако тураш масло како што треба а не она од тезга или на точење што се вика од по 80-100 денари ке тера без проблем...
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
јас возам кинези нон стоп.... отварање и мењање се комплет еден цел кит комплет кошта 6000 денари плус раб рака од околу 2000 денари и фураш даље... и не е баш на 6-7 илјади километри, бааги повеке е. ако тураш масло како што треба а не она од тезга или на точење што се вика од по 80-100 денари ке тера без проблем...

Кхм. Епа тоа кај марките го нема. Тераат и до 50/60.000 км со добро одржавање и сервис.
А кога веќе земам мотор, со тоа што знам дека за ЕВЕ АЈ НЕКА Е 10.000 км треба нова машина, тогаш воопшто не би го земал.

Кинез: 10.000 km.
Марка: 50.000 km.

40.000 км не е воопшто малку !
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Кхм. Епа тоа кај марките го нема. Тераат и до 50/60.000 км со добро одржавање и сервис.
А кога веќе земам мотор, со тоа што знам дека за ЕВЕ АЈ НЕКА Е 10.000 км треба нова машина, тогаш воопшто не би го земал.

Кинез: 10.000 km.
Марка: 50.000 km.

40.000 км не е воопшто малку !
Кинез 1000 евра + 5 пати генералка = 1500 евра. Марка 4000 евра. Не е воопшто малку.

А кој ти гарантира дека 50.000 ќе изоди марката?
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
Кинез 1000 евра + 5 пати генералка = 1500 евра. Марка 4000 евра. Не е воопшто малку.

А кој ти гарантира дека 50.000 ќе изоди марката?
Сум имал и кинез (до пред некое време) во исто време и Јамаха.
Јамахата уште вози со полна снага, додека кинезот зариба на 9000 км.
Да не зборам што не се има поминато Јамахата, кинезот може да сања.

И околу генералките, се лажеш, денес многу ги дигаат цените овие мајсториве, на децата што не се разбираат од две здрави со мотор.
Така да поисплатливо е марката.
А за тоа кој ми гарантира, се сите стари џокчиња кој ги имам видено кои имаат извозено (некои) и повеќе од 50.000 км.

И марката (најскапата од 50цц е Yamaha Aerox која е 3000 евра)
А поправките не се спомнати, зошто тешко да дојде до една.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Сум имал и кинез (до пред некое време) во исто време и Јамаха.
Јамахата уште вози со полна снага, додека кинезот зариба на 9000 км.
Да не зборам што не се има поминато Јамахата, кинезот може да сања.

И околу генералките, се лажеш, денес многу ги дигаат цените овие мајсториве, на децата што не се разбираат од две здрави со мотор.
Така да поисплатливо е марката.
А за тоа кој ми гарантира, се сите стари џокчиња кој ги имам видено кои имаат извозено (некои) и повеќе од 50.000 км.

И марката (најскапата од 50цц е Yamaha Aerox која е 3000 евра)
А поправките не се спомнати, зошто тешко да дојде до една.
Majсторите тоа им е работа... да бричат дечиња што сакаат да возат мотори.
Оди прашај колку е 150 кубици јамаха 4 тактна па ќе правиме муабет. Кинези имаш за 700-1100 евра избор невиден.
 

^ Ghost Rider ^

Biker Boy
Член од
27 октомври 2008
Мислења
372
Поени од реакции
8
јас имам кинез еве имам поминато 24.000 км :) сега треба ремонт да го правам кој кошта 4.200 денари џабе,ако купувете веке кинеско земете си Qingqi super moto тие се покажаа како најквалитетни
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
јас имам кинез еве имам поминато 24.000 км :) сега треба ремонт да го правам кој кошта 4.200 денари џабе,ако купувете веке кинеско земете си Qingqi super moto тие се покажаа како најквалитетни
Qinqgi 200cc возат Suzuki машина, воопшто не е кинески, без разлика што е толку ефтин. :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Qinqgi 200cc возат Suzuki машина, воопшто не е кинески, без разлика што е толку ефтин. :)
абе ај што ми кажа.... имале сузуки машина....:pos2:

глеј сега колку си контрадикторен... пред малце тврдеше дека марка проагала околу 50.000 километри, а сега велиш сузуки било на тој мотор па затоа ТОЛКУ МНОГУ ИСТЕРАЛО а тоа е дури 24.000 километри.... аме прошло тоа поред сузуки бе, не зезај... може да е начинот на работа и изведба како на сузуки т.е. копија на нивниот мотор, ама дека е баш сузуки тоа мало сутра... си имаат и кинезите свои брендови... јас имав еден кинез со ЈАМАХА машина... и кој го виде сите рекоа јамаха дека е, арно ама прошло поред јамаха тоа... кпијља на нивниот мотор е. не паше ниедно штрафче од јамаха... му пројдов околу 19.000 па дојде на ред за ремонт кој кошташе 6.500 денари... е ај кажи ми тоа априлиите, или вистинските јамахи... колку им коѓта само клипот? САМО КЛИПОТ кошта повеке одколку цел кит за ремонт на овие “никаквиве, лошиве и евтиниве“ кинези... плус толку се евтини што можеш да мењаш моторчиња колку ти душа сака... а да рокнам 5.000 евра за мотор треба да се венчам со него бе... што се вика за свадба со жена ми толку потрошив.:pos2: за таа сума ке купам 7 скроз различни по дизајн и боја кинески мотори кои вкупно ке траат подолго отколку еден за истите пари... и на крај ке имам околу пола тон железо, кое кога ке го продадам на отпад ке си купам уште еден кинез, додека ти идеш пешки:vozbud:
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
абе ај што ми кажа.... имале сузуки машина....:pos2:

глеј сега колку си контрадикторен... пред малце тврдеше дека марка проагала околу 50.000 километри, а сега велиш сузуки било на тој мотор па затоа ТОЛКУ МНОГУ ИСТЕРАЛО а тоа е дури 24.000 километри.... аме прошло тоа поред сузуки бе, не зезај... може да е начинот на работа и изведба како на сузуки т.е. копија на нивниот мотор, ама дека е баш сузуки тоа мало сутра... си имаат и кинезите свои брендови... јас имав еден кинез со ЈАМАХА машина... и кој го виде сите рекоа јамаха дека е, арно ама прошло поред јамаха тоа... кпијља на нивниот мотор е. не паше ниедно штрафче од јамаха... му пројдов околу 19.000 па дојде на ред за ремонт кој кошташе 6.500 денари... е ај кажи ми тоа априлиите, или вистинските јамахи... колку им коѓта само клипот? САМО КЛИПОТ кошта повеке одколку цел кит за ремонт на овие “никаквиве, лошиве и евтиниве“ кинези... плус толку се евтини што можеш да мењаш моторчиња колку ти душа сака... а да рокнам 5.000 евра за мотор треба да се венчам со него бе... што се вика за свадба со жена ми толку потрошив.:pos2: за таа сума ке купам 7 скроз различни по дизајн и боја кинески мотори кои вкупно ке траат подолго отколку еден за истите пари... и на крај ке имам околу пола тон железо, кое кога ке го продадам на отпад ке си купам уште еден кинез, додека ти идеш пешки:vozbud:
Прво, на годините не ти личи да вреѓаш, особено кога незнаеш ништо во врска со личноста.
Дали идам пешки, или ме грее климата во A4, е стрикно моја работа, не твоја.
А за кинезите, ако сакаш, дуби на глава, па у врв инат нема да смениш мое мислење затоа што сум прошол низ доволно мотори во животот мој, да знам што чини, а што не.
За Qingqi-то со факт тврдам дека вози машина од Suzuki, поточно од овој модел.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
а ти научи се прво да поделиш и разделиш што е навреда а што сарказам!!! и ни нај малку не ми е цел да на тебе ти го мењам мислењето...јас си кажав свое мислење на јвен форум... тоа што тебе те квотирав, е затоа што моето мислење беше тесно поврзано со твоето без цел да бидеш навреден, повреден или омаловажен а уште помалку да те натерам тебе да мислиш поинаку... можеш ти да дубиш на глава дека си навреден ама реално можеш само да измислуваш или замислуваш...

и како ти велиш за моторот, со факти тврдам дека си плиток во читањето и размислувањето... последните два реда дека ти идеш пешки додека јас возам уште еден кинез беше фигуиративно кажано а не дека тоа се однесува баш на тебе... иди пешки, вози бесно ауто, летрај со авион, личо твоја работа и воопшто не ме интересира... јас си кажувам мислење и не треба да се препираш со мене за моето мислење и да измислуваш навреди, глумиш тука некое лудило да се покажаш колку си ти бил увреден демек...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom