Јас на каменолом и на фарми би ги ставал, не да лежат.
Ако проработи тој автоматскиот систем, казните ќе се регистрираат автоматски без потреба од полицајци. Потоа како ќе се наплаќа/итн, тоа е друг проблем. Секако срањата значајно ќе се намалат.
Vidi vaka. Imas rigorozni kazni za trgovija so droga i narkoticni sredstva. A droga nikogas povekje nemalo po ulicite. Ako bilo do pogolemi kazni, oddamna ke se resese problemot so drogata i so site drugi devijantni pojavi. Zatoa i mi e malce cudno kako site go gledate spasot vo pogolemi i porigorozni kazni , a na ocigled vi e deka vo drugi sferi vo zivotot skoro i da nemaat nikakov efekt, ali ajde vie si znaete.
Vidi vaka. Imas rigorozni kazni za trgovija so droga i narkoticni sredstva. A droga nikogas povekje nemalo po ulicite. Ako bilo do pogolemi kazni, oddamna ke se resese problemot so drogata i so site drugi devijantni pojavi. Zatoa i mi e malce cudno kako site go gledate spasot vo pogolemi i porigorozni kazni , a na ocigled vi e deka vo drugi sferi vo zivotot skoro i da nemaat nikakov efekt, ali ajde vie si znaete.
Епа замисли да има автоматски систем за казнување за трговија со дрога (не може да има ама замисли). Дилерот извади од стан дрога и оп казна... Со дрога не може ама со поминување на црвено и возење над лимит може да има автоматско казнување. Одамна, со децении има вакви системи во пракса. Не само на запад, ете во Србија има.
Pa pishav pogore! Go gledav videoto slika po slika!
Ama koj da chita!
Vozat i dvajcata na ista ulica , ist pravec i taksistot vo posleden moment vrti levo a ne go propushta batkava zaletan
Jasno toa, no preglednosta na pesak i na vozac vo vozilo ne e ista. Plus tuka se raboti za raskrsnica so semafori, a ne za neobelezana raskrsnica, plus pojma nemam koj pat ima prvenstvo na pominvanje, a i ne e ni bitno. Semaforite rabotat, praviloto od desna strana ne vazi tuka. Uste mi e nejasno kako mozi istovremeno da im bide zeleno za pravo i zeleno za levo. Da bese za desno ok ke sfatev, ama za levo
Автоматски споено мислење:
Toa e najnormalna pojava i pesacite imaat prednost pred toj sto vrti za levo. Sigurno ne ocekuvas cel soobrakjaj da zapri za da pominat pesaci.
Погрешно е што се шешачките толку блиску до семафорите...тој што врти Лево ќе Застане Пред пешачкиот, па кога ќе поминат ќе помине и тој...проблемот не е побрзо возење на трњпкачко зелено, туку Возење на Црвено!!!!
Епа замисли да има автоматски систем за казнување за трговија со дрога (не може да има ама замисли). Дилерот извади од стан дрога и оп казна... Со дрога не може ама со поминување на црвено и возење над лимит може да има автоматско казнување. Одамна, со децении има вакви системи во пракса. Не само на запад, ете во Србија има.
Teoretski ljubav lepo zvuci, malcice e drugcije u praksi. Ako se se resavase samo so pogolemi i porigorozni kazni, sekade ke bese utopija. Ama za zal ne e.
Или ќе има повеќе сообраќајки. Не знам како ќе биде тоа автоматско, кого ќе снима ама има возачи кои буквално се лепат позади тебе на 1-2метри, те туркаат да возиш побрзо. Како ќе застанеш на трепкаво или веќе жолто кога сум гледал како пролетуваат покрај мене и на црвено. Дали ќе ризикуваш да застанеш па да те удри или ќе ризикуваш да добиеш казна, ако те снима само тебе. Не знам, праксава, посебно Скопје...збориме теоретски доколку стварно би се казнувало според снимки.
А тие камикази на трепкаво зелено на поголеми раскрсници ги фаќа црвено, а зелено за пешаци па така еден кај соборна вртејќи лево на трепкаво, стигна таман да удри пешак кога им беше зелено на пешаците.
Или ќе има повеќе сообраќајки. Не знам како ќе биде тоа автоматско, кого ќе снима ама има возачи кои буквално се лепат позади тебе на 1-2метри, те туркаат да возиш побрзо. Како ќе застанеш на трепкаво или веќе жолто кога сум гледал како пролетуваат покрај мене и на црвено. Дали ќе ризикуваш да застанеш па да те удри или ќе ризикуваш да добиеш казна, ако те снима само тебе. Не знам, праксава, посебно Скопје...
Или ќе има повеќе сообраќајки. Не знам како ќе биде тоа автоматско, кого ќе снима ама има возачи кои буквално се лепат позади тебе на 1-2метри, те туркаат да возиш побрзо. Како ќе застанеш на трепкаво или веќе жолто кога сум гледал како пролетуваат покрај мене и на црвено. Дали ќе ризикуваш да застанеш па да те удри или ќе ризикуваш да добиеш казна, ако те снима само тебе. Не знам, праксава, посебно Скопје...збориме теоретски доколку стварно би се казнувало според снимки.
А тие камикази на трепкаво зелено на поголеми раскрсници ги фаќа црвено, а зелено за пешаци па така еден кај соборна вртејќи лево на трепкаво, стигна таман да удри пешак кога им беше зелено на пешаците.
Идејата е малку по малку да се престане тоа забрзување за да се фати зелено... Таквиот систем не казнува само за идење на црвено, туку и за брзина над лимит. Значи некој може да успее да помине на зелено ама ако е со брзина над лими секако ќе попие казна.
Од друга страна ако возиш по лимит и ти полека закочиш (затоа што гледаш дека има трепкачко зелено и дека нема до фатиш), тогаш не би требало никој да се забие во тебе.
Ако си далеку? И гледаш дека или треба да убрзаш на 80+ или да успориш и закочиш... Што ќе направиш, знаејќи дека има систем за казнување (и за брзо возење, и за поминување на црвено)?
Јас секако ќе гледам да застанам, јас најчесто тоа го правам и сега само што гледам и позади да не има некој залетан... Полека (брзо всушност), сите ќе се научат да бидат фини малтене како Финците во Финска. ОК сите освен понекој, ама понекој не е исто што и секој. Од 1000+ поминувачи на црвено, би имало еден двајца (да кажеме)... Или така барем е теоријата.
Идејата е малку по малку да се престане тоа забрзување за да се фати зелено... Таквиот систем не казнува само за идење на црвено, туку и за брзина над лимит. Значи некој може да успее да помине на зелено ама ако е со брзина над лими секако ќе попие казна.
Од друга страна ако возиш по лимит и ти полека закочиш (затоа што гледаш дека има трепкачко зелено и дека нема до фатиш), тогаш не би требало никој да се забие во тебе.
Автоматски споено мислење:
Ако си далеку? И гледаш дека или треба да убрзаш на 80+ или да успориш и закочиш... Што ќе направиш, знаејќи дека има систем за казнување (и за брзо возење, и за поминување на црвено)?
Јас секако ќе гледам да застанам, јас најчесто тоа го правам и сега само што гледам и позади да не има некој залетан.
Resheneto e samo ova markiranovo na slikava podolu!
Radar so avtomatsko ogranichuvanhe na brzinata. Zatoa shto i na slikava ima batki koi Letat ama bash na semforiv site po probis vozat. Zatoa shto 20km/h pobrzo gi kosta 200€. A na vtoriot pat slikani vo edna godina 800€
затоа што раскрсницата е голема, ќе те фати црвено сред раскрсница. А пешаци веќе минуваат на зелено па ќе ги собереш. Искористи ја главата малку. Ко тебе некој паметен со камион отепа девојче пред дестина години кај Влае Кам. Трепкавото е предупредување да намалиш ако го гледаш оддалеку, не да газиш на гас. За 4 секунди такви раскрсници не можеш да поминеш со прилагодена брзина.
Resheneto e samo ova markiranovo na slikava podolu!
Radar so avtomatsko ogranichuvanhe na brzinata. Zatoa shto i na slikava ima batki koi Letat ama bash na semforiv site po probis vozat. Zatoa shto 20km/h pobrzo gi kosta 200€. A na vtoriot pat slikani vo edna godina 800€
Идејата е малку по малку да се престане тоа забрзување за да се фати зелено... Таквиот систем не казнува само за идење на црвено, туку и за брзина над лимит. Значи некој може да успее да помине на зелено ама ако е со брзина над лими секако ќе попие казна.
Од друга страна ако возиш по лимит и ти полека закочиш (затоа што гледаш дека има трепкачко зелено и дека нема до фатиш), тогаш не би требало никој да се забие во тебе.
Автоматски споено мислење:
Ако си далеку? И гледаш дека или треба да убрзаш на 80+ или да успориш и закочиш... Што ќе направиш, знаејќи дека има систем за казнување (и за брзо возење, и за поминување на црвено)?
Јас секако ќе гледам да застанам, јас најчесто тоа го правам и сега само што гледам и позади да не има некој залетан... Полека (брзо всушност), сите ќе се научат да бидат фини малтене како Финците во Финска. ОК сите освен понекој, ама понекој не е исто што и секој. Од 1000+ поминувачи на црвено, би имало еден двајца (да кажеме)... Или така барем е теоријата.
уф, како се залетувале, не си свесен. Ок, си, ама ...тоа е прашање. Ако возиш по правила, а тој со црни стакла ауди лета, гледаш опасност за себе (или за себе и пешаци) или казна. Некако не им верувам дека ова ќе го средаат. Впрочем самите рации кажаа све.
затоа што раскрсницата е голема, ќе те фати црвено сред раскрсница. А пешаци веќе минуваат на зелено па ќе ги собереш. Искористи ја главата малку. Ко тебе некој паметен со камион отепа девојче пред дестина години кај Влае Кам. Трепкавото е предупредување да намалиш ако го гледаш оддалеку, не да газиш на гас. За 4 секунди такви раскрсници не можеш да поминеш со прилагодена брзина.
Zatooa postojat soobrajchanji technichari koi ja snimaat raskrsnicata so denovi i gi prgramiraat semaforite!
I stavaat pr 10sec. Crveno za site!
Vreme da se raschisti raskrsnicata!
A ima ushte edno pravilo koe vika NE VLEGUVAJ VO RASKRSNICA ako e polna!
Vo seoj sluchaj NE SE STOI na trepkachko zeleno!
Според Законот, трепкавото зелено светло се воведува за предупредување на учесниците во сообраќајот дека завршува зеленото светло и слободното минување
слободното минување завршува, жолто на поголема крстосница ќе те фати на средина, освен ако не леташ.
А жолтото не значи дека се поминува. Од истиот закон
Градските власти ги потсетуваат возачите дека во согласност со Законот за безбедност во сообраќајот на патиштата жолтото светло означува забрана за минување,
Некои возачи(би ги нарекол дивјаци) си играат играчки, као ја можам, ја све знам, ќе стигнам да минам... и така после се случуваат глупостите. За 2-3 минути што ќе почека.
Еве еден пример подолга раскрсница, каде од трепкаво се фаќа жолто и веќе црвено за возила. А зелено за девојчето.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.