Kako be machna dusho ne ti e jasno?
Pa dvajcata vozat na ista ulica i dvajcata imaat zeleno.
So taa razlika shto toj shto idi od sprotiva i vrti levo(Taksistot) treba da gi propushti site shto odaat pravo!
Da ima i raskrsnici so povejche semafori vo eden pravec na koi shto e regulirano vrtenheto levo so dodaten semafor AMA ne i vo videovo.
Зелено за право и зелено за лево. Нормално тој што оди право има предност... И нормално таксист ќе се прави паметен дека ти ќе застанеш и дека нема да го удриш. Ама некогаш ќе налета на некој (глуп или пијан или замислен/загледан во мобилен, итн), и ќе го изеде за сите „кратења“.
Инаку гарант немал патник. Таксист со патник е најспорото возило на планетата. Поспор и од циган со велосипед со приколка полна со отпад.
Znaci semafor za regulacija na soobrakjaj se klava so pricina. Nadvor od umot e da ti bidi zeleno i za pravo i za levo. Za desno da, za levo ne. Za desno se vklucvas bez da mu secis pravec na dve ili povekje lenti na vozila, pratis samo tie sto ti idat od levo posto niv im e zeleno. Obicno , barem jas kolku sto sum videl, zelenoto za desno e posebno svetlo od semaforot, baska od glavnite crveno zolto zeleno. Za levo bukvalno cela raskrsnica ja vrvis na nivno zeleno, mu go secis patot i na tie od levo, i na tie od desno.
Znaci semafor za regulacija na soobrakjaj se klava so pricina. Nadvor od umot e da ti bidi zeleno i za pravo i za levo. Za desno da, za levo ne. Za desno se vklucvas bez da mu secis pravec na dve ili povekje lenti na vozila, pratis samo tie sto ti idat od levo posto niv im e zeleno. Obicno , barem jas kolku sto sum videl, zelenoto za desno e posebno svetlo od semaforot, baska od glavnite crveno zolto zeleno. Za levo bukvalno cela raskrsnica ja vrvis na nivno zeleno, mu go secis patot i na tie od levo, i na tie od desno.
Daj be ne treskaj zeleni.
Obichna raskrsnica e vo prashanje.
I vo takvi slucaevi se koristat i ostanatite soobrajchanji pravila,
Desna raka, sechenje na pat....
Znaci semafor za regulacija na soobrakjaj se klava so pricina. Nadvor od umot e da ti bidi zeleno i za pravo i za levo. Za desno da, za levo ne. Za desno se vklucvas bez da mu secis pravec na dve ili povekje lenti na vozila, pratis samo tie sto ti idat od levo posto niv im e zeleno. Obicno , barem jas kolku sto sum videl, zelenoto za desno e posebno svetlo od semaforot, baska od glavnite crveno zolto zeleno. Za levo bukvalno cela raskrsnica ja vrvis na nivno zeleno, mu go secis patot i na tie od levo, i na tie od desno.
Не е толку ретко ова решение (барем не во Скопје), има куп такви раскрсници ама обично ги практикуваат на помали улици. Разликата е што тоа таму кај Градска болница е раскрсница на доволно долг пат за да има залетани пациенти.
Треба да го сменат дефинитивно. Ама не им чуе, и нема ни да им чуе се додека не се деси некоја голема... До нас е уствари проблемот, си трпиме.
Kako be machna dusho ne ti e jasno?
Pa dvajcata vozat na ista ulica i dvajcata imaat zeleno.
So taa razlika shto toj shto idi od sprotiva i vrti levo(Taksistot) treba da gi propushti site shto odaat pravo!
Da ima i raskrsnici so povejche semafori vo eden pravec na koi shto e regulirano vrtenheto levo so dodaten semafor AMA ne i vo videovo.
Jas kolku sto go vidov videoto, ne mi zalici na toa deka dvajca vozat na ista ulica, povekje kako na raskrsnica mi se vide, kade taksistot od edna ulica se vklucuva vo druga i mu go seci patot na ovoj na koj mu e zeleno. Ako sum jas greska i se raboti za ista ulica kade eden vozi pravo, a drugiot vrti levo, da togas na dvata im e zeleno, no ovoj sto vrti levo treba da poceka dodeka ne pominat tie za pravo oti mu go seci patot.
Daj be ne treskaj zeleni.
Obichna raskrsnica e vo prashanje.
I vo takvi slucaevi se koristat i ostanatite soobrajchanji pravila,
Desna raka, sechenje na pat....
Ne skokaj be soferiste, mozi ne vidov ubavo. Konkretno ako ja gledame ovaa slika, jas ve sfatv deka na ovoj sto vo momentot mu e crveno, vo situacijata za koja zborate mu e istovremeno zeleno za levo.
P.s ostanatite pravila se koristat ako semaforot ne raboti od X pricini, dodeka raboti toj kazva koj ima prednost a koj ne.
На пример семафорот по јужен булевар од Нерези кон Хром/Влае и надоле накај Ѓорче, исто е со зелено напред во двата правци и зелено за лево. Таму кога вртиш лево треба пазење, ама ретко се дешаваат таму проблеми (нема кафичи ни гужви навечер кога има пијаници во сообраќај).
Исто подоле по 57-мица после Козле кај пиљарата, зелено напред во двата правци и зелено за лево. Тука е помала улица ама почесто се дешаваат бељи пошто тука е тесно грло сообраќајот.
Има и други примери, да не ги набројуваме сите. Зелено напред во двата правци и зелено за лево не е реткост. Лошо решение е, ама вистинскиот проблем е што полицијата и системот не си ја работат работата па има пијани возачи и беснеење од дивјаци. Кога некој често прави срања без консеквенци, таквкиот продолжува да ги прави срањата и работа на законот за веројатност е кога порано или подоцна ќе направи срање... Како тоа копиленцето Васил што ја уби девојката, а претходно десетици пати правел тешки срања. И сите срања без консеквенци по него (дотогаш).
Jas kolku sto go vidov videoto, ne mi zalici na toa deka dvajca vozat na ista ulica, povekje kako na raskrsnica mi se vide, kade taksistot od edna ulica se vklucuva vo druga i mu go seci patot na ovoj na koj mu e zeleno. Ako sum jas greska i se raboti za ista ulica kade eden vozi pravo, a drugiot vrti levo, da togas na dvata im e zeleno, no ovoj sto vrti levo treba da poceka dodeka ne pominat tie za pravo oti mu go seci patot.
Еве ја расксницата. Во двата правци е зелено напред, и зелено за лево. Кога некој врти лево, им сече пат на тие што одат право, и според правилата треба да почека кога нема сообраќај за право па после тој да пресече и да помине. Имаш и street view со фотографии, можеш да видиш точно како изгледа.
Копиљаците возат по 11-ти Октомври, таксистот им сече пат.
На пример семафорот по јужен булевар од Нерези кон Хром/Влае и надоле накај Ѓорче, исто е со зелено напред во двата правци и зелено за лево. Таму кога вртиш лево треба пазење, ама ретко се дешаваат таму проблеми (нема кафичи ни гужви навечер кога има пијаници во сообраќај).
Исто подоле по 57-мица после Козле кај пиљарата, зелено напред во двата правци и зелено за лево. Тука е помала улица ама почесто се дешаваат бељи пошто тука е тесно грло сообраќајот.
Има и други примери, да не ги набројуваме сите. Зелено напред во двата правци и зелено за лево не е реткост. Лошо решение е, ама вистинскиот проблем е што полицијата и системот не си ја работат работата па има пијани возачи и беснеење од дивјаци. Кога некој често прави срања без консеквенци, таквкиот продолжува да ги прави срањата и работа на законот за веројатност е кога порано или подоцна ќе направи срање... Како тоа копиленцето Васил што ја уби девојката, а претходно десетици пати правел тешки срања. И сите срања без консеквенци по него (дотогаш).
Автоматски споено мислење:
Еве ја расксницата. Во двата правци е зелено напред, и зелено за лево. Кога некој врти лево, им сече пат на тие што одат право, и според правилата треба да почека кога нема сообраќај за право па после тој да пресече и да помине. Имаш и street view со фотографии, можеш да видиш точно како изгледа.
Vo red toa, ne e sporno, najnormalna pojava. Jas ve sfativ, a i taka kako da mi se vide na klipot deka taksistot idi od sprotivna ulica i nego mu e istovremeno zeleno za levo koga na ovie im e zeleno za pravo, sto iskreno e nadvor od umot. Ova vaka e najnormalno resenie skoro na site raskrsnici.
Vo red toa, ne e sporno, najnormalna pojava. Jas ve sfativ, a i taka kako da mi se vide na klipot deka taksistot idi od sprotivna ulica i nego mu e istovremeno zeleno za levo koga na ovie im e zeleno za pravo, sto iskreno e nadvor od umot. Ova vaka e najnormalno resenie skoro na site raskrsnici.
И мене така ми се причини на прв поглед... Тек со повнимателно гледање се гледа дека врти од лево.
Не е добро решението, но правата беља е возењето пребрзо и „фаќање зелено“ со 80+ км/ч, плус и пијаници и беснеења. Правата беља е нефункционирањето на системот, ако го пуштат тоа со автоматско казнување ваквите срања ќе се намалат за 99%.
И мене така ми се причини на прв поглед... Тек со повнимателно гледање се гледа дека врти од лево.
Не е добро решението, но правата беља е возењето пребрзо и „фаќање зелено“ со 80+ км/ч, плус и пијаници и беснеења. Правата беља е нефункционирањето на системот, ако го пуштат тоа со автоматско казнување ваквите срања ќе се намалат за 99%.
Јас на каменолом и на фарми би ги ставал, не да лежат.
Ако проработи тој автоматскиот систем, казните ќе се регистрираат автоматски без потреба од полицајци. Потоа како ќе се наплаќа/итн, тоа е друг проблем. Секако срањата значајно ќе се намалат.
Не се работи за тоа шо очекуем ја. Се работи за тоа шо возачите се дегени, нервозни, све некој негде брза. А ја имам пет секунди да поминам и морам да трчам.
Возачите у Скопје не мислат дека пешаците имаат предност.
Системот и полицијата не сметаат дека треба возачите да ги убедат дека пешаците имаат предност... И не се сите возачи такви, ама доволно ги има за да се дешаваат срања.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.