Воени авиони

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
In the period from 2012 to 2013 about 100 Western-built aircraft were imported to Russia annually, out of which about 75 were medium-range aircraft

According to Russian Air Transport Operators’ Association, local airlines currently operate about 550 Western-built aircraft
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018


MiG-35/D to get 2 new pods: Targeting-OLS-KE (detect ground targets) & ECM-MSP-418KE. "E"-export ver.
@tass_agency
[DOUBLEPOST=1474061754][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1474062336][/DOUBLEPOST]
Jастреб Г-2????
хахахахахахх

То Гнатчето беше врвен авион на Индиското воено воздухопловство, имаа 8 ескадрили од тие авиони кои забележаа најмногу победи во војните со пакистан, имаше историски битки против пакистански авиони, во една еден пилот на гнат беше против 6 пакистански сејбра, погодил два пред да биде соборен а и највисокиот медал во индиските воздухопловни сили - го доби пилот на Гнат.
[DOUBLEPOST=1474043585][/DOUBLEPOST]
за индиски копии немам ни податоци како се држат, ова е се за купени руски ловци.
А бројката не значи и квалитет или “важност“
SO koj radar gi detektira , so koj raketi gi obori
A koj ne znae shtoe gnat koga ke go vidi na slika ke reche G2 JASTREB na Soko Mostar!!!
Popatno Jugoslavija kupila 4 gnata i gi imala ( za kradenje -kopiranje)
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Ок 2 авиона, од кој овој на Иркут сеуште е прототип. Што е со другиве 99% и тоа на домашен пазар? Што така се изнакупувале Боинг и Ербас, нешто не штима за супериорнава авиоиндустрија кога е во прашање цивилен сектор каде важат пазарни законитости.
...за важење не важат, никаде и никогаш .....од Јункерс 13 , преку ДЦ3,Каравела, па до Ербас 380 или Боеинговиот Дримлајнер...
СССР имаше можеби најголема флота на свет , апсолутно најголема, но според свои стандарди , каде беше нормално патници со кокошка под мишка да влезат во авион на лет од 1000 км. од Вукојебина до Ирвастаун, за ич пари.
Сега многу тешко пак да се вклучат , освен со нешто многу напредно, а за тоа да го смислуат сега немаат ни време за губење, ни ресурси за да ги трошат на такви ефтини глупости какви врие на светскиот пазар...:cool:
 
А

Атлантист

Гостин
^
Тие стандарди се за цивилните компании кои стопанисуваат со авионите, во никој случај не би требало да ги допира производителите, а и да имаат таков проблем со домашните нив пазар треба да им биде цел свет. Но како што гледаме Аерофлот и понатаму си опстојува и тоа како Руски и уште неколку други нови, значи не е до тоа проблемот, проблем е што го отворија пазарот и ги оддува западната конкуренција. А не е ова мал пазар 250 - 300 милијарди на глобално ниво.

Сите тие Тупољеви и Иљушини, Аерофлот од времето на СССР ги пензионирал, нови авиони нема еве сега пробуваат да направат нешто Сухој и Иркут. Додека на Запад Боинг си штанца и воени и цивилни авиони и хеликоптери, истото е и со Ербас како концерн чии основачи исто така се присутни и во воената индустрија.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
^
Тие стандарди се за цивилните компании кои стопанисуваат со авионите, во никој случај не би требало да ги допира производителите, а и да имаат таков проблем со домашните нив пазар треба да им биде цел свет. Но како што гледаме Аерофлот и понатаму си опстојува и тоа како Руски и уште неколку други нови, значи не е до тоа проблемот, проблем е што го отворија пазарот и ги оддува западната конкуренција. А не е ова мал пазар 250 - 300 милијарди на глобално ниво.

Сите тие Тупољеви и Иљушини, Аерофлот од времето на СССР ги пензионирал, нови авиони нема еве сега пробуваат да направат нешто Сухој и Иркут. Додека на Запад Боинг си штанца и воени и цивилни авиони и хеликоптери, истото е и со Ербас како концерн чии основачи исто така се присутни и во воената индустрија.
..Русија нема капацитети кои би биле способни да штампаат авиони од класата за која праиме муабет. Нивниот концепт не одел во тој правец и сега за да се преорјентираат на нешто што би можело да биде прифатливо дал по цена дал по нешто друго за комерцијалните превозници, ќе им треба мнооогу пари ,пред се време и огромна мрежа нивна , или умрежување во светската на кооперанти и сабконтрактори. А тоа е голем и неисвесен процес кој бара и измена на оперативниот систем на умовите на милиони луѓе. Глеај го примерот на Југославија и се ќе ти биде јасно, ако го помножиш со сто и педесет....уште повеќе ќе ти се разбистри :(
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
[DOUBLEPOST=1474129959][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1474130014][/DOUBLEPOST]malku istorija

[DOUBLEPOST=1474130077][/DOUBLEPOST]Indijcite i koj ime nosechki avion ne gnat

 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
The Izdeliye-33 ("Article-33", "Project-33", "Product-33") designed by the Mikoyan Design Bureau in early 1980. It is designated as a "light strike fighter" as a direct competitor to the F-16 Fighting Falcon. It is powered by a single Klimov RD-33 afterburning turbofan engine, the same engine used by the twin-engined MiG-29. It then received the official designation MiG-33SE ("S" for, "seriynyy" = serial and "E" for "eksportnyy" = export). When the aircraft became known to the public it received the ACSS code name “Foghorn” in the West. But in 1986 it was cancelled as the result of changing Soviet Air Force requirements. However, in 1998 China purchased the design and test data from Russia to aid in expediting the development of the Chengdu JF-17/FC-1.

[DOUBLEPOST=1474295027][/DOUBLEPOST]Su-30 MKI

[DOUBLEPOST=1474295165][/DOUBLEPOST]
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
у индија пилотот 3 пати се прекрстува пред да влезе у авион
имаат тие многу лоши искуства со мигови, читав дека сега ко зедоа сухои, главниот командант на индиското воздухопловство прелетал со еден од нив од една база до друга за да им покаже на загрижените пилоти дека се добри за летање.
Замисли како им е ко ќе тргнуваат во војна си мислат “ако не ме погодат со ракета, ако избегнам рафал, веројатно ќе се урнам поради дефект“
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.691
Поени од реакции
42.280
имаат тие многу лоши искуства со мигови, читав дека сега ко зедоа сухои, главниот командант на индиското воздухопловство прелетал со еден од нив од една база до друга за да им покаже на загрижените пилоти дека се добри за летање.
Замисли како им е ко ќе тргнуваат во војна си мислат “ако не ме погодат со ракета, ако избегнам рафал, веројатно ќе се урнам поради дефект“
од 22 системи 20 му откажуваат у лет, црвени светла и аларми насекаде, само тркалата се моли да се отворат да може да слета, тие не се отвараат гледа да се спаси да се исфрли од авионот, влече рачката седиштето не работи, у пм си вика на крај кој ме тераше пилот да бидам.
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
имаат тие многу лоши искуства со мигови, читав дека сега ко зедоа сухои, главниот командант на индиското воздухопловство прелетал со еден од нив од една база до друга за да им покаже на загрижените пилоти дека се добри за летање.
Замисли како им е ко ќе тргнуваат во војна си мислат “ако не ме погодат со ракета, ако избегнам рафал, веројатно ќе се урнам поради дефект“
ДРуже упзбили се ![DOUBLEPOST=1474301063][/DOUBLEPOST]
имаат тие многу лоши искуства со мигови, читав дека сега ко зедоа сухои, главниот командант на индиското воздухопловство прелетал со еден од нив од една база до друга за да им покаже на загрижените пилоти дека се добри за летање.
Замисли како им е ко ќе тргнуваат во војна си мислат “ако не ме погодат со ракета, ако избегнам рафал, веројатно ќе се урнам поради дефект“

И нешто западно



http://www.boeing.com/defense/kc-46a-pegasus-tanker/?cm_mmc=BDS2016-_-AFA-_-Mobility-_-Twitter#/technical-specifications
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
The Izdeliye-33 ("Article-33", "Project-33", "Product-33") designed by the Mikoyan Design Bureau in early 1980. It is designated as a "light strike fighter" as a direct competitor to the F-16 Fighting Falcon. It is powered by a single Klimov RD-33 afterburning turbofan engine, the same engine used by the twin-engined MiG-29. It then received the official designation MiG-33SE ("S" for, "seriynyy" = serial and "E" for "eksportnyy" = export). When the aircraft became known to the public it received the ACSS code name “Foghorn” in the West. But in 1986 it was cancelled as the result of changing Soviet Air Force requirements. However, in 1998 China purchased the design and test data from Russia to aid in expediting the development of the Chengdu JF-17/FC-1.


.....за ова немам појма дали ОКБ МиГ го дизајнирала како пандан на Ф16 , ама на сличката е некоја макета дефинитивно , што се гледа од тркалата на подвозјето и истакнатите линии на платната на трупот... :)
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Мислам дека е вистински се правеше проект на евтина 29 ка
МиГ-33 !
ама ништо од идејата
 

Kajgana Shop

На врв Bottom