- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 26.533
- Поени од реакции
- 43.479
Су-57 моменталниот е платформа на која допрва ќе се работи. Авионот наскоро треба да добие нови мотори кои ќе му дозволат суперкруз.
На денешен ден пред 40 години Југословенскиот јуришник Орао Ј-22 го пробива звучниот зид во пикирање.
Пилотира (сега пензионираниот полковник) Марјан Јелен.
Скоро никакви разлики нема. Некои амерички системи заменети со израелски. Али ништо што би го направило едниот подобар од другиот.Поздрав авијацијо
Знае ли некој зошто израелската верзија на Ф16 е наречена Барак, а Ф35 Адир ?
Колку машини од тој Су-57 ќе нарача Индија? Тејас и Рафал им се на прва линија колку што знам. Су-57 сеуште не е оперативен иако има гласини дека пар прототипови летале над Украина, све се тоа муабети и шпекулации, да ги соберат сите досега направени нема да имаат доволно за ескадрила, а каде е тек сериско производство. Ф-35 веќе летаат 700 а нарачки има за илјадници, некои извори до 4000 во еден куп земји. Су-57 надвор од Русија изгледа не го бара никој.Su-57 во Индија
![]()
Како да споредуваш apex predator со дебел албатрос. Ќе дојде Хуман ќе ми збори после колку е најдобар овој авион
![]()
Индија искочи од проектот одамна пошто не веруваше у него. Но од него испадна еден убавец кој сега е усвоен во VVS на Русија.Колку машини од тој Су-57 ќе нарача Индија? Тејас и Рафал им се на прва линија колку што знам. Су-57 сеуште не е оперативен иако има гласини дека пар прототипови летале над Украина, све се тоа муабети и шпекулации, да ги соберат сите досега направени нема да имаат доволно за ескадрила, а каде е тек сериско производство. Ф-35 веќе летаат 700 а нарачки има за илјадници, некои извори до 4000 во еден куп земји. Су-57 надвор од Русија изгледа не го бара никој.
Тие ми се најинтересни. Иако важат за силна Start Up нација која доста се вооружува и развива никако не успеаја да произведат автомобили и борбени авиони. Тие се две нешта кои секогаш си ги поставувам како прашање.IAI Lavi
Во 70-те после Јом-Кипурската војна Израел бара надополнување на својата флота на ловци од типот Cheetah (Кфир, Нашер, Дагер) а.к.а Мираж 3.
Овој потег го преземаат за да имаат своја авиоиндустрија независна од каприците на разни амерички и француски админстрации. И така при крај на 70-ти фирмата ИАИ се впушта во изработка на сосема нов авион од 4.генерација кој би требало заедно со Ф-15И да биде окосница на пресретачката авијација на Израел.
Уште во фаза на градба на прототип нарачани се 200+ летала. На ум ја имале и извозната опција.
Овој чуден авион прилично наликува на Ф-16 но треба да се знае дека освен изгледот има малку нешто заедничко со Ф-16. Се работи за многу помодерен и подобар авион од Ф-16А/Б.
Првиот лет е во 1986 кога Лави се покажува како извонреден авион.
Но тогаш на сцена стапува америчкиот ВИК кој ги влече за уши колегите од ИАИ и еврејските политичари кои го финансирале проектот. И на тој начин, веќе готовиот Лави спремен за серија бил изненадно откажан! Сите поврзани луѓе со проетот протестирале и демонстрирале но попусто.
Израел за наведената цел купува Ф-16 и така останува фактот што освен Кфир Израел никогаш нема да поризведе свое борбено летало и покрај тоа што има сериозен капацитет за тоа. Ниту пак може да нарача сериозен хардвер а да не е од САД.
Со брзина од 1.85 маха и наоружање од топ Гетлинг М-61/6*20мм и 6,5 тони останува да се прашуваме шта би било кад би било.
Прегледај го приврзокот 437219
Следи пост за еден сличен случај од минатото, иако има и големи разлики.
Ко да се сеќавам на обвинувања дека носоњите им продале добар дел од документацијата на Кинезите кои наводно ја ислористиле за нивниот Ј-10.IAI Lavi
Во 70-те после Јом-Кипурската војна Израел бара надополнување на својата флота на ловци од типот Cheetah (Кфир, Нашер, Дагер) а.к.а Мираж 3.
Овој потег го преземаат за да имаат своја авиоиндустрија независна од каприците на разни амерички и француски админстрации. И така при крај на 70-ти фирмата ИАИ се впушта во изработка на сосема нов авион од 4.генерација кој би требало заедно со Ф-15И да биде окосница на пресретачката авијација на Израел.
Уште во фаза на градба на прототип нарачани се 200+ летала. На ум ја имале и извозната опција.
Овој чуден авион прилично наликува на Ф-16 но треба да се знае дека освен изгледот има малку нешто заедничко со Ф-16. Се работи за многу помодерен и подобар авион од Ф-16А/Б.
Првиот лет е во 1986 кога Лави се покажува како извонреден авион.
Но тогаш на сцена стапува америчкиот ВИК кој ги влече за уши колегите од ИАИ и еврејските политичари кои го финансирале проектот. И на тој начин, веќе готовиот Лави спремен за серија бил изненадно откажан! Сите поврзани луѓе со проетот протестирале и демонстрирале но попусто.
Израел за наведената цел купува Ф-16 и така останува фактот што освен Кфир Израел никогаш нема да поризведе свое борбено летало и покрај тоа што има сериозен капацитет за тоа. Ниту пак може да нарача сериозен хардвер а да не е од САД.
Со брзина од 1.85 маха и наоружање од топ Гетлинг М-61/6*20мм и 6,5 тони останува да се прашуваме шта би било кад би било.
Прегледај го приврзокот 437219
Следи пост за еден сличен случај од минатото, иако има и големи разлики.