Воени авиони

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
Уште еден од авионите кој се покажал и докажал во борбени и воени услови беше Ф-100 Супер Сејбр.

Овој на изглед чуден авион, кој на себе имаше доста делови од титаниум, за прв пат полета во 1953 година како ловец на Америчката авијација. После година дена тестирања, подобрувања, отклонувања на мани, во 1954 година овој авион стана званично дел од америчките воздушни сили. Во тек на следни години, овој авион ги доби и карактеристиките на ловец бомбардер, со додавање на носечки точки под крила, електрика, радар, автопило, структурно зајакнување...

Беше вооружен со 4 топа од 20мм и до 3200 килограми терет од водени и неводени ракети воздух - воздух, воздух - земја, противрадарски ракети, водени и неводени бомби, додатни резервоари за гориво....

Така настана и верзијата 100Д, нејбројната и најефикасната во военото воздухопловство.

Авионот постигна и низа рекорди, во 1953 и 1955 светски рекорд на брзина, во 1955 го освои трофејот на Бендик, во 1956 првото полнење со гориво во лет помеѓу два авиона, во 1957 светски рекорд за едномоторни авиони за најдолг лет (14 часовен лет со полнење на гориво во воздух), во 1959 први млазни авиони кои го прелетаа северен пол.

Ф-100 беше и прв млазен авион на америка кој зеде учество во војната во виентам, каде одигра значајна улога, имено Ф-100 беше користен за блиска подршка на трупи на земја и за бомбардерски задачи од мала висина, доста опасни мисии секогаш изложени на силен оган и од ПА орудија и од пешадиско оружје.

Ф-100Д изврши најмногу борбени мисии во виетнам од америчките авиони, вкупно 360.283 борбени мисии и при тоа беа изгубени 186 авиони од неприателска ПВО одбрана (или по 1 авион на секои 1937 мисии). Додатни 7 авиони беа уништени при напади на амерички аеродроми (на земја) и уште 45 авиони поради технички проблеми и други проичини, или се на се губитоци од 238 летала.

Овој авион покрај америчкото воздухопловство, го користеа и авијациите на Тајван, Турција (која ги користеше во конфликтот на Кипар), Франција (која ги користеше во акциите во Алжир) и Данска

31_F-100D_0-62947_foto_USAF_Archivio_F_Anselmino-copia.jpg 133858-004-9F1E7D98.jpg F-100_zero-length-launch_trial.jpg F100F-N2011V-01.jpg F-100-Super-Sabre-Refuel.jpg
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.576
Поени од реакции
38.708
Уште еден од авионите кој се покажал и докажал во борбени и воени услови беше Ф-100 Супер Сејбр.

Овој на изглед чуден авион, кој на себе имаше доста делови од титаниум, за прв пат полета во 1953 година како ловец на Америчката авијација. После година дена тестирања, подобрувања, отклонувања на мани, во 1954 година овој авион стана званично дел од америчките воздушни сили. Во тек на следни години, овој авион ги доби и карактеристиките на ловец бомбардер, со додавање на носечки точки под крила, електрика, радар, автопило, структурно зајакнување...

Беше вооружен со 4 топа од 20мм и до 3200 килограми терет од водени и неводени ракети воздух - воздух, воздух - земја, противрадарски ракети, водени и неводени бомби, додатни резервоари за гориво....

Така настана и верзијата 100Д, нејбројната и најефикасната во военото воздухопловство.

Авионот постигна и низа рекорди, во 1953 и 1955 светски рекорд на брзина, во 1955 го освои трофејот на Бендик, во 1956 првото полнење со гориво во лет помеѓу два авиона, во 1957 светски рекорд за едномоторни авиони за најдолг лет (14 часовен лет со полнење на гориво во воздух), во 1959 први млазни авиони кои го прелетаа северен пол.

Ф-100 беше и прв млазен авион на америка кој зеде учество во војната во виентам, каде одигра значајна улога, имено Ф-100 беше користен за блиска подршка на трупи на земја и за бомбардерски задачи од мала висина, доста опасни мисии секогаш изложени на силен оган и од ПА орудија и од пешадиско оружје.

Ф-100Д изврши најмногу борбени мисии во виетнам од америчките авиони, вкупно 360.283 борбени мисии и при тоа беа изгубени 186 авиони од неприателска ПВО одбрана (или по 1 авион на секои 1937 мисии). Додатни 7 авиони беа уништени при напади на амерички аеродроми (на земја) и уште 45 авиони поради технички проблеми и други проичини, или се на се губитоци од 238 летала.

Овој авион покрај америчкото воздухопловство, го користеа и авијациите на Тајван, Турција (која ги користеше во конфликтот на Кипар), Франција (која ги користеше во акциите во Алжир) и Данска

Прегледај го приврзокот 156704 Прегледај го приврзокот 156705 Прегледај го приврзокот 156706 Прегледај го приврзокот 156707 Прегледај го приврзокот 156708
слабо е ова за величествениот миг-21, да беше добар авион уште ќе го користеа као 21 што сеуште претставува незаменлива машина во многу воздухопловства ширум нашиот универзум па и пошироко.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
слабо е ова за величествениот миг-21, да беше добар авион уште ќе го користеа као 21 што сеуште претставува незаменлива машина во многу воздухопловства ширум нашиот универзум па и пошироко.
Миг 21 е користен авион за америка пошто самиот Миг со своите постојани дефекти и несреќи има испоубиено повеќе пилоти од колку америчко воздухопловство. Камо среќа сите неприатели на америка да имаа миг 21
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.576
Поени од реакции
38.708
Миг 21 е користен авион за америка пошто самиот Миг со своите постојани дефекти и несреќи има испоубиено повеќе пилоти од колку америчко воздухопловство. Камо среќа сите неприатели на америка да имаа миг 21
Има разлика меѓу добро одржувани мигови и лошо одржавани, индијците се таков народ несмасен да ги речам и не е чудно што губат толку авиони, сигурно кога ги сервисираат вишок делови им искачаат од авионот.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
Има разлика меѓу добро одржувани мигови и лошо одржавани, индијците се таков народ несмасен да ги речам и не е чудно што губат толку авиони, сигурно кога ги сервисираат вишок делови им искачаат од авионот.
сегде Миг 21 покажа огромна неефикасност. Општо земено руските авиони имаат страотно голем број на незгопди по часови на летање, неколку десетици пати повеќе од америчките без оглед кој ги одржува, дали руси украинци срби индијци....
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.576
Поени од реакции
38.708
сегде Миг 21 покажа огромна неефикасност. Општо земено руските авиони имаат страотно голем број на незгопди по часови на летање, неколку десетици пати повеќе од америчките без оглед кој ги одржува, дали руси украинци срби индијци....
не викам дека првите верзии немале незгоди, сепак нов авион е, но подоцнежните се добри, поготово бис варијантата што ја користела и јна, скоро сите земји што имаат миг летаат такви верзии и не сум прочитал некој миг да падне, хрватска, бугарија, романија, србија, на тие авиони им нема смрт, едино што се веќе застарена технологија и тоа ги праќа у пензија. Сирија у војнава маста им ја извади и ене ги летаат, сите авиони што паднале биле ради непријателски оган, ретко кој паднал ради техничка неисправност.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
не викам дека првите верзии немале незгоди, сепак нов авион е, но подоцнежните се добри, поготово бис варијантата што ја користела и јна, скоро сите земји што имаат миг летаат такви верзии и не сум прочитал некој миг да падне, хрватска, бугарија, романија, србија, на тие авиони им нема смрт, едино што се веќе застарена технологија и тоа ги праќа у пензија.
http://depo.ba/clanak/116729/hrvatski-mig-pao-zbog-zatajenja-stajnog-trapa
http://www.index.hr/vijesti/clanak/pilot-miga-koji-se-skoro-srusio-pri-testnim-letovima-to-je-normalno/759022.aspx
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/foto-video-raspali-se-mig-ovi-s-jednog-u-letu-otpao-poklopac-kokpita-udario-u-drugi-i-srusio-ga/2132082/
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.576
Поени од реакции
38.708
нормално е да се случи нешто такво кога ги носат у украина и им прават ремонт и составаат еден миг од 10 авиони што ќе ги најдат у отпадот што им останал од СССР
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
нормално е да се случи нешто такво кога ги носат у украина и им прават ремонт и составаат еден миг од 10 авиони што ќе ги најдат у отпадот што им останал од СССР
"Riječ je o zrakoplovu HRZ-a koji nije bio na remontu u Ukrajini.....
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.576
Поени од реакции
38.708
"Riječ je o zrakoplovu HRZ-a koji nije bio na remontu u Ukrajini.....
све е до одржавањето, тоа треба да е од група специјалци а не аматери, ги носат по украина, полска и нормално ќе им се распаѓаат у воздух, а богами и на земја, не знам ја да има специјален сервис за миг во тие држави одобрен од микојан? И зошто го прават тоа? За инат на Русија, а самите губат со тоа што го прават.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
све е до одржавањето, тоа треба да е од група специјалци а не аматери, ги носат по украина, полска и нормално ќе им се распаѓаат у воздух, а богами и на земја, не знам ја да има специјален сервис за миг во тие држави одобрен од микојан? И зошто го прават тоа? За инат на Русија, а самите губат со тоа што го прават.
заеби воен авион кој можат и знат само русите да го сервисираат.
Инаку и анериканците кои имаат мигови земено констатираат дека се многу скапи за одржување и многу по начесто мора да одат на сервис од западните авиони.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.576
Поени од реакции
38.708
заеби воен авион кој можат и знат само русите да го сервисираат.
Инаку и анериканците кои имаат мигови земено констатираат дека се многу скапи за одржување и многу по начесто мора да одат на сервис од западните авиони.
па јебига сеа, и америчките авиони насекаде низ светот ги сервисираат само амерички фирми, а овие без никаква техничка поддршка на миг се нарекуваат сервисери, и не е чудно да им паѓаат.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
......добар е Миг21.., остајте Let3 што продаа пропаганда. :sneaky:

Американците имаат бар пола од арсеналот авиони кои им влегле у трупа , кои бргу ја стекнале престижната титула Widowmaker илити по нашки: произведувач на вдовици на пилоти.
Величенствениот Ф100 е еден од тие , иако ниеден до сега го нема надминато Кутласс-от на Воугхт :):)
Миг 21 е ЕДНОСТАВЕН авион, малтене штап и канап и се користи со тактика глутница прецизно водена од земја или авакс, тој не носи никаква опрема за тоа. Значи : кокпит, резервоар за гориво, мотор, крила, подвозје, носачи за оружје, хидраулична инсталација за актуатори на команди и ПИЛОТ.
Што има тука да се расипува, освен нивото на внимание или воопшто тренираност и кондиција на пилотот???? Затоа е пак брз, ефикасен и смртоносен за оној кого ќе го поткачи , под услов во него да седи добар пилот и околу него да се вртка механичар кој знае да држи штрафцигер...Арапите обично ги немаат....
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
......добар е Миг21.., остајте Let3 што продаа пропаганда. :sneaky:
Mиг 21 беше добар авион колку шо можеа русите да го направат. Беше брз кога се појави
и толку.
Немаше ни електроника ни ефикасно оружје ни долет ни поузданост....
Во Виетнам негов главен ривал беше Фантом. Фантом беше двојно потежок од Миг, беше тоарен со електроники имаше поголем долет и можеше да носи скоро 8 тони терет (бомби и гориво)
Во виетнам Миг 21 се користеше само како ловец пресретач , фантом беше ловец и бомбардер, во воздушни битки Миг - против Фантом, соборени беа 147 Мига со губиток на 40 свои Фантоми.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Интересно е да се спомне , во контекстот на Let3 величенствено дуење на американската величенственост , Делта Дагер-от на Конвер, фирма која длабоко ги крие руските корени... буквално :) Типичен Миг21 концепт одлично препеан кој никогаш , иако го има кркаљооони , никогаш не ги поминал границите , на она што тие го нарекуваат хоумленд... :)

Малку такви подоцна имаат американците и последниот од Нортроповата фамилија Ф5 го затвори тефтерот.
Просто речено америка прави само напаѓачки-освојувачки авиони, а не одбрамбени. Такви кои се предвидени сами да летаат далеку и никој практично да не им треба, најчесто двоседи ..зошто и покрај целата опрема за тоа , една глава е малку да му ја мисли.
Русите од немај каде дури многу подоцна ја менуваат стратегијата и може да се забележи со машини кои изгледа сосема лесно им ставаат бибер на опашките на американските... Башка заклучија дека со ракетите кои ги дотераа до совршенство на сегашното ниво на технологија ги метат и со малиот прст на приучен средношколец...што е далеку посовршена метода.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom